Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Smagu kad atsiranda tokios paslaugos. Iš jų FB matau, kad jie Vingio parke turi plovyklą, bet iš nuotraukoje lyg ir Bernardinų sodo teniso kortai? Tai papildomą vietą turbūt atidaro?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Dviračių takų pliusas, kad jie eina/gali eiti iki pat tavo namų durų, ir čia kalbam ne tik apie daugiabučių rajonus, bet ir priemiesčio nuosavų namų kvartalus. Ta pati Kopenhaga turi gerą VT, bet labai daug žmonių gyvena ir toli nuo metro stotelių, užtat prieigą prie dviračių takų turi turbūt 99% gyventojų.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Būtent! Pas mus yra ne dviračių takai, kuriais gali commutinti mieste, o pasivažinėjimo trasos. O tai yra skirtingi dalykai. Galbūt jie atspindi paklausą, nes dauguma dviračius naudoja ne kaip susiekimo, o kaip pasivažinėjimo priemonę.Paskutinis taisė Lettered; 2022.05.25, 12:31.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTurbūt Upės/Kalvarijų, kur sezoniniai su "kalnų dviračiais" ir aptemptakelniai "sportininkai" su plentiniais išvažiuoja dvi dienas per metus pasivažinėti ir trukdo normaliems žmonėms normaliai važinėti
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTurbūt Upės/Kalvarijų, kur sezoniniai su "kalnų dviračiais" ir aptemptakelniai "sportininkai" su plentiniais išvažiuoja dvi dienas per metus pasivažinėti ir trukdo normaliems žmonėms normaliai važinėti
- 1 patinka
Comment
-
Aš nesuprantu, kodėl bet koks pastebėjimas suvedamas į personalijas. Tipo "bambeklis, viskas tau negerai, pesimistas" ir t.t.
Ar tai pat jūs kalbate ir, sakykim, autoservise.
Maždaug:
- jums reikia keisti kaladėles ir salemblokai jau ant ribos
- na jūs ir bambeklis, visi blogi, išskyrus jūsų pačių automobilį
Comment
-
Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
visi blogi isskyrus pati, kaip daznai buna
Beje, ką manot dėl draudimo mieste važinėti kalnų dviračiais?
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą... - jums reikia keisti kaladėles ir salemblokai jau ant ribos...
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBeje, ką manot dėl draudimo mieste važinėti kalnų dviračiais?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Taip, čia prie Bernardinų sodo. Tikrai tokios paslaugos trūko, nes ten valyti tepaluotą dviratį nėra didelis malonumas. Plius sezono pradžioje kaip tik ir reikia sureguliuot stabdžius, patept lenciūgą ir pan., nereiks dėl tokių smulkmenų tempt dviračio iki taisyklos.
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąTikriausiai ir automobiliai, ir anglų kalba jums svetima - tos guminės įvorės vadinamos sailentblokais (silentblock).
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTaip, nors, lyginant su automobiliais (miestų vėžiu), dviratis yra geras ir efektyvus dalykas, jis yra visiškai nelygintinas geram VT.
Pvz. šito straipsnio nuotraukoje rodomoje betvarkėje tėra 20 žmonių:
https://wonderfulengineering.com/cop...c-jam-problem/
Yra traukinių, kurie lengvai sutalpina daugiau nei 100 kartų daugiau žmonių ir perveža juos visiškame komforte, pvz: https://www.railway-technology.com/p...le-deck-train/
Šioje nuotraukoje:
https://www.flickr.com/photos/16nine/4046289506
Traukinio vagono dydžio teritorijoje tėra pastatyti 10 dviračių. Miesto traukinio vagonas piko metu gali pervežti ir 10 kartų daugiau žmonių... ir jis neužimai visiškai jokios vietos mieste.
Dviračių takai yra labai gerai, ypač kol jais naudojasi mažai žmonių ir gali gauti visą taką sau, bet tai nėra kažkas, kas gali išspręsti rimtas miesto transporto problemas.
Gero ir VT ir dviračių infrastruktūros kombinacija yra labai sėkmingas automobilio priklausomybės žudikas. Įdomu kad danai ir olandai šiek tiek skirtingus būdus pasirinko įgyvendinti šitą kombo. Danai leidžia dviratį pasiimti į traukinį, o olandai sako kad danų sprendimas not scalable, ir jie nusprendė statyti didelius dviračių parkingus prie stoties (pvz Utrechto stotyje - 12.500 vietų ir vis tiek neužtenka), o kelionės tikslo stotyje gali dienai išsinuomoti kitą dviratį (ir viskas organizuojama geležinkelių kompanijos ir veikia valstybės mastu su tom pačiom kortelėm).
O dėl dviračių takų talpos - vietos tikrai nesunkiai galima rasti mažinant juostų skaičių ir konvertuojant gatves į dviračių prioriteto gatves su 30 km/h apribojimu. Olandai Vilniaus gyventojų skaičiaus miestuose žymiai mažesniame plote ir su 66% modaline dviračių dalimi kelionėms miesto viduje suranda vietos, tai ir mes, ar danai surasim. Net pateikto straipsnio nuotraukose akivaizdu kad mažinant juostų skaičių galima labai daug dviračių sutalpinti vietoj tų kelių automobilių.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Smagiausia būna grįžus po gero 100uko atsipūtus riedant link namų sutikt tokius kur nori palenktyniauti su aptemptakelniais nuo šviesoforo.If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTikrai tokios paslaugos trūko, nes ten valyti tepaluotą dviratį nėra didelis malonumas. Plius sezono pradžioje kaip tik ir reikia sureguliuot stabdžius, patept lenciūgą ir pan.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na, būna kad atmynus 100 ir grįžus į miestą ir ramiai riedant link namų, po kiek laiko žiūri kad kažkoks veilokas su "patogiu dviračiu už 300 litų" aplinkui sukinėjasi. Ir tada supranti, kad jūs jau paskutinius 5 km "lenktyniaujate".
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O tu irgi mini su šalmu ir tais juokingais aptemptais triusikais?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Važinėti be šalmo, kai tiek lakstančių bepročių su BMW, būtų šiek tiek negudru.
- 3 patinka
Comment
Comment