/\ Nesinori tikėti duonos monopoliu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie prekybos tinklus Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąLipton arbata 25 pak. (irgi nuolatinė mano). Buvo 2.69 LTL, dabar - 1.49 EUR.
91%!
Paimta iš http://www.rimi.lt/assets/upload/use...%2044-2013.pdf maximoj ir rimi tokiu dalykų kainos identiškos.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąAs asmeniškai labai kainų neseku, bet ką perku, tai tikrai pabrango Maximoje, pvz makaronai Mega Di Cato, buvo 49 ct, dabar ar ne 79. Lašišų gabaliukai salotoms, buvo 1,10, dabar berods 1,37, o 1,10 gaunasi su ta jų akcija 20 proc pasirinktom prekėm. Manau kas seka kainas ir daugiau pavyzdžių pasakytų.
Tai gali reikšti, arba machima bando išlaikyti pelną, arba apskritai išsilaikyti.
Su konkrečiai šiais makaronais nieko negaliu pasakyti, bet matyt, kad machimai vėlgi ne tu svarbiausias su savo pasirinkimu.
Tiesiog machima bando pasiimti pinigus per kitas prekes, tikėdamasi, kad tų prekių pirkėjai vis tiek pirks, arba pradės pirkti kitas prekes arba teks su tais pirkėjais atsisveikinti.Paskutinis taisė andyour; 2017.02.22, 15:21.
Comment
-
Parašė Lunar Rodyti pranešimąhmz, kazkaip nepamenu tokiu kainu
Atvaizdas
Paimta iš http://www.rimi.lt/assets/upload/use...%2044-2013.pdf maximoj ir rimi tokiu dalykų kainos identiškos.
Machima taip ir pagalvojo, jeigu žmonės permoka 7 kartus, vadinasi jie ant tiek tingi ir tai gali sau leisti, tada jie tikriausiai nesupyks jei susimokės papildomą kokį euriuką.Paskutinis taisė andyour; 2017.02.22, 15:19.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąMachima greičiausiai nusprendė, kad jai svarbiau pvz. mėsos pirkėjai ir nedidinti kainų jos pirkėjams, nei iš tos mažytės lentinėlės lašišos pirkėjams. Turtingiems nebus sunku susimokėti.
Tai gali reikšti, arba machima bando išlaikyti pelną, arba apskritai išsilaikyti.
Su konkrečiai šiais makaronais nieko negaliu pasakyti, bet matyt, kad machimai vėlgi ne tu svarbiausias su savo pasirinkimu.
Tiesiog machima bando pasiimti pinigus per kitas prekes, tikėdamasi, kad tų prekių pirkėjai vis tiek pirks, arba pradės pirkti kitas prekes arba teks su tais pirkėjais atsisveikinti.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO kaip akcijinės kainos maximoje? Man rodos visada vienos geriausių.
Esmė manau ta, kad kainas sekantys pirkėjai eina pirkti konkrečios prekės ten, kur tuo metu akcija (supermarketai didžiuosiuose miestuose dažnai stovi vienas šalia kito). Arba eidami į vieną pamėgtą supermarketą koncentruojasi į akcijines prekes.
Tai neakcijinių prekių kainų lyginimas kaip ir nelabai turi prasmės, nes tas, kuris nori mokėti mažiau, pirks tą kefyrą, kuriam yra 30% nuolaida, nepriklausomai nuo brando. O tas, kuris visada perka tik konkretų mėgstamo brand'o kefyrą, tikriausiai net nežino, kiek jis kainuoja ir jam tokios Maximos kainos garantijos nerūpi.
Ir tik labai nedidelė dalis pirkėjų renkasi kefyrą pagal jo neakcijinę kainą.
Kitaip tariant, Maxima pataikauja pirkėjų grupei, kurios tiesiog nėra. Užtat kaip reklama tai gali suveikti, nes tokios žinutės psichologija gana aiški - mes tokie pigūs, kad garantuojamas prekių kainų mažumą. O kas parašyta po žvaigždutė, nueina į antrą planą, nors būtent tai yra svarbiausia.
Comment
-
Apskritai reikia panagrinėti, kodėl mažėja pirkėjų Maximoje. Panašu, kad dėl Lidl labiausiai pralošia Maxima, o ne Norfa. Gal dėl to, kad šie pirkėjai orientuojasi į kokybiškas prekes už prieinamą kainą? Norfa siūlo mažas kainas, bet kokybę ne visuomet. Lidl siūlo kokybiškas prekes už mažesnes kainas.
Dar reikėtų nepamiršti, kad Maximos įvaizdis sugadintas dėl jų pačių godumo. Pradedant plaunamomis mišrainėmis, kepamais pasenusiais mėsos gaminiais, „atšviežinamomis” (pakeičiant galiojimo datą) pasibaigusio galiojimo prekėmis, baigiant prieš akcijas dirbtinai pakeliamomis kainomis (bendradarbė turėjo konkretų atvejį su žaislu). Lidl tokiomis nesąmonėmis neužsiiminėja, tad tai irgi jų pliusas.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąApskritai reikia panagrinėti, kodėl mažėja pirkėjų Maximoje. Panašu, kad dėl Lidl labiausiai pralošia Maxima, o ne Norfa. Gal dėl to, kad šie pirkėjai orientuojasi į kokybiškas prekes už prieinamą kainą? Norfa siūlo mažas kainas, bet kokybę ne visuomet. Lidl siūlo kokybiškas prekes už mažesnes kainas.
Dar reikėtų nepamiršti, kad Maximos įvaizdis sugadintas dėl jų pačių godumo. Pradedant plaunamomis mišrainėmis, kepamais pasenusiais mėsos gaminiais, „atšviežinamomis” (pakeičiant galiojimo datą) pasibaigusio galiojimo prekėmis, baigiant prieš akcijas dirbtinai pakeliamomis kainomis (bendradarbė turėjo konkretų atvejį su žaislu). Lidl tokiomis nesąmonėmis neužsiiminėja, tad tai irgi jų pliusas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąIš kur žinot, kad nežsiiminėja?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąIš kur žinot, kad nežsiiminėja?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąGal tikslinga atnaujinti šios temos apklausą, įtraukiant Lidl?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąLidl tikrai neprisidenginėja neįgaliųjų organizacijomis, bandydami pavogti keliasdešimt milijonų iš valstybės.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąKai Lidl pasaulyje taps monopoliu, nebereikės prisidenginėti niekuo, tiesiog atvirai
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKažkaip prisiminiau, kad prieš Lidl atėjimą Maxima buvo atpiginusi 1000 ar 2000 prekių. Prie jų buvo lipdukai "Atpigo". Bet tai juk neišgelbėjo nuo klientų mažėjimo. Praėjo laikas ir pasimiršo tie atpiginimai.
Comment
Comment