Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie prekybos tinklus Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Barboroje min. suma 20 Eur.
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąMaisto prekės internetu.
Tarkim: vaisiai, daržovės, duona ir kt. kur svarbu prekinė išvaizda, galiojimas, kietumas, minkštumas ir kt.
Ką įdės tas Barboros darbuotojas? Kas pirma papuls po ranka?
Jeigu nemaža dalis krepšelio tokie pirkiniai - tai naudos nedaug, nebent ir pats užsimerkęs perki parduotuvėje pirmą pasitaikiusią prekę.
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNemirs fizinės parduotuvės. Nes žmonės perka ne prekes, bet EMOCIJAS ir PATIRTIS.
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąAha, kai atsirado televizija, teatrą taip pat daug kas laidojo.
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąČia yra skirtingos filosofijos vertinant online apsipirkimą. Viena sako kad tai neišvengiama ir tarkim amerikiečiai su savo amazon naudojimu viskam yra tiesiog vienu žinsniu priekyje mūsų, o kita sako, jog tai tik alternatyva, kuri vienur bus naudojama dažniau, kitur rečiau, bet fizinis apsipirkinėjimas vis tiek išliks kaip kultūrinė patirtis taip pat kaip greičiausiai ateityje ir toliau grožėsimės ir vertinsime žmonių sukurtą meną, nors AI kūriniai jau bus nebeatskiriami. O apsipirkinėjimui tikrai turėsime daugiau laiko, kai viskas robotizuosis ir automatizuosis
Komentuoti:
-
Čia yra skirtingos filosofijos vertinant online apsipirkimą. Viena sako kad tai neišvengiama ir tarkim amerikiečiai su savo amazon naudojimu viskam yra tiesiog vienu žinsniu priekyje mūsų, o kita sako, jog tai tik alternatyva, kuri vienur bus naudojama dažniau, kitur rečiau, bet fizinis apsipirkinėjimas vis tiek išliks kaip kultūrinė patirtis taip pat kaip greičiausiai ateityje ir toliau grožėsimės ir vertinsime žmonių sukurtą meną, nors AI kūriniai jau bus nebeatskiriami. O apsipirkinėjimui tikrai turėsime daugiau laiko, kai viskas robotizuosis ir automatizuosis
Komentuoti:
-
Online supermarketais naudojasi pagrinde tie, kas turi daug laisvo laiko ieškoti produktų ir po to taikytis prie kurjerio laiko. Užuot 5 minutėms užsukę į supermarketą, pakeliui namo iš kur nors. Galbut augant jaunimo nedarbui atsiranda daugiau jaunesnės amžiaus kategorijos žmonių, kuriems nereikia į darbą ir tiesiog ieško naujų laiko praleidimo būdu. Pelės maigymas kokį pusdienį Rimi/Barboros puslapyje atrodo kaip visai smagi pramoga.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Sėdint kokiam Perkūnkiemio gete, tai čia aišku, kad daug kas svajoja evakuotis bent iki darbo. Dėl prekybos centrų, tai showroomai kažkokie liks be jokios abejonės. Be to liks genetinė žmonių grupė, kurie neišmaigę visų batonų ar neiškilnoję dešros šliosų negali pasirinkti. Man ok ir barboros, kitiems tai nesuprantama, ir nuo amžiaus tai nepriklauso.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Suplakei daug temų į vieną temą ir pasiskelbei nugalėtoju.
Parduotuvė - jau yra tam tikras ištobulintas vienetas.
Žmogui +/- suvežta iš įvairių taškų produktai į vieną vietą ir jam tereikia atėjus išsirinkti.
Tiek, kad dalis žmonių nori produktus matyti gyvus, įvertinti, paliesti, gal net ir pauostyti ar kokiam turgui ir paragauti.
Reikalingas fizinis įvertinimas, ne nuotolinis.
Jei žmogus itin praktiškas ir nereiklus, tai jam užtenka kokį kartą į savaitę atvažiuoti į ten.
Jam nebereikia turėti žemės, laikyti arklį, augintis maistą, gaminti ir t.t.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNemirs fizinės parduotuvės. Nes žmonės perka ne prekes, bet EMOCIJAS ir PATIRTIS.
Komentuoti:
-
Parašė tajus3 Rodyti pranešimą
Manau tu maksimum kalbi apie save, bet tikrai ne apie daugumą žmonių.
Didesnė dalis negali sulaukti kada galės vėl iš namų grįžti dirbti į ofisus, nes yra didelis poreikis atskirti darbo ir polsio erdves.
Su maisto produktų pirkimų online taip pat, dauguma nori patys pamatyti tuos produktus, kuriuos perka. Tas ypatingai galioja vaisiams, daržovėms, konditerijai, šviežiai mėsai ir t.t.
Kalbant apie NT tendencijas, faktai kalba patys už save, čia greičiau tik jūs kalbat maksimum apie save:
Darbas iš namų naujojoje realybėje įsitvirtino ir, panašu, kad savo pozicijų kol kas biurams neužleis. Nors dar prieš metus „Spinter“ atlikto tyrimo rezultatai rodė, jog laisvai bet kada dirbti iš namų turi galimybę tik 5 proc. Lietuvos gyventojų, o to norėjo gerokai daugiau – net 81 proc., situacija iš esmės pasikeitė. Šių metų balandžio mėnesį tos pačios bendrovės tyrimas jau rodė kitus skaičius: iš namų dirbo 40 proc. darbingo amžiaus šalies gyventojų ir net 70 proc. teigė norėsiantys šią praktiką tęsti ir po karantino. Taigi, naujoji realybė padiktuos savo sąlygas ir po jos biurų poreikis keisis.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/bustas/nt-rinka....d?id=85706763Paskutinis taisė Lettered; 2020.11.24, 03:13.
Komentuoti:
-
Nemirs fizinės parduotuvės. Nes žmonės perka ne prekes, bet EMOCIJAS ir PATIRTIS.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė tajus3 Rodyti pranešimą
Manau tu maksimum kalbi apie save, bet tikrai ne apie daugumą žmonių.
Didesnė dalis negali sulaukti kada galės vėl iš namų grįžti dirbti į ofisus, nes yra didelis poreikis atskirti darbo ir polsio erdves.
Su maisto produktų pirkimų online taip pat, dauguma nori patys pamatyti tuos produktus, kuriuos perka. Tas ypatingai galioja vaisiams, daržovėms, konditerijai, šviežiai mėsai ir t.t.
Ne apie prekybcentrius, bet ofisuose nusimato daug trinties tarp šitų dviejų burbulų kai vieni norės likti dirbti per nuotolį su visam, o kiti norės grįžti į ofisus.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Po coronos manau sudarys daugiau, bus jau pasikeitę įpročiai, panašiai kaip ir su nuotoliniu darbu, dabar jau atrodo beprasmis reikalas stovėti kamštyje, kad po to prie kompo sėdėtum ofise 8 val., ką gali daryti tiesiog namuose, susitaupo tiek kelionės laikas, tiek ofiso plotas. Tas pats dabar bus ir su prekybcentrių infrastruktūra, nebereikės visko iš sandėlio važioti po n parduotuvių, dėlioti prekių į lentynas, skenuoti kasose prekių, asfaltuoti didelių parkingų ir t.t., win-win situacija, žmonės sutaupytą laiką apsiperkant galės skirti savo šeimoms ir laisvalaikiui. Aišku visokie pensininkai toliau kasdien nuo 8h ryto lauks prie durų, nes čia jiems kaip pomėgis, bet daugumai normalių žmonių tik laiko gaišimas.
Didesnė dalis negali sulaukti kada galės vėl iš namų grįžti dirbti į ofisus, nes yra didelis poreikis atskirti darbo ir polsio erdves.
Su maisto produktų pirkimų online taip pat, dauguma nori patys pamatyti tuos produktus, kuriuos perka. Tas ypatingai galioja vaisiams, daržovėms, konditerijai, šviežiai mėsai ir t.t.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Po coronos manau sudarys daugiau, bus jau pasikeitę įpročiai, panašiai kaip ir su nuotoliniu darbu, dabar jau atrodo beprasmis reikalas stovėti kamštyje, kad po to prie kompo sėdėtum ofise 8 val., ką gali daryti tiesiog namuose, susitaupo tiek kelionės laikas, tiek ofiso plotas. Tas pats dabar bus ir su prekybcentrių infrastruktūra, nebereikės visko iš sandėlio važioti po n parduotuvių, dėlioti prekių į lentynas, skenuoti kasose prekių, asfaltuoti didelių parkingų ir t.t., win-win situacija, žmonės sutaupytą laiką apsiperkant galės skirti savo šeimoms ir laisvalaikiui. Aišku visokie pensininkai toliau kasdien nuo 8h ryto lauks prie durų, nes čia jiems kaip pomėgis, bet daugumai normalių žmonių tik laiko gaišimas.
Komentuoti:
-
Ne prie ko tas internetas kalbant apie express parduotuves, kur nori čia ir dabar pagriebti kažką. Internetas nebent su tais didesniais PC lygintinas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Iki kokio dar auto?
Šiaip online maisto prekių apsipirkimas yra visai įdomus ir kartais patogus dalykas, bet labai jau nišinis ir mažai naudojamas. Net tokioje online šopingo Mekoje kaip UK tai tesudato kelis %. Lietuvoje turbūt <1%.Paskutinis taisė Lettered; 2020.11.23, 16:10.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai taip, visi renkasi į ką investuoti savo laiką. Tik sakau, kad bent iš mano patirties su tuo problemų praktiškai nebūna.
Komentuoti:
-
Gal čia senamadiškumas, bet yra tam tikri dalykai kuriuos gyvenime nori atlikti pats (kol gali ir turi tam galimybes).
Mandarinai - pasems su ranka iš dėžės ir viskas, nes visi ten "geri".
Bananai - vienas nori žalesnio ir mažo, kitas geltono ir didelio. Kokį paims darbuotojas? Tokį koks bus.
Laisva Lietuva, teisė rinktis ir pasakyti nuomonę, dėkui už tai Lansbergui.
Komentuoti:
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąMaisto prekės internetu.
Tarkim: vaisiai, daržovės, duona ir kt. kur svarbu prekinė išvaizda, galiojimas, kietumas, minkštumas ir kt.
Ką įdės tas Barboros darbuotojas? Kas pirma papuls po ranka?
Jeigu nemaža dalis krepšelio tokie pirkiniai - tai naudos nedaug, nebent ir pats užsimerkęs perki parduotuvėje pirmą pasitaikiusią prekę.
Dėl galiojimo gal kokį kartą ar du buvo netikėtai trumpas. Bet per tiek užsakymų ir pats būčiau kokį kartą ar du apsižioplinęs ir neišsirausęs šviežios pakuotės iš lentynos galo.
Komentuoti:
Komentuoti: