300km per metus tai čia 6 šeštadieniniai pasivažinėjimai po 50 km, ne tas kontekstas, čia galima sakyt beveik nevažinėjamas dviratis
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Net įdomu pasidarė, kokios problemos su išorinėm pavarom?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą300km per metus tai čia 6 šeštadieniniai pasivažinėjimai po 50 km, ne tas kontekstas, čia galima sakyt beveik nevažinėjamas dviratis-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
6000 km = nevažinėtas dviratis?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Bendroje 18 metų sumoje susidarė kilometražas. Aš turėjau omenyje, kad 6 šeštadienio pasivažinėjimai po 50km per metus yra praktiškai nevažinėjamas dviratis, nupučiamos dulkės tik. Ypač kontekste, apie kurį kalba buvo - commutinimo mieste kilometražai visai kiti.-
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Aš nelyginu 3 aukšto su Šeškinės kalnu. Bet pagal kai kuriuos pasisakymus šitoje temoje galima suprasti, kad dviračio mynimas kažkokia baisiai sunki veikla, ir jau vos ne po kelių minučių važiavimo žmogus žliaugia prakaitu.
Man atrodo, kad lipimas laiptais dažnai kaip tik yra intensyvesnė veikla, negu važiavimas dviračiu (nors ir trunka trumpiau). Lipimas laiptais yra labiau „smūginė apkrova“, o važiavimas dviračiu yra žymiai tolygesnis.
Dar reikia turėti omenyje, kad šaltuoju metų laiku laiptinės yra šildomos, o žmonės laipioja su lauko apranga, todėl prakaito tikimybė dar didesnė. Aš daugiau suprakaituoju net ne važiuodamas dviračiu, o būdamas su striuke šildomose patalpose arba lipdamas laiptais su striuke.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Klausimas visiems prakaituotojams: ar jūs apskritai naudojatės laiptais? Juk tai gana intensyvi fizinė veikla, padažnėja kraujospūdis, gali ir prakaitas išpilti. O jeigu dar šiltesnė diena, arba laiptinėje saulė įkaitinusi orą, nėra geros ventiliacijos... Ką daryti, jei darbas kokiame 3 aukšte ir nėra lifto? Gal reikalaujate iš darbdavio dušus įrengti?
Dabar net galvoju apie tūkstančius žmonių, gyvenančių 5 aukšte be lifto. Gal jie kiekvieną kartą užlipę į butą iškart eina po dušu? O gal kiekviename aukšte daro 2 minučių pertraukėles, kad nesuprakaituotų? Nes kaipgi po to būti, cituojant kai kuriuos forumiečius, „permirkusiam prakaitu“
Parašė taccido Rodyti pranešimąDar reikia turėti omenyje, kad šaltuoju metų laiku laiptinės yra šildomos, o žmonės laipioja su lauko apranga, todėl prakaito tikimybė dar didesnė. Aš daugiau suprakaituoju net ne važiuodamas dviračiu, o būdamas su striuke šildomose patalpose arba lipdamas laiptais su striuke.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
OK, bandysiu dar 20 metų "beveik nevažinėti" ir laukti "amžinų problemų".
Tačiau mintis tame, kad mes važiuojam pasivažinėt tik geru oru, kai gatvėse sausa.
Važiuojant kasdien bet kokiu oru, šlapia, purvas ir tt, gali būti kitaip...
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąO įdomumo dėlei, kas nors bandėt Vilniuje su vienos pavaros dviračiu važinėt? Atrodo smagu visai, kai nereikia apie pavaras galvot, bet įdomu kaip su Vilniaus įkalnėm.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąSu 1 pavara kažkaip ten geresnis sukimo momentas ar kas tai gaunasi? Na idėja ta, kad su viena pavara minti bus lengviau, nei su tokio pat greičio pavara ant dviračio su daugiau pavarų? Ar aš klystu?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąSu 1 pavara kažkaip ten geresnis sukimo momentas ar kas tai gaunasi? Na idėja ta, kad su viena pavara minti bus lengviau, nei su tokio pat greičio pavara ant dviračio su daugiau pavarų? Ar aš klystu?
- 1 patinka
Comment
-
Į dviračių saugyklas Tauragėje investuota per 700.000 Eur
Plačiau: https://www.vz.lt/smulkusis-verslas/...#ixzz7U2N0R019
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąĮ dviračių saugyklas Tauragėje investuota per 700.000 Eur
Plačiau: https://www.vz.lt/smulkusis-verslas/...#ixzz7U2N0R019
Jei kam įdomu, dar yra ir video apie tai kaip veikia saugyklos:
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAutomobiliams plovyklų turim n ant kiekvieno kampo, tunelinių, rankinių, degalinių, pagaliau ir dviračiams atsiranda panašios paslaugos.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąVakar pirmą karta vilniuje mačiau dviratininkų kamštį. Eilė prie šviesaforo buvo tokia didelė, kad per vieną ciklą visi nepravažiavo.
Comment
-
Taip, nors, lyginant su automobiliais (miestų vėžiu), dviratis yra geras ir efektyvus dalykas, jis yra visiškai nelygintinas geram VT.
Pvz. šito straipsnio nuotraukoje rodomoje betvarkėje tėra 20 žmonių:
https://wonderfulengineering.com/cop...c-jam-problem/
Yra traukinių, kurie lengvai sutalpina daugiau nei 100 kartų daugiau žmonių ir perveža juos visiškame komforte, pvz: https://www.railway-technology.com/p...le-deck-train/
Šioje nuotraukoje:
https://www.flickr.com/photos/16nine/4046289506
Traukinio vagono dydžio teritorijoje tėra pastatyti 10 dviračių. Miesto traukinio vagonas piko metu gali pervežti ir 10 kartų daugiau žmonių... ir jis neužimai visiškai jokios vietos mieste.
Dviračių takai yra labai gerai, ypač kol jais naudojasi mažai žmonių ir gali gauti visą taką sau, bet tai nėra kažkas, kas gali išspręsti rimtas miesto transporto problemas.
- 2 patinka
Comment
Comment