Absurdiška diskusija išsivystė. Vieniem navigatorius nereikalingas ir yra tik blogis, kitiem tai didelis pagalbininkas. Toks argumentas, kad GPS tik bukiems, nes aš keliauju neskubėdamas ir noriu kuo daugiau pamatyti yra daugiau nei keistas. Aišku jei neskubi tai gali ir žemėlapį pavartyti dažniau sustojęs, arba greta sėdintis keleivis gali vartyti žemėlapį ir nurodyti maršrutą. Bet gyvenime kai kuriems tenka važiuoti labai įspraustiems į laiko normą ir vieniems. Tai žvalgymasis į žemėlapį važiuojant yra nesaugus, o sustojimai tam padaryti atima daug brangaus laiko, vien tuom GPS yra didelis gėris. Aišku jei vairuoja buki žmonės kurie pagal gps sugeba važiuoti ir pievomis ar šaligatviais, prieš eismą, gal tada problema jog tokie žmonės išvis neturėtu vairuoti.
Dėl pavyzdžio su fūristais, kurie jau 20 metų dirbą ir jiem nebereikia žemėlapio, nes maršrutą puikiai išmano. Tai šaunu jog ilgą laiką gali važinėti vienu maršrutu, kurį puikiai žinai. Tačiau ne visada taip yra jog metai iš metų važinėji ten pat. Atsitinka, kad reikia vykti naujais maršrutais, naujais adresais ir pan. Ką tada ?
O dėl GPS susiejimo su šia forumo tema. Tai koks skirtumas kokia gatvė ar ji eina tarp gyvenamųjų namų, ar tarp garažų, ar per mišką. Jei ji nėra akligatvis ir nėra draudžiamųjų ženklų ja važiuoti, tai kodėl to nedaryti. Ir būti tariamai "ne buku" bei ieškoti kito maršruto ?
Dėl pavyzdžio su fūristais, kurie jau 20 metų dirbą ir jiem nebereikia žemėlapio, nes maršrutą puikiai išmano. Tai šaunu jog ilgą laiką gali važinėti vienu maršrutu, kurį puikiai žinai. Tačiau ne visada taip yra jog metai iš metų važinėji ten pat. Atsitinka, kad reikia vykti naujais maršrutais, naujais adresais ir pan. Ką tada ?
O dėl GPS susiejimo su šia forumo tema. Tai koks skirtumas kokia gatvė ar ji eina tarp gyvenamųjų namų, ar tarp garažų, ar per mišką. Jei ji nėra akligatvis ir nėra draudžiamųjų ženklų ja važiuoti, tai kodėl to nedaryti. Ir būti tariamai "ne buku" bei ieškoti kito maršruto ?
Comment