Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
    Reik ne "bazarą filtruot" , o išgirst argumentus.
    Tai vat būtent, kad be to ,,mandro bazaro'' ir skambių frazių nieko gero nėra. Beto ir atrodo tas dviratis ne kaip. Geras daiktas pirmiausia turi atrodyti gerai
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Tai vat būtent, kad be to ,,mandro bazaro'' ir skambių frazių nieko gero nėra.
      /\
      Naujoji technologija dviračio vibraciją kelyje leido sumažinti net iki 60 kartų, o važiavimo stabilumą padidino iki 10 kartų.
      Na, o čia svariausias argumentas:
      Geras daiktas pirmiausia turi atrodyti gerai
      Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.08.23, 13:37.

      Comment


        Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
        /\


        /\ Na, o čia svariausias argumentas.
        Nu bet jūs ir duodate. Aptarinėjate reklaminio klipuko argumentus... Taip žiūrint, gal tikrai Carlsberg'as geriausias alus pasaulyje, nes taip sako reklaminiuose filmukuose...
        O tokių revoliucinių dviračių ar kitų įrenginių formų išradėjų buvo ne vienas ir ne du, bet praktiškai visada šnipštas iš to gaunasi...

        Comment


          Niekas čia dabar to dviračio neišrado. Tiesiog naujas dizainas ir naujos technologijos. Ir tiek.
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
            Bet kuriuo atveju, šlaunų apimtis nuo mynimo gali tik didėti, nes būtent šie raumenys atlieka visą pagrindinį darbą, todėl visiškai nieko nuostabaus, jei prieš tai beveik nesportavusiam žmogui formuojasi ir didėja raumenų apimtis būtent šlaunyse. Bet su panašiu važinėjimu daugiau jau nedidės, nebent rimtai pasportuoti sugalvotum. O šiaip LBP visiškai teisus. Pavaras reikia pilnai išnaudoti, per jėgą jokiu būdu nereikia minti.
            ir slaunys bus kaip moters ir uzpakalis platesnis uz pecius (pasiziurekit i profesionalius dviratininkus:-)

            Comment


              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              ir slaunys bus kaip moters ir uzpakalis platesnis uz pecius (pasiziurekit i profesionalius dviratininkus:-)
              Pirmiausia pačiam reikėtų į juos pažiūrėti. Aišku, jei kalbi apie treko dviratininkus, tuomet tenka su tavimi sutikti.
              N N N

              Comment


                Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                Nu bet jūs ir duodate. Aptarinėjate reklaminio klipuko argumentus... Taip žiūrint, gal tikrai Carlsberg'as geriausias alus pasaulyje, nes taip sako reklaminiuose filmukuose...
                O tokių revoliucinių dviračių ar kitų įrenginių formų išradėjų buvo ne vienas ir ne du, bet praktiškai visada šnipštas iš to gaunasi...
                Aš neteigiu, kad čia kažkokį stebuklą išrado ir suprantu, kad tai tik reklama. Nurašyt ir pasakyt, kad š yra lengviausia. Gal ir paplis ši dviračio versija, ką gali žinot.
                O Carslberg`as vienas mano mėgstamiausių.

                Comment


                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  ir slaunys bus kaip moters ir uzpakalis platesnis uz pecius (pasiziurekit i profesionalius dviratininkus:-)
                  Gal ir gerai - dar viena priežastis ne tik sportuoti ant dviračio, bet ir pradėti lankyti gymą, išlavinti kitas raumenų grupes. Aišku, jei raumenys auga vien šlaunyse, tai nėra labai gerai - neproporcinga tiesiog. Taigi, pirmyn į gymą
                  Snowflakes will attack U <3

                  Comment


                    Jei nesiekiat ypatingų sportinių aukštumų dviračių treke, tai ir problemų dėl kūno disproporcijų neturėtų kilti.
                    O profesionalūs plentininkai kaip tik labiau ploni yra, didelė kūno masė ten visiškai nenaudinga.
                    N N N

                    Comment


                      Apmegztas dviratis Taline. 2011.08

                      Comment


                        Pasirodo, "dramblys mezga dviratį" yra daugiau nei anekdotas
                        Snowflakes will attack U <3

                        Comment


                          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                          Bet kuriuo atveju, šlaunų apimtis nuo mynimo gali tik didėti, nes būtent šie raumenys atlieka visą pagrindinį darbą, todėl visiškai nieko nuostabaus, jei prieš tai beveik nesportavusiam žmogui formuojasi ir didėja raumenų apimtis būtent šlaunyse. Bet su panašiu važinėjimu daugiau jau nedidės, nebent rimtai pasportuoti sugalvotum. O šiaip LBP visiškai teisus. Pavaras reikia pilnai išnaudoti, per jėgą jokiu būdu nereikia minti.
                          Na iš tikrųjų tai aš visąlaik važinėjau aukštomis (t.y. greitomis) pavaromis, kas davė daug treso raumenms ir netgi kelių sąnariams. Šiandien pabandžiau visą atstumą važiuoti lėtesnėmis pavaromis. Jausmas visai įdomus. Ko gero, reiks pakaitomis tai vieną tai kitą priklausomai nuo nuotaikos.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Na iš tikrųjų tai aš visąlaik važinėjau aukštomis (t.y. greitomis) pavaromis, kas davė daug treso raumenms ir netgi kelių sąnariams. Šiandien pabandžiau visą atstumą važiuoti lėtesnėmis pavaromis. Jausmas visai įdomus. Ko gero, reiks pakaitomis tai vieną tai kitą priklausomai nuo nuotaikos.
                            Keisk pavaras priklausomai nuo kelio dangos ir statumo. Ar įkalnė ar nuokalnė. Pavaras reik keitinėt pastoviai.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Na iš tikrųjų tai aš visąlaik važinėjau aukštomis (t.y. greitomis) pavaromis, kas davė daug treso raumenms ir netgi kelių sąnariams. Šiandien pabandžiau visą atstumą važiuoti lėtesnėmis pavaromis. Jausmas visai įdomus. Ko gero, reiks pakaitomis tai vieną tai kitą priklausomai nuo nuotaikos.
                              Orientyras turėtų būti mynimų skaičius (per minutę). Jis turi išlikti daugmaž pastovus ( 70-90 ), tad priklausomai nuo kelio dangos, nuolydžio turi pritaikyti pavarą, kad be streso išlaikytum tolygų lengvą tankų mynimą. Gal pradžioje bus keista, bet reikėtų priprasti.
                              N N N

                              Comment


                                Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                Orientyras turėtų būti mynimų skaičius (per minutę). Jis turi išlikti daugmaž pastovus ( 70-90 ), tad priklausomai nuo kelio dangos, nuolydžio turi pritaikyti pavarą, kad be streso išlaikytum tolygų lengvą tankų mynimą. Gal pradžioje bus keista, bet reikėtų priprasti.
                                Tada Jan Ullrich pagal tave būtų netaisyklingai mynė? Juk kiekvienas žmogus yra individualus, kai kam daug lengviau minti su mažesnėm pavarom, kitam su didesnėm....

                                You've got one life! Live it!

                                Comment


                                  Parašė fredis Rodyti pranešimą
                                  Tada Jan Ullrich pagal tave būtų netaisyklingai mynė? Juk kiekvienas žmogus yra individualus, kai kam daug lengviau minti su mažesnėm pavarom, kitam su didesnėm....

                                  Youtube video
                                  Na, sportininkų čia tikrai nereikėtų rodyti kaip pavyzdžio... Plius, Ulrichas yra išimtis iš taisyklės. Plius, tekdavo gerai pavartoti, kad galėtų išminti tokias pavaras...

                                  Comment


                                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                    Na, sportininkų čia tikrai nereikėtų rodyti kaip pavyzdžio... Plius, Ulrichas yra išimtis iš taisyklės. Plius, tekdavo gerai pavartoti, kad galėtų išminti tokias pavaras...
                                    Na sportininkai tikrai ne pavyzdys su savo krūviais ir dopingais, bet šiaip pastebėjau, kad į statų kalną lengviau užvažiuoti sunkesne pavara nei lengvesne, nors tai gaunasi jau nebe tolygus važiavimas, o pulsuojantis rovimas į kalną, bet užsivažiuoja greičiau
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2011.08.24, 14:39.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      [QUOTE=fredis;578381]Tada Jan Ullrich pagal tave būtų netaisyklingai mynė? Juk kiekvienas žmogus yra individualus, kai kam daug lengviau minti su mažesnėm pavarom, kitam su didesnėm.... [QUATE]

                                      Na iš video matosi kad ten jo pedalažas ~75-80 kas dar visai normalu. O didesnėm pavarom tikrai niekam nėra lengviau mint nebent patogiau.

                                      Comment


                                        Įsigijau tokį dėvėta dviratuką, kuris bus mano "atsarginis". Per dieną nuvažiavau apie 40km ir rieda visai smagiai, taigi nuo šiol nebereiks nervintis, jei vienam dviračiui kas nors suges

                                        Comment


                                          Parašė fredis Rodyti pranešimą
                                          Tada Jan Ullrich pagal tave būtų netaisyklingai mynė? Juk kiekvienas žmogus yra individualus, kai kam daug lengviau minti su mažesnėm pavarom, kitam su didesnėm....

                                          Youtube video
                                          O kiek jis cia mina per minute? Man tai visai panasu, kad i ta 70-90 irgi itelpa.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X