Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
Nepalėksi su CX, tai nėra plento dviratis (svoris, padangos). 30km/h lygiame kelyje (bent 20km atstumas) palaikyti jau reikia nemažai jėgos ir valios.
CX yra gana minkštam patogiam važiavimui visur kur. Ypač puikus kelionėms.
Labiau pasportuot ar pralėkt nei pasivažinėt dairantis aplinkui, bet dairyti į vaizdus nėra taip patogu iš tos sėdėsenos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Bet ta drop sėdėsena yra pernelyg sportinė, kad patogiai riedėt vidutiniu ar lėtesniu tempu kaip tipinis miesto pasivažinėtojas, labiau vis tiek gana normaliam tempui palaikyt skirta.
Labiau pasportuot ar pralėkt nei pasivažinėt dairantis aplinkui, bet dairyti į vaizdus nėra taip patogu iš tos sėdėsenos.
Dropbarų esmė, kad turi 3 visiškai skirtingas rankų pozicijas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
Nepalėksi su CX, tai nėra plento dviratis (svoris, padangos). 30km/h lygiame kelyje (bent 20km atstumas) palaikyti jau reikia nemažai jėgos ir valios.
CX yra gana minkštam patogiam važiavimui visur kur. Ypač puikus kelionėms.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąO kaip Scott dviračiai? Žinau, jų yra įvairių, bet pats brandas?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su dropbaru niekas nedraudžia išsikelt vairą aukštyn, pritraukt artyn ir sėdėt patogiai. Tik prieš vėją ar nuo gero kalniuko pasinaudot žema pozicija. Su plentiniu dviračiu kokius 95% laiko rankas laikau viršuje.
Dropbarų esmė, kad turi 3 visiškai skirtingas rankų pozicijas.
Nereikia daryti kokio tai frankenšteino, pozicijų patogiam riedėjimui yra sočiai (ilgesnį atstumą važiuojant net 1cm plaštakos padėties pakeitimas atrodys kaip naujas patogus variantas).
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Bet ta drop sėdėsena yra pernelyg sportinė, kad patogiai riedėt vidutiniu ar lėtesniu tempu kaip tipinis miesto pasivažinėtojas, labiau vis tiek gana normaliam tempui palaikyt skirta.
Labiau pasportuot ar pralėkt nei pasivažinėt dairantis aplinkui, bet dairyti į vaizdus nėra taip patogu iš tos sėdėsenos.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKalbejau su vienu amerikonu del automobiliu, jis sako turi F150, o i klausima kiek ir kokiu kroviniu jam reikia gabenti, atsake jokiu, o F150 “it’s just an american style”. Taip ir SUVai pas mus “it’s just a lithuanian style”.
Čia taip pat kaip neseniai visiems staiga prireike pirkti kalnu dviračius, nesvarbu kad kalnu nera, svarbu kad pas kaimyna toks jau yra. O dabar mada praejo ir nieks nebezino kur ta kalnu dvirati deti.
MTB ir dabar populiarus ir nedaug priežasčių kodėl jis toks neturėtų būti. Miestuose dar toli gražu ne visur plonesnių padangų dviračiams tinkama infrastruktūra.Paskutinis taisė Nitro; 2023.06.13, 11:43.
Comment
-
Matau painiojate CX su dabar ant bangos esančiais Gravel dviračiais.
CX ir patogumas neturi daug bendro, nes rėmo geometrija pritaikyta trumpoms lenktynėms su galimybe patogiai dviratį nešti ant kupros. O ir padangų plotis CX disciplinoje ribojamas iki 33 mm, tai stipriai storesnių rėme neįtalpinsi.
O Gravel, nors iš pirmo žvilgsnio panašus į CX (kiek storesnės padangos, diskiniai stabdždiai), yra kur kas palankesnės ilgesnėms kelionėms geometrijos, padangos telpa storesnės ir t.t.
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
Nepalėksi su CX, tai nėra plento dviratis (svoris, padangos). 30km/h lygiame kelyje (bent 20km atstumas) palaikyti jau reikia nemažai jėgos ir valios.
CX yra gana minkštam patogiam važiavimui visur kur. Ypač puikus kelionėms.Paskutinis taisė Nitro; 2023.06.13, 11:50.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąTipinis „patogaus“ važiavimo mieste entuziastas visus kelio nelygumus atiduoda savo stuburui, o vakarus leidžia ašarodamas dėl skaudančios nugaros...
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąMatau painiojate CX su dabar ant bangos esančiais Gravel dviračiais.
CX ir patogumas neturi daug bendro, nes rėmo geometrija pritaikyta trumpoms lenktynėms su galimybe patogiai dviratį nešti ant kupros. O ir padangų plotis CX disciplinoje ribojamas iki 33 mm, tai stipriai storesnių rėme neįtalpinsi.
O Gravel, nors iš pirmo žvilgsnio panašus į CX (kiek storesnės padangos, diskiniai stabdždiai), yra kur kas palankesnės ilgesnėms kelionėms geometrijos, padangos telpa storesnės ir t.t.
Comment
-
Turbūt atsakymas yra, kad nėra universalaus dviračio visoms progoms kaip OP norėtų. Geriausia turėti kelis dviračius konkrečios paskirties. Miesto dviratis - transporto priemonė, jeigu nugaros problemos tai yra ir su amortizuojamom šakėm ir sėdynėm. Lenktyninis sportui - visai netinkamas važiuoti dviračių takais mieste. Touring/gravel - jeigu patinka keliauti dviračiais. Kalnų - jeigu nori riedėti nuokalne, miškais, sniegu. Sulankstomas, jeigu nori nemokamai vežtis traukiniais ir kitu VT, lengvai įsidėti į mašina. Cargo, jeigu nori vežti vaikus ar krovinius.
Pats šiuo metu turiu tris dviračius. Jie ne karvę kainuoja, tame visas ir gėris.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNieko neskauda:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąNereikia daryti kokio tai frankenšteino, pozicijų patogiam riedėjimui yra sočiai (ilgesnį atstumą važiuojant net 1cm plaštakos padėties pakeitimas atrodys kaip naujas patogus variantas).
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąMatau painiojate CX su dabar ant bangos esančiais Gravel dviračiais.
CX ir patogumas neturi daug bendro, nes rėmo geometrija pritaikyta trumpoms lenktynėms su galimybe patogiai dviratį nešti ant kupros. O ir padangų plotis CX disciplinoje ribojamas iki 33 mm, tai stipriai storesnių rėme neįtalpinsi.
O Gravel, nors iš pirmo žvilgsnio panašus į CX (kiek storesnės padangos, diskiniai stabdždiai), yra kur kas palankesnės ilgesnėms kelionėms geometrijos, padangos telpa storesnės ir t.t.
Pavyzdžiui su miniatiūriniais purvasargiais ant plentinio turiu atsargiai daryti posūkius, kad nenuspirčiau su batu. CX net su turistiniais kapitaliniais purvasargiais prasisuka.
Comment
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
Nieko nepainioju ir madų nesivaikau. Jau 15 metų turiu CX su karbono šake (tilpo ir 42 padanga, optimaliausia 35) ir cantilever (nežinau lietuviškai kaip) stabdžiais. Ilgiausia kelionė – nuo Bergamo iki Marsalos.
O rinka siūlo labiau kelionėms pritaikytus sprendimus.Paskutinis taisė Nitro; 2023.06.13, 14:08.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Elementari biomechanika. Stuburas nepritaikytas vertikalioje padėtyje smūgiams iš apačios. Tuo tarpu idealiai sugeria bet kokį kratymą horizontalioje padėtyje. Ačiū keturkojams protėviams.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Esant nelygumui visada verta pakelti užpakalį nuo sėdynės ir įdarbinti kojas efektyvesniam amortizavimui. Net nekalbant apie amortizuojančias sėdynes, kurios irgi gali bent iš dalies atlikti šitą funkciją.
Šiknai irgi geriau pusiau gulom. Tada mažiau svorio ant šiknos ir mažiau kenčia svarbios kūno vietos. Amortizuojančios sėdynės kaip taisyklė būna dideli minkšti foteliai kur irgi sėdi ne ant kauliukų, o visa subine ir kenčia kraujotaka. Taip pat dalį svorio perkėlus į priekį pagerėja svorio balansas ir valdomumas ant prastesnio irba kritiėnse situacijose.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąAmortizuojančios sėdynės kaip taisyklė būna dideli minkšti foteliai kur irgi sėdi ne ant kauliukų, o visa subine ir kenčia kraujotaka.
- 1 patinka
Comment
Comment