Šviesoforai ir pan yra tik ten, kur dviračių takai yra skirti susisiekimui ir apima visą miestą ir praktiškai visas svarbesnias gatves, o ne pramogai, kaip pas mus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąLietuvoje nereikia dviratininkų šviesoforų, pirmumo teisių ir kitos prabangos, pradžiai užtektų bent to, kad dviračių takai kur nors vestų (pvz., iš Vilniaus į Trakus/Kernavę ir pan.) ir kad ties sankryžomis nebūtų palikta sprindžio aukščio bordiūrų. Dabar, pavyzdžiui, tiesia naują gatvę, šalia nutiesia dviračių taką, nauja gatvė susilieja su sena gatve, o dviračių takas su niekuo nesusilieja - jis baigiasi .
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąEsminė problema yra tame, kad dviračio takus tiesia žmonės, kurie nevažinėja dviračiais ir net nelaiko juos rimta transporto priemone.
Bus numatyta ir dviračių eismo juostą gatvės važiuojamojoje dalyje, su atitinkamu ženklinimu, ko iki šiol nebuvo.
Didžiausią bėda įžvelgčiau takų tinklo nebuvime, nes takai nesusiekia tarpusavyje. Kita nemaža bėda, kad seniau nutiestų takų būklė apgailėtina. Yra takų, kuriuose žioji ~30-50 cm ilgio "prarajos" be dangos (kažkada matyt tiese kokias komunikacijas ir užtaisyt "pamiršo") per visą tako plotį ir pan. Taigi patogiau yra važiuoti pėsčiųjų šaligatviu arba netgi važiuojama dalimi.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąSu laiku tai turėtu pasikeisti. Yra vykdomos "švietėjiškos" priemonės apie dviračių takų projektavimą specialistams. Tik aišku ne visus tai paliečia. Neužilgo turėtu atsirasti dviračių takų projektavimo, planavimo taisyklės.
Bus numatyta ir dviračių eismo juostą gatvės važiuojamojoje dalyje, su atitinkamu ženklinimu, ko iki šiol nebuvo.
Didžiausią bėda įžvelgčiau takų tinklo nebuvime, nes takai nesusiekia tarpusavyje. Kita nemaža bėda, kad seniau nutiestų takų būklė apgailėtina. Yra takų, kuriuose žioji ~30-50 cm ilgio "prarajos" be dangos (kažkada matyt tiese kokias komunikacijas ir užtaisyt "pamiršo") per visą tako plotį ir pan. Taigi patogiau yra važiuoti pėsčiųjų šaligatviu arba netgi važiuojama dalimi.
Comment
-
Nyderlanduose susidurimo automobilio ir dviratininko atveju kaltas tik automobilio vairuotojas, nesvarbu kas pazeide eismo taisykles.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąAr paimtos kokios šalies taisyklės kaip pagrindas? Ar dviračių takai bus viename lygmenyje su gatve, kaip Olandijoje?
Takas viename lygyje nebus. Aišku jeigu nuo gatvės taką skirią želdinių juosta, galima ir tokiame pačiame lygyje įrengti, bet ar tai turi kažkokią naudą ? Esmė jog visur būtu suformuoti tinkami nuolydžiai ir nebūtu aukštų bortų. Viename lygyje bus dviračių eismo juostą, toje pačioje važiuojamojoje dalyje.
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąMorta, o pirmoje tavo foto, koks ten dar vienas takas smėliuotas? Kalnų dviračių mėgėjams ?
Beje pastebėjau daugėjant mūsų šalyje keliautojų su dviračiais. Kažkaip anksčiau mažiau tikrai buvo. Ar kiti įžvelgėte tokią tendenciją ar čia mano akys apgaudinėja?
Kad del Nyderlandu, tai nemaziau 90% dviraciu yra "universalai" (Traditional Dutch Classic Bicycle ("grandma's bike")), pramoginiu dviraciu nera/nemaciau niekur. Siemet pastebejau padaudejo plentiniu, matyt kuro kainos (95 - 1.80 EUR, LPG - 0.80 EUR) priverte keliauti dviraciais ir didesniu (tarmiestiniu) atstumu. Manau, del tos pacios priezasties, siemet Nyrlanduose elektrodviraciu pardavimu bumas. Visur reklama pirkti elektrodviracius ir per tele/radio, ir spaudoje, ir stendai.... ir perka, ir vaziuoja. Daugiau nei puse naudojanciu elektrodviraciu zmones virs 60 metu, apie 80% virs 40 metu...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNyderlanduose susidurimo automobilio ir dviratininko atveju kaltas tik automobilio vairuotojas, nesvarbu kas pazeide eismo taisykles.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKas cia per idiotizmas? Sunku net patiketi...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKas cia per idiotizmas? Sunku net patiketi, gal kazko nesupratai, nes prasilenkia su bet kokiu sveiku protu.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąatvirksciai turetu buti.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAs gi aiskiai parasiau, Nyderlanduose, o ne Lietuvoje...
Comment
-
Man sunku patiketi, kad yra zmoniu, kurie nesupranta labai paprastu dalyku. Susidurimo atveju daugiau kencia dviratininkai, zusta irgi dviratininkai. Is visu zuvusiu Nyderlandu keliuose dviratininkai uzima pirma vieta ir sudaro labai dideli procenta. Nyderlandai, kaip ir Lietuva kovoja uz kiekviena gyvybe, todel saugomi tie, kas daugiau kencia.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKas cia per idiotizmas? Sunku net patiketi, gal kazko nesupratai, nes prasilenkia su bet kokiu sveiku protu.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAs vaziuoju masina pagal taisykles, tu islendi su dviraciu ne pagal taisykles ir susiduriam.
Kaip priklausys tavo sveikatos sutrikdymas nuo to, kuris is musu bus pripazintas ivykio kaltininku?
Uz ka as nusipelniau buti apkaltintas ivykiu, kuri sukelei tu?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąDanijoj lygiai tas pat. Dviratininkai yra šventas reikalas.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Comment