Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Reikia pagalbos...
Collapse
Tai svarbi tema.
X
X
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
cia as turejau omeny ne pati laida, o routeri kuris turi 100 mbps LAN vs routeri su 1 gbps LAN.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Aišku, na bet tas irgi turbūt dabar yra retas dalykas. Paskutinį tokį esu pirkęs turbūt 2008 metais. Poto jau visi 1gbps LAN būdavo.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kas kiek laiko keiti ruterius? Aš vis dar su 100mbps ruteriu nuo panašių laikų sėdžiu. Jau per 3 ar 4 būstus ir interneto tiekėjus persinešiau Kol veikia nekyla ranka keist.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąAr Lietuvos banko išleidžiamos priginės monetos, pvz. 1,5€ yra "legal tender" (soriukas, Romai, nežinau kaip lietuviškai parašyti)? Kažkur tikiu LB puslapyje yra paslėpta ta informacija, bet niekur nerandu.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
https://www.ecb.europa.eu/euro/coins/html/index.lt.html
Kiekviena šalis gali išleisti po dvi progines monetas per metus. Šių monetų charakteristikos ir viena – bendroji – pusė yra tokios pat kaip ir įprastų 2 € monetų. Jos skiriasi tik nacionalinės pusės dizainu, skirtu kokiai nors progai paminėti. Kaip proginės gali būti išleidžiamos tik 2 € nominalo monetos.
Proginės monetos yra teisėta atsiskaitymo priemonė visoje euro zonoje. Tai reiškia, kad jomis galima atsiskaityti ir jas privaloma priimti kaip ir visas kitas eurų monetas.
- 1 patinka
Comment
-
https://www.lrt.lt/naujienos/veidai/...ogines-monetos
Lietuvos bankas kasmet išleidžia dviejų rūšių progines monetas, kurios paplinta po visą žemyną. Per 21-erius lito metus išleista 18 proginių monetų, o įvedus eurą Lietuvoje jau nukaldintos trys proginės dviejų eurų monetos, skirtos Europos Sąjungos vėliavos 30-mečiui, lietuvių kalbai ir baltų kultūrai.
Kiekvienos jų tiražas – 1 milijonas. Europos centrinis bankas tokių proginių monetų leidžia iškalti ne daugiau kaip dvi per metus.
Lietuvos bankas leidžia ir kolekcines monetas. Jų, priešingai nei proginių, nukaldinama daug daugiau.
„Yra tokios kaip serijos: yra ir mokslui serija, ir gamtai, ir olimpinėms žaidynėms. Dabar su Kaziuko muge pradėjome naują seriją – tradicinės lietuvių šventės. Kaziuko moneta buvo pirmoji serijos moneta. Kita bus Joninėms, Užgavėnėms ir panašiai“, – teigia Lietuvos banko Grynųjų pinigų departamento direktorius Deivis Stankevičius.
Kaziuko mugės moneta, pasak D. Stankevičiaus, – viena populiariausių iki šiol Lietuvos banko išleistų monetų. Per keletą dienų nupirktas visas 25 tūkstančių monetų tiražas. Įdomu, kad tokiomis monetomis galima ir atsiskaityti prekybos vietose.
„Jeigu žmogus norėtų ja atsiskaityti nominaliąja verte, ko, dar kartą sakau, nepatariame, tai kiekviena prekybos įmonė ar bankas turėtų priimti nominalia verte, nes tai atsiskaitymo priemonė“, – tvirtina pašnekovas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąhttps://www.lrt.lt/naujienos/veidai/...ogines-monetos
Proginės tai yra atsiskaitymo priemonė, o dėl kolekcinių - neaišku.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąGalbūt gerai mokate latvių kalbą ir turite šiek tiek laiko išversti kelis paragrafus (maksimum) teksto? Renku informaciją projektui.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąGalbūt gerai mokate latvių kalbą ir turite šiek tiek laiko išversti kelis paragrafus (maksimum) teksto? Renku informaciją projektui.
Comment
-
Ar esate susidūrę su problema, kad LT Pašto sistema neįvestų jūsų siuntos deklaracijos, nors puslapyje, po visko, rašytų, kad ji priimta. Jau 3 kartą rašau LT paštui, bet net su pateiktais screenshotais, jiems nedašunta kame problema, net rašo kad reikia deklaruoti ne per el-paštą , o tinklapyje, kuriame ir taip jau 3 kartus bandžiau deklaruoti, bet tas pats šnipštas.
Comment
-
Gal bus ne į temą bet norėjau paklausti bet nerandu kur. Dažnai važiuojant už miesto, laukuose ar netoli kokio kaimo tenka pamatyti apie 1,20 m aukščio apvalia betoninė būdelė su metalinemis durelėmis . Tikrai nepanaši į bunkeri labiau į kokią kanalizacijos angą bet už miesto, laukuose ar pievoje??? Kas tai gali būti??
Comment
-
Neradau kitos tinkamesnės temos, tačiau gal forume yra dirbusių prie transporto logistikos srities ir galėtų paaiškinti tokį dalyką: kadangi pats gyvenu netoli objekto, į kurį atvyksta sunkvežimiai su kroviniais, ir pastebiu, kad kurie jų priklauso itin mažoms įmonėms, turinčioms vos 5 ar 8 darbuotojus. Be abejo, tokios įmonėlės savo www svetainių internete dažniausiai neturi, kadangi yra labai mažos ir beveik niekam nežinomos. Tačiau KAIP? kažkas sugeba atkapstyti tokias myziernas firmeles ir įkišti joms krovinį, nugabenimui x adresu? Gal jie patys visiems įkyriai kišą save, siūlydami pigesnius kaštus? Dažniausiai vienintelis informacijos šaltinis apie įmonę yra rekvizitai.lt, kur kone vienintelis įmonės kontaktas - mobilusis telefonas (greičiausiai direktoriaus). Kažkaip nesolidu įmonei, kaip kontaktą paskelbti mobilų telefoną. Turėtų būti laidinis + el. paštas, kuriuo gauti pranešimai realiai skaitomi. Na suprantu tokios didžiulės įmonės kaip Girteka, Vlantana, Transekspedicija, Transimeksa, kiek mažiau žinomos Agrenta ar Milčija (tarptautiniai) ar DPD, Venipak, Raben, Gordon (labiau Lietuvos viduje) yra girdėtos visiems, net ir nesidomintiems transportu. Tačiau tos mažytės įmonėlės... net nepagalvočiau, kad tokias išvis galima kur nors iškasti iš po žemių...
Kaip apskritai vyksta logistikos tiekimo procesas, nuo momento, kai pvz. įmonė prekiaujanti kiniškais šviestuvais/ prancūziškomis elektros rozetėmis, nusprendžia užsisakyti jų ir atsivežti į Vilniuje esantį savo sandėlį-ofisą? Kaip padaromi užsakymai ir kas atsakingas už tai, KOKIA konkreti įmonė juos atgabens į įmonės patalpas? Girdėjau būna kažkokie "logistikos operatoriai". Gal jie ir parenka tas mažytes, niekam nežinomas firmeles, mat jos pigiau ima? Ir dažnu atveju nebus taip, jog fūra atvežusi vienai LT įmonei 2 tuščias paletes iš Lenkijos, lėkė kelis šimtus kilometrų dėl vienos lietuvių įmonės - tikriausiai ji mūsų šalyje turėjo ne vieną iškrovimą. Taip sakant, kroviniai paplanuojami, paderinami, kad nevažiuotum į kitą žemyno galą su 25 proc. puspriekabės užpildymu. Panašiai kaip ir Barbora - dažnai matau, kaip kurjeris pasistatęs mikriuką, užneša prekes į vieną namo laiptinę, po to grįžta, vėl pasiima ir neša į gretimą namą.
Aš jei būčiau įmonės direktorius, priimčiau kaip įžeidimą, jei man prekes atgabentų kažkokia firmelė, kuri net neturi savo interneto svetainės, jau nekalbant apie logotipą, o jų parką sudaro vos 6 vilkikai.
Comment
-
Yra cargo.lt sistema, kurioje kaip tik tie mažieji ir renkasi.
https://www.cargo.lt/asp/index_guest.asp
Comment
-
Bet tos mažytės įmonėlės vis tiek kažkuo patrauklios bei paklausios jei neužsilenkia*? Gal tikrai siūlo pigesnes kainas, dėl ko joms ir kišami kroviniai. Vadinasi taip išeina, jog aš irgi galiu įsigyti porą vilkikų, o puspriekabes nuomotis iš kokio nors BTR, ir man pasiskelbus transporto biržoje bemat pradės plaukti pasiūlymai, nors mano firma tokia niekam tikusi, jog net neturi savo tinklalapio internete? O jau kaip x tautybės vairuotojas nuvykęs į šalį y sugebės susišnekėti su sandėlio krovikais/kelyje sustabdžiusiais policijos pareigūnais, matyt niekas nesuka galvos. Aišku oficialiai viskas itin kruopščiai dokumentuota, netgi kiek palečių veži, visi tie CMR`ai, tačiau vairuotojas yra pati žemiausia viso to grandis, galintis miegoti užvertus kojas ant vairo, smirdėti prakaitu, jau nekalbant apie rūkymą...
* - Sorry, jei šį forumą skaito koks nors Valdas Nedevaitis, tačiau tada paprašyčiau jo atsekti, kas 2020 rugsėjo 7 d. vairavo vilkiką DHB 054 ir įspėti vairuotoją, jog garso signalo mieste naudoti negalima norint atkreipti kitų dėmesį ar pan. Dėl minėto incidento buvau rašęs pareiškimą policijoje.
- 1 patinka
Comment
-
O nuo kada įmonės tinklapis internete yra pagrindinis rodiklis? Gali vežti bet kas, ir kaip tik gerai, kad yra mažesni vežėjai, o ne tik Girteka ir keli kiti. Beje, toje pačioje Girtekoje pilna vairuotojų, kurie nekalba lietuviškai, ir nieko, visi dirba.
cargo.lt pagrinde yra tam, kad važiuojant pakeliui pasiimti kokį krovinį ar kelis, o ne važiuoti tuščiam daugybę kilometrų. Tai tokiu atveju gaunasi pigiau.
- 1 patinka
Comment
Comment