Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Norėčiau pamatyti, kaip atrodo tas nupjautas stovas. Gal žinoma kiek laiko trunka nupjaut?

    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Dar kad čia labai senas projektas sufleruoja dviračių stovas, kuris jau seniai neatitinka STR, kai dviračiai parkuojami įstačius priekinį ratą. Tokius dviratininkų bendruomenėje vadiname rato laužytojais. Jie yra visiškai netinkami parkuoti plento ir miesto tipo dviračius, ne tik dėl rizikos sulankstyti ratlankius, bet ir prirakinti dviratį yra labai nepatogu, nes rakinti reikia per ratą pasilenkus ar pritūpus prie pat žemės, o ir nesaugu, nes dviračio ratas dažnai yra lengvai nuimama detalė. Pridedu nuotraukų kaip turi atrodyti tinkamas dviračių stovas. Click image for larger version  Name:	pyorapysakointi-jenni-huovinen.jpg Views:	232 Size:	210,8 kB ID:	2079406 Click image for larger version  Name:	BikeCorral1000.jpg Views:	224 Size:	105,2 kB ID:	2079407
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Apatinis pavyzdys blogas, nes su varžtais. Viršutinis – geras.
    Parašė Keron Rodyti pranešimą
    Apatinis geresnis tuo kad kvadratinis, nes vagys jau pradėjo naudoti vamzdžių pjovimo įrenginius kurie tyliai apsukami nupjauna apvalius vamzdžius. Viršutinis geresnis tuo kad įbetonuotas. Geriausias variantas šiai dienai kvadratinis įbetonuotas.


    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Norėčiau pamatyti, kaip atrodo tas nupjautas stovas. Gal žinoma kiek laiko trunka nupjaut?
      https://www.reddit.com/r/london/comm...don/?rdt=35812
      Nelabai svarbu kiek užtrunka nupjauti manau. Jeigu be garso mažai žmonės kreipia dėmesį.

      Comment


        Šitie pavyzdžiai lietuvoje dažnai gera paklibinus gali su visu prirakinimo stovu nusinešti dviratį.

        Comment


          Vienam komentare rašo, jog ir UK būna išsitraukia tie betonuojami stovai. Įdomu ar Vilniaus savivaldybė po kritikos pradės perforuoti stovus betono zonoj. Bijau, jog atsakymą žinau.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Nėra šiaip jau taip labai svarbu, vamzdis apvalus ar kvadratinis, ir ar įbetonuotas ar su varžtais. Jei eina vogti profai, tai skirtumas minimalus, nes su normaliu band saw ar recip saw nupjausi tiek vieną, tiek kitą vamzdį be didelių problemų - tyliai, ramiai, niekas nepastebės. Dviračio grandinė irgi nėra labai svarbi - su hidrauliniais bolt cutter'ias bet kokį ten brangiausią kryptonite spyną nukirpsi per 5 sekundes. Todėl turiu paprastą lengviausią ABUS trosinę spynelę, sveriančią 65 gramus, kad nepalikti dviračio tiesiog neprirakinto. Nuo atsitiktinių pacukų apsaugotų, o nuo profesionalių vagių neapsaugos niekas.
            If a lion could speak, we could not understand him.

            Comment


              Dėja bet šiais laikais ir atsitiktiniai pacukai moka tokias trosines spynas sulaužyti per 20sec pakeldami ir sukdami dviratį arba pavogę kažkieno sėdynę ir taip nusukdami tą troselį. Sutinku kad nuo profesonalių vagių neapsaugos niekas, bet siūlyčiau vis tiek naudoti D locks ir nuo pacukų.

              Comment


                Parašė Keron Rodyti pranešimą
                Dėja bet šiais laikais ir atsitiktiniai pacukai moka tokias trosines spynas sulaužyti per 20sec pakeldami ir sukdami dviratį arba pavogę kažkieno sėdynę ir taip nusukdami tą troselį. Sutinku kad nuo profesonalių vagių neapsaugos niekas, bet siūlyčiau vis tiek naudoti D locks ir nuo pacukų.
                Tiesą pasakius jau 5 metus turių tą spyną su troseliu, nei karto nesu panaudojęs
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  Tarp pacukų ir profesionalų yra platus spektras. Kaip ir spynos yra nuo trosinės iki 18 mm vamzdžio mažo U-lock'o.

                  Ne visi turi hidraulinius bolt cutter'ius, o pačiu didžiausiu rankiniu galima įveikti iki 15 mm storį, todėl naudoju 16 mm U lock. Žiūrėjau video iš UK, kur įprasti vagišiai kuprinėse paprastai su savimi nešiojasi vidutinio dydžio žnyples, kad tipltų į kuprinę, tad įveiks ne bet kurią spyną. 13 mm Kryptonite Evolution jau manau sunkiai. Imant tokio vidutinio storio imčiau Abus kvadrato formos, tada su tuo pat vidutiniu diametru realus kirpimas "pailgėja" per atsikišusius kampus, t. y. svoris vežiotis toks pat, bet sunkiau nukirpti.

                  Kryptonite didžiausia grandinė yra 15 mm. Pliusas, kad sunku su diskiniu pjūklu perpjaut, nes juda. Minusas – nesąmoningai per daug sveria.

                  Nerekomenduoju ir dažnai mėgstamų sulankstomų, nes jos plokščios, tai su žnyplėmis kerpasi 45° "iškerpant trikampį", tada plokštės plotis sumažėja per pus ir pakanka kirpti trečią kartą per likusį plotį skersai.

                  Patarimas imant U lock'ą, nepasiimti su per didele vidine ertme, t. y. prirakinus dviratį turi kuo mažiau likti laisvo ploto viduje, kad būtų sunkiau pakelti spyną užraktu į viršų bandant atrakinti ir taip pat įkišti laužtuvą bantant išlaužti spyną per jos cilindrą "leverage būdu" arba sukti patį dviratį.

                  Mini U lock'as būtų jau per mažas man, nes rakinu per abu seat stay'us per rato stipinus, tai reikia, kad liktų dar erdvės iki rakinamo objekto.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Tarp pacukų ir profesionalų yra platus spektras. Kaip ir spynos yra nuo trosinės iki 18 mm vamzdžio mažo U-lock'o.

                      <...>
                      Arba vairuoji kokį nors kledarą, kurio niekas nenorės vogti ir nesuki sau galvos. Neseniai gavau vieną tokį dviratį (be pavarų, stabdžiai sukant pedalus atgal, su vielomis ir varžtais prisuktu priekiniu krepšiu), tai pradėjau tiesiog lauke rakinti prie stulpo. Nieko nereikia galvoti, nei praktiškai prižiūrėti. Belekaip patogu naudoti nulekiant iki parduotuvės ar bet kur iki 3-5 km atstumu nuo namų.

                      O šiaip, žinoma, turiu ir padoresnį dviratį, kurį laikau rūsyje. Bet dabar tą mažiau pradėjau naudoti kasdienėms reikmėms

                      Comment


                        Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                        Arba vairuoji kokį nors kledarą, kurio niekas nenorės vogti ir nesuki sau galvos. Neseniai gavau vieną tokį dviratį (be pavarų, stabdžiai sukant pedalus atgal, su vielomis ir varžtais prisuktu priekiniu krepšiu), tai pradėjau tiesiog lauke rakinti prie stulpo. Nieko nereikia galvoti, nei praktiškai prižiūrėti. Belekaip patogu naudoti nulekiant iki parduotuvės ar bet kur iki 3-5 km atstumu nuo namų.
                        Bet jeigu apteptakelniai pamatys, ir šaipysis?
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          Pirkau olandišką gal 20 metų senumo, bet gerai prižiūrėtą. Per mėn padariau kokius 700 ir nieko. Na, prieš tai reikėjo bėgius reguliuot ir grandinę pakeist. Šiaip esu tikrų olandiškų miesto dviračių, Gazele, Batavus, fanas.

                          Comment



                            Pritariu, kad nėra neįveikiamų spynų. Storiausią U-lock'ą galima nupjauti per 2 min. su diskiniu pjūklu arba girdėjau su azotu nušaldžius tiesiog nudaužti su kūju. 10 €. Picklock'inimas (atrakinimas) irgi galimas iki 2 min., bet tam reikia patogiai pasikelti spyną. Pvz. prieš šerdį būna dekoratyvinė plastmasė prisukama (kaip foto), tada reikia atrakinimo įrankių "prailgintojo". Galima atsukti su atsuktuvu tą plastmasę, tai asmeniškai pats kanceliarine lipnia guma uždengiau varžtus ir užmaskavau izoliacine juoda juosta, kad nesimatytų. Visa tai įveikiama, bet labai ilgam užtęsia procedūras. Balnakočio varžtui irgi uždėjęs tos gumos (dar įdėjau guolio rutuliuką), nes užsieniuose vagiamos ir sėdynės.

                            Esminis dalykas, kad vagis visada pasirinks vogti šalia silpniau prirakintą dviratį nei su geresne spyna. Tiesiog kuo trumpiau jis užtruks, tuo mažesnė rizika jam. Daug tūkstančių kainuojančių dviračių nieks vis tiek nepalieka, bet su visišku lavonu važiuoti irgi ne kiekvienam pagal vizualinį arba važiavimo stilių. Asmeniškai važiuoju maksimaliai agresyviai kiek tai įmanoma gatvėje, tai dviratis yra pigiausias "iš normalių", tai važiuoti "Amsterdamo stiliaus" dviračiu su surudijusiais stipinais ne variantas.

                            Geriausia rakinti tokiu būdu, kaip foto, nors pats kišu abu spynos strypus pro stipinus, nes pas mane plonyčiai (nors ir aliumininiai dengti) purvasaugiai, tai nenoriu jų sulankstyti / braižyti 1,9 kg spyna. Rato nevoks, nes tektų kelis stipinus nukirpti, beveik neliktų vertės. Vieną teko neatsisukantį kirpti pačiam – garsas, kaip šaunant pistoletu. Aišku, įtempta stipriai buvo. Priekinis ratas prisuktas su "vienetine" veržle, kad neatsuktų nieks: https://www.pitlock.de/en/protect/qu...vorderrad.html. Papildomas perveriamas trosas per priekinį ratą, kaip foto apačioj nukerpamas per 2 sec. ir papildomai svertų vežiotis. Dar būna gravitacinė veržlė, kuri atsisuka, tik apvertus dviratį (nors blogai prirakinus, galima būtų apversti): https://www.kryptonitelock.com/en/pr...ey/001768.html

                            Lempos ir "speed'ikai" irgi vagiami. Neteko matyti jokių dviratinių krepšiukų lengvai nuimamų, kad atskirai įsimesti kompiuteriuką ir lempas, kad jų nebraižyt. Visi tik įrankiams skirti, o imant didesnį, tai braižysis kompiuteriuko ekranas su lempom besitabaluojant į atsuktuvus multitool'o, o pustuščiam sėdynės krepšiui sureguliavus dirželį – tabaluosis krepšys ir daiktai važiuojant. Tik šitame spec kišenė tam, nors kainos geriau nematyt: https://www.streetskins.eu/product-p...-parachute-bag

                            Kartą, kai pėsčias per visą Vilnių grįžinėjau su kiaura padanga, tai be įrankių niekur nevažiuoju. Ne visada norisi imti kuprinę ir prakaituot. Su lipučka draugas netrukus buvo pametęs sėdynes krepšiuką, bet visi kiti rinkoj arba "vintažiniai" su metalinėm įprasto diržo sagtim, kur nenuiminėsi (ir galima bus pavogt), arba plastmasinės sagtys, kurios visos einant metams įgeria drėgmę ir praranda tvirtumą (ypač žiemą), tai agresyviai trankantis per bruką / duobes irgi turbūt kažkada nukrenta nuo didesnio svorio. Tik pavyzdyje viršuj su metalo sagtim.

                            P. S. Pasakojo viena vilnietė naujo daugiabučio, kur kiaurai permatomi balkonai, tai iš antro aukšto vagys nusikėlė dviratį naktį. Žiūrėjau vieno rusijos vagies interviu, tai demonstravo, kaip nusikelia dviratį iš antro aukšto be jokių kopečių – pradėjo nuo įėjimo stoginės sovietinio daugiabučio. Sakė vagia ir iš dviejų aukščiausiai esančių aukštų, nes nuo stogo pasiekia.

                            Click image for larger version  Name:	bikelock-2048px-1898.jpg Views:	0 Size:	317,1 kB ID:	2080550
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Ant sportinio dviračio mažos lemputės su gumom, kad kuo mažiau svertų ir būtų aerodinamiška. Miesto dviračio abi lempos ir spidometras su plastmasiniais standžiais "užslinkimais", tai nusiima ir užsideda momentaliai ir visada į tą pačią vietą.

                              Smulkiem dalykam piniginė ant diržo, kišenėj multitool'as, kamera ir 15,5 cm (2 cm skersmens) 100 PSI mini pompa (prekyboj yra kitas "Barbieri" modelis dar kompaktiškesnis ir pučia 120 PSI). Kišenės laisvos, nes nereikia kišeninės piniginės dėl piniginės ant diržo. Jei su kuprine į parduotuvę, tai viską į kuprinę sumetu. Kai nereikia kuprinės, kad kvėpuotų nugara, tai balno krepšiuką pradėjau naudot, taip atlaisvinant kišenes geresniam jausmui. Tik tokio krepšiuko reikia su greitu užsegimu, kad nežaist ten diržais kaišant... Bagažinės krepšiai netinka, nes kartais landžioju tarp mašinų gatvėje.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                darniam judrume siūlyti nuosava automobilį? Aukščiausias lygis
                                Yra darnus judrumas ir yra idiotizmas. Siūlyti mūsų klimate visiems važinėti tik su dviračiu visais metų laikais yra idiotizmas. Jeigu kažkas tai daro - valio. Ne visi gali valgyti smėlį ir maitintis saulės energija.

                                Comment


                                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                  Yra darnus judrumas ir yra idiotizmas. Siūlyti mūsų klimate visiems važinėti tik su dviračiu visais metų laikais yra idiotizmas. Jeigu kažkas tai daro - valio. Ne visi gali valgyti smėlį ir maitintis saulės energija.
                                  šiauresnės šalys sugeba, išstenėsi ir tu. žinoma niekas ir nešneka apie važiavimą dviračiu iš vilniaus į kauną, o apie paprastą keliavimą mieste.

                                  Comment


                                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                    Yra darnus judrumas ir yra idiotizmas. Siūlyti mūsų klimate visiems važinėti tik su dviračiu visais metų laikais yra idiotizmas. Jeigu kažkas tai daro - valio. Ne visi gali valgyti smėlį ir maitintis saulės energija.
                                    Visiems man rodos ir nesiūlė. Tik kam sveikata leidžia. O vedant aktyvų gyvenimo būdą bei nesėdint šiltnamyje (nesvarbu viešam ar asmeniniam), ir ta sveikata geresnė ilgalaikėj perspektyvoj.

                                    Comment


                                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                      šiauresnės šalys sugeba, išstenėsi ir tu. žinoma niekas ir nešneka apie važiavimą dviračiu iš vilniaus į kauną, o apie paprastą keliavimą mieste.
                                      Sakyčiau šiauresnėse šalyse yra paprasčiau. Sudėtingiausia yra apie nulį ir plikledis. Bet tada bet koks šiknos transportavimo būdas yra pavojingas.

                                      Comment


                                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                        šiauresnės šalys sugeba, išstenėsi ir tu. žinoma niekas ir nešneka apie važiavimą dviračiu iš vilniaus į kauną, o apie paprastą keliavimą mieste.
                                        Pliurza taškytis važiuojant į darbą kažkaip netraukia

                                        Comment


                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                          Pliurza taškytis važiuojant į darbą kažkaip netraukia
                                          purvasaugių komplektai dviračių ratams prasideda nuo 8€

                                          Comment

                                          Working...
                                          X