Pats niekada nebūčiau pastebėjęs, tai tyčia nuvažiavau nusipirkti. Buvo proga kasdieniam naudojimui pasikeisti griozdišką kelioninį ir labai peršlampamą krepšį. Ačiū
Asmeniškai ir važinėju su metaliniais. Kokybiški anglies pluošto ratai kainuoja neadekvačiai mėgėjiškiems poreikiams. O pirkti nekokybiškus kartoninius ratus brangiau kai įskaičiuoji dantisto sąskaitas.
Neadekvati suma, už tiek galima susiorganizuoti savaitę atostogų su šeima (bent kažkur netoli Europoje).
Tokie komentarai geriausi yra Ar adekvatu už automobilį mokėti 60k, kai gali už 400 nusipirkt? Ar adekvatu už vakarienę restorane mokėti 50 eur, kai už tiek visą savaitę gali visa šeima maitintis ir t.t.
Tos atostogos po savaitės ir baigsis. Ratai gali likt nors pusei gyvenimo, ypač naudojant tik lenktynėms, kai reikia rezultato. Dažniausiai yra treniruojamasi aliumininiais, o pasikeičiama per lenktynes. Kas niekada nelenktyniauja, tai turbūt nelabai juos ir perka. Aišku, pas ką per daug pinigų, tai nuolat su anglimi važinės.
Tęsiant apie LT gamintojus, tai dar vieni: https://www.cenos.cc/ YouTube ar kur kažkas kamantinėjo, kur pagaminti ratlankiai, tai atsakė, kad žinoma Kinijoje, nes 99 % visko pasaulyje ten gaminama. Atseit medžiaga gera, garantuoja už ją, o surenka jau LT, Veloklinikoj.
Esat kas mėginę ar girdėję iš pirmų lūpų kas ir kaip?
Tokie komentarai geriausi yra Ar adekvatu už automobilį mokėti 60k, kai gali už 400 nusipirkt? Ar adekvatu už vakarienę restorane mokėti 50 eur, kai už tiek visą savaitę gali visa šeima maitintis ir t.t.
Tos atostogos po savaitės ir baigsis. Ratai gali likt nors pusei gyvenimo, ypač naudojant tik lenktynėms, kai reikia rezultato. Dažniausiai yra treniruojamasi aliumininiais, o pasikeičiama per lenktynes. Kas niekada nelenktyniauja, tai turbūt nelabai juos ir perka. Aišku, pas ką per daug pinigų, tai nuolat su anglimi važinės.
Tęsiant apie LT gamintojus, tai dar vieni: https://www.cenos.cc/ YouTube ar kur kažkas kamantinėjo, kur pagaminti ratlankiai, tai atsakė, kad žinoma Kinijoje, nes 99 % visko pasaulyje ten gaminama. Atseit medžiaga gera, garantuoja už ją, o surenka jau LT, Veloklinikoj.
Esat kas mėginę ar girdėję iš pirmų lūpų kas ir kaip?
Generiniai kiniški ratai su lietuviškos mažosios bendrijos užklijuotu lipduku.
P.S. ai, palauk, pasirodo ne, viskas rankų darbo, ir pagaminta Europoje
Hand-built in Europe
Tai reiškia kad jau Lietuvoje prie kiniško ratlankio jie (rankomis) prisuka kiniškus stipinus.
Only the best tools are used in every part of the process
Ir tam jie naudoja pačius geriausius veržliarakčius.
If a lion could speak, we could not understand him.
Man karboniniai ratai neša į 160k mašinos kategoriją. Audi RS6 visai nieko. Jei pinigai absoliučiai ne problema arba tiksliai žinai kur ir kam panaudosi.
60k mašiną sakyčiau atitinka turimi ratai. Aukšto lygio metaliniai ratlankiai, padorūs stipinai ir DT Swiss 240s stebulės. Rieda maloniai, nelaimės atveju inksto parduot nereikės ir galima naudot netausojant.
Savo titaninį plentinį rėmą priskirčiau prie „neadekvatu“ kategorijos.
Tokie komentarai geriausi yra Ar adekvatu už automobilį mokėti 60k, kai gali už 400 nusipirkt? Ar adekvatu už vakarienę restorane mokėti 50 eur, kai už tiek visą savaitę gali visa šeima maitintis ir t.t.
Truputį keista, kai šitoje temoje giriamasi prabangiais dviračiais už tūkstančius, o kitoje skundžiamasi dėl brangaus NT.
Truputį keista, kai šitoje temoje giriamasi prabangiais dviračiais už tūkstančius, o kitoje skundžiamasi dėl brangaus NT.
Skundžiamasi dėl to NT kokybės-kainos santykio
Kitas dalykas, nėra problemos įsigyti pigesnį dviratį tiems kas nenori ar kam nereikia brangaus. Yra variantų visiems kainų lygiams. Su NT biški kita istorija.
Truputį keista, kai šitoje temoje giriamasi prabangiais dviračiais už tūkstančius, o kitoje skundžiamasi dėl brangaus NT.
Tiesiog be anglinių (dėl to lengvų) ratlankių „Velomaratono“ nelaimėsi. Jokioje (sport / semi-sport) dalyvių grupėje. Ten kur susimoki 10 € už dalyvavimą. Nedalyvaujant visai, anglis vis tiek duoda kitokį važiavimo pojūtį: absorbuoja smūgius, minkščiau, bet vis tiek greičiau.
Nežinau kiek tiesos, bet dar teko iš užsienio interneto (gal „GCN“) girdėti paprastą racionalumo taisyklę: kiek kainavo dviratis, tai už tiek ir ratus perki. Pvz.: 2K ir 2K arba 6K ir 6K eurų.
Tiesiog be anglinių (dėl to lengvų) ratlankių „Velomaratono“ nelaimėsi. Jokioje (sport / semi-sport) dalyvių grupėje. Ten kur susimoki 10 € už dalyvavimą. Nedalyvaujant visai, anglis vis tiek duoda kitokį važiavimo pojūtį: absorbuoja smūgius, minkščiau, bet vis tiek greičiau.
Nežinau kiek tiesos, bet dar teko iš užsienio interneto (gal „GCN“) girdėti paprastą racionalumo taisyklę: kiek kainavo dviratis, tai už tiek ir ratus perki. Pvz.: 2K ir 2K arba 6K ir 6K eurų.
Man skambėtų racionaliau 1/3 rėmas + 1/3 ratai + 1/3 visi likę komponentai.
If a lion could speak, we could not understand him.
Sankauskai, o tu kai važiuoji kartą ar du per metus vasarą savaitgalį pasivažinėti dviračiu, būni užsimovęs tuos aptemtus spalvotus triusikus, maikę ir šalmą?
Sankauskai, o tu kai važiuoji kartą ar du per metus vasarą savaitgalį pasivažinėti dviračiu, būni užsimovęs tuos aptemtus spalvotus triusikus, maikę ir šalmą?
Aš net mindamas garaže ant staklių užsimaunu tuos aptemtus spalvotus triusikus.
Based.
If a lion could speak, we could not understand him.
Comment