Jei ką, MTB tai tinkamiausias dviratis dabartiniam Savanorių prospekto takui. Miesto dviračiu per sudaužytą šaligatvį nepavažinėsi, MTB be problemų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąČia tik man nesiseka surasti, ar iš tiesų miestų dviračiai būna tik 6-7 pavarų, t.y. be pavarų viduryje ties pedalais? Pagal asmenines preferencijas, tiek pavarų Vilniuje mažoka, o imti kalninio su platesnėmis padangomis nesinori
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąJei ką, MTB tai tinkamiausias dviratis dabartiniam Savanorių prospekto takui. Miesto dviračiu per sudaužytą šaligatvį nepavažinėsi, MTB be problemų.Paskutinis taisė John; 2022.05.08, 03:43.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąČia tik man nesiseka surasti, ar iš tiesų miestų dviračiai būna tik 6-7 pavarų, t.y. be pavarų viduryje ties pedalais? Pagal asmenines preferencijas, tiek pavarų Vilniuje mažoka, o imti kalninio su platesnėmis padangomis nesinori
Comment
-
Viskas priklauso nuo to, koks yra perdavimas, t. y. net su 2 pavaromis galima į kalną minti lengviau ir tiesiojoj greičiau nei su dviračiu turinčiu daugiau pavarų.
Plento dviratis turintis didesnę priekinę žvaigždę su 50 dantukų bus lėtesnis nei plentinis su 53 dantukais.
MTB (ir plentinis) kuo daugiau dantų ant galinės didžiausios žvaigždės – tuo lengviau įminsi į kalną, o kuo mažesnė mažiausioji žvaigždė gale, tuo didesnis išvystomas greitis tiesiojoj.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąJei priekyje 1 žvaigždutė, gale apie 10. Pats šiandien suskaičiavau Dekatlone
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąJei priekyje 1 žvaigždutė, gale apie 10. Pats šiandien suskaičiavau Dekatlone
Kas dėl pavarų, tai įvažiuojant į kalną (pvz. Narbuto, Ukmergės, Kudirkos) tikrai neprošal turėti pavaras per vidurį. Paprasčiausiai dėl to, kad pavaros gale reguliuoja labiau dviračio greitį, o pavaros per vidurį - su kokia jėga turi sukti pedalus. Žinoma, jei važiuoji daugmaž lygiu maršrutu, pvz. Ozas - Rotušė, tada tikrai pakaks ir vienos pavaros.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąSportas sportui nelygu. Va pvz. beisbolininkai varžybose net nesuprakaituoja.
Tas pats ir su dviračiu - ramiai riedėdamas bobišku dviračiu suprakaituosi dar mažiau nei eidamas pėsčias, nes vėjelis gaivina.-
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Prie ko čia dušas? Jau 10+ metų į darbą važinėju dviračiu ir niekada dėl to nėra kilę problemų. Aišku nereikia minti kaip į šikną įgeltam. Taip pat yra e-dviračiai, kurie tokią problemą apskirtai eliminuoja net kalnuotose vietovėse.
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Diskusija tų pačių žmonių jau ne pirmą kartą dėl prakaito. Pasikartosiu ir aš: pakakdavo atvykus į darbą užeit į tualetą, pasiimt vieną vienkartinį rankšluostį, pasitapšnot nugarą ties kaklu, krutinę ir lengvai pažastis (kad nenusivalyt viso dezodoranto tepto namie). Nusiplauti tik veidą ir rankas, kad žvaliai jaustis.
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Net jeigu tik dėl sveikatos yra efektyviau savo važiavimą į darbą pakeisti važiavimu dviračiu nes tą patį kelionės laiką išnaudosi aktyviai ir reikės mažiau laiko sportui skirti po darbo.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
10 metų pavažinėjus tai aišku pripranti ir organizmas nebereaguoja, bet absoliuti dauguma važiuodami dviračiu prakaituoja. E-dviračiai yra galimas sprendimas, bet jie deja nelabai populiarūs.
Tai galima pasikartoti - neužtenka pasitapšnoti rankšluosčiu. Reikia vežtis minimum antrą rūbų komplektą.
Jeigu tik dėl sveikatos tai vaikščioti yra sveikiau nei važinėti dviračiu nes nukeliauti tą patį atstumą išnaudoji daugiau energijos ir pajungi didesnį kiekį raumenų grupių.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Trečdalis žmonių važinėja kiekvieną dieną dviračiu į darbą ir kitais reikalais Amsterdame ar Kopenhagoje ir niekas ten antro rūbų komplekto nesivežioja. Visiškai įmanoma važiuoti tokiu tempu kad suprakaituotum ne daugiau nei eidamas/važiuodamas VT, ir nereikia gero fizinio pasirengimo tam.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai galima pasikartoti - neužtenka pasitapšnoti rankšluosčiu. Reikia vežtis minimum antrą rūbų komplektą.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Trečdalis žmonių važinėja kiekvieną dieną dviračiu į darbą ir kitais reikalais Amsterdame ar Kopenhagoje ir niekas ten antro rūbų komplekto nesivežioja. Visiškai įmanoma važiuoti tokiu tempu kad suprakaituotum ne daugiau nei eidamas/važiuodamas VT, ir nereikia gero fizinio pasirengimo tam.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Kopenhaga ir Amsterdamas yra lygūs kaip stalas. Tiesa, bent jau Kopenhagoje būna stiprūs vėjai, bet tarp namų jie silpnesni.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Tai Vilniuje į darbą dar geriau, nes dažniausiai nuo kalno leidies ir net minti beveik nereikia. Ir taip, prieš vėją minti yra panašu kaip į įkalnę.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDar būtinai reikia nepamiršti amžiną ir nemirtingą anti-dviratininkų "o kas, jei ima lyti lietus?"
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nereikia meluoti ir sau, kad nėra skirtumo
Comment
Comment