Parašė Kristisz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O važiuojant į darbą Amsterdame ar Kopenhagoje kiek kalnų reikia įvažiuoti?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O Vilniuje važiuojant iš periferijos į NMC, Saltoniškes ar Verslo trikampį į kiek kalnų reikia įvažiuoti?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
2-3
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O Vilniuje važiuojant iš periferijos į NMC, Saltoniškes ar Verslo trikampį į kiek kalnų reikia įvažiuoti?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O Vilniuje važiuojant iš periferijos į NMC, Saltoniškes ar Verslo trikampį į kiek kalnų reikia įvažiuoti?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jei pvz. iš naujosios vilnios, tai iki NMC 4 rimtos įkalnės. Esu minęs ten, tai visas šlapias buvau. Nėra ką lyginti su Kopenhaga ar Amsterdamu.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąSu Nyderlanduose ir Danijoje paplitusiais kolchozais ir bobiškais dviračiais greitai nepavažiuosi, tai labai ir nesuprakaituosi.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kokie kalnai, į kuriuos reikia įvažiuoti, važiuojant į centrą iš Fabijoniškių, Šeškinės, Pilaitės, tolimųjų Žirmūnų, Viršuliškių, Karoliniškių?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Gali pasižiūrėti google maps pats. tik reikia pėsčiojo režimą pasirinkti nes dviračių nerodo. Nuo naujo daugiaaukščiu rajono fabijoniškėse iki centrinės stoties reikės ne tik nurėdėti nuo šeškinės kalno bet poto dar 54 metrus į viršų užvažiuoti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Gali pasižiūrėti google maps pats. tik reikia pėsčiojo režimą pasirinkti nes dviračių nerodo. Nuo naujo daugiaaukščiu rajono fabijoniškėse iki centrinės stoties reikės ne tik nurėdėti nuo šeškinės kalno bet poto dar 54 metrus į viršų užvažiuoti.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O iki pagrindinių darboviečių NMC, Saltoniškese, Ozo Parke? Kaip ten su tais kalnais? Be išvedžiojimų ir išsisukinėjimų prašyčiau.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O iki pagrindinių darboviečių NMC, Saltoniškese, Ozo Parke? Kaip ten su tais kalnais? Be išvedžiojimų ir išsisukinėjimų prašyčiau.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Visi dirba NPC, saltoniškėse ir ozo parke? Gal tai pagrindinės darbovietės taip vadinamam ofiso planktonui.Paskutinis taisė Lettered; 2022.05.10, 10:12.
- 1 patinka
Comment
-
Aš nesuprantu ką čia bandote įrodyti. Taip, Vilniuje yra žmonių kurie gyvena tarkim Riešėje ir dirba kokiam nors Thermo Fisher'yje A.Paneriuose, ir jų commute į vieną pusę yra arti 30 km per nelygų reljefą. Tokių žmonių yra nedaug, ir niekas jiems nebando dviračio įsiūlyti. Yra ir fiziškai nepajėgių asmenų, yra visokių kitokių aplinkybių, kur automobilis tiesiog yra smarkiai patogesnis negu alternatyvos.
Tačiau didžioji dalis žmonių, kurie sukelia kamščius miesto centre, miesto centre ir dirba, yra fiziškai sveiki, važiuoja automobiliuose po vieną maršrutu namai<>darbas be sustojimų ir ne daugiau nei 8 km, dažniausiai lygia ar žemėjančia trasa. Nematau jokių priežasčių kodėl bent tame tarpe dviračių modalinė dalis negali pasiekti trečdalio ar daugiau, kas leistų viso miesto mastu artėti prie kokių 20% dviračių dalies, ir tai jau būtų neblogas rezultatas mažinantis taršą ir apkrovą infrastruktūrai, ir tuo pat metu gerinantis visuomenės sveikatą.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Visi dirba NPC, saltoniškėse ir ozo parke? Gal tai pagrindinės darbovietės taip vadinamam ofiso planktonui.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Į tą pusę rimtų kalnų nėra, bet jeigu atvirščiai, gyveni centre, o darbas miesto pakraštyje, tada situacija priešinga.
Arba davai pasistenkim nenaudoti absurdiškų argumentų ir pavyzdžių.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąTačiau didžioji dalis žmonių, kurie sukelia kamščius miesto centre, miesto centre ir dirba, yra fiziškai sveiki, važiuoja automobiliuose po vieną maršrutu namai<>darbas be sustojimų ir ne daugiau nei 8 km, dažniausiai lygia ar žemėjančia trasa.
Parašė John Rodyti pranešimą
O jeigu darbas Klaipėdoje arba Berlyne, tai išvis kaip tuo dvriačiu kasdien važiuosi. Išvada - vilniečiams dviračiai netinka, nes iki Berlyno kas rytą nuvažiuoti neišeina.
Arba davai pasistenkim nenaudoti absurdiškų argumentų ir pavyzdžių.Paskutinis taisė Lettered; 2022.05.10, 10:38.
Comment
Comment