Parašė taccido
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Reikia labai garsiai įsijungti muziką, kad negirdėtum kai tave užpypina ar spec tarnybų sirenų. Su dviračiu ausinės labai gerai apriboja nuo išorinio pasaulio. Šnekėjimas su laisvų rankų įranga, nors ir kažkiek blaško, bet nuo aplinkos garsų irgi neatriboja.
Bet neįsivaizduoju, kaip galima neišgirsti sirenų ar pypinimo net per ausines. Gal automobilistui kaip tik yra svarbiau anksčiau išgirsti sirenas, nes jis važiuoja didesniu greičiu. O dviratininkas dažniausiai važiuoja dviračių taku.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Troleibuso vairuotoja su ausinėmis kaip tik labiau atkirsta nuo išorinio pasaulio, nes ji ne tik įsikišus ausines, bet dar ir sėdi įstiklintoje ir užsandarintoje dėžėje (ir numušus pėstįjį nebūtinai kažką pajaus). Tai troleibuso vairuotoja su paprastomis ausinėmis gal net vienodai „atsijungusi“ kaip ir dviratininkas su žymiai geriau triukšmą slopinančiomis ausinėmis.
Bet neįsivaizduoju, kaip galima neišgirsti sirenų ar pypinimo net per ausines. Gal automobilistui kaip tik yra svarbiau anksčiau išgirsti sirenas, nes jis važiuoja didesniu greičiu. O dviratininkas dažniausiai važiuoja dviračių taku.
Net ir su besiplečiančiu dviračių takų tinklu nelabai galioja „dažniausiai važiuoja dviračių taku“. Be to net ir tada reikia girdėti kitus dviratininkus, pėsčiuosius, transportą susikertančiuose keliuose. Dviratis juk nėra šventa karvė kurią visi turi praleisti.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Laisvų rankų įranga paprastai yra šalia ausies, o ne viduje ausies esanti ausinė. Ir tik vienai ausiai. Jei kažkas vairuoja su abiem ausinėm... Blogai.
Net ir su besiplečiančiu dviračių takų tinklu nelabai galioja „dažniausiai važiuoja dviračių taku“. Be to net ir tada reikia girdėti kitus dviratininkus, pėsčiuosius, transportą susikertančiuose keliuose. Dviratis juk nėra šventa karvė kurią visi turi praleisti.
Pėsčiuosius ir dviratininkus reikia matyti.
Kodėl dviratininkas turi viską girdėti, o metalinėje dėžėje užsisandarinęs vairuotojas gali dar papildomai muziką užsileisti? Kažkoks iškreiptas mąstymas. Radijo klausantis automobilininkas tikrai neišgirs pėsčiojo ar dviratininko. Net ir dviratininkai su pėsčiaisiais vienas kito neišgirsta. Daug kartų buvo, kai dviračiu privažiuoju iš paskos iki pėsčiojo ir jis net nesupranta, kad kažkas yra už jo nugaros vos per metrą. Jeigu dviračio grandinė sutepta ir stabdžiai necypia, tai garso praktiškai nėra.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 4 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąNežinau kaip dabar, bet prieš porą metų tai dažnai tekdavo matyti troleibusų vairuotojas su paprastomis ausinėmis abiejose ausyse.
Parašė taccido Rodyti pranešimąPėsčiuosius ir dviratininkus reikia matyti.
Parašė taccido Rodyti pranešimąKodėl dviratininkas turi viską girdėti, o metalinėje dėžėje užsisandarinęs vairuotojas gali dar papildomai muziką užsileisti? Kažkoks iškreiptas mąstymas. Radijo klausantis automobilininkas tikrai neišgirs pėsčiojo ar dviratininko. Net ir dviratininkai su pėsčiaisiais vienas kito neišgirsta.
Jei jau baisiai norisi muzikos su dviračiu - visada galima įsidėt tik vieną ausį.
Kitas dalykas - dviratis neturi apsauginio metalo rėmo. Kas iš to jei esi teisus, bet traumatologiniam.
Parašė taccido Rodyti pranešimąDaug kartų buvo, kai dviračiu privažiuoju iš paskos iki pėsčiojo ir jis net nesupranta, kad kažkas yra už jo nugaros vos per metrą. Jeigu dviračio grandinė sutepta ir stabdžiai necypia, tai garso praktiškai nėra.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąJei tylus dviratis - reikia skambučio
Comment
-
Prisiminus diskusijas, kuriose lyginamas Vilniaus reljefo tinkamumas commutinimui su Nyderlandų ar Danijos miestų reljefu, mano asmeninis pavyzdys:
Kelionė Vilniaus miesto ribose, atstumas 17 km, trukmė 50 min (mašina užtrunku 30 min.), sukilimas (elevation) - 151 m. Stačiausia įkalnė anot stravos - 18 proc. (dviračių tako (birios dangos, kad ją kur) nuo gariūnų link gudelių g. galas).
Galima pagirt savivaldybę - tikrai didelėje dalyjes maršruto yra dviračių takai arba ramios gatvės. Yra kur pasitempt, bet progresas taip pat jaučiamas.
Gaila negali nulyginti kalnų
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąPrisiminus diskusijas, kuriose lyginamas Vilniaus reljefo tinkamumas commutinimui su Nyderlandų ar Danijos miestų reljefu, mano asmeninis pavyzdys:
Kelionė Vilniaus miesto ribose, atstumas 17 km, trukmė 50 min (mašina užtrunku 30 min.), sukilimas (elevation) - 151 m. Stačiausia įkalnė anot stravos - 18 proc. (dviračių tako (birios dangos, kad ją kur) nuo gariūnų link gudelių g. galas).
Galima pagirt savivaldybę - tikrai didelėje dalyjes maršruto yra dviračių takai arba ramios gatvės. Yra kur pasitempt, bet progresas taip pat jaučiamas.
Gaila negali nulyginti kalnų
Comment
-
Bet tai ant kiek beviltiška kai kuriems įrodyti, kad dviratis yra OK Traukia iš šiknos viską ką begali, tai jiems ausinės blogai, tai skambučio nėra, tai šalmas ankštas. Žodžiu, automobilistai turėtų džiaugtis, jei kuo didesnė dalis persės ant dviračių, liks jiems gatvėse daugiau erdvės į stulpą įvažiuot.
Anyway, įsidėjau motoriuką į dviratį, tai ktnx kaip gerai, koks prakaitas seneliūzai, šalta nuo vėjo o ne prakaitas "Gazo" rankenėlės net neturiu, tai motoriukas įsijungia tik minant pedalus, yra 4 lygiai, pasivažinėjau savaitę daugiausia ant 2 lygio, tai tos pagalbos beveik nesijaučia, tiesiog labai lengvai mini sau ir važiuoji. Į rimtesnį kalną įsijungiu speed ar turbo režimus, tai užneša praktiškai pats. Žodžiu, adekvatiems žmonėms visai rekomenduotinas dalykas, jei nenori ir neketini dviračio naudoti sportui, bet grynai kaip alternatyvą automobiliui ar VT.
Kam įdomu, biudžetas tokio upgrade'o ~700 EUR, grubiai 300 už bateriją, tiek pat už variklį nu ir meistreliui dar 100.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąKam įdomu, biudžetas tokio upgrade'o ~700 EUR, grubiai 300 už bateriją, tiek pat už variklį nu ir meistreliui dar 100.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar ne paprasčiau ir pigiau tiesiog nusipirkt paspirtuką?
Dviratis lieka dviračiu, paspirtukas - paspirtuku. Dviračio motoro batareikai pasibaigus (su kuria, beje, normaliu režimu 50-60 km drąsiai, ekonominiu gal ir 100 nuvažiuotum) gali lygiai taip pat sėkmingai tiesiog minti toliau, variklis pasipriešinimo nesukelia jokio, tik svoris papildomas atsiranda. Nu ir šiaip visi kiti skirtumai tarp dviračio ir paspirtuko.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
nu tai ar ne paprasčiau morką vietoj banano užsiaugint?
Dviratis lieka dviračiu, paspirtukas - paspirtuku. Dviračio motoro batareikai pasibaigus (su kuria, beje, normaliu režimu 50-60 km drąsiai, ekonominiu gal ir 100 nuvažiuotum) gali lygiai taip pat sėkmingai tiesiog minti toliau, variklis pasipriešinimo nesukelia jokio, tik svoris papildomas atsiranda. Nu ir šiaip visi kiti skirtumai tarp dviračio ir paspirtuko.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Esu važiavęs su elektriniu dviračiu, kai baterija jau beveik išsekus ir mažai galios duoda, tai tikrai vargas su tokiu važiuoti. Aišku, jei nebeplanuojat dviračio naudoti sportui ir visada važiuoti tik ant elektros, tada viskas ok.
O jei dviratis gali važiuoti tik elektros pagalba nesukant pedalų, tai joks ne dviratis, o mopoedas. Vadinkim dalykus savo vardais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąBet tai ant kiek beviltiška kai kuriems įrodyti, kad dviratis yra OK Traukia iš šiknos viską ką begali, tai jiems ausinės blogai, tai skambučio nėra, tai šalmas ankštas. Žodžiu, automobilistai turėtų džiaugtis, jei kuo didesnė dalis persės ant dviračių, liks jiems gatvėse daugiau erdvės į stulpą įvažiuot.
Anyway, įsidėjau motoriuką į dviratį, tai ktnx kaip gerai, koks prakaitas seneliūzai, šalta nuo vėjo o ne prakaitas "Gazo" rankenėlės net neturiu, tai motoriukas įsijungia tik minant pedalus, yra 4 lygiai, pasivažinėjau savaitę daugiausia ant 2 lygio, tai tos pagalbos beveik nesijaučia, tiesiog labai lengvai mini sau ir važiuoji. Į rimtesnį kalną įsijungiu speed ar turbo režimus, tai užneša praktiškai pats. Žodžiu, adekvatiems žmonėms visai rekomenduotinas dalykas, jei nenori ir neketini dviračio naudoti sportui, bet grynai kaip alternatyvą automobiliui ar VT.
Kam įdomu, biudžetas tokio upgrade'o ~700 EUR, grubiai 300 už bateriją, tiek pat už variklį nu ir meistreliui dar 100.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąPrisiminus diskusijas, kuriose lyginamas Vilniaus reljefo tinkamumas commutinimui su Nyderlandų ar Danijos miestų reljefu, mano asmeninis pavyzdys:
Kelionė Vilniaus miesto ribose, atstumas 17 km, trukmė 50 min (mašina užtrunku 30 min.), sukilimas (elevation) - 151 m. Stačiausia įkalnė anot stravos - 18 proc. (dviračių tako (birios dangos, kad ją kur) nuo gariūnų link gudelių g. galas).
Galima pagirt savivaldybę - tikrai didelėje dalyjes maršruto yra dviračių takai arba ramios gatvės. Yra kur pasitempt, bet progresas taip pat jaučiamas.
Gaila negali nulyginti kalnų
Kalnus nulyginti gali bet nenori. Kažkaip gatves darant tai lygina (nukasimo būdu).
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąAnyway, įsidėjau motoriuką į dviratį, tai ktnx kaip gerai, koks prakaitas seneliūzai, šalta nuo vėjo o ne prakaitas "Gazo" rankenėlės net neturiu, tai motoriukas įsijungia tik minant pedalus, yra 4 lygiai, pasivažinėjau savaitę daugiausia ant 2 lygio, tai tos pagalbos beveik nesijaučia, tiesiog labai lengvai mini sau ir važiuoji. Į rimtesnį kalną įsijungiu speed ar turbo režimus, tai užneša praktiškai pats. Žodžiu, adekvatiems žmonėms visai rekomenduotinas dalykas, jei nenori ir neketini dviračio naudoti sportui, bet grynai kaip alternatyvą automobiliui ar VT.
Kam įdomu, biudžetas tokio upgrade'o ~700 EUR, grubiai 300 už bateriją, tiek pat už variklį nu ir meistreliui dar 100.
Comment
-
Vakare grįžau iš esmės tuo pačiu maršrutu atgal - atstumas tas pats, laikas tas pats, sukilimo jau daugiau - 170 m.
Nepaisant didesnio bendro sukilimo ir didesnio karščio - vakare pavargau kur kas mažiau nei ryte - atgal važiuojant nėra tokių stačių įkalnių, o ta 18 proc. statumo įkalnė tikrai atėmė per daug jėgų.
Parašė Nitro Rodyti pranešimąPrisiminus diskusijas, kuriose lyginamas Vilniaus reljefo tinkamumas commutinimui su Nyderlandų ar Danijos miestų reljefu, mano asmeninis pavyzdys:
Kelionė Vilniaus miesto ribose, atstumas 17 km, trukmė 50 min (mašina užtrunku 30 min.), sukilimas (elevation) - 151 m. Stačiausia įkalnė anot stravos - 18 proc. (dviračių tako (birios dangos, kad ją kur) nuo gariūnų link gudelių g. galas).
Galima pagirt savivaldybę - tikrai didelėje dalyjes maršruto yra dviračių takai arba ramios gatvės. Yra kur pasitempt, bet progresas taip pat jaučiamas.
Gaila negali nulyginti kalnų
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąČia gal tas ant galinės padangos kur lietuviai gamina? kažkaip įtartinai man atrodė toks dalykas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKur yra ta 18 % įkalnė?
https://goo.gl/maps/uMzjbyxtUbBYQpg98
- 1 patinka
Comment
Comment