Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie prekybos tinklus Lietuvoje
Collapse
X
-
Got sun in my face, sleeping rough on the road
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąNorfa sakyčiau pakankamai arti to. Kainos ten žemesnės nei kituose didžiuosiuose tinkluose (gal ne tai kad labai daug, bet nuolat pirkdamas kasdienio vartojimo prekes galiausiai šį tą sutaupai), aptarnavimas ir daugeliu atvejų estetinė parduotuvių išvaizda tai kaip pasakius...
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKoks tada esminis skirtumas nuo visokių Maximų? Maxima, Rimi, Iki turi ne tik visokių "value" prekių linijas kaip Optima ar Cento, bet ir "normalių" su prekybos tinklo simbolika ir tos prekės kainuoja maždaug trečdaliu pigiau už "brandines" tas pačias prekes. Žodžiu sudėtinga jiems būtų konkuruoti, todėl turbūt ir neateina į rinką.
Dėl lyginimo su "Cento" ir panašiais lietuviškais tinklais, reiktų nepamiršti, kad tokio dydžio kompanija, kaip Lidl (60+ mlrd. EUR apyvarta per metus) turi labai didelius svertus derybose su tiekėjais. Kas dar labai svarbu, daugumoje šalių (bent jau europoje) Lidl prekės visur yra identiškos arba labai panašios (galbūt šiek tiek skiriasi pakuotė). Viskas iš vieno tiekėjo, su vienodomis pakuotėmis, vienodais standartais (kas negalioja, pavyzdžiui Tesco, kuris skirtingose šalyse atrodo gana skirtingai ir laikosi skirtingų standartų) ir t.t. Kitaip tariant, labai dideliu mastu vykdoma labai griežta standartizacija ir skalės ekonomija. Dėl to Lidl'as visada gaus pigesnių prekių, negu visokie vietiniai (pseudo) žemų kainų tinklai, kurie, spėju, atėjus Lidlui, ims nykti, jei dar nenyksta. Pastarieji tiesiog neturi ir niekada neturės tokių galimybių mažinti kaštus.
Nors turbūt ne mažiau svarbu, kaip į tai reaguos žmonės ir jų psichologija? Pavyzdžiui, UK daug gas nemėgsta Lidl'o/Aldi, nes ten nėra "customer service" ir panašių snobiškiems anglams įprastų dalykų, kuriuos jie randa kituose supermarketuose. Kitaip tariant, tokiems pirkėjams svarbu ne tik prekių kaina ir gavimas to, ko jiems reikia, bet ir visokie šalutiniai veiksniai.
Vokietijoje yra atvirkščiai. Skūpūs/praktiški/racionalūs vokiečiai tikriausiai pasukinėtų pirštų prie smilkinio, jeigu jiems pasiūlytum eiti į kokį nors angliško stiliaus Waitrose... kam už tą patį mokėti dvigubai brangiau? Niekam net nekyla minčių, kad supermarketas apskritai galėtų būti kitoks, negu Lidl, Aldi ar Netto.
Tiesą sakant, sunku įsivaizduoti, kaip viskas bus Lietuvoje.Paskutinis taisė John; 2013.06.28, 23:09.
Comment
-
Lidl be reikalo išsigando krizės ir 2007 m. pristabdė plėtros Lietuvoje planus. Lietuvos pirkėjui kaina yra esminis dalykas, todėl Lidl per krizę klientų būtų netrūkę. Lidl juk idealus krizinis prekybos centro formatas . Skaičiau, kad Airijoje, pvz., iki krizės Lidl pirkti buvo "ne lygis", o per krizę padaugėjo pirkėjų su apynaujais automobiliais. Lietuvoje gal išvis bus laikomas prestižiniu prekybos centru vien todėl, kad vokiškas . Kaip kad McDonald laikomas restoranu ir šeimos pasipuošusios eina savaitgalį kultūringai praleisti laiko .
Klausimas, kas bus tiekėjai. Su vietiniais smulkiais nesiterlios, o iš stambių abejoju, ar galima kažką pigiau išmušti, nes jie valdo rinką. Pvz., pieno gamintojai (žemdirbiai) už pieną gauna centus, o prekybos centruose pieno produktų kainos kaip Europoje. Vadinasi, tarpinės grandys nusigraibo visą grietinėlę. Tiksliai nežinau, bet girdėjau, kad Lietuvos mažmenininkai irgi nepėsti - taiko maždaug 30 proc. antkainį. Tai atsirastų proga jį pasimažinti. Nelabai numanau Lidl politiką, svarbiausia, kad nepriimtų lietuviškų žaidimo taisyklių, o įneštų šviežią gūsį į oligopolinę rinką ir atsirastų reali konkurencija. Tai būtų postūmis visai ekonomikai, nes maisto kainos Lietuvoje išpūstos ir maisto produktams atitenka reikšminga visų išlaidų dalis.Paskutinis taisė senasnamas; 2013.06.29, 11:30.
Comment
-
Kodėl Lidl'as neatėjo į Lietuvą krizės metu, man iki šiol yra misterija. Krizės metu tokios kompanijos paprastai augina apyvartas ir pelnus, nes žmonės "susiprotėja", kad galima už tokius pačius (ar net geresnius) daiktus mokėti žymiai pigiau.
Variantai tokie:
- jie tiesiog padarė blogą strateginį ėjimą, kažko nepaskaičiavę ar gavę nevykusias rekomendacijas (mažai tikėtina)
- susidūrė su stipriu ir nelabai legaliu vietinių verslo grupuočių (galbūt "dengiamų" to meto valdžios) pasipriešinimu. Bent jau apie tokį variantą sklando gandai internetuose.
Dėl Lidl'o politkos, ją žino tik Lidl'as, bet, imho, galima daryti labai stiprią prielaidą, kad prekės ten bus pastebimai pigesnės, negu kituose supermarketuose (na nebent tuo pat metu ateis ir koks Aldi ar panašus tinklas). Tiesiog toks jų biznio modelis ir iš to jie darosi pinigus. Didelius. Panašiai, kaip ir Ryanair'as. Svarbiausia, kad būtų maksimalus užpildymas t.y. kad ten eitų DAUG žmonių ir būtų maksimaliai išnaudojama visa fizinė ir žmogiškoji infrastruktūra. O žmonės ten eis TIK tuo atveju, jei ten bus dėl ko eiti t.y. jeigu ten bus mažesnės kainos, nei kitur.
Būtent dėl to ir reikia daryti prielaidą, kad Lidl'as visgi nežais pagal "Lietuviškas taisykles", nes jis visur (nuo UK iki Lenkijos) žaidžia pagal Lidl'o taisykles t.y. pasiūlo tai, dėl ko jų supermarketuose visada pilna žmonių, nepriklausomai nuo to, ar lauke saulė, debesys, ar pilnatis. Labai menkai tikėtina, kad Lietuvoje jie pasiūlytų ką nors kita, nei žemas kainas, dėl ko ten masiškai eitų žmonės.
O su tiekėjais tikriausiai bus, kaip ir kitur. Patikrinau savo paskutinio apsipirkimo rezultatą (t.y. pilną maišą visokio maisto ir gėrimo): apie 50-70% turinio yra vokiškos kilmės, pradedand "Cottage Cheese" (grūdėta varškė), baigiant "Schwarzwalder Schinken" (Juodojo Miško rūkytas kumpis) ar "Bellarom Latte Machiato" (šalta kava). Pienas pagamintas vietoje. Tikriausiai panašiai bus ir Lietuvoje. Ką apsimokės pirkti vietoje, tą ir pirks vietoje. Ką apsimokės pirkti Vokietijoje, tas ir keliaus iš ten. Esmė ta, kad bent jau UK ar Lenkijoje viskias yra pigiau, negu "tradiciniuose" supermarketuose (kur konkurencija, beje, tikrai stipri). Lietuvoje irgi bus ne kitaip.Paskutinis taisė John; 2013.06.30, 00:58.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąPas mus analogas būtų Cento ir SuperNetto, tik jose kainos nėra ženkliai mažesnės, matyt, dėl nebuvimo didelio pasaulinio tinklo dalimi ir dėl to prekių pirkimo iš tiekėjų ne tokiomis mažomis kainomis.
SuperNetto priklauso Rimi.
Taip kad Lietuvoje veikia 4 didieji prekybos tinklai: Maxima, IKI, Rimi (su SuperNetto) ir Norfa. Taip pat frančizinė Aibė. Pastaroji veikia tik mažesniuose miestuose ir rajonuose. KOOPS - buvusios Lietkoopsąjungos parduotuvės daugiausiai kaimo vietovėse. Dar yra lokalių prekybos tinklų, kaip kad Kaune veikiantis Express Market, Kubas, Tau (abu pastarieji Šiaurės Lietuvoje), smulkus Žemaitijos pieno tinklas "Čia". Gal kai kuriuos smulkius ir nepaminėjau.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar yra lokalių prekybos tinklų, kaip kad Kaune veikiantis Express Market,
2013 m. birželio 29 d.
Šiandien atidaryta nauja "Express Market" parduotuvė Vilniuje, Savanorių pr. 68!
Į patogioje vietoje įsikūrusią naują "Express Market" parduotuvę kviečiami kasdien užsukti ir apsipirkti vietos gyventojai, kaimynai, svečiai. Parinkome platų kasdieninių prekių asortimentą: pieno, duonos, mėsos, žuvies produktų ir jų gaminių, vaisių, daržovių ir kt., kasdien kepamos šviežios bandelės. Patogiai išdėstytos prekės, kad pirkėjai lengvai ir greitai rastų reikalingas prekes.
Visi pirkėjai kviečiami užsukti ir apsipirkti kasdien nuo 8:00 val. iki 22:00 val.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąCento jau nebėra. Jie tapo normaliomis mažomis IKI, nors ir taip visą laiką ir buvo IKI dalimi.
SuperNetto priklauso Rimi.
Taip kad Lietuvoje veikia 4 didieji prekybos tinklai: Maxima, IKI, Rimi (su SuperNetto) ir Norfa. Taip pat frančizinė Aibė. Pastaroji veikia tik mažesniuose miestuose ir rajonuose. KOOPS - buvusios Lietkoopsąjungos parduotuvės daugiausiai kaimo vietovėse. Dar yra lokalių prekybos tinklų, kaip kad Kaune veikiantis Express Market, Kubas, Tau (abu pastarieji Šiaurės Lietuvoje), smulkus Žemaitijos pieno tinklas "Čia". Gal kai kuriuos smulkius ir nepaminėjau.Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2013.06.30, 20:42.
Comment
-
Kalabnt apie Šilą - „Šilas“ kelti kojos iš Kauno neskubės
Mažmeninės prekybos tinklą „Šilas“ valdanti UAB „Eiginta“ artimiausiu metu investuos 7 mln. Lt ir Kaune atidarys dvi naujas parduotuves. Nuo plėtros į kitus šalies miestus kauniečiai kol kas susilaiko, nors prisipažįsta tokias galimybes aktyviai svarstantys.
Plačiau: http://vz.lt/article/2013/6/22/silas...#ixzz2XnN99ubE
Comment
-
„Lidl“ pradeda pirmosios parduotuvės statybas
Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ Vilniuje, Šeškinės rajone, trečiadienį pradeda pirmosios bandomosios parduotuvės statybą. Pasibaigus statybos darbams, parduotuvė durų pirkėjams dar neatvers – pirkėjus ji priims tik kai bus pastatytos ir įrengtos kitos parduotuvės bei logistikos centras, pranešė bendrovė.
Mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ Vilniuje, Šeškinės mikrorajono Dūkštų gatvėje, trečiadienį pradeda parduotuvės statybos darbus.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kodėl Lidl'as neatėjo į Lietuvą krizės metu, man iki šiol yra misterija. Krizės metu tokios kompanijos paprastai augina apyvartas ir pelnus, nes žmonės "susiprotėja", kad galima už tokius pačius (ar net geresnius) daiktus mokėti žymiai pigiau.
Variantai tokie:
- jie tiesiog padarė blogą strateginį ėjimą, kažko nepaskaičiavę ar gavę nevykusias rekomendacijas (mažai tikėtina)
- susidūrė su stipriu ir nelabai legaliu vietinių verslo grupuočių (galbūt "dengiamų" to meto valdžios) pasipriešinimu. Bent jau apie tokį variantą sklando gandai internetuose.
.KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
Comment
-
Prekybos centras uždaro visas parduotuves Lietuvoje
„Mes patyrėme 19 mln. eurų (apie 70 mln. Lt) nuostolį Lietuvoje ir dėl to turime rasti sprendimą, leisiantį nepatirti dar daugiau nuostolių, - pranešime cituojamas „Bauhof Group AS” generalinis direktorius Martas Vau.
Ateinančiais metais kompanija planuoja atidaryti 5-7 naujas parduotuves. Estijoje 2012 m. „Bauhof Group AS” pardavimai augo 10 proc. iki 74,6 mln. eurų, o veiklos pelnas siekė 3,5 mln. eurų. „Bauhof” Estijoje valdo 12 parduotuvių. Kompanijoje dirba daugiau nei 450 žmonių.
Comment
-
Pirmasis Lidl prekybos centras Lietuvoje iškils Alytuje.
http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=52079629
Alytus, kažkada buvęs pramonės miestu, dabar turi daugiau prekybos centrų nei reikia mažiau nei iki 60 tūkstančių (nuo beveik 80 tūkstančių nepriklausomybės pradžioje) turinčio miesto gyventojams.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPirmasis Lidl prekybos centras Lietuvoje iškils Alytuje.
http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=52079629
Alytus, kažkada buvęs pramonės miestu, dabar turi daugiau prekybos centrų nei reikia mažiau nei iki 60 tūkstančių (nuo beveik 80 tūkstančių nepriklausomybės pradžioje) turinčio miesto gyventojams.
Comment
Comment