Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Nesuprantu, kodėl važinėjimas dviračiu su ausinėmis kažkuo labai jau ypatingas. Jeigu važiuoji mašina uždarytais langais ir būni įsijungęs radiją, tai gali aplinką girdėti dar prasčiau, nei dviratininkas su ausinėmis. O ir troleibusus vairuojančios tetulės pastoviai naudojasi laisvų rankų įranga ir visą kelią balbatuoja, nors vairuoja ne vieną toną sveriantį gargarą su šimtu keleivių, ir dar besisukdamas troleibusas gali ką nors užkliudyti, ir nei vairuotojas, nei keleiviai gali to net nepajausti. O jeigu dviratininkas su kuo nors susiduria, jis iš karto pajaus.

    Tai jeigu tarsime, kad ir dviratininkas, ir automobilio/troleibuso vairuotojas vienodai atidžiai stebi aplinką, tai kodėl vairuotojas gali garsiai klausyti radiją ir naudotis ausinėmis, o dviratininkas kažkodėl ne?
    Reikia labai garsiai įsijungti muziką, kad negirdėtum kai tave užpypina ar spec tarnybų sirenų. Su dviračiu ausinės labai gerai apriboja nuo išorinio pasaulio. Šnekėjimas su laisvų rankų įranga, nors ir kažkiek blaško, bet nuo aplinkos garsų irgi neatriboja.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Reikia labai garsiai įsijungti muziką, kad negirdėtum kai tave užpypina ar spec tarnybų sirenų. Su dviračiu ausinės labai gerai apriboja nuo išorinio pasaulio. Šnekėjimas su laisvų rankų įranga, nors ir kažkiek blaško, bet nuo aplinkos garsų irgi neatriboja.
      Troleibuso vairuotoja su ausinėmis kaip tik labiau atkirsta nuo išorinio pasaulio, nes ji ne tik įsikišus ausines, bet dar ir sėdi įstiklintoje ir užsandarintoje dėžėje (ir numušus pėstįjį nebūtinai kažką pajaus). Tai troleibuso vairuotoja su paprastomis ausinėmis gal net vienodai „atsijungusi“ kaip ir dviratininkas su žymiai geriau triukšmą slopinančiomis ausinėmis.

      Bet neįsivaizduoju, kaip galima neišgirsti sirenų ar pypinimo net per ausines. Gal automobilistui kaip tik yra svarbiau anksčiau išgirsti sirenas, nes jis važiuoja didesniu greičiu. O dviratininkas dažniausiai važiuoja dviračių taku.
      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

      Comment


        Parašė taccido Rodyti pranešimą

        Troleibuso vairuotoja su ausinėmis kaip tik labiau atkirsta nuo išorinio pasaulio, nes ji ne tik įsikišus ausines, bet dar ir sėdi įstiklintoje ir užsandarintoje dėžėje (ir numušus pėstįjį nebūtinai kažką pajaus). Tai troleibuso vairuotoja su paprastomis ausinėmis gal net vienodai „atsijungusi“ kaip ir dviratininkas su žymiai geriau triukšmą slopinančiomis ausinėmis.

        Bet neįsivaizduoju, kaip galima neišgirsti sirenų ar pypinimo net per ausines. Gal automobilistui kaip tik yra svarbiau anksčiau išgirsti sirenas, nes jis važiuoja didesniu greičiu. O dviratininkas dažniausiai važiuoja dviračių taku.
        Laisvų rankų įranga paprastai yra šalia ausies, o ne viduje ausies esanti ausinė. Ir tik vienai ausiai. Jei kažkas vairuoja su abiem ausinėm... Blogai.

        Net ir su besiplečiančiu dviračių takų tinklu nelabai galioja „dažniausiai važiuoja dviračių taku“. Be to net ir tada reikia girdėti kitus dviratininkus, pėsčiuosius, transportą susikertančiuose keliuose. Dviratis juk nėra šventa karvė kurią visi turi praleisti.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Laisvų rankų įranga paprastai yra šalia ausies, o ne viduje ausies esanti ausinė. Ir tik vienai ausiai. Jei kažkas vairuoja su abiem ausinėm... Blogai.

          Net ir su besiplečiančiu dviračių takų tinklu nelabai galioja „dažniausiai važiuoja dviračių taku“. Be to net ir tada reikia girdėti kitus dviratininkus, pėsčiuosius, transportą susikertančiuose keliuose. Dviratis juk nėra šventa karvė kurią visi turi praleisti.
          Nežinau kaip dabar, bet prieš porą metų tai dažnai tekdavo matyti troleibusų vairuotojas su paprastomis ausinėmis abiejose ausyse.

          Pėsčiuosius ir dviratininkus reikia matyti.
          Kodėl dviratininkas turi viską girdėti, o metalinėje dėžėje užsisandarinęs vairuotojas gali dar papildomai muziką užsileisti? Kažkoks iškreiptas mąstymas. Radijo klausantis automobilininkas tikrai neišgirs pėsčiojo ar dviratininko. Net ir dviratininkai su pėsčiaisiais vienas kito neišgirsta. Daug kartų buvo, kai dviračiu privažiuoju iš paskos iki pėsčiojo ir jis net nesupranta, kad kažkas yra už jo nugaros vos per metrą. Jeigu dviračio grandinė sutepta ir stabdžiai necypia, tai garso praktiškai nėra.
          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

          Comment


            Parašė taccido Rodyti pranešimą
            Nežinau kaip dabar, bet prieš porą metų tai dažnai tekdavo matyti troleibusų vairuotojas su paprastomis ausinėmis abiejose ausyse.
            Tai blogai, kad taip daro.

            Parašė taccido Rodyti pranešimą
            Pėsčiuosius ir dviratininkus reikia matyti.
            Jei turi šiknoj akis - gal ir užtenka

            Parašė taccido Rodyti pranešimą
            Kodėl dviratininkas turi viską girdėti, o metalinėje dėžėje užsisandarinęs vairuotojas gali dar papildomai muziką užsileisti? Kažkoks iškreiptas mąstymas. Radijo klausantis automobilininkas tikrai neišgirs pėsčiojo ar dviratininko. Net ir dviratininkai su pėsčiaisiais vienas kito neišgirsta.
            Automobilis turbūt nevažiuos šaligatviu/dvirtakiu kur nuolat aplink pėstieji ir kiti dviračiai. Kitus automobilius išgirs. Skarčiabalsį dviratininką irgi išgirstų.

            Jei jau baisiai norisi muzikos su dviračiu - visada galima įsidėt tik vieną ausį.

            Kitas dalykas - dviratis neturi apsauginio metalo rėmo. Kas iš to jei esi teisus, bet traumatologiniam.

            Parašė taccido Rodyti pranešimą
            Daug kartų buvo, kai dviračiu privažiuoju iš paskos iki pėsčiojo ir jis net nesupranta, kad kažkas yra už jo nugaros vos per metrą. Jeigu dviračio grandinė sutepta ir stabdžiai necypia, tai garso praktiškai nėra.
            Jei tylus dviratis - reikia skambučio

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Jei tylus dviratis - reikia skambučio
              Pagal LR įstatymus (šiuo atveju KET) garso signalas yra privalomas visiems dviračiams.

              Comment


                skambutis yra pats geriausias dalykas dviraciui, bet dviratininkai ir tuo nemoka naudotis, skambint pradeda per metra nuo kliuties

                Comment


                  Prisiminus diskusijas, kuriose lyginamas Vilniaus reljefo tinkamumas commutinimui su Nyderlandų ar Danijos miestų reljefu, mano asmeninis pavyzdys:

                  Kelionė Vilniaus miesto ribose, atstumas 17 km, trukmė 50 min (mašina užtrunku 30 min.), sukilimas (elevation) - 151 m. Stačiausia įkalnė anot stravos - 18 proc. (dviračių tako (birios dangos, kad ją kur) nuo gariūnų link gudelių g. galas).

                  Galima pagirt savivaldybę - tikrai didelėje dalyjes maršruto yra dviračių takai arba ramios gatvės. Yra kur pasitempt, bet progresas taip pat jaučiamas.

                  Gaila negali nulyginti kalnų

                  Comment


                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                    Prisiminus diskusijas, kuriose lyginamas Vilniaus reljefo tinkamumas commutinimui su Nyderlandų ar Danijos miestų reljefu, mano asmeninis pavyzdys:

                    Kelionė Vilniaus miesto ribose, atstumas 17 km, trukmė 50 min (mašina užtrunku 30 min.), sukilimas (elevation) - 151 m. Stačiausia įkalnė anot stravos - 18 proc. (dviračių tako (birios dangos, kad ją kur) nuo gariūnų link gudelių g. galas).

                    Galima pagirt savivaldybę - tikrai didelėje dalyjes maršruto yra dviračių takai arba ramios gatvės. Yra kur pasitempt, bet progresas taip pat jaučiamas.

                    Gaila negali nulyginti kalnų
                    Laikas funikulieriui

                    Comment


                      Bet tai ant kiek beviltiška kai kuriems įrodyti, kad dviratis yra OK Traukia iš šiknos viską ką begali, tai jiems ausinės blogai, tai skambučio nėra, tai šalmas ankštas. Žodžiu, automobilistai turėtų džiaugtis, jei kuo didesnė dalis persės ant dviračių, liks jiems gatvėse daugiau erdvės į stulpą įvažiuot.
                      Anyway, įsidėjau motoriuką į dviratį, tai ktnx kaip gerai, koks prakaitas seneliūzai, šalta nuo vėjo o ne prakaitas "Gazo" rankenėlės net neturiu, tai motoriukas įsijungia tik minant pedalus, yra 4 lygiai, pasivažinėjau savaitę daugiausia ant 2 lygio, tai tos pagalbos beveik nesijaučia, tiesiog labai lengvai mini sau ir važiuoji. Į rimtesnį kalną įsijungiu speed ar turbo režimus, tai užneša praktiškai pats. Žodžiu, adekvatiems žmonėms visai rekomenduotinas dalykas, jei nenori ir neketini dviračio naudoti sportui, bet grynai kaip alternatyvą automobiliui ar VT.
                      Kam įdomu, biudžetas tokio upgrade'o ~700 EUR, grubiai 300 už bateriją, tiek pat už variklį nu ir meistreliui dar 100.

                      Comment


                        Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                        Kam įdomu, biudžetas tokio upgrade'o ~700 EUR, grubiai 300 už bateriją, tiek pat už variklį nu ir meistreliui dar 100.
                        Ar ne paprasčiau ir pigiau tiesiog nusipirkt paspirtuką?
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Ar ne paprasčiau ir pigiau tiesiog nusipirkt paspirtuką?
                          nu tai ar ne paprasčiau morką vietoj banano užsiaugint?
                          Dviratis lieka dviračiu, paspirtukas - paspirtuku. Dviračio motoro batareikai pasibaigus (su kuria, beje, normaliu režimu 50-60 km drąsiai, ekonominiu gal ir 100 nuvažiuotum) gali lygiai taip pat sėkmingai tiesiog minti toliau, variklis pasipriešinimo nesukelia jokio, tik svoris papildomas atsiranda. Nu ir šiaip visi kiti skirtumai tarp dviračio ir paspirtuko.

                          Comment


                            Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

                            nu tai ar ne paprasčiau morką vietoj banano užsiaugint?
                            Dviratis lieka dviračiu, paspirtukas - paspirtuku. Dviračio motoro batareikai pasibaigus (su kuria, beje, normaliu režimu 50-60 km drąsiai, ekonominiu gal ir 100 nuvažiuotum) gali lygiai taip pat sėkmingai tiesiog minti toliau, variklis pasipriešinimo nesukelia jokio, tik svoris papildomas atsiranda. Nu ir šiaip visi kiti skirtumai tarp dviračio ir paspirtuko.
                            Esu važiavęs su elektriniu dviračiu, kai baterija jau beveik išsekus ir mažai galios duoda, tai tikrai vargas su tokiu važiuoti. Aišku, jei nebeplanuojat dviračio naudoti sportui ir visada važiuoti tik ant elektros, tada viskas ok.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Esu važiavęs su elektriniu dviračiu, kai baterija jau beveik išsekus ir mažai galios duoda, tai tikrai vargas su tokiu važiuoti. Aišku, jei nebeplanuojat dviračio naudoti sportui ir visada važiuoti tik ant elektros, tada viskas ok.
                              Pedal assist sistemose be elektros nesijaus didelio skirtumo nuo paprasto dviračio - tik bus sunkiau dėl didesnio svorio (baterija, variklis).

                              O jei dviratis gali važiuoti tik elektros pagalba nesukant pedalų, tai joks ne dviratis, o mopoedas. Vadinkim dalykus savo vardais.

                              Comment


                                Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                                Bet tai ant kiek beviltiška kai kuriems įrodyti, kad dviratis yra OK Traukia iš šiknos viską ką begali, tai jiems ausinės blogai, tai skambučio nėra, tai šalmas ankštas. Žodžiu, automobilistai turėtų džiaugtis, jei kuo didesnė dalis persės ant dviračių, liks jiems gatvėse daugiau erdvės į stulpą įvažiuot.
                                Anyway, įsidėjau motoriuką į dviratį, tai ktnx kaip gerai, koks prakaitas seneliūzai, šalta nuo vėjo o ne prakaitas "Gazo" rankenėlės net neturiu, tai motoriukas įsijungia tik minant pedalus, yra 4 lygiai, pasivažinėjau savaitę daugiausia ant 2 lygio, tai tos pagalbos beveik nesijaučia, tiesiog labai lengvai mini sau ir važiuoji. Į rimtesnį kalną įsijungiu speed ar turbo režimus, tai užneša praktiškai pats. Žodžiu, adekvatiems žmonėms visai rekomenduotinas dalykas, jei nenori ir neketini dviračio naudoti sportui, bet grynai kaip alternatyvą automobiliui ar VT.
                                Kam įdomu, biudžetas tokio upgrade'o ~700 EUR, grubiai 300 už bateriją, tiek pat už variklį nu ir meistreliui dar 100.
                                Pritariu - elektra yra ateitis, labai geras variantas nenorintiems sportuoti, o commutinantiems arba šiaip keliaujantiems savais reikalais.

                                Comment


                                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                  Prisiminus diskusijas, kuriose lyginamas Vilniaus reljefo tinkamumas commutinimui su Nyderlandų ar Danijos miestų reljefu, mano asmeninis pavyzdys:

                                  Kelionė Vilniaus miesto ribose, atstumas 17 km, trukmė 50 min (mašina užtrunku 30 min.), sukilimas (elevation) - 151 m. Stačiausia įkalnė anot stravos - 18 proc. (dviračių tako (birios dangos, kad ją kur) nuo gariūnų link gudelių g. galas).

                                  Galima pagirt savivaldybę - tikrai didelėje dalyjes maršruto yra dviračių takai arba ramios gatvės. Yra kur pasitempt, bet progresas taip pat jaučiamas.

                                  Gaila negali nulyginti kalnų
                                  biri danga negali skaitytis kaip dviračių takas, ypač į įkalnę, nebent tikslas yra su MTB offroad prasilėkti.

                                  Kalnus nulyginti gali bet nenori. Kažkaip gatves darant tai lygina (nukasimo būdu).
                                  Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                                  Anyway, įsidėjau motoriuką į dviratį, tai ktnx kaip gerai, koks prakaitas seneliūzai, šalta nuo vėjo o ne prakaitas "Gazo" rankenėlės net neturiu, tai motoriukas įsijungia tik minant pedalus, yra 4 lygiai, pasivažinėjau savaitę daugiausia ant 2 lygio, tai tos pagalbos beveik nesijaučia, tiesiog labai lengvai mini sau ir važiuoji. Į rimtesnį kalną įsijungiu speed ar turbo režimus, tai užneša praktiškai pats. Žodžiu, adekvatiems žmonėms visai rekomenduotinas dalykas, jei nenori ir neketini dviračio naudoti sportui, bet grynai kaip alternatyvą automobiliui ar VT.
                                  Kam įdomu, biudžetas tokio upgrade'o ~700 EUR, grubiai 300 už bateriją, tiek pat už variklį nu ir meistreliui dar 100.
                                  Čia gal tas ant galinės padangos kur lietuviai gamina? kažkaip įtartinai man atrodė toks dalykas.

                                  Comment


                                    Vakare grįžau iš esmės tuo pačiu maršrutu atgal - atstumas tas pats, laikas tas pats, sukilimo jau daugiau - 170 m.

                                    Nepaisant didesnio bendro sukilimo ir didesnio karščio - vakare pavargau kur kas mažiau nei ryte - atgal važiuojant nėra tokių stačių įkalnių, o ta 18 proc. statumo įkalnė tikrai atėmė per daug jėgų.



                                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                    Prisiminus diskusijas, kuriose lyginamas Vilniaus reljefo tinkamumas commutinimui su Nyderlandų ar Danijos miestų reljefu, mano asmeninis pavyzdys:

                                    Kelionė Vilniaus miesto ribose, atstumas 17 km, trukmė 50 min (mašina užtrunku 30 min.), sukilimas (elevation) - 151 m. Stačiausia įkalnė anot stravos - 18 proc. (dviračių tako (birios dangos, kad ją kur) nuo gariūnų link gudelių g. galas).

                                    Galima pagirt savivaldybę - tikrai didelėje dalyjes maršruto yra dviračių takai arba ramios gatvės. Yra kur pasitempt, bet progresas taip pat jaučiamas.

                                    Gaila negali nulyginti kalnų

                                    Comment


                                      Kur yra ta 18 % įkalnė?

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Čia gal tas ant galinės padangos kur lietuviai gamina? kažkaip įtartinai man atrodė toks dalykas.
                                        Nope, ne tas. Man rodos juos vis dar sėkmingai gamina (?). Pas mane kinietiškas varikliukas, Tonsheng ar kažkaip panašiai vadinasi Nesigilinau. Atrodo štai taip:

                                        Comment


                                          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                          Kur yra ta 18 % įkalnė?
                                          Parašyta tekste

                                          https://goo.gl/maps/uMzjbyxtUbBYQpg98

                                          Comment

                                          Working...
                                          X