Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Trečdalis žmonių važinėja kiekvieną dieną dviračiu į darbą ir kitais reikalais Amsterdame ar Kopenhagoje ir niekas ten antro rūbų komplekto nesivežioja. Visiškai įmanoma važiuoti tokiu tempu kad suprakaituotum ne daugiau nei eidamas/važiuodamas VT, ir nereikia gero fizinio pasirengimo tam.
    O važiuojant į darbą Amsterdame ar Kopenhagoje kiek kalnų reikia įvažiuoti?

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      O važiuojant į darbą Amsterdame ar Kopenhagoje kiek kalnų reikia įvažiuoti?
      O Vilniuje važiuojant iš periferijos į NMC, Saltoniškes ar Verslo trikampį į kiek kalnų reikia įvažiuoti?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        O Vilniuje važiuojant iš periferijos į NMC, Saltoniškes ar Verslo trikampį į kiek kalnų reikia įvažiuoti?
        2-3

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          2-3
          Kokie kalnai, į kuriuos reikia įvažiuoti, važiuojant į centrą iš Fabijoniškių, Šeškinės, Pilaitės, tolimųjų Žirmūnų, Viršuliškių, Karoliniškių?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            O Vilniuje važiuojant iš periferijos į NMC, Saltoniškes ar Verslo trikampį į kiek kalnų reikia įvažiuoti?
            Jei pvz. iš naujosios vilnios, tai iki NMC 4 rimtos įkalnės. Esu minęs ten, tai visas šlapias buvau. Nėra ką lyginti su Kopenhaga ar Amsterdamu.
            Flickr

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              O Vilniuje važiuojant iš periferijos į NMC, Saltoniškes ar Verslo trikampį į kiek kalnų reikia įvažiuoti?
              O jeigu atvirščiai, gyveni centre, o dirbi tarkim santariškių klinikose ar kur nors gamykloje aukštuosiuose paneriuose?
              Flickr

              Comment


                Su Nyderlanduose ir Danijoje paplitusiais kolchozais ir bobiškais dviračiais greitai nepavažiuosi, tai labai ir nesuprakaituosi.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Jei pvz. iš naujosios vilnios, tai iki NMC 4 rimtos įkalnės. Esu minęs ten, tai visas šlapias buvau. Nėra ką lyginti su Kopenhaga ar Amsterdamu.
                  Wow Naujosios Vilnios. O kaip dėl pagrindinių Vilniaus populiacijos centrų, kuriuos paminėjau? Kodėl nepakalbėjus apie kalnus, į kuriuos reikia įvažiuoti, važiuojant iš jų į centrą? Kodėl prireikė traukti Naująja Vilnią?

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Su Nyderlanduose ir Danijoje paplitusiais kolchozais ir bobiškais dviračiais greitai nepavažiuosi, tai labai ir nesuprakaituosi.
                    Į kalną minant net pirma pavara 10 km/h neįmanoma nesuprakaituoti, ypač, kai oras jau šiltesnis.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Kokie kalnai, į kuriuos reikia įvažiuoti, važiuojant į centrą iš Fabijoniškių, Šeškinės, Pilaitės, tolimųjų Žirmūnų, Viršuliškių, Karoliniškių?
                      Gali pasižiūrėti google maps pats. tik reikia pėsčiojo režimą pasirinkti nes dviračių nerodo. Nuo naujo daugiaaukščiu rajono fabijoniškėse iki centrinės stoties reikės ne tik nurėdėti nuo šeškinės kalno bet poto dar 54 metrus į viršų užvažiuoti.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Gali pasižiūrėti google maps pats. tik reikia pėsčiojo režimą pasirinkti nes dviračių nerodo. Nuo naujo daugiaaukščiu rajono fabijoniškėse iki centrinės stoties reikės ne tik nurėdėti nuo šeškinės kalno bet poto dar 54 metrus į viršų užvažiuoti.
                        Tai iki centrinės stoties reikia centro "duobę" įveikti, bet kalbama apie pagrindinę darbo vietų koncentraciją kuri yra žemai - Konstitucijos pr. su visom Saltoniškėm, Šnipiškėm ir pan., ir kitoj pusėj Gedimino pr. apylinkės ir Verslo Trikampis.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Gali pasižiūrėti google maps pats. tik reikia pėsčiojo režimą pasirinkti nes dviračių nerodo. Nuo naujo daugiaaukščiu rajono fabijoniškėse iki centrinės stoties reikės ne tik nurėdėti nuo šeškinės kalno bet poto dar 54 metrus į viršų užvažiuoti.
                          O iki pagrindinių darboviečių NMC, Saltoniškese, Ozo Parke? Kaip ten su tais kalnais? Be išvedžiojimų ir išsisukinėjimų prašyčiau.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            O iki pagrindinių darboviečių NMC, Saltoniškese, Ozo Parke? Kaip ten su tais kalnais? Be išvedžiojimų ir išsisukinėjimų prašyčiau.
                            Į tą pusę rimtų kalnų nėra, bet jeigu atvirščiai, gyveni centre, o darbas miesto pakraštyje, tada situacija priešinga.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              O iki pagrindinių darboviečių NMC, Saltoniškese, Ozo Parke? Kaip ten su tais kalnais? Be išvedžiojimų ir išsisukinėjimų prašyčiau.
                              Visi dirba NPC, saltoniškėse ir ozo parke? Gal tai pagrindinės darbovietės taip vadinamam ofiso planktonui.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Visi dirba NPC, saltoniškėse ir ozo parke? Gal tai pagrindinės darbovietės taip vadinamam ofiso planktonui.
                                Net ir ofisiniam ne pagrindinės, ofisų parkai po visą miestą išsimėtę, viršuliškės, perkūnkiemis, vilkpede, net lazdynuose nemažai pristatyta. Jau nekalbant apie visokias gamyklas, auto salonus, klinikas ir pan. John darbo vieta apskritai pėsčiom pasiekiama lengvai (kaip ir man), bet daugumai net su dviračiu privažiuot iki darbo vietos reikia nemažai suprakaituoti, nes Vilnius labai kalnuotas ir išsimėtęs tarp tų kalvų ir miškų.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2022.05.10, 10:12.
                                Flickr

                                Comment


                                  Aš nesuprantu ką čia bandote įrodyti. Taip, Vilniuje yra žmonių kurie gyvena tarkim Riešėje ir dirba kokiam nors Thermo Fisher'yje A.Paneriuose, ir jų commute į vieną pusę yra arti 30 km per nelygų reljefą. Tokių žmonių yra nedaug, ir niekas jiems nebando dviračio įsiūlyti. Yra ir fiziškai nepajėgių asmenų, yra visokių kitokių aplinkybių, kur automobilis tiesiog yra smarkiai patogesnis negu alternatyvos.

                                  Tačiau didžioji dalis žmonių, kurie sukelia kamščius miesto centre, miesto centre ir dirba, yra fiziškai sveiki, važiuoja automobiliuose po vieną maršrutu namai<>darbas be sustojimų ir ne daugiau nei 8 km, dažniausiai lygia ar žemėjančia trasa. Nematau jokių priežasčių kodėl bent tame tarpe dviračių modalinė dalis negali pasiekti trečdalio ar daugiau, kas leistų viso miesto mastu artėti prie kokių 20% dviračių dalies, ir tai jau būtų neblogas rezultatas mažinantis taršą ir apkrovą infrastruktūrai, ir tuo pat metu gerinantis visuomenės sveikatą.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Visi dirba NPC, saltoniškėse ir ozo parke? Gal tai pagrindinės darbovietės taip vadinamam ofiso planktonui.
                                    Tiesiog ten yra koncentruota daug darbo vietų. Tai kaip jiems ten su kalnais? Yra kalnai ar nėra?

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Į tą pusę rimtų kalnų nėra, bet jeigu atvirščiai, gyveni centre, o darbas miesto pakraštyje, tada situacija priešinga.
                                      O jeigu darbas Klaipėdoje arba Berlyne, tai išvis kaip tuo dvriačiu kasdien važiuosi. Išvada - vilniečiams dviračiai netinka, nes iki Berlyno kas rytą nuvažiuoti neišeina.
                                      Arba davai pasistenkim nenaudoti absurdiškų argumentų ir pavyzdžių.

                                      Comment


                                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                        Tačiau didžioji dalis žmonių, kurie sukelia kamščius miesto centre, miesto centre ir dirba, yra fiziškai sveiki, važiuoja automobiliuose po vieną maršrutu namai<>darbas be sustojimų ir ne daugiau nei 8 km, dažniausiai lygia ar žemėjančia trasa.
                                        Čia pats iš lempos tokią analizę padarėt, kad tokių žmonių nedaug? Vien jūsų minimas Thermo Fisher yra vienas didesnių darbdavių Vilniuje, o paneriuose darboviečių tūkstančiai. Dabar labai daug žmonių perka/nusipirko butų centre ar aplink jį, o darbo vietos po visą miestą išsimėčiusios, tai realiai daugumai gaunasi reikia važiuoti į bent vieną rimtą kalną. Gyvenantys individualiuose namuose dažnai apskirtai net neturi dviračių takų infrastruktūros. O senuose sovietiniuose rajonuose nemaža dalis gyventojų yra pensininkai, besinuomojantys studentai, kurie apskritai į darbą nevažiuoja.

                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        O jeigu darbas Klaipėdoje arba Berlyne, tai išvis kaip tuo dvriačiu kasdien važiuosi. Išvada - vilniečiams dviračiai netinka, nes iki Berlyno kas rytą nuvažiuoti neišeina.
                                        Arba davai pasistenkim nenaudoti absurdiškų argumentų ir pavyzdžių.
                                        Didžiausias Vilniaus darbdays yra santarų klinikos, kurios yra miesto pakraštyje, ne centre. O čia tik vienas pvz. Tai čia jūs naudojat kažkokius absurdiškus agumentus su berlynais.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2022.05.10, 10:38.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Jūs tuščiai ginčijatės - nėra esminio skirtumo ar tau į kalną reikės važiuoti ryte, ar vakare.

                                          Jei pakeliui į darba kalnas - ryte reikės paprakaituot, jei kalnas pakeliui namo - po darbo pavargus reikės į tą kalną puškuoti. Nu ne Amsterdame gyvenam

                                          Comment

                                          Working...
                                          X