Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Kalnų dviratis yra promoginis, o ne paprasta transporto priemonė. Aš jokių budu nesakau, kad mieste reikalingas plentinis (šiaip miestose ir nėra plentų), bet universalas pats tas (seneles dviratis), važinėti į/iš darbo/parduotuves/... Aš suprantu kad dauguma šioje temoje turi butent kalnų... ir gyns savo pirkinį kiek įmanoma, bet tai teisingai, jei kalnų naudojamas pagal paskirti...
    Šiaip aš turiu plentinį ir hibridinį dviratį ir dėl to manęs tikrai nepavyks apkaltinti kokiu nors gynimu

    Kaip jau minėjau, tai priklauso nuo atstumo ir kelio kokybės. Dar priklauso ir nuo žmogaus įpročių. Kai kuriems labai patinka šokinėti nuo bortelių (ar ant jų), įveikinėti kliūtis ir t.t. Tokiu atveju, kalnų dviratis netgi mieste gali būti labai reikalingas.

    O "paskirtis" taipogi dažnai priklauso nuo paties dviratininko, jo maršruto ir pomėgių bei įpročių. Jei visi kalnų dviračiai būtų naudojami tik kalnuose, tai kam tuomet juos išvis pardavinėja kokiam Londone?

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      ... kam tuomet juos išvis pardavinėja kokiam Londone?
      Įdomu koks procentas kalnų yra tarp kitu Londono parduotuvese. Nyderladuose skirtingose vietose kalnų buvo nedaugiau 2 %, o pvz. Šiauliuose buvau vasara, tai universalo ne vieno! iš kokių 50 dviračių kiek buvo parduotuveje pardavime.
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
        Įdomu koks procentas kalnų yra tarp kitu Londono parduotuvese. Nyderladuose skirtingose vietose kalnų buvo nedaugiau 2 %, o pvz. Šiauliuose buvau vasara, tai universalo ne vieno! iš kokių 50 dviračių kiek buvo parduotuveje pardavime.
        Tai daug pasako apie kelių būklę

        Nyderlanduose yra puiki dviračių infrastruktūra, kurią tikriausiai kūrė žmonės, kurie patys važinėja dviračiu. Dėl to kalnų dviračiu tokioje šalyje išties nėra prasmės važinėti.

        Turint omeny Lietuvos miestų šaligatvių, dviračių takų ir gatvių būklę, kalnų dviratis, ko gero, yra tinkamiausias dviračio tipas, jei nenori sulankstyti rato ar susprogdinti padangos. Atstumai taip pat dažniausiai yra gana maži, kas reiškia, kad labai nepavargsi. Taigi, būtent iš praktinių ir racinalumo paskatų toks dviratis yra geriausias variantas. Būdamas Lietuvoje apie kitokį variantą tikriausiai net nelabai galvočiau.

        O kalnų dviračių Londone, primetus iš akies, yra apie 30-50%. Londono gatvių dangos būklė ne tokia baisi, kaip Vilniuje, bet iš esmės tai nebloga rinka kalnų dviračiams, nes galiu tik įsivaizduoti, kiek ratų ir plonesnių padangų kasdien sugadinama važiuojant per asfalto duobes ir sudubusius šulinių dangčius.
        Paskutinis taisė John; 2011.10.15, 20:07.

        Comment


          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
          Ne, aš nesakau kad blogas, kiekvienam savo, bet neracionalus. Vasarą važiavom Kaune (apie 8 km) aš su savo, kolega su kalnų, aš buvau biški sušilusi, o jis nusikalęs, kaip veliau prisipažino...
          Aš kiekviena darbo diena pravažiuoju minimum 5 km, jei nelyja kaip iš kibiro...
          Matai, kai važinėji į darbą kasdien 15km ir iš 15 km (iš blokinių mikrorajono į centrą) - tai patikėk, užpakalis ir rankų atitrankymas mažiausi dalykai dėl kurių norėtum rūpintis atvykęs į darbą. Man pavyzdžiui negėda važiuoti, kad ir su ereliuku ar su moterišku "old dutch" stiliaus dviračiu iš kaimo. Šie dar pigesni ir nebūtų gaila tokio dviračio stipraus susidevėjimo atveju, bei apts geriausias dalykas yra, jog šie yra greitesni. Bet kai infrastruktūra bus sutvarkyta kaip Olandijoje ar Danijoje, tada galėsi pažerti argumentų. Dabar tai tėra asmeninė nuomonė

          Pati kalbi apie dviratį kaip apie racionaliai pasirinktą funkcišką daiktą nuvažiuoti iš taško A į tašką B, bet kai infrastruktūra nėra tam funkcionaliai pritaikyta, tai tada negalima kalbėti ir apie jokį racionalų pasirinkimą, nes vienitelis racionalus kelias ir belieka sedėti savo BMW, ar sedėti viešajame transporte, o ne ant dviračio.

          Čia kaip ir su Apple - kam šie daiktai skirti? Prestižui parodyti? Yra tokių pižonų, bet yra ir tikslingai perkančių jų produkciją dėl racionalių argumentų. Taip ir kalnų dviračius yra perkantys dėl savo "markės" parodymo, bei dėl jo teikiamos funkcinės naudos
          Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
          Dordrechtas/Haarlemas
          Nesebaras/Plovdivas
          Kiolnas

          Comment


            Saitama, Japonija.

            Comment


              Klausimas intensyviai važinėjantiems dviračiu. Pastebėjau, kad pradėjęs kasdien važinėti dviračiu (maždaug nuo 2011 Birželio) svorio ne tik nenumečiau, bet dar ir priaugau (apie 5-6kg). Važinėju kasdien po ~37km.

              Kad sustorėjau vizualiai (pvz. pilvo srityje ar kitose pavojingose vietose) ar savijautos prasme, nepasakyčiau (atvirkščiai, savijauta ir širdies darbas pagerėjo), bet labai pastebimai padidėjo kojos (t.y. kojų dalis aukščiau kelių). Padidėjo tiek, kad anksčiau buvę laisvi džinsai jau kaip ir tapo aptempti/maži. Kaip suprantu, smarkiai padidėjo kojų raumenų masė, nes riebalų ten lyg neatsirado daugiau, nei buvo. Visgi ar tai gai būti bendro svorio padidėjimo priežastis?

              Klausimas, ar toks svorio priaugimas (~5-6kg) per pusmetį yra normalus reiškinys daug važinėjant dviračiu ir ar turėčiau susirūpinti ir nedelsiant tokiu svoriu atsikratyti? Mane tai šiek tiek sutrikdė, nes noriu apskritai mažinti svorį.
              Paskutinis taisė John; 2011.11.26, 18:45.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                ...Mane tai šiek tiek sutrikdė, nes noriu apskritai mažinti svorį.
                Čia kaip anekdote kažkur girdėjau:
                - Daktare, noriu greit numesti 40 kg;
                - Galiu nupjauti jums koją.
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  del riebalu deginimo naudog pulsometra (jis pades palaikyt teisinga sirdies kruvi), ir pati sunkiausia uzduotis - mityba

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Klausimas intensyviai važinėjantiems dviračiu. Pastebėjau, kad pradėjęs kasdien važinėti dviračiu (maždaug nuo 2011 Birželio) svorio ne tik nenumečiau, bet dar ir priaugau (apie 5-6kg). Važinėju kasdien po ~37km.

                    Kad sustorėjau vizualiai (pvz. pilvo srityje ar kitose pavojingose vietose) ar savijautos prasme, nepasakyčiau (atvirkščiai, savijauta ir širdies darbas pagerėjo), bet labai pastebimai padidėjo kojos (t.y. kojų dalis aukščiau kelių). Padidėjo tiek, kad anksčiau buvę laisvi džinsai jau kaip ir tapo aptempti/maži. Kaip suprantu, smarkiai padidėjo kojų raumenų masė, nes riebalų ten lyg neatsirado daugiau, nei buvo. Visgi ar tai gai būti bendro svorio padidėjimo priežastis?

                    Klausimas, ar toks svorio priaugimas (~5-6kg) per pusmetį yra normalus reiškinys daug važinėjant dviračiu ir ar turėčiau susirūpinti ir nedelsiant tokiu svoriu atsikratyti? Mane tai šiek tiek sutrikdė, nes noriu apskritai mažinti svorį.
                    Iš savo patrities galiu pasakyti, kad dviračiu važinėjant tikrai svorio nenumesi. Reikia keisti mityba ir pradėti pvz. bėgioti. Bet vis tiek užtruks apie mėnesį, kad atsikratyti 6kg.
                    Flickr

                    Comment


                      Na aišku. Tikriausiai tai reiškia, kad visgi reikia ėsti mažiau saldumynų

                      Comment


                        /\ o kiek tu sveri? vyrams normalu turėti masės

                        Comment


                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                          /\ o kiek tu sveri? vyrams normalu turėti masės
                          Sveriu 100kg ir esu 190cm ilgio. Man daug kas sako, kad nebūti džiūsna vyrams tinka. Tik aš jaučiu, kad ir sverdamas kokius 85kg neatrodysiu kaip džiūsna.

                          Nors jaučiu teks pasinaudoti Lettered patarimu ir vėl pradėti bėgioti, kad pradžiai grįžčiau bent iki 95kg.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Sveriu 100kg ir esu 190cm ilgio. Man daug kas sako, kad nebūti džiūsna vyrams tinka. Tik aš jaučiu, kad ir sverdamas kokius 85kg neatrodysiu kaip džiūsna.

                            Nors jaučiu teks pasinaudoti Lettered patarimu ir vėl pradėti bėgioti, kad pradžiai grįžčiau bent iki 95kg.
                            Mano ūgis keliais cm mažesnis. Prieš gerus metus svėriau 108, nors dviračiu važinėdavau laisvalaikiu tikrai nemažai, vasarą vos ne kasdien. Dabar svoris 85, tai skirtumas žiaurus, senos kelnės atrodo kaip bulvių maišai, net baisu, ką jau kalbėti apie kokias nors photo pažiūrėjus, Na dar kelis kg. galbūt reiktų numesti, bet tie pažįstami teisūs, persistengti tikrai nereikia. Beje, jei esi koks geležies prisipumpavęs sportininkas, tai tie kg aišku visai kitaip žiūrisi.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Mano ūgis keliais cm mažesnis. Prieš gerus metus svėriau 108, nors dviračiu važinėdavau laisvalaikiu tikrai nemažai, vasarą vos ne kasdien. Dabar svoris 85, tai skirtumas žiaurus, senos kelnės atrodo kaip bulvių maišai, net baisu, ką jau kalbėti apie kokias nors photo pažiūrėjus, Na dar kelis kg. galbūt reiktų numesti, bet tie pažįstami teisūs, persistengti tikrai nereikia. Beje, jei esi koks geležies prisipumpavęs sportininkas, tai tie kg aišku visai kitaip žiūrisi.
                              Na kadangi sportininkas nesu, tai 85kg tikriausiai būtų pats tas. Be to, esant mažesniam svoriui, ir dviratis mažiau dėvisi.

                              Suprantu, kad čia jau bus krypimas nuo dviračių temos, bet ką tiksliai darei, kad per "gerus metus" nuo 108kg perėjai prie 85kg? Žinau, kad taip gali būti susirgus kokiu nors vėžiu arba AIDS, bet, tikiuosi, čia ne toks atvejis?

                              Man yra pavykę per porą savaičių numesti apie 5-6kg, bet taip nutinka tik atostogų metu ir tik Azijoje, kai tenką bene 10 valandų per dieną vaikštinėti karštame ore ir nevalgyti tiek daug visokio stipraus maisto.

                              Comment


                                Išeitis viena- Azija.

                                O tokiais tempais mindamas ir širdies smūgį gauti gali, gi ne sportininkas esi, su medicinine priežiūra...
                                ______________
                                The Division Bell

                                Comment


                                  Parašė enigma Rodyti pranešimą
                                  Išeitis viena- Azija.

                                  O tokiais tempais mindamas ir širdies smūgį gauti gali, gi ne sportininkas esi, su medicinine priežiūra...
                                  Viskas priklauso nuo to, kaip greit mini ir kokiu keliu. Kadangi minu neypač kalnuotu lygiu keliu, ypatingai didelio krūvio nėra ir kad suprakaituočiau reikia spartinti tempą ir nuvažiuoti nemažą dalį kelio. Taip pat netenka minti "iki uždusimo" t.y. kvėpavimas visą laiką daugmaž tolygus ir negreitas (išskyrus kelis kalniukus, kuriuos tenka įveikti). O širdies smūgį gauti tikriausiai didesnė tikimybė bus jei išvis nustosi minti. Tik va pasirodo dviratis nesuteikia pakankamo krūvio, išskyrus kojas. O dėl Azijos, juokai juokais, bet tai tikrai veikia. Kitąmet planuoju ten pasitąsyti 4-5 savaites, taigi taip daugmaž tikiuosi netekti bent 10 kg.
                                  Paskutinis taisė John; 2011.11.27, 02:09.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Viskas priklauso nuo to, kaip greit mini ir kokiu keliu. Kadangi minu neypač kalnuotu lygiu keliu, ypatingai didelio krūvio nėra ir kad suprakaituočiau reikia spartinti tempą ir nuvažiuoti nemažą dalį kelio. Taip pat netenka minti "iki uždusimo" t.y. kvėpavimas visą laiką daugmaž tolygus ir negreitas (išskyrus kelis kalniukus, kuriuos tenka įveikti). O širdies smūgį gauti tikriausiai didesnė tikimybė bus jei išvis nustosi minti. Tik va pasirodo dviratis nesuteikia pakankamo krūvio, išskyrus kojas. O dėl Azijos, juokai juokais, bet tai tikrai veikia. Kitąmet planuoju ten pasitąsyti 4-5 savaites, taigi taip daugmaž tikiuosi netekti bent 10 kg.
                                    Dviratis, kaip ir kitos kardio treniruotes degina riebalus, jei tinkamai apkrauni sirdi, kad ta daryt dazniausiai naudojamas pulsometras, kuris padeda palaikyt pulsa, kad is treniruotes gautum ko nori ir be pasekmiu.

                                    Comment


                                      Aš asmeniškai nepernešu bėgiojimo ir sanariams ne į gerą. Manau John tu per žemas pavaras naudoji, reikia daugiau greičio arba šokinėti nuo balnelio dėl mažos pavaros, kad prakaitas lauk eitų. Aišku ir mityba reikia suderinti, kas ir man sunkiai sekasi Galvojau va bus pirmagymis, iškankins ir svorio numesiu aš 194 cm ir 107 kg. man iki 99 kg. numesti per akis, nes pamenu, kai 89 kg. svėriau būdamas UK, tai nesinori vėl skeletu būti Ir dar grįžtant prie dviračio, tai didesnius kalniukas ar kalnus įveik po kelis kartus. Aš vieną prie namų turiu, tai aišku vieną kart užkilus nebesinori antrą kartą į jį kilti..
                                      You've got one life! Live it!

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Klausimas intensyviai važinėjantiems dviračiu. Pastebėjau, kad pradėjęs kasdien važinėti dviračiu (maždaug nuo 2011 Birželio) svorio ne tik nenumečiau, bet dar ir priaugau (apie 5-6kg). Važinėju kasdien po ~37km.

                                        Kad sustorėjau vizualiai (pvz. pilvo srityje ar kitose pavojingose vietose) ar savijautos prasme, nepasakyčiau (atvirkščiai, savijauta ir širdies darbas pagerėjo), bet labai pastebimai padidėjo kojos (t.y. kojų dalis aukščiau kelių). Padidėjo tiek, kad anksčiau buvę laisvi džinsai jau kaip ir tapo aptempti/maži. Kaip suprantu, smarkiai padidėjo kojų raumenų masė, nes riebalų ten lyg neatsirado daugiau, nei buvo. Visgi ar tai gai būti bendro svorio padidėjimo priežastis?

                                        Klausimas, ar toks svorio priaugimas (~5-6kg) per pusmetį yra normalus reiškinys daug važinėjant dviračiu ir ar turėčiau susirūpinti ir nedelsiant tokiu svoriu atsikratyti? Mane tai šiek tiek sutrikdė, nes noriu apskritai mažinti svorį.
                                        normalu. kai prieš kokius 5-7 metus važinėjau visą dieną dviračiu, kojos buvo kaip broilerio viščiuko jeigu prieš tai nevažinėjai, dabar pastovi apkrova ir raumenys auga. aktyvų dviratininką iš kojų pažinsi nėra čia dėl ko nerimauti, džiaukis, auga tavo "galingumas", važiuojant toliau ar sunkesnę atkarpą tikriausiai pastebi
                                        Reikia fotografo?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Na kadangi sportininkas nesu, tai 85kg tikriausiai būtų pats tas. Be to, esant mažesniam svoriui, ir dviratis mažiau dėvisi.

                                          Suprantu, kad čia jau bus krypimas nuo dviračių temos, bet ką tiksliai darei, kad per "gerus metus" nuo 108kg perėjai prie 85kg? Žinau, kad taip gali būti susirgus kokiu nors vėžiu arba AIDS, bet, tikiuosi, čia ne toks atvejis?

                                          Man yra pavykę per porą savaičių numesti apie 5-6kg, bet taip nutinka tik atostogų metu ir tik Azijoje, kai tenką bene 10 valandų per dieną vaikštinėti karštame ore ir nevalgyti tiek daug visokio stipraus maisto.
                                          Jei pavyko per porą sav. numesti 5-6kg., tai neturėtų būti sunku atsikratyti keliolikos per kelis mėn. Kuo daugiau yra nereikalingo svorio, tuo lengviau yra jo atsikratyti. Aš savo svorio atsikračiau per 3 mėn. maždaug, nors kartais užsukdavau per tą laiką ir į McDonaldą ir į piceriją, ir saldumyną kokį kartais suvalgydavau. Svorio reiktų atsikratyti iki kelionių po Aziją, kad lengviau būtų, plius dar priaugus svorio nebenorės bendrauti ne tik azietės, bet ir britės
                                          Šiaip užtenka tiesiog mažiau valgyti (ypač vakare), pamiršti alkoholį, daug mažiau vartoti daug glikogeno (jam įsiskiriant į organizmą nebedeginami riebalai) turinčius produktus kaip bulvės, ryžiai, makaronai, dauguma košių, saldūs vaisiai, riebalai, gazuoti gėrimai, batonai, padažai ir aišku saldumynai, kad ir kaip nekaltai kai kurie atrodytų. Taip pat vartoti medžiagų apykaitą, virškinimą skatinantį maistą kaip sėlenos, citrinos, gerti daug skysčių, arbatų, ypač žaliąją. Žodžiu tikrai nereikia persistengti ir valgyti tik salotų lapus ir gerti vandenį. Plius kai organizmas negavęs maisto ,,sustoja'' irgi negerai, nes tuomet iš kūno pasišalina skysčiai, ,,mėsa'', raumenų masė, o riebalai paskiausiai ir lėčiausiai. Taip pat aišku reikia padidinti fizinį krūvį. Žmogui per dieną priklausomai nuo svorio ir fizinės veiklos reikia 1500-4000 kalorijų, o sudeginti 1kg reikia išeikvoti 10000-15000 kalorijų, tad galima pasiskaičiuoti kaip kris svoris konkrečiai ką nors valgant ir sportuojant.
                                          Grįžtant prie temos, karštą vasaros dieną galiu po kalvotą Vilnių važinėti kelias valandas ir per daug nenusikalti. Vėsų rudens vakarą pabėgiojus jau po 5 min. prasideda ,,pompa''. Tai irgi daug ką pasako apie fizinių krūvių intensyvumų skirtumus.
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2011.11.27, 20:39.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X