Parašė LBP
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
-
Na, kol atvažiuos iki kalnų, gal išlaikys... Ryt ilgas lygus važiavimas, drąsiai gali būti tarp pirmų finiše.
http://www.steephill.tv/players/prof...imetria_05.jpgN N N
Comment
-
Parašė ratKai tik išeina pažiūriu ir Giro, ir Tourą ir Vueltą, ir kokį Paryžių-Rubė. Nelaimės jis. Žiūrint į statistiką, tai italai dažniausiai laimi.
O pagal delfi atrodo turim 1,5 milijono neatsiskleidusių dviratininkų didmeistrių.
Comment
-
Važinėti dviračiu mieste – smagu, bet nesaugu
„Seime guli Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo projektas, kuriuo norima įpareigoti dviratininkus ir šviesiuoju paros metu važinėti įjungtais žibintais arba dėvėti specialias liemenes. Tai europinio lygio nesąmonė. "
"Užuot įrengę tvarkingus, kokybiškus dviračių takus, jie nori dviratininkus apkarstyti žibintais ir liemenėmis. O takai įrengiami atbulomis rankomis, bendrovės, kuriuos tai atlieka, aiškiai nesuvokia, ką daro“, – piktinosi L.Vainius."
Pasak bendrijos pirmininko, jeigu taip, kaip įrengiami dviračių takai, būtų tvarkomi automobilių keliai, viduryje gatvių stovėtų gėlių vazonai, suoliukai, stotelės, keliai baigtųsi bet kur ir žmogus turėtų galvoti, kaip automobiliu pajudėti kokius tris šimtus metrų iki kitos važiuojamosios dalies.
„Taip šiuo metu projektuojami dviračių takai. Mokesčių mokėtojų pinigai
taip dirbant tiesiog taškomi“, – situaciją vertino L.Vainius.
Mintį, kad dviratininkai taip pat turėtų laikyti egzaminus, norėdami gauti vairuotojo pažymėjimą, L.Vainius įvertino kaip dar vieną potencialią nesąmonę.
„To nėra pasaulyje. O tai, kad dviračiais važinėja tik vargšai, kurie negali turėti automobilių, yra kvailas mitas. Daugelis jų turi automobilius ir didelę vairavimo patirtį, eismo taisykles puikiai išmano“, – sakė L.Vainius.
Comment
-
Pries valanda/dvi darytos fotkes. Kaip turi atrodyti dviraciu takai... ir kita infrasrtruktura...
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Dviraciu sviesoforas:
Dviraciu tiltas:
Dviraciu takas (gristas) salia plento:
Pedaliuoja pensininku (gerokai virs 70 metu) grupe:
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
Comment
-
Dviraciu takais galima vaziuoti dviraciams/triraciams ir panasiai pedalinei technikai, mopedams ir elektrokariukams (pati sugalvojau pavadinima) (ned. Scootmobiel)Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąDviraciu takais galima vaziuoti dviraciams/triraciams ir panasiai pedalinei technikai, mopedams ir elektrokariukams (pati sugalvojau pavadinima) (ned. Scootmobiel)
Comment
-
Mano fotkese nesimato kiek daug dviratininku vaziuoja tais takais (tycia fotkinau tokiu laiku kai ju mazai), tikrai butu nelogiska/neprotinga/pavojinga vaziuoti kitom transporto priemonem, kai salia yra tam skirtas saugus kelias.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąSvajuko dramblionės. Kišk nekišęs litus į dviračių takus, kaip važiavo diedukas vidury kelio, taip ir važiuos, kai šaliai yra normalūs takai.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąnesąmonė...
Comment
-
Problema yra tokia, kad Lietuvoje dar nelabai yra supratimo, kas yra "tikras" dviračių takas. Nyderlanduose tai - atskiras dviračių kelias (su pirmumo ženklais prieš sankryžas, atskirais šviesoforais ir pan.). Pas mus - dažniausiai tik kaip šaligatvio dalis, o šviesoforai beveik visada būna tik su pėsčiojo ženklu, net jei ir takas tęsiasi už sankryžos. Gerai bent tiek, kad naujose šviesoforų taisyklėse numatyti bendri pėsčiųjų-dviratininkų šviesoforai.
Comment
-
Lietuvoje nereikia dviratininkų šviesoforų, pirmumo teisių ir kitos prabangos, pradžiai užtektų bent to, kad dviračių takai kur nors vestų (pvz., iš Vilniaus į Trakus/Kernavę ir pan.) ir kad ties sankryžomis nebūtų palikta sprindžio aukščio bordiūrų. Dabar, pavyzdžiui, tiesia naują gatvę, šalia nutiesia dviračių taką, nauja gatvė susilieja su sena gatve, o dviračių takas su niekuo nesusilieja - jis baigiasi .
Comment
Comment