Esminis privalumas - "po metro" atsirastų sluoksnis žmonių be automobilių. Dabar gresia "teslamizacija" su Model 3 (Eur 25-35000). Ir kamščiai A juostose.
Bet tai atsirastų ne šiam gyvenime O visą gyvenimą mums teks gyventi ne tik kamščiuose, bet dar ir netvarkoje. Už milijardą EUR gal eitų sutvarkyti visą Vilnių.
Vilniaus finansavimui po 2020 yra sudėtinga iš ES. Neatmestina, bet pagal vidurkius pavys vidurkį.
Pvz. metro yra slėptuvė, Astravas grėsmė, tai ES struktūriniais fondais prisideda prie ES šalies sostinės gyventojų apsaugos.
NT mokestis gali būti šaltinis. NT vertė pakils po metro.
Jei teisingai supratau paaiškinimą, tai Klaipėdoje vienoje sankryžoje yra toks srautų reguliavimas. Sankryža trišalė. Bet automobilių eilė nusidriekianti prie jos - viena didžiausių mieste.
Nėra.
Viena lempa turi kabėti už sankryžos kairėje. Negalimas Lietuvoje toks reguliavimas.
Jo skiriamasis bruožas. Kairėn galima sukti nepriklausomai ar dega žalia kairėn, ar ne. Svarbu tiesiai dega.
Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.
1. Panaikinčiau tą dalyką, kad pvz. savivaldybės įmonei norint nusipirkti naujų autobusų, reikia laimėti viešąjį konkursą, ir iš vis panaikinčiau visus viešuosius pirkimus.
2. Pakeisčiau dabartinę, seną švietimo sistemą
3.
Kažkaip dabar tik porą dalykų ateina į galvą
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Pirmos idėjos, šovusios galvon. Parašysiu, kad perskaitęs po kokių 5 metų galėčiau pasijuokti
1. Susisiekimas. Kelias Klaipėda-Vilnius – mokamas, transporto greitis neribojamas. Nemokamas miestų viešasis transportas. Ribojami transporto srautai centrinėse didmiesčių dalyse. Kuršių Nerijoje – tik specialusis ir viešasis transportas.
2. Uostas. Statomas didžiausias Baltijos jūroje išorinis uostas. Iš centrinės miesto dalies (tarkim, nuo stadiono iki Baltijos pr.) uostas iškeliamas. 95% į ir iš uosto keliaujančių krovinių pervežami geležinkeliu.
3. Aukštasis mokslas.
Klausimas, aišku, platus. Susisiaurinant... Galima tris trejetukus?
1) Laiptinės (bent kartą per 10 metų visų daugiabučių laiptinės NORI NENORI turi būti kapitališkai remontuojamos. Įtraukti kaip higieninę/eksploatacinę normą)
2) Žalieji plotai (masiškai centralizuotai kalti stulpelius visur, kur kyla pavojus vejai. Sudaryti tokias sąlygas, kad mašinos neturėtų galimybės užvažiuoti ant vejos ir ją suniokoti)
3) Fasadai (net jei pastatas nerenovuojamas (-inas) įpareigoti jo gyventojus (ar įmonę) taupyti pinigus fasado remonto darbams; ar tai būtų senamiestis, ar miegamieji)
1) Viešasis transprtas (veikiantis kaip bitė, atrodantis kaip uoga. Reguliarus ir RIMTAS salono valymas kiekvieną dieną, naudojant profesionalius reikmenis, ne brūkst brūkst skuduriuku)
2) Kelių barstymas žiemą (keisti druskos ir smėlio mišinį draugiškesniu ir estetiškesniu tirpalu, net jei anas ir brangesnis. Jei kuriam europietišką, o ne "rusišką" miestą)
3) Automobilių stovėjimo aikštelės (steigti visur, kur tik galima, kur žalieji plotai yra neperspektyvūs; išaudoti gyvą galą urbanistinių dykrų, kurių pilna mūsų gražiame mieste)
1) Šiukšlės (šiukšlių konteineriai turėtų būti įleidžiami į žemę, atsisakyti tų spalvotų bumbulų, kurie dabar išmėtyti kur ir kaip pakliuvo)
2) Daugiabučių kiemai (ištisinis asfaltavimas)
3) Šaligatviai (sistemingai ir masiškai perklojami, ten, kur platūs ir ilgesnėse atkarpose - asfaltuojami)
3) Automobilių stovėjimo aikštelės (steigti visur, kur tik galima, kur žalieji plotai yra neperspektyvūs; išaudoti gyvą galą urbanistinių dykrų, kurių pilna mūsų gražiame mieste)
Tiesiog įdomumo dėlei, kaip daugybės automobilių aikštelių pristeigimas jūsų gražiame mieste (beje, čia kur? Svėdasai, Žiežmariai?) pagerintų gyvenimo kokybę?
If a lion could speak, we could not understand him.
Pirmos idėjos, šovusios galvon. Parašysiu, kad perskaitęs po kokių 5 metų galėčiau pasijuokti
1. Susisiekimas. Kelias Klaipėda-Vilnius – mokamas, transporto greitis neribojamas. Nemokamas miestų viešasis transportas. Ribojami transporto srautai centrinėse didmiesčių dalyse. Kuršių Nerijoje – tik specialusis ir viešasis transportas.
2. Uostas. Statomas didžiausias Baltijos jūroje išorinis uostas. Iš centrinės miesto dalies (tarkim, nuo stadiono iki Baltijos pr.) uostas iškeliamas. 95% į ir iš uosto keliaujančių krovinių pervežami geležinkeliu.
Kad greitis būtų neribojamas, reikia tam atskiros papildomos juostos. Privalumai to. Verslas noriau steigtusi ir kituose miestuose, ne tik sostinėje. Smarkiai padidėtų tiek vidinis, tiek užsieniečių turizmas į pajūrį, nes nebeliktų kankinančios kelionės.
Klaipėdos uoste lyg ir žada vietoje buvusios laivų remonto įmonės statyti viešbučius ir restoranus. Tačiau, ten aplink dar stovi kranai ir vyksta uosto veikla. Nelabai patraukliai atrodo, gal dėl to ir nevystė dar. Labai graži vizija visą uostą iškelti, o atsilaisvinusioje vietoje statyti biurus ir butus. Gal panašiai kaip K&D. Ten yra fantastiška vieta. Klaipėdai labai reiktų daugiau įvairesnio verslo, ne vien pramonės.
Kad greitis būtų neribojamas, reikia tam atskiros papildomos juostos. Privalumai to. Verslas noriau steigtusi ir kituose miestuose, ne tik sostinėje. Smarkiai padidėtų tiek vidinis, tiek užsieniečių turizmas į pajūrį, nes nebeliktų kankinančios kelionės.
Kokios atskiros juostos? Kad į ją sukišti važiuojantys 150 ir 200 negalėtų vienas kito aplenkti? Vokietijoj neribojamas greitis yra ir 2x2 autobanuose - viskas kuo puikiausiai veikia, tik reikia eismo kultūros.
Kad verslas noriau steigtųsi kituose miestuose reikia ne dar labiau gerinti A1, o sujungti greitkeliais bent apskričių centrus. Kodėl iš Vilniaus Kaunas atrodo prie pat, o Utena ar Ignalina kažkur labai toli? Šiauliai irgi atrodo praktiškai taip pat toli kaip Klaipėda, jei ne toliau. Nors praktiškai arčiau.
Kam dabar kelionė į pajūrį atrodo "kankinati", irgi ramiai nuvažiuoja per 2h su trupučiu. Nuėmus greičio apribojimus kiek susitaupytų? Pusvalandis? Užsienio turistams įdomu visa kelionės trukmė, o ne pervežimas iš oro uosto.
Nebent atsirastų autobaniniai turistai kurie atvažiuoja būtent paskraidyti neriboto greičio atkarpose Kas gal irgi visai nieko planas. Bet klausimas ar suderinamas su mūsų vairavimo kultūra.
Kokios atskiros juostos? Kad į ją sukišti važiuojantys 150 ir 200 negalėtų vienas kito aplenkti? Vokietijoj neribojamas greitis yra ir 2x2 autobanuose - viskas kuo puikiausiai veikia, tik reikia eismo kultūros.
Jeigu yra tokia praktika, tai kodėl gi ne. Tik geras pastebėjimas, ar lietuviai nepradės skraidyti nuo kelio.
Kad verslas noriau steigtųsi kituose miestuose reikia ne dar labiau gerinti A1, o sujungti greitkeliais bent apskričių centrus. Kodėl iš Vilniaus Kaunas atrodo prie pat, o Utena ar Ignalina kažkur labai toli? Šiauliai irgi atrodo praktiškai taip pat toli kaip Klaipėda, jei ne toliau. Nors praktiškai arčiau.
Būtent, kad Kaunas tik atrodo prie pat, bet realiai toje "autostradoje" eismas vyksta labai lėtai.
Kam dabar kelionė į pajūrį atrodo "kankinati", irgi ramiai nuvažiuoja per 2h su trupučiu. Nuėmus greičio apribojimus kiek susitaupytų? Pusvalandis? Užsienio turistams įdomu visa kelionės trukmė, o ne pervežimas iš oro uosto.
Turistai atskridę į Vilnių toliau Trakų nenuvažiuoja. Nelabai supratau, ką turi omeny "per 2h su trupučiu". Vasarą iki Trakų gali tekti tiek važiuoti.
Jeigu yra tokia praktika, tai kodėl gi ne. Tik geras pastebėjimas, ar lietuviai nepradės skraidyti nuo kelio.
Būtent, kad Kaunas tik atrodo prie pat, bet realiai toje "autostradoje" eismas vyksta labai lėtai.
Turistai atskridę į Vilnių toliau Trakų nenuvažiuoja. Nelabai supratau, ką turi omeny "per 2h su trupučiu". Vasarą iki Trakų gali tekti tiek važiuoti.
Apart piko meto, nėra jokių problemų Vilnius-Kaunas pravažiuot su vidutiniu 120-130km/h. O užsikišimas piko metu nepriklauso nuo neribojamo greičio egzistavimo. Vokietiojoje sėkmingai kemšasi ir tos atkarpos. Be to esant daug eismo visi prisistabdo iki saugaus greičio, kuris neretai yra mažiau nei mūsų leidžiamas.
Vilnius-Klaipėda grubiai 280km. Važiuojant "+20" per dvi valandas galima nuvažiuot. "su trupučiu" priklauso kiek Kaune užsikišę. Aišku piko metu bus kitaip.
Dėl Trakų - vėlgi, piko metu nesvarbu koks greitis visada bus problemų. Be to nereikia važiuoti tuo pačiu užsikišusiu Trakų plentu. Galima ramiai per Vievį atvažiuot be kamščių net ir karščiausią vasaros savaitgalį. Kas mėgsta siauresnius keliukus - per Rykantus irgi gražus kelias.
Turistai toliau Trakų nenuvažiuoja dėl to, kad turi ribotai laiko ir nenori jo prasėdėti transporte. Kam važiuoti kažkur toliau, jei per savaitgalį nespėja ir Vilniaus apylinkių apžiūrėt?
Vilnius-Klaipėda grubiai 280km. Važiuojant "+20" per dvi valandas galima nuvažiuot. "su trupučiu" priklauso kiek Kaune užsikišę. Aišku piko metu bus kitaip.
Tačiau išvažiavimas iš miesto ir įvažiavimas į kitą irgi prideda laiko ir rezultate visa kelionė gaunasi ilga. Sutaupyta valanda autostradoje gana ženklai pasijaustų ir svarbiausia atrodytų reprezentatyviai. Visi, kaip ir tu, atkreiptų dėmesį tik į tą atkarpą. Tai nebūtų kažkoks radikalus pokytis, bet vis tiek pagyvintų turizmą ir verslo investicijas. Taip nebus, kad viena priemonė išspręs viską, be kompleksinių sprendimų neišsiversi.
Tačiau išvažiavimas iš miesto ir įvažiavimas į kitą irgi prideda laiko ir rezultate visa kelionė gaunasi ilga. Sutaupyta valanda autostradoje gana ženklai pasijaustų ir svarbiausia atrodytų reprezentatyviai. Visi, kaip ir tu, atkreiptų dėmesį tik į tą atkarpą. Tai nebūtų kažkoks radikalus pokytis, bet vis tiek pagyvintų turizmą ir verslo investicijas. Taip nebus, kad viena priemonė išspręs viską, be kompleksinių sprendimų neišsiversi.
Didžioji dalis srauto vistiek nesinaudotu didesniu greičiu. Buvo statistika, kad dabar vasarą lengvųjų auto srautas juda 110-120.
Kaip tu sutaupytum valandą autostradoje? Dabar sakykim grubiai nuvažiuojama per 2h su 140km/h. Valandos sutaupymas reikštų važiavimą 280km/h Daugelyje auto ribotuvai stovi 200 su kapeikom Praktiškai gautųsi "+20" legalizavimas ir pavieniai važiuotų 170-180, kas jiems sutaupytų 15min su vidutiniu eismu.
Į/iš miesto sunku apskaičiuoti. Pvz didelė dalis srauto, ypač turistinio, į pajūrį važiuoja ne į pačią Klaipėdą. Iš Vilniaus irgi skirtumas ar važiuosi iš Grigiškių ar Naujosios Vilnios sodų 123iosios
Jei tai tiek pridėtų reprezentatyvumo - būtų plačiau paplitę. Bet dabar kaip tik reprezentatyvu siūlyti riboti greitį. Pvz Vokietijoje jau n metų nori panaikinti neribotas atkarpas.
Didžioji dalis srauto vistiek nesinaudotu didesniu greičiu. Buvo statistika, kad dabar vasarą lengvųjų auto srautas juda 110-120.
Kaip tu sutaupytum valandą autostradoje? Dabar sakykim grubiai nuvažiuojama per 2h su 140km/h. Valandos sutaupymas reikštų važiavimą 280km/h Daugelyje auto ribotuvai stovi 200 su kapeikom Praktiškai gautųsi "+20" legalizavimas ir pavieniai važiuotų 170-180, kas jiems sutaupytų 15min su vidutiniu eismu.
Nedažnas važiuoja 140km/h, nereikia čia pritempinėti Tarp Vilniaus Kauno yra atkarpų ribojančių greitį, jei gerai pamenu iki 100km/h. Tad 120km/h važiuodamas truksi 2,35h, o 200km/h - 1,4h. Beveik valanda gaunasi be 5min. Verslininkai dažnai vairuoja greitesnius automobilius, bei svarbiausia vertina laiką. Vietiniai turistai gal nelėks tokiais greičiais, pasitenkins maksimum 180km/h ir sutaupys 40min.
Kad ta yra saugu ir tinka Lietuvai nesakiau. Faktas, kad pradžiai užtektų padidinti greitį bent 20km/h ir žiūrėti kaip tai pasiteisina.
Reprezentatyviau atrodytų skrydžiai sezono metu Vilnius-Palanga. Nemanau, kad mažesnės talpos lėktuvai nebūtų užpildomi. Tiesiog nėra bendrovės, o užsienio bendrovės nemato reikalo terliotis.
Reprezentatyviau atrodytų skrydžiai sezono metu Vilnius-Palanga. Nemanau, kad mažesnės talpos lėktuvai nebūtų užpildomi. Tiesiog nėra bendrovės, o užsienio bendrovės nemato reikalo terliotis.
Nėra poreikio, o vien dėl pramogos niekas tokio reiso neatidarinės.
Nedažnas važiuoja 140km/h, nereikia čia pritempinėti Tarp Vilniaus Kauno yra atkarpų ribojančių greitį, jei gerai pamenu iki 100km/h. Tad 120km/h važiuodamas truksi 2,35h, o 200km/h - 1,4h. Beveik valanda gaunasi be 5min. Verslininkai dažnai vairuoja greitesnius automobilius, bei svarbiausia vertina laiką. Vietiniai turistai gal nelėks tokiais greičiais, pasitenkins maksimum 180km/h ir sutaupys 40min.
Kad ta yra saugu ir tinka Lietuvai nesakiau. Faktas, kad pradžiai užtektų padidinti greitį bent 20km/h ir žiūrėti kaip tai pasiteisina.
Tie kas nevažiuoja dabar 140 - nevažiuos greičiau ir panaikinus greičio apribojimus. 110iai juk nevažiuoja greičiau ne dėl to, kad bijo netyčia viršyti 130. Kas labai skuba - ir dabar ramiai važiuoja 160, neretas vaizdelis. Skubantiems praktinis apribojimas šiuo metu yra 170/180 - po to teisės ant stalo.
Jei jau skaičiuoji 200 praleisdamas Kauną ir kitas ribojamas atkarpas - ir dabar skaičiuok ne 120, o 130
Tarp Vilniaus ir Kauno liko dvi šimtinės atkarpos - Vievis ir stotelė prie "pasienio namuko". Bet faktiškai ten srautas kaip važiavo taip ir važiuoja 110-120. Tik skubantys prisistabdo, kad tilpt į "+20".
Comment