O ne Mindaugo g. (kur dabar remontuojama) buvo pirma?
Šita buvo atidaryta 1999 m. Ji šiaip garsi ir populiari, nes vienintelė veikė visą parą. Be to, ir pakankamai sena. Kažin ar pirmoji, bet tikrai viena iš pirmųjų.
... Ji iškilo toje pačioje vietoje, kur prieš beveikketvirtį amžiaus atidaryti pirmieji „Vilniaus prekybos“ prekių sandėliai, vėliau įkurta ir pirmoji šalyje savitarnos parduotuvė, skelbiama išplatintame pranešime...
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Gal kas žinote kur buvo pirmoji Maxima Vilniuje 1998 m.?
Kalvarijų/Žalgirio? Nors jei tiksliai, tai tuo metu ji vadinosi Media (kaip Minima/Media/Maxima prekės ženklo dalis pagal parduotuvių dydį). O pirmas Maxima pavadinimas turbėtų būti Mindaugo Maxima.
Kalvarijų/Žalgirio? Nors jei tiksliai, tai tuo metu ji vadinosi Media (kaip Minima/Media/Maxima prekės ženklo dalis pagal parduotuvių dydį). O pirmas Maxima pavadinimas turbėtų būti Mindaugo Maxima.
Dėkui. Buvo mintis apie Kalvarijų/Žalgirio arba Pašilaičių.
Gal tokia buvo Ekonomija Kareivių/Verkių apie 1992 m.
Jau naujesnėse tarybinėse parduotuvėse buvo savitarna.
Vilniaus prekybos pagrindą sudarė berods I-ojo Vilniaus prekybos tresto bazė. T.k. jo parduotuvės dar nepertvarkytos ("Papartis", "Lazdynai" ir kt.) į Maximas jau priklausė jiems.
... 1992 m. tuometinė „Urdžia“, davusi pradžią šiandieninei „Maximai“, ir turėjusi vos 3 parduotuves Naugarduko, Sapiegos ir Grybo gatvėse Vilniuje, išaugo iki geriausiai žinomo prekybos tinklo Baltijos šalyse. Lietuvoje veiklą pradėjęs mažmeninės prekybos tinklas šiuo metu ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje turi daugiau kaip 500 parduotuvių, kuriose dirba apie 29 tūkst. darbuotojų.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Eilinį kartą nukentėjau IKI. Šįkart dvigubai abiemis dažniausiai pasitaikančiais atvejais:
Ėjau dėl akcijinės prekės - kaip įprasta jos jau nė kvapo nėra, ne tik tuščia po etikete, bet net ir etiketės niekur nesimatė.
Antras atvejis - pirkau kitą akcijinę prekę, išmušė pilną kainą. Pasirodo akcija tik iki 22 dienos, akcijinė etiketė tebekabo. Dėl tokių atvejų jau esu priverstas visada pažiūrėt akcijos galiojimo laiką, bet šįkart to nepadariau, ir prašom
IKI - atvykite jei norite išeiti su neigiamom emocijom.
Eilinį kartą nukentėjau IKI. Šįkart dvigubai abiemis dažniausiai pasitaikančiais atvejais:
Ėjau dėl akcijinės prekės - kaip įprasta jos jau nė kvapo nėra, ne tik tuščia po etikete, bet net ir etiketės niekur nesimatė.
Antras atvejis - pirkau kitą akcijinę prekę, išmušė pilną kainą. Pasirodo akcija tik iki 22 dienos, akcijinė etiketė tebekabo. Dėl tokių atvejų jau esu priverstas visada pažiūrėt akcijos galiojimo laiką, bet šįkart to nepadariau, ir prašom
IKI - atvykite jei norite išeiti su neigiamom emocijom.
O kaip yra su kainomis kasoje, kai jos neatitinka kainos ant lentynos? Ar nepakeičia kainos į tokią, kokia buvo ant lentynos? Ir ar visusoe supermarketuose vienodai? UK daugeliu atveju tiesiog išmuša tokią kainą, kokia yra ant lentynos, kad pirkėjai nekeltų triukšmo. O ir šiaip daugelis tinklų turi tokią oficialią policy ir darbuotojams prisakyta elgtis būtent taip t.y. kaina yra tokia, kokia parašyta ant lentynos (aišku sveiko proto ribose). Tokia logika būtų gera ne tik dėl pirkėjų, bet ir patiems parduotuvių darbuotojams paskata laiku pakeisti kainas (nes kitaip gautų lupt nuo managemento už blogą darbo atlikimą t.y. kainų nepakeitimą laiku, dėl ko parduotuvė gautų nuostolį). Dabar, panašu, visa tai perkeliama ant pirkėjo, nes velniop gerą servisą.
Eilinį kartą nukentėjau IKI. Šįkart dvigubai abiemis dažniausiai pasitaikančiais atvejais:
Ėjau dėl akcijinės prekės - kaip įprasta jos jau nė kvapo nėra, ne tik tuščia po etikete, bet net ir etiketės niekur nesimatė.
Antras atvejis - pirkau kitą akcijinę prekę, išmušė pilną kainą. Pasirodo akcija tik iki 22 dienos, akcijinė etiketė tebekabo. Dėl tokių atvejų jau esu priverstas visada pažiūrėt akcijos galiojimo laiką, bet šįkart to nepadariau, ir prašom
IKI - atvykite jei norite išeiti su neigiamom emocijom.
Reikia imti už gerklės ypač jei etiketėje neparašyta galiojimas. Maxima ir dar kitas tinklas buvo gavę baudas už kainų neatitikimą.
O kaip yra su kainomis kasoje, kai jos neatitinka kainos ant lentynos? Ar nepakeičia kainos į tokią, kokia buvo ant lentynos? Ir ar visusoe supermarketuose vienodai? UK daugeliu atveju tiesiog išmuša tokią kainą, kokia yra ant lentynos, kad pirkėjai nekeltų triukšmo. O ir šiaip daugelis tinklų turi tokią oficialią policy ir darbuotojams prisakyta elgtis būtent taip t.y. kaina yra tokia, kokia parašyta ant lentynos (aišku sveiko proto ribose). Tokia logika būtų gera ne tik dėl pirkėjų, bet ir patiems parduotuvių darbuotojams paskata laiku pakeisti kainas (nes kitaip gautų lupt nuo managemento už blogą darbo atlikimą t.y. kainų nepakeitimą laiku, dėl ko parduotuvė gautų nuostolį). Dabar, panašu, visa tai perkeliama ant pirkėjo, nes velniop gerą servisą.
Man porą kartų pasitaikė kai lentynoje kaina yra X, o kasoje išmuša 1.1X (ir tai tikrai nebuvo personalo užmarštumas, nes tarp šitų atvėjų buvo kelių savaičių tarpas). Taip pat pasitaiko kai skelbiamos 20% nuolaidos tam tikrai prekių grupei, o konkrečiai prekei (dėl besibaigiančio galiojimo ar pažeistos pakuotės) suteikiama 50% nuolaida (t.y kaina turėtų būti tik 40% nuo pradinės). Kasoje "kompiuteris duoda tik 20% standartinę nuolaidą" (ir pamainos vadovę kvietė, bet niekaip negalėjo įveikti kompo). Todėl aš asmeniškai tą prekybos tinklą pamiršau.
Maxima buvo kokybinis šuolis nuo maximos tinkloo parduotuvių?
Maksima buvo vienintelė.
"Kitų tinklo parduotuvių" reikėtų suprasti - kad tų pačių savininkų valdomų parduotuvių. Kaip jos vadinosi tiksliai tuo metu - jau nepamenu - ar VP market, ar Vilniaus prekyba, ar Saulutė, ar T-Market, ar Taupa. Bet jų buvo santykinai nemažai.
Man porą kartų pasitaikė kai lentynoje kaina yra X, o kasoje išmuša 1.1X (ir tai tikrai nebuvo personalo užmarštumas, nes tarp šitų atvėjų buvo kelių savaičių tarpas). Taip pat pasitaiko kai skelbiamos 20% nuolaidos tam tikrai prekių grupei, o konkrečiai prekei (dėl besibaigiančio galiojimo ar pažeistos pakuotės) suteikiama 50% nuolaida (t.y kaina turėtų būti tik 40% nuo pradinės). Kasoje "kompiuteris duoda tik 20% standartinę nuolaidą" (ir pamainos vadovę kvietė, bet niekaip negalėjo įveikti kompo). Todėl aš asmeniškai tą prekybos tinklą pamiršau.
Tai, ką jūs čia parašėte yra vienas dažniausiai pasitaikančių error'ų parduotuvėse. Visur: Maximoje, Rimi, Iki, Lidl, Senukuose, Tesco, Waitrose, Boots, Walmart... žodžiu visur be išimties. Statistiškai nežinau, kur jų daugiau, bet iš patirties galiu pasakyti, kad panašiai yra visur. Tiek Lietuvoje, tiek UK ir tikriausiai visur kitur.
Ir taip, taip atsitinka beveik išimtinai dėl personalo užmaršumo (90%+ atvejų. Likę dėl kainų spausdinimo klaidų ar su POS susijusių įvesties klaidų). Vidutiniškai kiekvienoje parduotuvėje bet kuriuo metu yra nuo kelių iki 100+ neteisingai uždėtų kainų, priklausomai nuo parduotuvės dydžio. Aišku, niekada nesusidūręs ir tos srities neišmanantis pirkėjas jaučia nepasitenkinimą ir jam norėtųsi, kad tai būtų kažkas daugiau, nei elementari žmogiška klaida (prekybos tinklo konspiracija prieš jo gerovę, sukčiavimas, žydomasonų sąmokslas etc.), bet tai, deja, tėra paprasčiausios žmogiškos klaidos. Kaip ir visose kitose srityse. Tiesiog parduotuvėse nuolat reikia rankiniu būdu kaitalioti šimtus ar net tūkstančius kainų. Nebent kada nors bus visuotinai įvestos elektroninės kainos, kurios automatiškai atsinaujins iš duombazės. tada klaidų sumažės labai ženkliai, bet jų visvien liks dėl neteisingai suvestų duomenų į kompą. O jei keičiate supermarketą dėl tokių dalykų, tai teks tai daryti labai dažnai. Bent porą kartų per mėnesį
Tai, ką jūs čia parašėte yra vienas dažniausiai pasitaikančių error'ų parduotuvėse. Visur: Maximoje, Rimi, Iki, Lidl, Senukuose, Tesco, Waitrose, Boots, Walmart... žodžiu visur be išimties. Statistiškai nežinau, kur jų daugiau, bet iš patirties galiu pasakyti, kad panašiai yra visur. Tiek Lietuvoje, tiek UK ir tikriausiai visur kitur.
...
O jei keičiate supermarketą dėl tokių dalykų, tai teks tai daryti labai dažnai. Bent porą kartų per mėnesį
Nors į parduotuves užsuku beveik kasdien, man tokie nelabai malonūs atvėjai (ir ne tik man - kartais laukiant eilėje prie kasos girdėjau kaip kiti pirkėjai sako tą patį) pasitaikydavo tik vienoje konkrečioje parduotuvėje.
Nors į parduotuves užsuku beveik kasdien, man tokie nelabai malonūs atvėjai (ir ne tik man - kartais laukiant eilėje prie kasos girdėjau kaip kiti pirkėjai sako tą patį) pasitaikydavo tik vienoje konkrečioje parduotuvėje.
Tiesiog nepastebite, nes arba elementariai pražiopsote barba neperkate prekių, kurios blogai pažymėtos (skirtingose parduotuvėse būna skirtingų niuansų). Bet esmės tai nekeičia.
Comment