Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie prekybos tinklus Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Bet mano mintis ne tiek kur rasti, kad sąžiningai užsivežtų prekių, bet kad turėtų būti nelegalu užsivežti per mažai prekių.
    Na hiperbolizuojant - neturėtų būti legalu daryt akciją užsivežus 3 vienetus prekių, bet turbūt tai niekur nėra reglamentuota ir netgi taip padarius, viskas "legalu".
    Man rodos visi prekybos tinklai (o ypač Lidl) visur labai akcentuoja, kad akcijinių prekių kiekis ribotas. O ir šiaip - nepatinka, nepirk.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    „Iki“ pasiėmiau čipsų pakelį už 45 centus, turėdamas kišenėje 49 centus. Nuskenavo – rodo 55 centus. Sako, gal buvo su nuolaida (lojalumo kortele) 45 centai. Ne, su nuolaida buvo trisdešimt kažkiek. Sakau, – neturiu tiek pinigų, palikau čipsų pakelį prie kasos. Šalia buvo „Maxima“ – tie patys čipsai kainavo 45 centus (kaip ir buvo parašyta). Iki – Maxima 0:1.
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.07.14, 19:13.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    1+1 akcijos prasidėjo gal prieš kokius 8 (sunku atsimint) metus, bet pamenu, kad buvo laikas kai užsienyje matydavau 1+1 ir galvodavau, kad Lietuvoje tokių niekada nematęs.
    Tai jos taip po truputį skynėsi kelią ir visus tuos 8 ar kažkiek metų vis populiarėjo. Tai pvz dabar jū daugiau nei prieš 2 metus, prieš2 metus buvbo daugiau nei prieš 4 metus, o prieš 4 metus buvo daugiau nei prieš 6 metus.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Prieš 15 m. ilgai svečiuojantis Londone stebėjausi tuo reiškiniu, kad dauguma akcijų būtent 1+1, 2+1 ir pan. Nepatiko.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    1+1 visada būdavo akcijų, nepastebėjau kad būtų daugiau nei įprastai. dažniausiai matau ledams ir sūreliams, dalykai kuriiuos dažnai vis tiek ne po vieną perki. Kur čia sumuštinių duonai taip?
    Ką tik LIDL'e buvo 3+1 sumuštinių duonelėms.
    Maximoje dabar silkė, dešros bent keletas rūšių 1+1...

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Kažkoks naujas trendas atsiradęs, vietoj įprastinių akcijų masiškai pradėjo eit 1+1, 2+1 ir t.t? Galėtų bent gal logiškai parinkt kam taikyti, ne kokiai sumuštinių duonai, kuri po 2 dienų sugenda.
    1+1 visada būdavo akcijų, nepastebėjau kad būtų daugiau nei įprastai. dažniausiai matau ledams ir sūreliams, dalykai kuriiuos dažnai vis tiek ne po vieną perki. Kur čia sumuštinių duonai taip?

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Didesnė problema su akcijomis, kad prekių akcijinių paprasčiausiai nebūna, kalbant apie geriausias akcijas.
    Galiu atsidaryti bet kurios parduotuvės akcijų leidinuką ir pasakyti, kurių prekių nebus (vidutiniškai tai būtų 2-4 geriausios akcijos iš leidinuko), bei būti teisus 1/3 ar 1/2 kartų.
    Akivaizdu, kad čia yra bent etikos problema kai viliojami pirkėjai neturint prekių.
    Nes jei paprastas pirkėjas žino, kurių prekių nebus, tai akcijas rengiantys tikrai žino.
    Tiesiog išperka arba nespėja dėlioti. esu matęs kaip karšą dieną akcija mineraliniui reiškė kad darbuotojoas išvežė vežimą mineralinio ir jam dar nespėjus sudėti į lentyną pirkėjai apspito iš išsinešė po 6-packą.
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Gal dar laikas įtakoja, aš labiau į vakarą perku.
    Kai kur darbuotojai baigia darbą apie 6 ir iki parduotuvės uždarymo niekas nepapildo prekių, jos atsiranda tik kitą rytą. Man kaip tik viena vakar skundėsi kad vienintelė liko dirbti po 6 tai nespėjo net pirkėjams paduoti prekes.

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kodėl tada žmonės važiuoja į visokias specializuotas vaisių, daržovių parduotuves
    Nes neturi ką veikti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Nesu niekad turėjęs tokios problemos, gal čia tik Kaune taip.
    Čia gal žiūrint kokiame tinkle. Pvz. IKI populiarių akcijinių prekių beveik niekada nebūna, o Maximoje - dažniausiai yra pakankamas kiekis (tai ne reklama), LIDL'e - kaip kas.

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Bet mano mintis ne tiek kur rasti, kad sąžiningai užsivežtų prekių, bet kad turėtų būti nelegalu užsivežti per mažai prekių.
    Na hiperbolizuojant - neturėtų būti legalu daryt akciją užsivežus 3 vienetus prekių, bet turbūt tai niekur nėra reglamentuota ir netgi taip padarius, viskas "legalu".
    Visiškai teisingai. Ypač į akis krenta, kai akcijinių prekių "jau nebėra", o kitą dieną jų pilna už "normalią" kainą. Tai yra klientų viliojimas nebūtais dalykais, kaip morka asilui ant virvutės.
    Paskutinis taisė Sula; 2022.07.13, 14:48.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Ne taip pasaulis veikia. Comfort food itin vartojimas dėl priklausomybių, kaip cope'inimo būdas ir t.t.
    Kodėl tada žmonės važiuoja į visokias specializuotas vaisių, daržovių parduotuves, jei patogiau ir pigiau toje pačioje maximoje nusipirkt čipsų? Manau žmonės kaip tik pradeda galvot, ką deda į burną.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Barbora/Maxima, Rimi nėra tokios problemos.
    Internetu neperku maisto, o ir šiaip Barbora brangiau nei maxima, nes ten nededa pigesnių prekės ženklų, kaip pvz avižas pirksi dviguba kaina.
    Rimi jei geros akcijos, turiu omenyje top 3 iš leidinuko, ten kažkas už pusę kainos ar -40 proc ir šiaip einamai prekei, tai irgi daug kartų nebūna.
    Maximoje tas pats.

    Bet mano mintis ne tiek kur rasti, kad sąžiningai užsivežtų prekių, bet kad turėtų būti nelegalu užsivežti per mažai prekių.
    Na hiperbolizuojant - neturėtų būti legalu daryt akciją užsivežus 3 vienetus prekių, bet turbūt tai niekur nėra reglamentuota ir netgi taip padarius, viskas "legalu".

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Ne taip pasaulis veikia. Comfort food itin vartojimas dėl priklausomybių, kaip cope'inimo būdas ir t.t.

    *šlamštmaistis

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tikrai keista, kad nepasitaikė.
    Jei tai IKI, tai iš 10 apsipirkimų, 9 kartus nebus bent vienos norimos prekės su gera akcija. Net ir kalbant apie atrodytų nesibaigiančius dalykus - bulvės, morkos, svogūnai. Jei gera akcija tai bent pusę kartų nebebūna net tokių prekių. Kai bulvių nebūna, tai bent būna kitos rūšies už trigubą kainą, bet kai morkų ar svogūnų nebūna, tai nelabai ir kitų variantų lieka.
    Kitose parduotuvėse gal rečiau, bet bent 5 kartus iš 10. Net Lidl, kuris ale optimalus su prekių kieku, bent 3 kartus iš 10 nebus geros akcijos prekės.
    Gal dar laikas įtakoja, aš labiau į vakarą perku.
    Barbora/Maxima, Rimi nėra tokios problemos.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Niekas neverčia čipsų valgyti, net jei gatvėje nemokamai dalintų.
    Ne taip pasaulis veikia. Comfort food itin vartojimas dėl priklausomybių, kaip cope'inimo būdas ir t.t.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Nesu niekad turėjęs tokios problemos, gal čia tik Kaune taip.
    Tikrai keista, kad nepasitaikė.
    Jei tai IKI, tai iš 10 apsipirkimų, 9 kartus nebus bent vienos norimos prekės su gera akcija. Net ir kalbant apie atrodytų nesibaigiančius dalykus - bulvės, morkos, svogūnai. Jei gera akcija tai bent pusę kartų nebebūna net tokių prekių. Kai bulvių nebūna, tai bent būna kitos rūšies už trigubą kainą, bet kai morkų ar svogūnų nebūna, tai nelabai ir kitų variantų lieka.
    Kitose parduotuvėse gal rečiau, bet bent 5 kartus iš 10. Net Lidl, kuris ale optimalus su prekių kieku, bent 3 kartus iš 10 nebus geros akcijos prekės.
    Gal dar laikas įtakoja, aš labiau į vakarą perku.
    Paskutinis taisė Gator; 2022.07.13, 14:32.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Nesu niekad turėjęs tokios problemos, gal čia tik Kaune taip. O šita 1+1 tendencija man nepatinka, pavyzdžiui, jei nori kokį naują produktą išbandyt, tai nelinkstu iškart du vienetus imt. Taip pat, jei įprastai žmonės pirkdavo betkokius čipsus, svarbu būtų su akcija, ir dabar pirks iškart du pokus, mums kaip labiausiai nutukusiems europiečiams turbūt nebus į naudą.
    Niekas neverčia čipsų valgyti, net jei gatvėje nemokamai dalintų.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Didesnė problema su akcijomis, kad prekių akcijinių paprasčiausiai nebūna, kalbant apie geriausias akcijas.
    Galiu atsidaryti bet kurios parduotuvės akcijų leidinuką ir pasakyti, kurių prekių nebus (vidutiniškai tai būtų 2-4 geriausios akcijos iš leidinuko), bei būti teisus 1/3 ar 1/2 kartų.
    Akivaizdu, kad čia yra bent etikos problema kai viliojami pirkėjai neturint prekių.
    Nes jei paprastas pirkėjas žino, kurių prekių nebus, tai akcijas rengiantys tikrai žino.
    Nesu niekad turėjęs tokios problemos, gal čia tik Kaune taip. O šita 1+1 tendencija man nepatinka, pavyzdžiui, jei nori kokį naują produktą išbandyt, tai nelinkstu iškart du vienetus imt. Taip pat, jei įprastai žmonės pirkdavo betkokius čipsus, svarbu būtų su akcija, ir dabar pirks iškart du pokus, mums kaip labiausiai nutukusiems europiečiams turbūt nebus į naudą.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Didesnė problema su akcijomis, kad prekių akcijinių paprasčiausiai nebūna, kalbant apie geriausias akcijas.
    Galiu atsidaryti bet kurios parduotuvės akcijų leidinuką ir pasakyti, kurių prekių nebus (vidutiniškai tai būtų 2-4 geriausios akcijos iš leidinuko), bei būti teisus 1/3 ar 1/2 kartų.
    Akivaizdu, kad čia yra bent etikos problema kai viliojami pirkėjai neturint prekių.
    Nes jei paprastas pirkėjas žino, kurių prekių nebus, tai akcijas rengiantys tikrai žino.
    Paskutinis taisė Gator; 2022.07.13, 14:03.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Kažkoks naujas trendas atsiradęs, vietoj įprastinių akcijų masiškai pradėjo eit 1+1, 2+1 ir t.t? Galėtų bent gal logiškai parinkt kam taikyti, ne kokiai sumuštinių duonai, kuri po 2 dienų sugenda.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    „Lidl“ rinkos dalis auga, visų kitų – traukiasi
    https://madeinvilnius.lt/verslas/vil...pv1DXk14TjCFzc
    Pernai tvirčiausias pozicijas išlaikė Maxima LT“, turinti 32,6 proc. rinkos, nors 2020 metais jos lyderystė buvo dar ryškesnė (33,7 proc.).

    Antroje pozicijoje, kaip ir pernai, išlieka „Palink“, valdanti „Iki“ parduotuves (13,3 proc). Kol kas trečioje vietoje yra „Norfa“, kurios rinkos dalis pernai siekė 10,9 proc. ir buvo 0,3 proc. punkto mažesnė nei 2020 metais. Sulaukus „Lidl“ duomenų, tikėtina, kad bus šių dviejų prekybininkų susikeitimas vietomis. Tuo metu „Rimi“ išsilaikė penktoje vietoje.

    Komentuoti:


  • rromask-kreti
    replied
    Gargžduose pradėjo ruošti sklypa prekybos centrui Rimi, kovo 22d pilnai vyksta darbai

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kauno „Šilas“ plečiasi į Vilnių: investuos 13 mln. Eur




    Toliau tik VZ premium nariams matoma: https://www.vz.lt/prekyba/2022/03/24...#ixzz7ORjAKhLF
    Toliau rašo, kad kol kas neišnaudoja pilnai naujų sandėlių prie IX forto, pirmą parduotuvę Vilniuje stato Pilaitėje ir apsieina be rinkodaros - neturi lojalumo kortelių ir nesireklamuoja TV.

    Komentuoti:

Working...
X