Aš ne to klausiau. Klausiau, ar 2000 eurų olandui yra dideli pinigai
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąAš ne to klausiau. Klausiau, ar 2000 eurų olandui yra dideli pinigaiEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKaip skaičiuoti... jei man dviratis reikalingas važiuoti kasdien į darbą 15 km pirmin... ir 15 atgal... nesunku paskaičioti kiek km per metus... kiek kuro (jei važiuoti automobiliu) per metus... O dviratis perkamas ne metams...
Aš kai mašina kasdien važinėju į darbą (žiemą), vistiek pilu kas maždaug 3 savaites už <100eur. Nepasakyčiau kad labai jaustųsi. Dar reikia pridėt, kad automobilis ne iš taupiausiųjų, 6 cilindrai mėgsta būti pašerti.
Jei paskata būtų būtent taupymas (daug kam taip ir yra), tai tipišku atveju būtų perkamas ne dviratis, o koks nors roleris už tuos pačius 2keur (naujas).Paskutinis taisė a_p; 2012.06.08, 01:03.
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKokios provincijos?
Su tokiu 30 km kasdien neprivažinesi...
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąLimburgo. Bet nemanau, kad ten situacija radikaliai kitokia nei likusioje olandijoje, nors ji teoriškai ir "kalnuočiausia"
Ramiai. Aš juk nekalbu apie tas pabaisas už 200eur iš supermarketo.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTaip ir galvojau... arba Limburg, arba Brabant... o as daugiau apie Groningen ir Drenthe. Skirtumas didelis... siaureje gyvenimas skurdesnis...
Užtat pas jus viskas plokščia, galima nesivargint su milionais bėgių
Tada geriau ne pinigais o dviracių tipais kalbeti... normalus "traditional dutch" universalas kainuoja apie 500 EUR... as apie toki... tu, matyt apie kazka kita...
http://www.focus-bikes.com/int/en/bi.../trekking.html parduotuvėse prasideda nuo minėtų 500eur, t.y. jokiu online dealzų ieškot nereikia.
Toks dviratis ramiai važiuos tuos tavo 6kkm per metus daug metų iš eilės. Iš entuziasto pozicijų tai žinoma "meh". Bet juk kalba apie "taupyti", vidinės žabos pamaloninimą, t.y. daug dviračio už mažai pinigų.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąŠiaurėje yra ir Amsterdamas kur gyvenimas anaiptol neatrodo skurdus
Apskritai gyvenimas melyname banane skiriasi nuo gyvenimo "outside". Šiauriečiai gyvena daug ramiau, skaičiuoja pinigus geriau, taupo nuolat.
Aš apie eilinį "trekking" tipo dviratį be išsidirbinėjimų. Kad ir pvz šitie:
parduotuvėse prasideda nuo minėtų 500eur, t.y. jokiu online dealzų ieškot nereikia.
Toks dviratis ramiai važiuos tuos tavo 6kkm per metus daug metų iš eilės. Iš entuziasto pozicijų tai žinoma "meh". Bet juk kalba apie "taupyti", vidinės žabos pamaloninimą, t.y. daug dviračio už mažai pinigų.
Toks "trekking" yra dviratis-hibridas, mūsų sąlygom visiškai nereikalingas, parduotuveje mačiau, bet takuose jų vienas-kitas.
As kalbu apie dviračius-universalus:
Tokių vizualiai 90%... jei ne daugiau. Čia ir yra "Traditional Dutch", olandai vadina "stadsfietsen"
Na o plentiniai, kurių šiemet kažkodėl padaugėjo yra tokie:
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąVa, kodėl as stengiosi vadinti šalį teisingai Nyderlandai, o ne Olandija, kaip priimta Lietuvoje. Amsterdamas yra Šiaurės Olandijos (Noord Holland) provincijoje, bet tikrai ne Nyderlandų šiaureje.
Apskritai gyvenimas melyname banane skiriasi nuo gyvenimo "outside". Šiauriečiai gyvena daug ramiau, skaičiuoja pinigus geriau, taupo nuolat.
Taip ir galvojau kad kalbame apie skirtingus dviračius už panašią kainą
Toks "trekking" yra dviratis-hibridas, mūsų sąlygom visiškai nereikalingas, parduotuveje mačiau, bet takuose jų vienas-kitas.
As kalbu apie dviračius-universalus:
Tokių vizualiai 90%... jei ne daugiau. Čia ir yra "Traditional Dutch", olandai vadina "stadsfietsen"
Tik tiek, kad aš asmeniškai nelabai norėčiau su tokiu važinėt po 30km per dieną. Nepriklausomai nuo kainos. Bet čia jau mano asmeninė "problema", aš jei važiuoju tai važiuoju greitai, nes kitaip nuobodu. O šitie tam nepritaikyti.
Kas dėl minėtų "plentinių", tai jų kainos tokios todėl, kad tai žaislai. O tam kaip žinia skiriami kitokie pinigai ir dėmėsys kreipiamas į kitokius dalykus nei kasdieniniam dviratyje skirtam transportuotis.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąNepriklausomai nuo pavadinimo man jūs visi vienodai šiauriečiai...
...aš asmeniškai nelabai norėčiau su tokiu važinėt po 30km per dieną. Nepriklausomai nuo kainos. Bet čia jau mano asmeninė "problema", aš jei važiuoju tai važiuoju greitai, nes kitaip nuobodu. O šitie tam nepritaikyti.
Kas dėl minėtų "plentinių", tai jų kainos tokios todėl, kad tai žaislai. O tam kaip žinia skiriami kitokie pinigai ir dėmėsys kreipiamas į kitokius dalykus nei kasdieniniam dviratyje skirtam transportuotis.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Šiuolaikinių padoresnių dviračių ratlankiai yra pakankamai tvirti (dvigubi). Jei nešokinėjama iš kelių metrų aukščio, jų balansuoti net nereikia. Seniau juk sunku būdavo ilgesnį laiką išsaugoti ratus tiesius, ypač užpakalinį. Kažkiek pavažinėji ir ratai jau banguoja. Tai visai nenuostabu, kad "pedestrians friendly" buferis tokį ratlankį apsikabino. Ratas tikriausiai tvirtesnis už pėsčiojo blauzdas .
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąŠiuolaikinių padoresnių dviračių ratlankiai yra pakankamai tvirti (dvigubi)...
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Kaip jau sakiau anksčiau, Nyderlanduose išpopuliarėjo elektro dviračiai, ne masiškai perka, bet jų atsiranda gatvėse vis daugiau ir daugiau. Nežinau, kodėl tik šiemet toks jų pirkimo bumas, gal akumai atpigo, gal benzinas pabrango, bet faktas yra faktas. Visos dviračių parduotuvės skuba reklamuoti savo prekes, elektrodviračiai pirmoje eileje. Štai reklamos cropas su idomiais dviračių modeliais, kaip jie rašo elektro dviratis atrodantis kaip paprastas, nei motoras nei akumas į akis nekrenta:
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKaip jau sakiau anksčiau, Nyderlanduose išpopuliarėjo elektro dviračiai, ne masiškai perka, bet jų atsiranda gatvėse vis daugiau ir daugiau. Nežinau, kodėl tik šiemet toks jų pirkimo bumas, gal akumai atpigo, gal benzinas pabrango, bet faktas yra faktas. Visos dviračių parduotuvės skuba reklamuoti savo prekes, elektrodviračiai pirmoje eileje. Štai reklamos cropas su idomiais dviračių modeliais, kaip jie rašo elektro dviratis atrodantis kaip paprastas, nei motoras nei akumas į akis nekrenta:
Atvaizdas
Čia jau kitas reikalas
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLabai jau archajiškai ir gremėzdiškai tie elektrodviračiai atrodo, kaip namie su kirviu sukalta.
Čia jau kitas reikalasEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Tokio tipo dviračiams elektros variklis labai dera - patogi sėdėsena, iškeltos rankos. Nieko nereikia daryti, tik sėdėti. Nes tokie dviračiai ir nepatogūs norint paminti energingiau. Aišku, jie tam ir nėra skirti. Morta juos vadina universalais, bent jau Lietuvoje jie vadinami komfortiniais/miesto. Gal ir Olandijoje taip vadinami, nes toje nuotraukoje yra žodis comfortabel . Šiaip jau dviratis su varikliu kaip ir praranda savo veidą. Kaip susisiekimo priemonė puiku ir patogu, bet norint paprakaituoti, tai variklis tik nereikalingas trukdis.
Tas Audi dviratis tai geriausiai tiktų ne norint kur nors nuvažiuoti, bet norint pasirodyti .Paskutinis taisė senasnamas; 2012.06.16, 12:37.
Comment
Comment