Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaip linksma
Collapse
X
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Ne, pasiskolinti kiek mažiau ir tiesti į Lenkijos kaimą Belstogę.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Šiais laikais su lėktuvais skraido, bet kažkas ateina su pasiūlymu pasivažinėti pusdienį 40 km/h. Nors babkės ne mūsų, bet ES biurokratai biški ir užstrigę laike.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai vat, tarpukariu traukinys iš Kauno į Berlyną važiuodavo 100 km/h greičiu, dabar su savo vakarietišku-lietuvišku style išspaudžiam 40 km/h iki Lenkijos pasienio kaimo už kosminę kainą su atkatais ir dar šaipomės iš china style greitųjų geležinkelių, žodžiu juokiasi puodas, kad katilas juodas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai vat, tarpukariu traukinys iš Kauno į Berlyną važiuodavo 100 km/h greičiu, dabar su savo vakarietišku-lietuvišku style išspaudžiam 40 km/h iki Lenkijos pasienio kaimo už kosminę kainą su atkatais ir dar šaipomės iš china style greitųjų geležinkelių, žodžiu juokiasi puodas, kad katilas juodas.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąKai Lietuvoje turėsim bent vieną greitąjį geležinkelį, tada galima bus kažką šnekėti. Jetau, kažkas kritikuoja Kinijos infrastruktūrinius projektus? Gal pradžioj pasižiūrim į mūsųIf a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Tai juk statys HSR Lietuvoje. Jau visai netrukus turėtų viskas pilnu tempu vykti. Pažiūrėsim, kaip viskas vyks ir kaip efektyviai bus naudojami pinigai bei kaip veiks efektyvi Vakarietiška managemento sistema ir QC. Juo labiau, kad panašių spec'ų geležinkelių pilna ir Kinijoje, tai palyginti bus yapač lengva.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Traukinys važiuoja tokiu greičiu, kokia yra ekonominė nauda jam važiuoti. Dabar važiuoja 100km/h (o be 40 km/h. Apsirikai tik 2,5 karto, bet tau gi ne pirmas kartas, ar ne?) nes absoliučiai didžiausia transporto dalis tenka krovininiam transportui, ir nėra jokios logikos tą greitį kelti iki 150km/h ar 200km/h.
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Hm, sakai pirma mes pasistatome 15 mln keleivių oro uostą kur nors Naujojoje Akmenėje, tada jau ir kinus galėsime pakritikuoti?Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.27, 15:22.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kiek kinai pastatė oro uostų kaimuose, kur nėra keleivių? Čia labiau mes mėgstam"įsisavinti" pinigus statant provincijoje perteklinę infrastruktūrą ir pastatus, kuriais nelabai kam belieka naudotis, arba visiškai be jokių kaštų naudos analizių, ką kinai tikrai sėkmingiau daro.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na taip, ką kinai tikrai sėkmingiau daro, tai stato tuščius oro uostus be jokių kaštų/naudos analizių. Jau tau tris puslapius tau tą rašau, pagaliau dabar įsijungei smegenis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Mano smegenys veikia gerai, čia tau kaip matau problema, nes nesugebi į konkrečius klausimus atsakyti, kur tie oro uostai ir geležinkeliai, kuriais niekas nesinaudoja, ir tik svaigsti kažkokias nesąmones apie oro uostus Žiežmariuose ir geležinkelius į Skuodą. Įdomu būtų pamatyti kaštų naudos analizę bent vieno Lietuvos infrastruktūros ar visuomeninio projekto, RB1, viaduko, nuotekų tinklų, arenų ir pan.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Apie google esi girdėjęs?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na taip, ką kinai tikrai sėkmingiau daro, tai stato tuščius oro uostus be jokių kaštų/naudos analizių. Jau tau tris puslapius tau tą rašau, pagaliau dabar įsijungei smegenis.
Nemanau kad kas Kinijoje stato oro uostus Naujosios Akmenės dydžio miesteliuose. Yra dešimtmilijoniniai miestai, kurių poreikiai (vieno miesto) yra tokie, kokių visos Baltijos sesės kartus sudėjus niekad neturės.
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąJei geležinkelį tiesia komunistai, tai geležinkelis yra blogas. Jei geležinkelį tiesia liberalūs demokratai, geležinkelis yra geras. Greitis, keleivių skaičiai, tiesimo kaštai yra antraeiliai dalykai. Ar visi supratot?
Viską gyvenime reikia vertinti tik per ideologijos prizmę. Jeigu kažkas vyksta šalyje, kurios santvarka nėra tokia, kaip Vakaruose - visa tai automatiškai yra blogai. Netgi tai, kas gerai, yra blogai. Kiniškų prekių irgi nepirkim - jos blogos. Ai, gal tada nebus iš kur rašyti komentarų forume... Bet nesvarbu, viskas turi būti tik ideologiškai.Paskutinis taisė Tomizmas; 2019.03.27, 17:33.Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąTušti miestai tokiais tempais greičiau bus Lietuvoje, nei Kinijoje.
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąTušti miestai tokiais tempais greičiau bus Lietuvoje, nei Kinijoje.
Comment
Comment