Jėga yra dviračiai. Pats geriausias malonumas vasarą. Vilniuje su dviračiu nevažinėju, nes nelabai yra kur, nemėgstu per didelį eismą ir t. t., dviračiu aš lakstau tėviškėje pas tėvus, vasarą ar šiaip savaitgaliais šiltuoju metų laiku. Pernai vasarą su dviračiu aplaksčiau didelę Švenčionių ir Ignalinos rajonų dalį. Per dieną apie 50 km - po pietų išvažiuoji, pavakariais grįžti. Ir sveika, naudinga organizmui, ir pamatai pakankamai daug. Dviratis mano buvo senas, pirktas dar 2000 metais (tada man buvo dar 14 metų), kokybė ne superinė - gariūninis, kinietiškas, bet atlaikė iki praėjusių mėtų spalio. Sugedo amortizatorius - rėmui šakės, ir šiaip, pasenęs buvo jis ir morališkai, pedalai ir ašelė virinti. Šiemet galvoju pirkti naują. O atrodė mano žvėris štai taip (garbingas žvėris, kiek km nulėkta su juo)...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąToks neblogai i kelione vaziuojant kur nors su automobiliu - isimetei viena visai seimai ir kokiam kurorte naudoji iki parduotuves nulekt ar panasiai. Aisku speju tik kaina neadekvaciai didele
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąNu ką, nusipirkau šiandien Giant Roam2 2010 metų Miško g. Juodas matinis
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąDaug dviratuotų pas mus. Tai kuriose lenktynėse jėgas išsiaiškinsime?
http://www.kaunomaratonas.lt/
Comment
-
„Važinėdami dviračiais žmonės grūdinasi, todėl rečiau serga. Be to neteršiama aplinka, – dviračio privalumais dalijasi panevėžietis Alfonsas Barauskas, beveik visą gyvenimą nenulipantis nuo šios transporto priemonės. – Automobilių pilnos gatvės, aikštelės, kiemai, mieste susidaro spūstys, teršiamas oras. Vien todėl verta sėstis ant dviračio“.
A. Barauskas kasmet vidutiniškai numina penkis tūkstančius kilometrų. Jis įdėjo nemažai pastangų, kad Panevėžyje būtų nutiesta daugiausia dviračių takų šalyje. Dabar šiame penkis kartus už Vilnių mažesniame mieste nutiesta apie 200 km dviračių takų. Todėl Panevėžys laikomas vienu patogiausių ir saugiausių miestų dviratininkams ir šiuo požiūriu galėtų prilygti Vakarų Europos miestams, jei būtų daugiau tokių entuziastų, kaip A. Barauskas.
Jis kone visą gyvenimą važinėja tik dviračiu. Dar dirbdamas gamykloje tuometiniams miesto vadovams išūžė ausis, o nesulaukęs pritarimo kartu su kitais stvėrė kastuvą ir ėmė kasti šaligatvių nuožulnumus, kad būtų patogiau važiuoti dviračiu. Per dieną padarydavo po du. Vėliau prikalbino gamyklos vadovus, kad šie skirtų talkininkų. „Pamatę, kad esu rimtai užsimojęs, miesto vadovai po truputį pradėjo remti dviračių trasų tiesimą“, – prisimena A. Barauskas. Kasmet iš biudžeto tam buvo skiriama po keliasdešimt tūkstančių litų. Aišku, tiesti izoliuotus nuo gatvių žaliakelius kaip Japonijoje būtų geriau, tačiau panevėžiečiams tiko ir paprastesnis kelias. Dauguma takų įrengti ne važiuojamojoje gatvių dalyje, o šaligatviuose. Juos žymi nupieštos punktyrinės linijos ir dviračio simboliai. Šaligatviai pakankamai platūs, tad vietos pakanka ir pėstiesiems. Šalia šviesoforų įtaisyti dviračių ženklai.
Šiemet sukako šešiolika metų, kai miesto dviračių takai sujungti į vieną sistemą su artimiausiais priemiesčio takais, todėl jais gyventojai lengvai pasiekia sodus. Pasak A. Barausko, dabar miesto vadovai lengviau leidžiasi į diskusiją ir pripažįsta, kad reikia restauruoti ne tik senus dviračių takus, bet ir įrengti naujus. Šiemet planuojama nutiesti 1 768 metrų dviračių takų. „Dar ketiname įkurti dviračių namus, kur kiekvienas galėtų paminti senovinį ar naujovišką dviratį, taip pat pamažu formuosime Panevėžio kaip dviračių ir dviratininkų miesto įvaizdį“, – džiaugiasi A. Barauskas. – Nesu visai patenkintas mūsų darbu – trūksta švietėjiškos veiklos, apie dviračio naudą nepakankamai kalba medikai, mokytojai, darželių darbuotojai“. Ir priduria, kad dviratis 20–50 kartų pigesnis už automobilį, 10–30 kartų užima mažiau vietos, neteršia oro, yra ekologiškai švari transporto priemonė. A. Barauskas svajoja, kad Lietuvoje kada nors ateis diena, kai kiekvienam lietuviui kaip ir danui bus garbė turėti savo dviratį.
Aplinkos ministerijos duomenimis, automobiliai išmeta į orą anglies monoksidą, nesudegusius angliavandenilius, azoto oksidus, šviną, benzpireną ir kitus teršalus. Per visą eksploatavimo laiką vienas automobilis išmeta į aplinką tiek teršalų, kiek jis pats sveria. Vienas automobilis per metus vidutiniškai išmeta į orą 297 kg anglies monoksido, 39 kg angliavandenilio, 110 kg azoto oksidų, 0,5 kg švino junginių. Didėjant automobilių skaičiui didėja ir aplinkos tarša. Automobilių degalai – benzinas, dyzelinas, suskystintos dujos – teršia aplinką, o padangų, ypač dygliuotų, trinties su kelio danga metu susidaro kietosios dalelės, automobilių kondicionavimo sistemos pripildytos medžiagų, kurios, patekusios į atmosferą, skatina šiltnamio efektą arba ardo ozono sluoksnį. Anot medikų, visos šios medžiagos taip pat kenkia žmogaus sveikatai. Tačiau, Aplinkos ministerijos atstovų teigimu, ir vairuotojai iki 25 procentų galėtų sumažinti išmetamų teršalų kiekį, jeigu laikytųsi tam tikrų taisyklių – užvedant automobilį nespaudinėtų akseleratoriaus pedalo, o spaustų tik tada, kai pradės važiuoti.
Tačiau daugiausia padėsime aplinkai ir sau patiems, jeigu be reikalo nejungsime variklio, jei trumpus atstumus nueisime pėsčiomis arba paseksime baigiančio septintą dešimtį panevėžiečio Alfonso Barausko pavyzdžiu – sėsime ant dviračio.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Važiuojant dviračiu didėja ištvermė, gerėja širdies ir plaučių kraujotaka, stiprėja kojų ir sėdmenų raumenys, didėja kojų sanarių lankstumas, o malonūs pojūčiai slopina darbo ir buities rūpesčius, padeda išvengti neigiamų streso padarinių.
Važinėtis dviračiu nerekomenduojama sergantiems tromboflebitu, venų išsiplėtimu (varikoze), taip patjei skauda stuburą juosmens ar kaklo srityje, nes minant pedalus kojų raumenys ne visda atsipalaiduoja ir dalį darbo atlieka su statine įtampa (pavyzdžiui kai norėdami įveikti įkalnę ilgesnį laiką sunkiai miname pedalus).
Tam kad būtume žvalūs, įgytume gerą fizinę formą, būtinaper savaitę nors 4-7 val. pasivažinėti dviračiu, nuvažiuoti 75-145 km.
Būtina pasirinkti tinkamą dviratį. Rėmo dydis: kai stovėdami apžergiate dviratį, atstumas nuo viršutinio rėmo vamzdžio iki tarpukojo turėtų būti 5-7,5 cm. Balnelio aukštis: jūsų kelis turėtų būti kiek sulenktas, kai koja spaudžiatepedalą žemyn.
Rekomenduojama tinkamai sėdėti ant dviračio. Minant priekinis pėdos trečdalis turi spausti pedalo ašį, liemuo- kiek sulenktas ir pasviręs į priekį, rankos- nežymiai sulenktos per alkūnes, vairą reikia laikyti pečių plotyje-laisvai, be įtampos. Taip sėdėdamas dviratininkas neturėtų jausti nepatogumo. Kojų judesiai turi būti plastiški, tolygūs, be be staigių postūmių, kvėpavimas lygus, ramus.
Važiuojant miesto gatvėmis ir užmiesčio keliais reikia laikytis Kelių eismo taisyklių, dviratis privalo turėti skambutį ir atšvaitus (važiuojant tamsiuoju paros metu reikia ir šviestuvo). Rekomenduojama važiuoti su šalmu, turėti dviračio pirmosios pagalbos rinkinį, laikytis pirmosios medicinos pagalbos teikimo taisyklių.
Specialistų teigimu, šiemet dviračiai brangesni maždaug 5-10 procentų – priklausomai nuo gamintojo, vienų kainos kilo daugiau, kitų mažiau. Brango naujų kolekcijų dviračiai, nes gamintojai pakeitė jų komplektacijas. Teigiama, jog pagerėjus kokybei, pakito ir kaina.Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąDaug dviratuotų pas mus. Tai kuriose lenktynėse jėgas išsiaiškinsime?
O jėgas galima jau pirmadienį išsiaiškinti: http://www.mtbf.lt/?page_id=26 Visiems labai rekomenduoju. Tikrai smagu kad ir savo malonumui pasivaržyt su kitais.
Comment
-
Man kritinėj dalyvauti dar neteko, bet vakar teko sudalyvauti dviračių orientacines Užtikrintai laimėjau, nusikaliau žiauriai, bet renginys buvo labai šaunus Auto orientacinių analogas. Tiesa su rezultatais buvo labai didelių nesklandumų, po apdovanojimų teko "tenkintis" 11 vieta, bet kdangi dėl pergalės abejonių nebuvo, po ilgų rezultatų peržiūrų su organizatoriais, pripažino jie savo klaidąMano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
Parašė HAMMER Rodyti pranešimą..teko sudalyvauti dviračių orientacines ... Auto orientacinių analogas...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKur butu galima placiau apie tai?
arba Facebook'e: dviratainisMano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
įdomu, ar butu galima pamatyti maršrutą?
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Mano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
Comment