Norfos bazėje pardavėjos juokiasi, kai prajuokini. Gal Prismoje ir sveikinasi, bet tikrai tai nereiškia, kad ir kitur sveikinasi. Man nelabai rūpi, kad čia visokie etiketai, man kažkaip labiau norisi, kad tie patys pardavėjai nesijaustų šūdo verti.
Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
O tai tau atrodo labai pažangu. Normaliai tai žmonės turi savo medvilninius maišelius į kuriuos susimeta prekes, ir nereikia celofano švaistyti, o kiti į vežimėlį susikrauna ir iki mašinos. Ko trūksta tai pozityvaus nusiteikimo pardavėjams. Kai nueinu į parduotuvę(į bet kurią) aš pirmas pasakau "Laba diena", o jei nesakyčiau tai viskas tuo ir baigtųsi - "5 eurai 12 centų", -"mokėsit grynaisiais?".
Mano požiūris truputį kitoks, labiau socialinis, bet jis nėra Lietuvoje populiarus.
Pinigai ir kapitalas žmones (visuomenę) sugadino. Dabar žmogus, jausdamasis kliento vietoje, tikisi ir nori pagarbos (nes jis moka pinigus?) tarsi savaime, lyg spragtelėjus pirštu. Tuo pat pastebiu ir tai, kad klientas daugiau sau leidžia, jaučiasi laisvesnis, tarsi kartais pamiršta etiketą, pagarbą.
Esu oponentas tokios filosofijos, bet prieš ją nekovoju, tiesiog turiu priešingą nuomonę. Aš stengiuosi nesijausti pranašesnis, vertesnis pagarbos vien dėl to, kad aš dabar moku pinigus. Neleidžiu sau negerbti kito, todėl visada stengiuosi pasisveikinti pirmas (ar su kaimynu, ar su pardavėja, man būnant pirkėju - man skirtumo jokio) - žinoma, jei noriu tuo metu, jei tada mano nuotaika yra sveikintis, jei galva nėra užimta kitomis mintimis, jei apskritai noriu su tuo žmogumi tuo metu sveikintis. Pats nesitikėdamas, kad pardavėja su manimi pirmoji pasisveikintų, nes jaučiuosi lygus su ja, jaučiuosi maloniai, kai pardavėja pasisveikina pirmoji ar atsako į mano pasisveikinimą. Jei neatsako nieko - dėl to visiškai nesigriaužiu ir absoliučiai nekreipiu dėmesio, nes į parduotuvę ateinu įsigyti prekių, o ne dėl pasisveikinimo (nors tikrai yra tokių, kuriems būtent pasisveikinimas, šypsena, dėmesys, pabendravimas parduotuvėse su personalu yra svarbiau negu prekių įsigijimas).
Ir nors malonus aptarnavimas yra smagu ir gerai, bet nekeliu prioritetu taip aukštai pasisveikinimo. Man jau geriau kai pardavėja nuoširdžiai ir atvirai su manimi nesisveikina (jos sprendimas nesisveikinti yra paremtas atvirumu ir nuoširdumu, nes sprendimui padaryta jos tuometinis būsenos įtaka), negu nenuoširdus, priverstinis pasisveikinimas. O čia jau prieiname prie apskritai mūsų visuomenėje esančių socialinių problemų, įskaitant etiketo neišmanymą, empatijos stoką. Iš dalies, galbūt, kaltas nerimtas požiūris į dorinį ugdymą mokykloje.
Paprastai svečias pirmas, pagal europietiškąjį rašytinį etiketą, sveikinasi, tada priimantysis į svečius pasisveikina atgal ir pakviečia užeiti. Žinoma, skirtingose kultūrose skirtingai. Lietuvoje išvis etiketo dar tik mažulytės yra užuomazgos.
Kai kartais lyginame, kad va, kitoje šalyje aptarnavimas geresnis, tai mes turėkime omenyje, kad ten arba iš darbuotojų to labiau reikalauja, arba patys darbuotojai (nes pati visuomenė tokia) iš prigimties jau yra empatiškesni, kultūringesni, pagarbesni ir jiems kainuoja mažiau pastangų pasisveikinti. Na, arba abiejų minėtų variantų plakinys.
Asmeniškai manau, kad lietuviai klientai pasisveikinimui parduotuvėje skiria perdėtai didelį dėmesį, kai užsienyje sveikinasi tikrai ne kiekviena pardavėja - tik mes patys nejučia (o pabandykite save pakontroliuoti ir stebėti kurį laiką) labiau stebime ir pastebime Lietuvoje koks aptarnavimas negu užsienyje (tarsi jau užsiprogramavę, kad neva užsienyje geriau).
Manau, kad Lietuvoje aptarnavimas kasmet gerėja, kaip ir pati visuomenė - kasmet vis po mažiuką laipčiuką bręsdama palipa į viršų.
p.s., džiaugiuosi dirbęs aptarnavimo sferoje ir pats dabar žinodamas, kokio pobūdžio tai yra darbas, lyg ir suprasdamas, jaučiu didelę pagarbą tokį darbą dirbantiesiems. Tik turiu pripažinti - apskritai reikėtų išsiugdyti jausti pagarbą vienodą visiems, be jokių nuostatų ir skirstymų.
N.Numavičius dėl „Spindulio“ istorijos atsiprašo visos Lietuvos, o „VP grupė“ artimiausiu metu žada imtis rimtos labdaringos veiklos.
„Taip elgtis mums tikrai nederėjo ir naudodamiesi proga Nerijus Numavičius ir „Vilniaus prekyba“ dėl to nori atsiprašyti Lietuvos, jos visuomenės, Valstybinės mokesčių inspekcijos ir neįgaliųjų organizacijų.
/\ bus kaip Lukoilui, kai nemaža dalis vartotojų nebepirks iš jų prekybos tinklo. VP grupės verslas kažkur iškeltas, pelno lyg ir nemoka Lietuvai. Visuomenė-pirkėjai galėtų pamokyti juos.
Suprantu, kad Kipras, Airija, Olandija skamba ofšoriškai, tačiau jose veikia visos ES direktyvos ir vietos įstatymai. Jūs negalite paimti 100 eurų nepaskirstyto pelno iš lietuviškų treningų kišenės, perdėti juos į olandiškas plavkes, ir be jokių prievolių perdėti į asmeninį sloiką. Jei Lietuvos gyventojui dividendus išmoka užsienio įmonė, jis vis tiek turi mokėti lietuvišką GPM. Kol pelnas nepaskirstytas, kas reiškia, akcininkai juo negali disponuoti asmeninėms reikmėms, tol nėra ką apmokestinti. Eurosąjunginiai ofšorai nepadeda išvengti GPMo.
Pagal šių metų I pusmečio duomenis Maxima yra ketvirta Lietuvoje pagal sumokamus mokesčius: http://www.vmi.lt/cms/daugiausiai-i-...sciu-moketojai
Tai nesigilinant į visus niuansus užimama vieta yra visai garbinga.
Pagal šių metų I pusmečio duomenis Maxima yra ketvirta Lietuvoje pagal sumokamus mokesčius: http://www.vmi.lt/cms/daugiausiai-i-...sciu-moketojai
Tai nesigilinant į visus niuansus užimama vieta yra visai garbinga.
Nelabai aktualus pavyzdys argumentui, nes dauguma mokesčių šioje sumoje yra tokie, kurie tiesiog nuo dydžio tavo įmonės bei darbuotojų skaičiaus priklauso.
Gali būti pats gobšiausias ir nesąžiningiausias mokesčių vengėjas, bet tam tikrus mokesčius vis tiek mokėsi ir būsi šiame sąraše aukštai.
Panašu, kad apie planus statyti parduotuvę Klaipėdoje paskelbęs Latvijos statybinių medžiagų, buities ir sodo prekių prekybos tinklas „Depo“ uostamiestyje sustoti neketina.
„Verslo žinių“ portalas vz.lt rašo, kad šios verslo grupės kontroliuojamos įmonės investuoja Vilniuje - įsigijo sklypus Perkūnkiemyje ir šalia Gariūnų. Kada Latvijos grupė planuoja baigti statybas ir pradėti prekybą, kol kas neskelbiama.
Čia kalba ėjo apie įmonės pelno mokestį, o ne GPM. Pelno mokestis yra mokamas toje šalyje, kur registruota įmonė. Todėl jos ir buvo iškeltos į mažesnių mokesčių šalis.
Ant kiekvieno kampo po supermarketą, su juose veikiančiamis keliomis kasomis??? Ir spėkit, kas už tai sumokės, už jų pastatymą, šildymą ir kondicionavimą elektra - MES. Žmonės, pirkite ūkininkų turgeliuose, paremkite smulkų verslą, o prekybcentriai tegul iš savo asmeninių lėšų dengia savo godumo rezultatus.
Iki tam tikros lygio tai turės daryti ir Lidl, nes pasistačius parduotuvę šalia Akropolio nieko kito nelieka kaip tik konkuruoti kainomis.
Na yra dar faktoriai kaip efektyvus aptarnavimas kasoje (tikiuosi įdiegs tokią sistemą kaip Švedijoje), taip pat mažesnė parduotuvė pirkėjas greičiau susirenka prekes. Man asmeniškai labai nepatinka tokiuose Akropoliuose lįsti į tokias kaip Maxima, visada renkuosi, kur tiesiog Maxima arba kita parduotuvė.
Maxima gali daugiau mažinti kainas turėdama didesnes apyvartas, beto ir dabar padaro akcijų pvz. pienui žemiau savikainos, nes žino, kad pirkėjai pirks ne tik pieną, o ir visokį šlamštą. Lidl tokios prabangos sau negali leisti, nes ten tik ir tėra tos pagrindinės būtiniausios prekės ir nėra galimybių pasidaryti apyvartos iš kitų prekių.
Kas link Lidl apyvartos iš kitų prekių, tai viena dalis pastoviai skirta ne būtiniausiam "šlamštui" tam tikra tematika, pvz namų remontui, sodininkystei, apranga slidinėjimui/kalnams, rankdarbiams, santechnika, sportui, įrankiai, mokslo metų pradžiai, paplūdimiui. Vieni pagal metų laiką, kiti kartojasi kas pora mėnesių. Savaitę palaiko, paskui ten pat būna prikrauta visiškai kita tematika. Ir beje neblogai perka, net ir visokius keistus dalykus
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
O Maxima galėtų įdiegti Ica självscanning (prekių skenavimą aparačiuku arba telefonu) analogą.
Joaa, kada pas mus.... "IKI" baisiai apsileido, nė vienoj neradau salėj bark. skenerio , kai "Norfose" turbūt kiekvienoj !!! Betgi svarbiausia, kad tik būtų UŽ KĄ pirkt.....
Kol kasininkė prekes skenuoja, tu jau gali įkišti kortelę į aparatą, sulaukti prisiskambinimo, suvesti PIN kodą, tik nuskenavus prekes reikia patvirtinti mokamą sumą žaliu mygtuku. Taip susitaupo tikrai daug laiko. Prekes susikrauni tik apmokėjęs.
Kol kasininkė prekes skenuoja, tu jau gali įkišti kortelę į aparatą, sulaukti prisiskambinimo, suvesti PIN kodą, tik nuskenavus prekes reikia patvirtinti mokamą sumą žaliu mygtuku. Taip susitaupo tikrai daug laiko. Prekes susikrauni tik apmokėjęs.
Teko skaityti (gal net mūsų forume) žmonių pastebėjimus, kad Lietuvos parduotuvėse pasitaiko, kad vienas žmogus dar krauna prekes nuo kasos į vežimėlį/maišus, o kasininkė jau skanuoja sekančio pirkėjo prekes ir kad užsienyje taip nedaro. Tai jeigu teks laukti kol bus sukrauti prieš tai buvę pirkiniai, kokia bus iš to laiko ekonomija? Tuo labiau, kad dabar kortelės veikia greičiau nei prieš kokius 10 metų, kai tikrai reikėjo laukti net iki 15 sekundžių atsakymo iš banko.
Comment