Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą



    Čia gal tas ant galinės padangos kur lietuviai gamina? kažkaip įtartinai man atrodė toks dalykas.
    turbūt toks. https://s.click.aliexpress.com/e/_Aq0AdF
    prieš metus susirinkau pats, patenkitas. lipa žemu bėgiu į bet kokį kalną.
    -

    Comment


      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
      Kur yra ta 18 % įkalnė?
      Lenkų, Gudų gatvėse.
      Flickr

      Comment


        Kažkas FB palygini foto, kaip į darbą (vieną kartą metuose) važiuoja "koviniu dviračiu" ir "kovine apranga" apsiginklavęs Nausėda ir Nyderlandų PM Rutte. Pastarasis dviračiu į darbą važiuoja ne vieną kartą į metus, bet reguliariai





        Comment


          Assos > šalikėlis. Bet Nausėdai reiktų normalių prisegamų batų.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Pizdiec, be lempų, be šalmo, be liemenės, geltonų atšvaitų ant stipinų nėra ir net vairo nelaiko abiem rankom! Mažų mažiausiai bauda už tokį elgesį, o dar geriau į kalėjimą savaitėlei perauklėjimui. Dar ir važiuoja neaišku kokiu taku, ar tik ne ten kur automobiliams skirta. Nununu.

            Comment


              Nausėda vis tiek krūtesnis, ir užsikačialinęs labiau, ir neliečiamybę turi:

              Pėsčiom į darbą šiandien atėjo ir daugybė prezidentūros tarnautojų, o paskui juos dviračiu atvažiuoja ir prezidentas, tiesa, jis pažeidžia kelių eismo taisykles. Nedėvi šviesą atspindinčios liemenės. Žibinto šviesų dviračio priekyje taip pat nėra, jis dega tik pas vieną jo apsaugininką.

              Tiesa, Prezidentas už tai nubaustas nebus. „Respublikos prezidentas už administracinius nusižengimus negali būti traukiamas atsakomybėn, jis turi neliečiamybę“.

              https://www.tv3.lt/naujiena/video/gi...ykles-n1189631
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                Assos > šalikėlis. Bet Nausėdai reiktų normalių prisegamų batų.
                Kažin ar spaudžia rimtai, kad batų prisegamų reikėtų. Manau daugiau savo malinumui cruisina kad ir neblogu tempu labiau

                Comment


                  Jau nebėra išaiškinimo, kad „liemenė“ yra bet koks drabužis su šviesą atspindinčiais elementais matomais iš visų pusių?

                  Comment


                    Sviesiu paros metu liemene yra neprivaloma, jeigu ant dviracio dega zibintai.

                    Salmas asmenims nuo 18 metu taip pat neprivalomas.
                    Paskutinis taisė Sigitukaz; 2022.10.12, 18:02.

                    Comment


                      Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                      Pizdiec, be lempų, be šalmo, be liemenės, geltonų atšvaitų ant stipinų nėra ir net vairo nelaiko abiem rankom! Mažų mažiausiai bauda už tokį elgesį, o dar geriau į kalėjimą savaitėlei perauklėjimui. Dar ir važiuoja neaišku kokiu taku, ar tik ne ten kur automobiliams skirta. Nununu.
                      Belmonto gatve važiuojant ir aš užsidėčiau šalmą ir žibintus stiprius įsijungčiau. Lengva čia mums šnipiškiečiams šaipytis, kai visur važiuojant raudoni saugūs takai.
                      Flickr

                      Comment


                        Lietuvos kontekste, prezidentas yra herojus, nes aplamai turi dviratį ir dar jį kartais (o gal ir dažnai) naudoja. Bet kokiam herojui priklauso apteškės (aptempti rūbai) ar tai būtų Batman'as, Robin'as, Kapitonas Amerika ar Nausėda.

                        Rimčiau, tai Belmonto g. nors ir nėra kažkokia baisi, greitis ten sumažintas, bet jis vis tiek nėra, kaip dviračių gatvės 30 km/h. Šalmo ten nereikia, bet yra purvo išplovų ties kelio vingiu, ganosi gyvuliai, tai kostiumą gal ir gera mintis pasaugot, jei ten po 5–6K € nešioji. Šaligatvio nėra, kad per lietų švariai parmintum pasislėpęs nuo mašinų, o tokia gatvė sudaro bent pusę jo maršruto, kuris irgi yra arti maksimalaus (7 km) įmanomo pagal loginius normatyvus mint darban.

                        Vienoje foto anksčiau įsižiūrėjau į dviratį, tai panašu jau yra neblogai apibrozdintas rėmas ties seat stay ir chain stay jungtimi prie galinio rato ašies. Vadinasi gandai, kad jis ganosi parkuose, tikėtina, pasitvirtina ir galimai mina gana agresyviai. Žodžiu ne koks lepšis olandas pratęs prie šiltnamio sąlygų, tai aprangą tikrai galima užskaityt.

                        Tipo, daug kas, pats mintų virš 6 km išvardintomis sąlygomis be „kovinio dviračio“?

                        Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	302
Size:	1,45 MB
ID:	1998473
                        Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	324
Size:	716,1 kB
ID:	1998472
                        Click image for larger version

Name:	Screenshot (4).png
Views:	311
Size:	1,68 MB
ID:	1998475
                        Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	297
Size:	2,24 MB
ID:	1998474

                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Kodėl dondc sakai kad šalmo nereikia gatvėje šitoje?

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Kodėl dondc sakai kad šalmo nereikia gatvėje šitoje?
                            Toje gatvėje daug kalnų, posūkių, todėl prastas matomumas, plius šiaip daug į Belmonto aikštelę lakstančių marozų, tai be šalmo tokioje gatvėje važinėti tikrai nelabai saugu. Čia dabar iš Nausėdos šaiposi tie, kurie su oranžiniais dviračiais tik po kokį Gedimino pr. ar senamiestį pramina.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2022.10.13, 14:11.
                            Flickr

                            Comment


                              Vienareikšmiškai ta gatvė turėtų būti dviračių gatve su normaliomis greičio mažinimo priemonėmis (susiaurėjimais ir t.t.), o ne tik gulinčiais policininkais. Lygiai kaip ir Verkių g., dabar veikianti kaip transporto arterija kuriai šalia upės ne vieta.

                              Comment


                                Dėl šalmo, aišku subjektyvu. Jei važiuojama „koviniu dviračiu“, greičiau nei paprastas olandas, tai gaunasi saugiau, nes mašinos turi daugiau laiko prisitaikyti prie lenkimo. Nors dviračiu važiuojama greičiau, bet ne per greitai, kad to šalmo jau būtinai reiktų (nei labai stačios nuokalnės, nei grynas sportinis greitis, o tik sportiškas vykimas į darbą). Rizikos veiksnys labiau yra tai, kad prezidentas ten su apsauginiais krūvoj važiuoja, tai jei nepalaiko atstumų saugių, tai tikrai tada geriau su šalmu dėl bendrų griūvimų. Jam tenka persikelti ir per metalinį sietinį tiltelį, kuris žiemą turėtų būti stlidus ir kurio nepabersi druska, nes jis sietinis (kiauras). Smėlio kelkraščiai irgi slidūs užvažiavus. Nors marozai kartais pravažiuoja, bet ten srautas gana mažas.

                                Ok, įtikinot, šalmo labiau reikia nei nereikia, kas tik patvirtina Nausėdos „kovinės aprangos ir įrangos“ naudojimą.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Dėl šalmo, aišku subjektyvu. Jei važiuojama „koviniu dviračiu“, greičiau nei paprastas olandas, tai gaunasi saugiau, nes mašinos turi daugiau laiko prisitaikyti prie lenkimo. Nors dviračiu važiuojama greičiau, bet ne per greitai, kad to šalmo jau būtinai reiktų (nei labai stačios nuokalnės, nei grynas sportinis greitis, o tik sportiškas vykimas į darbą). Rizikos veiksnys labiau yra tai, kad prezidentas ten su apsauginiais krūvoj važiuoja, tai jei nepalaiko atstumų saugių, tai tikrai tada geriau su šalmu dėl bendrų griūvimų. Jam tenka persikelti ir per metalinį sietinį tiltelį, kuris žiemą turėtų būti stlidus ir kurio nepabersi druska, nes jis sietinis (kiauras). Smėlio kelkraščiai irgi slidūs užvažiavus. Nors marozai kartais pravažiuoja, bet ten srautas gana mažas.

                                  Ok, įtikinot, šalmo labiau reikia nei nereikia, kas tik patvirtina Nausėdos „kovinės aprangos ir įrangos“ naudojimą.
                                  Aš dažniausiai šalmą deduos, tiek dviračiu, tiek paspirtuku. Neaišku niekada koks durnius lėkdamas ar sukdamas iš kokio kiemo nepraleis net važiuojant raudonu taku. Nusiimti šalmus bus galima ne tada, kai turėsim olandišką dviračių infrastruktūrą, o kada vairavimo kultūra bus kaip pas juos.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2022.10.14, 10:51.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                    Gerai, kad yra dviračių stoginė. Įdomu, ar nors vienas darbuotojas ten pasistato dviratį? Ar tik per dieną be automobilio?
                                    Baisu tokioj stoginej butu laikyt. Mano ofise prie mano akiu viena dvirati pavoge, net nespejom sureaguot kaip nukirpo ir pabego. Dviracius laikyt nebent uzrakintoj patalpoj su kameromis.

                                    Comment


                                      Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                                      Baisu tokioj stoginej butu laikyt. Mano ofise prie mano akiu viena dvirati pavoge, net nespejom sureaguot kaip nukirpo ir pabego. Dviracius laikyt nebent uzrakintoj patalpoj su kameromis.
                                      O tai kokia spyna ten buvo? Paprastas kabelis?
                                      Nereikia kurti mitų kad dviračių neįmanoma apsaugoti. Yra spynų kurios yra galima sakyti nenukerpamos. Ir vagystės atveju kai kurie jų gamintojai žada grąžinti iki $2000 dviračio vertės. Pvz, Kryptonite.

                                      Comment


                                        Šiaip nereikia ir visokių gimmickų su Kryptonite marketingu. Užtenka paprastos ~40-50 Eur kainuojančios grandininės ar D spynos ir dviratis bus daugmaž saugus. Žinoma, jei jis nekainuoja 1000+ Eur. Kol kas per 5 metus Vilniuje nepavogė, nors teko palikti ir per naktį centre ir prie Geležinkelio stoties visai dienai. O jeigu yra tokių, kurie palieka dviračius "prirakintus" tomis šlanginėmis/kabelio spynomis, kurias galima nukirpti, tai tik save gali kaltinti, nes tai yra tas pats, kas palikti dviratį išvis neprirakintą.

                                        Comment


                                          Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                                          Baisu tokioj stoginej butu laikyt. Mano ofise prie mano akiu viena dvirati pavoge, net nespejom sureaguot kaip nukirpo ir pabego. Dviracius laikyt nebent uzrakintoj patalpoj su kameromis.
                                          Investuoji šimtą eurų į GPS tracker'į ir visiškai dzin, tegul bando, net smagu bus pažiūrėt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X