Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    300km per metus tai čia 6 šeštadieniniai pasivažinėjimai po 50 km, ne tas kontekstas, čia galima sakyt beveik nevažinėjamas dviratis

    Comment


      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

      Net įdomu pasidarė, kokios problemos su išorinėm pavarom?
      Esu sulaužęs porą išorinių pavarų tiesiog netyčia pamynęs atgal, kai užsikirsdavo. Taip pat iš patirties, kiek turėjau su išorinėmis, net gana švelniame UK klimate prisirenka purvo, vis kas nors ima trintis, užsikirtinėti, nuolat išsireguliuoja etc. Vilniuje gi važinėju tuo pačiu pigiu 3 pavarų bobišku dviračiu, kuris kainavo gal 600 Litų ir vidinės pavaros net nėra kažkokio žinomo brando (Shimano ar pan), bet po 5 metų važinėjimo ir ~20000km ridos, įskaitant žiemą per sniegus ir druskas, kilo lygiai nulis problemų. Nulis. Išvis nieko nedariau joms, neliečiau, nereguliavau ir netaisiau. Tiesiog veikia idealiai be sutrikimų. Nelabai net suprantu, kaip taip įmanoma, bet faktas yra toks, koks yra.

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        300km per metus tai čia 6 šeštadieniniai pasivažinėjimai po 50 km, ne tas kontekstas, čia galima sakyt beveik nevažinėjamas dviratis
        6000 km = nevažinėtas dviratis?
        -

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

          6000 km = nevažinėtas dviratis?
          Bendroje 18 metų sumoje susidarė kilometražas. Aš turėjau omenyje, kad 6 šeštadienio pasivažinėjimai po 50km per metus yra praktiškai nevažinėjamas dviratis, nupučiamos dulkės tik. Ypač kontekste, apie kurį kalba buvo - commutinimo mieste kilometražai visai kiti.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            Bendroje 18 metų sumoje susidarė kilometražas. Aš turėjau omenyje, kad 6 šeštadienio pasivažinėjimai po 50km per metus yra praktiškai nevažinėjamas dviratis, nupučiamos dulkės tik. Ypač kontekste, apie kurį kalba buvo - commutinimo mieste kilometražai visai kiti.
            OK, bandysiu dar 20 metų "beveik nevažinėti" ir laukti "amžinų problemų".
            -

            Comment


              Parašė taccido Rodyti pranešimą

              Aš nelyginu 3 aukšto su Šeškinės kalnu. Bet pagal kai kuriuos pasisakymus šitoje temoje galima suprasti, kad dviračio mynimas kažkokia baisiai sunki veikla, ir jau vos ne po kelių minučių važiavimo žmogus žliaugia prakaitu.

              Man atrodo, kad lipimas laiptais dažnai kaip tik yra intensyvesnė veikla, negu važiavimas dviračiu (nors ir trunka trumpiau). Lipimas laiptais yra labiau „smūginė apkrova“, o važiavimas dviračiu yra žymiai tolygesnis.

              Dar reikia turėti omenyje, kad šaltuoju metų laiku laiptinės yra šildomos, o žmonės laipioja su lauko apranga, todėl prakaito tikimybė dar didesnė. Aš daugiau suprakaituoju net ne važiuodamas dviračiu, o būdamas su striuke šildomose patalpose arba lipdamas laiptais su striuke.
              Smūginė trumpa apkrova prakaitavimo neiššaukia, žmogus dažniausiai normaliai prakaituoti pradeda (neskaitant aišku situacijų, kai apsirengus sėdim šiltoje patalpoje), kai dirba pulsu aukštesniu nei 110 ilgiau nei 10-15 min. O važiuojant tarkim iš senamiesčio į kokią pilaitę ar šeškinę tas lipimas į kalną ir būna pakankamai ilgas, kad būtum šlapias, kol užvažiuoji.
              Flickr

              Comment


                Parašė taccido Rodyti pranešimą

                Klausimas visiems prakaituotojams: ar jūs apskritai naudojatės laiptais? Juk tai gana intensyvi fizinė veikla, padažnėja kraujospūdis, gali ir prakaitas išpilti. O jeigu dar šiltesnė diena, arba laiptinėje saulė įkaitinusi orą, nėra geros ventiliacijos... Ką daryti, jei darbas kokiame 3 aukšte ir nėra lifto? Gal reikalaujate iš darbdavio dušus įrengti?

                Dabar net galvoju apie tūkstančius žmonių, gyvenančių 5 aukšte be lifto. Gal jie kiekvieną kartą užlipę į butą iškart eina po dušu? O gal kiekviename aukšte daro 2 minučių pertraukėles, kad nesuprakaituotų? Nes kaipgi po to būti, cituojant kai kuriuos forumiečius, „permirkusiam prakaitu“
                Naudojamės liftu. O šiaip tai taip, lipant į 5 aukštą taip pat suprakaituoji.
                Parašė taccido Rodyti pranešimą
                Dar reikia turėti omenyje, kad šaltuoju metų laiku laiptinės yra šildomos, o žmonės laipioja su lauko apranga, todėl prakaito tikimybė dar didesnė. Aš daugiau suprakaituoju net ne važiuodamas dviračiu, o būdamas su striuke šildomose patalpose arba lipdamas laiptais su striuke.
                Šaltu periodu tik įėjus į laptinę prasisegi, nusiimi pirštines ir t.t.

                Comment


                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                  OK, bandysiu dar 20 metų "beveik nevažinėti" ir laukti "amžinų problemų".
                  Ir mano paties dviratis jokių išorinių pavarų problemų neturėjo, ir daug daugiau nuvažiavęs.
                  Tačiau mintis tame, kad mes važiuojam pasivažinėt tik geru oru, kai gatvėse sausa.
                  Važiuojant kasdien bet kokiu oru, šlapia, purvas ir tt, gali būti kitaip...

                  Comment


                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                    O įdomumo dėlei, kas nors bandėt Vilniuje su vienos pavaros dviračiu važinėt? Atrodo smagu visai, kai nereikia apie pavaras galvot, bet įdomu kaip su Vilniaus įkalnėm.
                    Aš turiu vienos pavaros dviratį. Vasarą labai smagu su juo, beveik visur įvažiuoju (aišku pasistengus), nereikia galvoti apie pavaras, paprastas aptarnavimas. Visą šią žiemą su juo pravažinėjau, tai praktiškai irgi jokių bėdų neturėjau. Žinoma, per nevalytus ir išvaikščiotus šaligatvius kiek kėbloka, bet šiais metais visai gerai valomi šaligatviai buvo.

                    Comment


                      Su 1 pavara kažkaip ten geresnis sukimo momentas ar kas tai gaunasi? Na idėja ta, kad su viena pavara minti bus lengviau, nei su tokio pat greičio pavara ant dviračio su daugiau pavarų? Ar aš klystu?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Su 1 pavara kažkaip ten geresnis sukimo momentas ar kas tai gaunasi? Na idėja ta, kad su viena pavara minti bus lengviau, nei su tokio pat greičio pavara ant dviračio su daugiau pavarų? Ar aš klystu?
                        Nežinau kaip ten yra, bet tą patį pastebėjau. Su vienu bėgiu lengviau minasi nei tokio pačio ar lengvesnio santykio bėgis ant MTB.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Su 1 pavara kažkaip ten geresnis sukimo momentas ar kas tai gaunasi? Na idėja ta, kad su viena pavara minti bus lengviau, nei su tokio pat greičio pavara ant dviračio su daugiau pavarų? Ar aš klystu?
                          Idealiai tiesiai stovi grandinė ir nėra papildomų mazgų pridedančių trinties. Plius mažiau detalių kam sugest.

                          Comment


                            Į dviračių saugyklas Tauragėje investuota per 700.000 Eur

                            Plačiau: https://www.vz.lt/smulkusis-verslas/...#ixzz7U2N0R019

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Į dviračių saugyklas Tauragėje investuota per 700.000 Eur

                              Plačiau: https://www.vz.lt/smulkusis-verslas/...#ixzz7U2N0R019
                              Labai geras dalykas, saugyklos ne mažiau svarbu dviračių populiarinimui negu dviračių takai.
                              Jei kam įdomu, dar yra ir video apie tai kaip veikia saugyklos:

                              Comment


                                Automobiliams plovyklų turim n ant kiekvieno kampo, tunelinių, rankinių, degalinių, pagaliau ir dviračiams atsiranda panašios paslaugos.

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20220524_192901.jpg
Views:	244
Size:	2,23 MB
ID:	1970281

                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Automobiliams plovyklų turim n ant kiekvieno kampo, tunelinių, rankinių, degalinių, pagaliau ir dviračiams atsiranda panašios paslaugos.
                                  Smagu kad atsiranda tokios paslaugos. Iš jų FB matau, kad jie Vingio parke turi plovyklą, bet iš nuotraukoje lyg ir Bernardinų sodo teniso kortai? Tai papildomą vietą turbūt atidaro?

                                  Comment


                                    Vakar pirmą karta vilniuje mačiau dviratininkų kamštį. Eilė prie šviesaforo buvo tokia didelė, kad per vieną ciklą visi nepravažiavo.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Vakar pirmą karta vilniuje mačiau dviratininkų kamštį. Eilė prie šviesaforo buvo tokia didelė, kad per vieną ciklą visi nepravažiavo.
                                      Kurioje sankryžoje?

                                      Comment


                                        Turbūt Upės/Kalvarijų, kur sezoniniai su "kalnų dviračiais" ir aptemptakelniai "sportininkai" su plentiniais išvažiuoja dvi dienas per metus pasivažinėti ir trukdo normaliems žmonėms normaliai važinėti

                                        Comment


                                          Taip, nors, lyginant su automobiliais (miestų vėžiu), dviratis yra geras ir efektyvus dalykas, jis yra visiškai nelygintinas geram VT.

                                          Pvz. šito straipsnio nuotraukoje rodomoje betvarkėje tėra 20 žmonių:

                                          https://wonderfulengineering.com/cop...c-jam-problem/

                                          Yra traukinių, kurie lengvai sutalpina daugiau nei 100 kartų daugiau žmonių ir perveža juos visiškame komforte, pvz: https://www.railway-technology.com/p...le-deck-train/

                                          Šioje nuotraukoje:

                                          https://www.flickr.com/photos/16nine/4046289506

                                          Traukinio vagono dydžio teritorijoje tėra pastatyti 10 dviračių. Miesto traukinio vagonas piko metu gali pervežti ir 10 kartų daugiau žmonių... ir jis neužimai visiškai jokios vietos mieste.

                                          Dviračių takai yra labai gerai, ypač kol jais naudojasi mažai žmonių ir gali gauti visą taką sau, bet tai nėra kažkas, kas gali išspręsti rimtas miesto transporto problemas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X