Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Jeigu Lietuvoje galėtum pakeisti 3 dalykus, ką keistum?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Tik skubantys prisistabdo, kad tilpt į "+20".
    O koks dabar yra leistinas perviršis, ar tikrai iki +20?

    Comment


      Parašė andyour Rodyti pranešimą

      O koks dabar yra leistinas perviršis, ar tikrai iki +20?
      Sakai daugiau? Prieš porą metų nusifotkinau su +20 kažkeliais. Leistinas 90 -> važiuoju 90...100 -> pražiopsojau 70 + fotiką ir gavau dovanų asmenukę Bet esu pravažiavęs ir pro matuojančius su fenu +10..20 ir nestabdė.

      Comment


        Neseniai gi grežtino taisykles ir nebegalimi jokie +.

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą
          Neseniai gi grežtino taisykles ir nebegalimi jokie +.
          Čia kurioj planetoj? +10 vis dar tik įspėjimas, už 10...20 jei nesiginčiji, metus nebaustas ir sumoki per 14 dienų ar kiek ten dienų - €6 Natūralu, kad nesivargina už tai stabdyti - protokolams sunaudotas rašalas ir popierius brangiau.

          Baudos nuo šių metų spalio http://eismas.eu/index.php/ketnuobaudos 416 punktas

          Comment


            Tai tu siūlai visiems pažeidinėti taisykles? Tada geriau legaliai padidintų maksimalią ribą iki 150km. Taip pat būtent toje autostradoje netoleruotų jokių +20. Manau, kad 2h kelio tarp Vln ir Klp jau būtų maksimalios ribos. Paprasčiausiai dauguma privengtų labai greitai važiuoti tiek dėl saugumo, tiek dėl didelių kuro sąnaudų. Kelios korekcijos KET ir susisiekimas praktiškai būtų arti geriausio.

            Comment


              Yra labai pikta, kai A1 kovą ar lapkritį gražus oras ir 110 kmh.

              Tada atsiranda kas važiuoja 149, kas būtų nieko spalio 31 d., bet tampa bėda lapkričio 10 d.

              Beje, kai reikia sveiko proto - su motociklais jį rado. Galima važiuoti kovą ir lapkritį be žieminių padangų JEI NĖRA SNIEGO. O su greičiu liko "Lada laikų" taisyklės.

              Comment


                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                Tai tu siūlai visiems pažeidinėti taisykles? Tada geriau legaliai padidintų maksimalią ribą iki 150km. Taip pat būtent toje autostradoje netoleruotų jokių +20. Manau, kad 2h kelio tarp Vln ir Klp jau būtų maksimalios ribos. Paprasčiausiai dauguma privengtų labai greitai važiuoti tiek dėl saugumo, tiek dėl didelių kuro sąnaudų. Kelios korekcijos KET ir susisiekimas praktiškai būtų arti geriausio.
                Nematau didelio skirtumo tarp 150 ir 130 su toleruojamu +20. Vienintelė bėda būtų pakeisti pačią kultūrą, kad netaptų 150 +20 (nors ir tame asmeniškai nematau nieko blogo). Susisiekimo gerumo prasme praktiškai nieko nepagerintų. Komforto tiek pat. Saugumo irgi. Masė juodėtų tokiu pačiu ekonomišku greičiu. Spaudžiančių 150-160 ir dabar nelabai gaudo.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Yra labai pikta, kai A1 kovą ar lapkritį gražus oras ir 110 kmh.

                  Tada atsiranda kas važiuoja 149, kas būtų nieko spalio 31 d., bet tampa bėda lapkričio 10 d.

                  Beje, kai reikia sveiko proto - su motociklais jį rado. Galima važiuoti kovą ir lapkritį be žieminių padangų JEI NĖRA SNIEGO. O su greičiu liko "Lada laikų" taisyklės.
                  Rodos Vilnius-Kaunas žada kintamuosius ženklus kurie taikysis ir prie oro. T.y. nors ir gruodį gražiu oru bus 130.

                  Comment


                    Parašė keen Rodyti pranešimą
                    a. švietimą b. švietimą c. švietimą
                    Awwwwww, how cute. Sėkmės

                    Click image for larger version  Name:	Untitled-1.jpg Views:	1 Size:	280,2 kB ID:	1606737Click image for larger version  Name:	Untitled-2.jpg Views:	1 Size:	353,2 kB ID:	1606738

                    Click image for larger version  Name:	image_73602.jpg Views:	1 Size:	82,0 kB ID:	1606739


                    Jean Baudrillard, "Simuliakrai ir simuliacija", Editions Galilee, 1981, vertimas į lietuvių kalbą, Baltos lankos, 2002.
                    ( Knygos leidimą finansavo Atviros Lietuvos fondas ir Atviros visuomenės institutas Budapešte (Vidurio Europos universiteto Vertimų projektas). Ačiū tau, Sorošai ).
                    Paskutinis taisė Eikantas X; 2017.12.21, 08:57.

                    Comment


                      Parašė Eikantas X Rodyti pranešimą

                      Awwwwww, how cute. Sėkmės

                      Jean Baudrillard, "Simuliakrai ir simuliacija", Editions Galilee, 1981, vertimas į lietuvių kalbą, Baltos lankos, 2002.
                      ( Knygos leidimą finansavo Atviros Lietuvos fondas ir Atviros visuomenės institutas Budapešte (Vidurio Europos universiteto Vertimų projektas). Ačiū tau, Sorošai ).
                      Tai, kas vyksta kai kuriuose mūsų universitetuose (tiksliau visuose, bet keliuose užvaldė visą esybę), o ir kitose švietimo bei ne tik švietimo institucijose ir yra pigoka simuliacija.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Rodos Vilnius-Kaunas žada kintamuosius ženklus kurie taikysis ir prie oro. T.y. nors ir gruodį gražiu oru bus 130.
                        Tą kintamą ženklą suprantu kai yra kamščiai arba avarijos. Tada jis turi prasmę.

                        Derintis prie oro tai yra labai sudėtinga. Ir manytina, kad laikys minimalų įmanomą visada. Kad nereiktų atsakyti prieš draudimo kompaniją pirmiausiai. Pvz. prie Raseinių lyja ir tada Mega-Kryžkalnis 100 net vasarą. Kas ten kažkur kabinete norės rizikuoti teismu ant savo galvos už EUR600 algą?
                        Vairuotojas vairuoja ir pats priima sprendimus pagal savo patirtį, eismą ir automobilį. Jei autostradoje lijundra, tai antra juosta niekas nevažiuoja - proto užtenka. O pas mus LAKD yra neadekvatūs - nori visus "per prievartą padaryti laimingais".

                        Vilniaus šviesoforus pakeitė prieš 10 metų ir panaudojo NET 10 procentų jų valdymo galimybių. Nėra mašinų naktį, o jis kaitaliojasi kaip suprogramuota. O jutikliai iš visų pusių stovi.

                        Kol pas mus slankmačiais vinis kala, geriau be tų sistemų Išleisti pinigai, trukdymas žmonėms, sugadinta įranga.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Nematau didelio skirtumo tarp 150 ir 130 su toleruojamu +20. Vienintelė bėda būtų pakeisti pačią kultūrą, kad netaptų 150 +20 (nors ir tame asmeniškai nematau nieko blogo). Susisiekimo gerumo prasme praktiškai nieko nepagerintų. Komforto tiek pat. Saugumo irgi. Masė juodėtų tokiu pačiu ekonomišku greičiu. Spaudžiančių 150-160 ir dabar nelabai gaudo.
                          +20 yra nelegalu ir dauguma nelinkę pažeisti taisykles. Dėl to visi ir važiuoja mažiausiai 3h vien autostrada.

                          Comment


                            Parašė andyour Rodyti pranešimą

                            +20 yra nelegalu ir dauguma nelinkę pažeisti taisykles. Dėl to visi ir važiuoja mažiausiai 3h vien autostrada.
                            Dauguma taupo kurą.
                            Nustatykite 80 kmh autostradoje ir pažiūrėkite kiek tada pažeis +20

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Tai, kas vyksta kai kuriuose mūsų universitetuose (tiksliau visuose, bet keliuose užvaldė visą esybę), o ir kitose švietimo bei ne tik švietimo institucijose ir yra pigoka simuliacija.
                              Ačiū, captain Obvious. Tiesiog mūsuose simuliacija gal pigiau išrodo, nes postsovietinė, o vakarietiškuose - blizgiau. Tai va ir visa įmanoma švietimo reforma - vienas simuliacijas pakeisti kitokiomis, blizgesnėmis.
                              Paskutinis taisė Eikantas X; 2017.12.21, 10:03.

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                Dauguma taupo kurą.
                                Nustatykite 80 kmh autostradoje ir pažiūrėkite kiek tada pažeis +20
                                Tačiau užsienio investuotojui ir turistui iš užsienio gali būti neįprasta pažeidinėti taisykles. Taip pat turėti nemalonumų su teisėsauga svetimoje nelabai išsivysčiusioje valstybėje tikrai niekas nenorėtų.

                                Comment


                                  Kol išmoksime važiuoti turime iš ko imti pavyzdį. Vakar per TV rodė laidą apie Omaną. Kalbėjo Omano garbės konsulė, tame tarpe perspėjo vairuotojus kurie ten išsinuomos automobilį ar kitaip važinės. Tvarka tokia. Per miestelius ir kaimus greitis 40 km/h, niekas neviršija nes be didžiulės baudos dar gresia kalėjimas. Didžiulės baudos už greičio viršijimą ir saugaus atstumo nesilaikymą. Aš būčiau jei tokią tvarką įvestų ir Lietuvoje.

                                  Comment


                                    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                    Kol išmoksime važiuoti turime iš ko imti pavyzdį. Vakar per TV rodė laidą apie Omaną. Kalbėjo Omano garbės konsulė, tame tarpe perspėjo vairuotojus kurie ten išsinuomos automobilį ar kitaip važinės. Tvarka tokia. Per miestelius ir kaimus greitis 40 km/h, niekas neviršija nes be didžiulės baudos dar gresia kalėjimas. Didžiulės baudos už greičio viršijimą ir saugaus atstumo nesilaikymą. Aš būčiau jei tokią tvarką įvestų ir Lietuvoje.
                                    Geriau patys žmonės savaime pereitų prie tvarkingo vairavimo kultūros, nei ne duok dievę padarysi klaidą - kalėjimas. Apskritai proteguoti tokią kultūrą(žiauriai bausti už klaideles) yra žalinga visuomenei. Mums reikia atsikratyti jos apskritai. Lietuviai nuėję dirbti į užsienio kompanijas bijo padaryti klaidą ir rezultate nėra labai iniciatyvūs, bei kitus linkęs smerkti už klaidas. Gal ne tiek, kiek indai ar kinai, tie tai išvis atėję iš valstybių su džiunglių įstatymais. Omanas būtent ir yra džiunglių įstatymų valstybė džiunglių gyventojams. Tokie nepageidaujami kompanijose, nes gadina visą darbinį psichologinį klimatą. Užtenka vieno tokio žmogaus, kad nebeliktų komandinio darbo. Gal kiek sutirštinau, bet Google sau darė tyrimą, ko reikia efektyviam komandiniam darbui.
                                    Paskutinis taisė andyour; 2017.12.21, 10:18.

                                    Comment


                                      Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                      +20 yra nelegalu ir dauguma nelinkę pažeisti taisykles. Dėl to visi ir važiuoja mažiausiai 3h vien autostrada.
                                      Kodėl vasarą, kai leistinas 130, srautas važiuoja 110-120? Tikrai ne dėl to, kad dauguma bijo netyčia viršyti greitį.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Kodėl vasarą, kai leistinas 130, srautas važiuoja 110-120? Tikrai ne dėl to, kad dauguma bijo netyčia viršyti greitį.
                                        Užsienio investuotojui ir turistui iš užsienio gali būti neįprasta pažeidinėti taisykles. Taip pat turėti nemalonumų su teisėsauga svetimoje nelabai išsivysčiusioje valstybėje tikrai niekas nenorėtų.

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                          Tačiau užsienio investuotojui ir turistui iš užsienio gali būti neįprasta pažeidinėti taisykles. Taip pat turėti nemalonumų su teisėsauga svetimoje nelabai išsivysčiusioje valstybėje tikrai niekas nenorėtų.
                                          Kiek procentų srauto yra patys užsieniečiai už vairo? Svarbiausia yra stebėti aplinkinį srautą ir iš jo neišsiskirti. Nesvarbu ką sako ženklai. O iš aplinkinių valstybių praktiškai visi išskyrus estus mėgsta pažiūrėt pro pirštus į ženklus Iš subjektyvios patirties - suomiai mažiau žiūri į taisykles ir daugiau viršija greitį nei estai. Tai užsienio piliečiui labiau neįprasta būtų tiksliai laikytis ženklų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X