Pats pirkau. Nebent ten irgi akcijų alui negalima žymėti ir buvo akcija, bet etiketė paprasta.
Čia baltas Amstel, ir silpnesnis 4%, tad akcizas kiek mažesnis, tai 79 ct: https://www.jumbo.com/producten/amst...00ml-536537BLK
Tokie palyginimai po vieną produktą yra juokingi kiek. O ką pvz. į tokį sakyti: vokiškame dideliame Lidle, t.y. Kaufland, lietuviška ekologiška dantų pasta Ecodenta su anglimi nei daug , nei mažai po 12,55 eur pardavinėjama
Lidl bando atsikratyti bomžiško įvaizdžio. Iš kitos pusės, savitarnos kasų užtvėrimas tvoromis rodo, kad Lidl savo pirkėjus laiko vagimis. Aišku, daugelis gal tokie ir yra.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Noriu dar pasipiktinti dėl IKI. Pirkau 4 slyvas savitarnoj. Leido rinktis geltonos arba mėlynos slyvos. Abu paveiksliukai skirtingi, bet abu mėlyni. Į perkamas slyvas, kurios šiaip mėlynos, buvo panašesnis paveiksliukas pavadintas "geltonos slyvos". Pasimečiau. Nubėgau pažiūrėti į lentyną ką ten perku. Ten rašo tiesiog "slyvos". Pasirinkau "geltonos slyvos" savitarnoj. Nesimato nuolaida taikoma ar ne. Susimokėjus, dar reikėjo čekį analizuoti ir žiūrėti kam ten nuolaida. Slyvoms nebuvo.
Likau apvogtas ant 42 ct. Tuo pačiu vėl reikėjo apsauginio pagalbos, nes aparatas pagalvojo, jog perkant 4 vnt. sausainių naudojau jų maišelį, kurio nenaudojau...
IKI ne tik pati blogiausia patirtis perkant savitarnoj, bet dar ir čekis blogiausiai atvaizduoja nuolaidų skiltis.
Noriu dar pasipiktinti dėl IKI. Pirkau 4 slyvas savitarnoj. Leido rinktis geltonos arba mėlynos slyvos. Abu paveiksliukai skirtingi, bet abu mėlyni. Į perkamas slyvas, kurios šiaip mėlynos, buvo panašesnis paveiksliukas pavadintas "geltonos slyvos". Pasimečiau. Nubėgau pažiūrėti į lentyną ką ten perku. Ten rašo tiesiog "slyvos". Pasirinkau "geltonos slyvos" savitarnoj. Nesimato nuolaida taikoma ar ne. Susimokėjus, dar reikėjo čekį analizuoti ir žiūrėti kam ten nuolaida. Slyvoms nebuvo.
Likau apvogtas ant 42 ct. Tuo pačiu vėl reikėjo apsauginio pagalbos, nes aparatas pagalvojo, jog perkant 4 vnt. sausainių naudojau jų maišelį, kurio nenaudojau...
IKI ne tik pati blogiausia patirtis perkant savitarnoj, bet dar ir čekis blogiausiai atvaizduoja nuolaidų skiltis.
Reikėjo kaip visiems sveriamas prekes mušti kaip bulves ir nesukti galvos
Lidl bando atsikratyti bomžiško įvaizdžio. Iš kitos pusės, savitarnos kasų užtvėrimas tvoromis rodo, kad Lidl savo pirkėjus laiko vagimis. Aišku, daugelis gal tokie ir yra.
Juokingas manipuliavimas emocija "laiko savo pirkėjus vagimis". Kai realybėje yra vagys, kurie nėra kažkieno pirkėjai, o tiesiog eina į bet kokią parduotuvę. Kuo prastednė apsauga, tuo daugiau vagių į tą parduotuvę ateina.
Juokingas manipuliavimas emocija "laiko savo porkėjus vagimis". Kai realybėje yra vagys, kurie nėra kažkieno pirkėjai, o tiesiog eina į bet kokią parduotuvę. Kuo prastssnė apsauga, tuo daugiau vagių į tą parduotuvę ateina.
Man patinka labiau ta parduotuvė, kurioje mažiau vagių, bomžų ir t.t. todėl geresnė apsauga yra pozityvus reikalas
Lidl Lietuvoje pagal turimą rinkos dalį yra antras.
Nors net Norfa ir Rimi turi daugiau parduotuvių.
Lidl pas mus prigijo labai. Turbūt nėra jokios kitos šalyje kur Lidl būtų antras.
Turbūt nėra kitos daugiau mažiau civilizuotos šalies, kurios tikėtinai didesnė dalis gyventojų laikytų save kovotojais prieš sistemą. O pirkimas Lidle - tik viena iš tos kovos formų.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Man pasirodė kad tau Lidl labai nepatinka ir jo apskritai vengi.
Jeigu pataikiau, kodėl?
Aš gal tiesiog nejaučiu Lidlui tokių stiprių emocijų kaip kiti.
Bet šiaip jo, pastaruoju metu lidle lankausi tik dėl to, kad jo taromate mažesnės eilės ir ten priduodu butelius. Tada reikia gautus čekius "prapirkti".
Keli dalykai, kurie nepatinka:
Bardakas krautuvėse;
Nepatogios savitarnos kasos;
Išėjimas iš savitarnos užtvertas vartais, norint išeiti reikia skanuoti čekį, iš pirmo karto paprastai neveikia;
Stoties vaibas parduotuvėse - "penkta kasa užsidaro pirkėjai eikite į kitą kasą penkta kasa atsidaro pirkėjai prašome penkta kasa užsidaro ...";
Keistos prekės;
Daug (ne visos) lidlo own brandų prekių yra atvirai antrarūšės;
Kainų etiketės ne po prekėmis, o virš jų;
1/2 parduotuvės ploto skirta atsitiktinėms akcijinėms prekėms;
Nebūna elementarių staple food, tokių kaip lazanijos lakštai.
Ir t.t. ir pan.
Kas patinka - parduotuvių išorės architektūra, aplinkos sutvarkymas, taromatų integravimas šviesmečiu lenkia vidutinės maksimos.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment