Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Lidl visiškai kitoks požiūris ir strategija. Maximiniai pirkėjai eina į pardę akis paganyti ir prisikrauna vežimą maistų maistelių, net ir to, ko nereikia, nes lentynos nukrautos visomis rūšimis kiekvieno produkto, didžiosios Maximos net mini Senukais tapusios, o tos akcijos tik dar labiau skatina vartojimą, kas iš esmės Maximai tik į naudą. Žodžiu, maximiniai pirkėjai į pardes eina akių ganyti.
Į Lidl žmonės eina apsipirkti to, ko reikia. Lidl pirkėjui nerūpi, ar kainos kampas nuplyšęs, ar parduotuvės langas nenuvalytas, ar tualetinį popierių reikės iš gamyklinės pakuotės išimti. Nes jis žino, kad už tai jis gerokai sutaupo. Lidl pirkėjas nėra išlepęs, jis gerai žino, ko eina į parduotuvę ir maždaug žino, kiek sumokės prie kasos, net nežiūrėdamas kiek kas kainuoja.
Lidl kas savaitę po du kartus išleidžiamos naujos sezoninės prekės, tai jas perka irgi kam reikia. Jų atveža nedaug, nes po kelių dienų keičia naujomis.
Net ir kai kurių čia komentuojančiųjų pabrėžiama parduotuvės estetika manęs nestebina, nes Maxima visą šį gyvavimo laikotarpį skyrė didžiulį dėmesį gražiai apipavidalinti mėsos, batono, pieno skyrius, reklamomis kūrė estetinį vaizdą, lentynas nuolatos kraudavo taip, kad pakuočių atspalviai skatintų pirkimą, Maximose visada lentynos nukrautos prekėmis, nes taip atrodo estetiškiau ir skatina pirkimą (o vyresniems tuščios lentynos primena sovietmetį, kas skatina slogius prisiminimus ir mažina vartojimą). Muzika ir ta Maximose groja garsiau, kad dirgintų ir skatintų vartojimą.
Lidl estetika nėra taip svarbu, nes Lidl pirkėjų mąstymas visai kitoks. Bėda, kad Lietuvoje labai mažai pagal Lidl filosofiją mąstančiųjų, todėl John ir sako, kad jam bus įdomu pamatyti, kaip viskas rutuliosis.
Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Pirmasis, panašus į dicounterį, buvo turbūt Pigiau grybo, paskui Iki įsigijo lenkų Leader Price fanšizę, bet nesisekė. Taupa, Taupau, Taupyk, Taupukas linko marketingu link discounterių, bet pats tinklas veikė tikrai ne kaip disounteris. Parkui atsirado Super Netto (priklausė Rimi), bet irgi neprilipo, nes marketingas tik iš dalies buvo kaip discounterio, pačios pardės užnešė į discounterius, bet labai trūko stipresnės strategijos, buvo taip palikta tarsi pasroviui. Įtariu, Rimi pamatė, kad jiems pernas nuo to Super Netto neaugo, nenustebčiau, jei tradicinės Rimi klientai rinkosi ir Super Netto, nors Rimi tikslas buvo iš kitų tinklų į Super Netto pritraukti klientų.
Lidl turi didelę patirtį, todėl jam yra daugiau galimybių sėkmei bandant įsitvirtinti kaip discounteriui.
Comment