Parašė Čikupakas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai vat būtent, kad be to ,,mandro bazaro'' ir skambių frazių nieko gero nėra.
Naujoji technologija dviračio vibraciją kelyje leido sumažinti net iki 60 kartų, o važiavimo stabilumą padidino iki 10 kartų.
Geras daiktas pirmiausia turi atrodyti geraiPaskutinis taisė Čikupakas; 2011.08.23, 13:37.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą/\
/\ Na, o čia svariausias argumentas.
O tokių revoliucinių dviračių ar kitų įrenginių formų išradėjų buvo ne vienas ir ne du, bet praktiškai visada šnipštas iš to gaunasi...
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąBet kuriuo atveju, šlaunų apimtis nuo mynimo gali tik didėti, nes būtent šie raumenys atlieka visą pagrindinį darbą, todėl visiškai nieko nuostabaus, jei prieš tai beveik nesportavusiam žmogui formuojasi ir didėja raumenų apimtis būtent šlaunyse. Bet su panašiu važinėjimu daugiau jau nedidės, nebent rimtai pasportuoti sugalvotum. O šiaip LBP visiškai teisus. Pavaras reikia pilnai išnaudoti, per jėgą jokiu būdu nereikia minti.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąir slaunys bus kaip moters ir uzpakalis platesnis uz pecius (pasiziurekit i profesionalius dviratininkus:-)N N N
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąNu bet jūs ir duodate. Aptarinėjate reklaminio klipuko argumentus... Taip žiūrint, gal tikrai Carlsberg'as geriausias alus pasaulyje, nes taip sako reklaminiuose filmukuose...
O tokių revoliucinių dviračių ar kitų įrenginių formų išradėjų buvo ne vienas ir ne du, bet praktiškai visada šnipštas iš to gaunasi...
O Carslberg`as vienas mano mėgstamiausių.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąir slaunys bus kaip moters ir uzpakalis platesnis uz pecius (pasiziurekit i profesionalius dviratininkus:-)Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąBet kuriuo atveju, šlaunų apimtis nuo mynimo gali tik didėti, nes būtent šie raumenys atlieka visą pagrindinį darbą, todėl visiškai nieko nuostabaus, jei prieš tai beveik nesportavusiam žmogui formuojasi ir didėja raumenų apimtis būtent šlaunyse. Bet su panašiu važinėjimu daugiau jau nedidės, nebent rimtai pasportuoti sugalvotum. O šiaip LBP visiškai teisus. Pavaras reikia pilnai išnaudoti, per jėgą jokiu būdu nereikia minti.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNa iš tikrųjų tai aš visąlaik važinėjau aukštomis (t.y. greitomis) pavaromis, kas davė daug treso raumenms ir netgi kelių sąnariams. Šiandien pabandžiau visą atstumą važiuoti lėtesnėmis pavaromis. Jausmas visai įdomus. Ko gero, reiks pakaitomis tai vieną tai kitą priklausomai nuo nuotaikos.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNa iš tikrųjų tai aš visąlaik važinėjau aukštomis (t.y. greitomis) pavaromis, kas davė daug treso raumenms ir netgi kelių sąnariams. Šiandien pabandžiau visą atstumą važiuoti lėtesnėmis pavaromis. Jausmas visai įdomus. Ko gero, reiks pakaitomis tai vieną tai kitą priklausomai nuo nuotaikos.N N N
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąOrientyras turėtų būti mynimų skaičius (per minutę). Jis turi išlikti daugmaž pastovus ( 70-90 ), tad priklausomai nuo kelio dangos, nuolydžio turi pritaikyti pavarą, kad be streso išlaikytum tolygų lengvą tankų mynimą. Gal pradžioje bus keista, bet reikėtų priprasti.
You've got one life! Live it!
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąTada Jan Ullrich pagal tave būtų netaisyklingai mynė? Juk kiekvienas žmogus yra individualus, kai kam daug lengviau minti su mažesnėm pavarom, kitam su didesnėm....
Youtube video
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąNa, sportininkų čia tikrai nereikėtų rodyti kaip pavyzdžio... Plius, Ulrichas yra išimtis iš taisyklės. Plius, tekdavo gerai pavartoti, kad galėtų išminti tokias pavaras...Paskutinis taisė Lettered; 2011.08.24, 14:39.
Comment
-
[QUOTE=fredis;578381]Tada Jan Ullrich pagal tave būtų netaisyklingai mynė? Juk kiekvienas žmogus yra individualus, kai kam daug lengviau minti su mažesnėm pavarom, kitam su didesnėm.... [QUATE]
Na iš video matosi kad ten jo pedalažas ~75-80 kas dar visai normalu. O didesnėm pavarom tikrai niekam nėra lengviau mint nebent patogiau.
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąTada Jan Ullrich pagal tave būtų netaisyklingai mynė? Juk kiekvienas žmogus yra individualus, kai kam daug lengviau minti su mažesnėm pavarom, kitam su didesnėm....
Youtube video
Comment
Comment