Logotipas super, su juo viskas ok. Liuks koks gražus mielas ir fainas
Bet, rimtai, c'mon negi tai viskas ką galima padaryti kuriant "Prekės ženklą" ? Net man neturinčiam jokio išsilavinimo komunikacijoje ar marketinge iš bendro išsilavinimo aišku, kuo skiriasi logotipas ir brand'as
Koks skirtumas. Visvien bus taip, kaip rašė Užkalnis.
John, kam reikia taip sureikšminti tą Užkalnį? Aš irgi mėgstu pasiskaityt jo rašliavą, bet beskaitant tavo žinutes susidaro toks įspūdis, lyg jis tau būtų kaip koks dievukas, dvasinis vedlys
John, kam reikia taip sureikšminti tą Užkalnį? Aš irgi mėgstu pasiskaityt jo rašliavą, bet beskaitant tavo žinutes susidaro toks įspūdis, lyg jis tau būtų kaip koks dievukas, dvasinis vedlys
Tiesą pasakius, man nelabai rūpi Užkalnis. Net jeigu jis užsilenktų šiandien, man nuo to nebūtų nei šilta, nei šalta. Tiesiog šiuo atveju jis yra visiškai ir akivaizdžiai teisus.
Netiki? Pasidomėk šia tema, tarkim, po kokių 4 mėnesių. Įsitikinsi, kad tiek John, tiek Užkalnis, tiek bet kas kitas, kuris taip sakė, yra teisūs, nes visi jau bus viską pamiršę ir pripratę prie naujojo Vilniaus logotipo bei brand'o.
Tiesiog reikia mokėti skirti simpatijas/antipatijas, norus, svajones ir idėjas nuo realybės. Aš, šiuo atveju, tiesiog konstatuojų beveik garantuotai įvyksiantį faktą.
Tiesą pasakius, man nelabai rūpi Užkalnis. Net jeigu jis užsilenktų šiandien, man nuo to nebūtų nei šilta, nei šalta. Tiesiog šiuo atveju jis yra visiškai ir akivaizdžiai teisus.
Netiki? Pasidomėk šia tema, tarkim, po kokių 4 mėnesių. Įsitikinsi, kad tiek John, tiek Užkalnis, tiek bet kas kitas, kuris taip sakė, yra teisūs, nes visi jau bus viską pamiršę ir pripratę prie naujojo Vilniaus logotipo bei brand'o.
Aišku, kad teisus. Kai pristatė Kauno prekini ženklą Kauna(o)s irgi daug buvo nuomuonių, o dabar ar kam rūpi?
Aišku, kad teisus. Kai pristatė Kauno prekini ženklą Kauna(o)s irgi daug buvo nuomuonių, o dabar ar kam rūpi?
Tai vat, būtent. Vienas paaiškins, kad per brangu, kitas pasakys, kad reikia skirti logo nuo brand'o, trečias įrodys, kad buvo galima padaryti geriau... nors niekas to neišgirs, niekam nebus įdomu ir niekas nuo to nepasikeis.
Ne tau vienam. Tačiau Husqvarna logotipas, kaip ir pats brand'as, nėra plačiai žinomas plačiojoje visuomenėje ES ar kitose Lietuvos turizmo rinkose (gal išskyrus kokią Švediją). Dėl ko tai yra visiškai dzin.
Turbūt juokauji. Nebent niekada neteko rimčiau remonto/buities darbais užsiimti. Husqvarna yra senas ir gerai žinomas švediškas prekės ženklas.
The Husqvarna Group (Swedish pronunciation: [ˈhʉːskvɑːrna]) is the world's largest producer of outdoor power products including robotic mowers, garden tractors, chainsaws and trimmers. Based in Huskvarna, Sweden, the Group is also the European leader in consumer watering products and one of the world leaders in cutting equipment and diamond tools for the construction and stone industries.
Vat SKF gal ir netaip žinomas prekės ženklas, nors tai svarbiausias guolių gamintojas pasaulyje.
Tiesą pasakius, man nelabai rūpi Užkalnis. Net jeigu jis užsilenktų šiandien, man nuo to nebūtų nei šilta, nei šalta. Tiesiog šiuo atveju jis yra visiškai ir akivaizdžiai teisus.
Netiki? Pasidomėk šia tema, tarkim, po kokių 4 mėnesių. Įsitikinsi, kad tiek John, tiek Užkalnis, tiek bet kas kitas, kuris taip sakė, yra teisūs, nes visi jau bus viską pamiršę ir pripratę prie naujojo Vilniaus logotipo bei brand'o.
Tiesiog reikia mokėti skirti simpatijas/antipatijas, norus, svajones ir idėjas nuo realybės. Aš, šiuo atveju, tiesiog konstatuojų beveik garantuotai įvyksiantį faktą.
Viskas ok, gal po 4 mėnesių visi pamirš ir pripras, čia vargu ar galima ginčytis. Man kyla kitas klausimas. Logo kaip logo, vieniem patiks, kitiems ne, bet jau jis sukurtas. Bet kokią žinutę nešą brand'as? aš kol kas nesuprantu, su kuo siejasi tas logo, kokią informaciją ar asociaciją jis perduoda? Ir kitas klausimas, o logo sukūrus jau suformuojamas ir brand'as? Manau, kad iki brand'o yra oi kaip toli dar, tad ir po 4 mėn. dar vargu bau ar bus galima šnekėti apie kažkokią sėkmingą ar nesėkmingą brand strategiją Vilniui.
Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.
Turbūt juokauji. Nebent niekada neteko rimčiau remonto/buities darbais užsiimti. Husqvarna yra senas ir gerai žinomas švediškas prekės ženklas.
Vat SKF gal ir netaip žinomas prekės ženklas, nors tai svarbiausias guolių gamintojas pasaulyje.
Tai žinomas brand'as, jeigu esi koks nors sodininkas, miškininkas ar bent jau mėgėjas pasiknisti sode ar miške. Vidutinis Europos gyventojas apie tokį brand'ą arba išvis nėra girdėjęs arba girdėjęs kokį vieną kartą kur nors atsitiktinai.
Comment