Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei ką, MTB tai tinkamiausias dviratis dabartiniam Savanorių prospekto takui. Miesto dviračiu per sudaužytą šaligatvį nepavažinėsi, MTB be problemų.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Čia tik man nesiseka surasti, ar iš tiesų miestų dviračiai būna tik 6-7 pavarų, t.y. be pavarų viduryje ties pedalais? Pagal asmenines preferencijas, tiek pavarų Vilniuje mažoka, o imti kalninio su platesnėmis padangomis nesinori
      Yra 8 pavarų su vidinėmis pavaromis. Jie tiesiog brangesni, nei 3 pavarų.

      Comment


        Parašė alga Rodyti pranešimą
        Jei ką, MTB tai tinkamiausias dviratis dabartiniam Savanorių prospekto takui. Miesto dviračiu per sudaužytą šaligatvį nepavažinėsi, MTB be problemų.
        Šiaip tai pavažinėsi. Tiesiog visada verta užsidėti šiek tiek storesnes padangas. Aš visada nauoju tokias truputį platesnes. Minusų praktiškai jokių, bet visokius nelygumus ar net statesnius bortelius ima puikiai, kai tik būna poreikis. Apskritai beveik visur Vilniuje, įskaitant miško takus, puikiai pravažiuosi miesto dviračiu ir tam "kalnų" dviračio tikrai nereikia. Tiesiog nesidėk pačių siauriausių padangų. Kalbu iš ~5 metų ir keliolikos tūkstančių km važinėjimo Vilniuje prieš ir po Šimašiaus dviračių takų atsiradimą. Patikėk, nėra tokios vietos mieste, kur MTB yra "geriau" už miesto dviratį ar miestui sukomplektuotą hibridą. Nebent esi visiškas ekstremalas ir nori pašokinėti Karoliniškių ar Panerių raguvomis. Tada MTB yra geriau. Bet tik tada. 99.99% Vilniaus dviratininkų tai nėra aktualu.
        Paskutinis taisė John; 2022.05.08, 03:43.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Čia tik man nesiseka surasti, ar iš tiesų miestų dviračiai būna tik 6-7 pavarų, t.y. be pavarų viduryje ties pedalais? Pagal asmenines preferencijas, tiek pavarų Vilniuje mažoka, o imti kalninio su platesnėmis padangomis nesinori
          Dabar kalnų dviračiuose yra tendencija priekyje turėti tik 1 žvaigždę. Jei laikoma, kad kalnuose nereikia priekinių daugiau, tai mieste tikrai turėtų irgi užtekti tik gale permetamų.

          Comment


            Jei priekyje 1 žvaigždutė, gale apie 10. Pats šiandien suskaičiavau Dekatlone

            Comment


              Gale dažnai ir 12 bus + didžiausia milžiniško dydžio.

              Comment


                Viskas priklauso nuo to, koks yra perdavimas, t. y. net su 2 pavaromis galima į kalną minti lengviau ir tiesiojoj greičiau nei su dviračiu turinčiu daugiau pavarų.

                Plento dviratis turintis didesnę priekinę žvaigždę su 50 dantukų bus lėtesnis nei plentinis su 53 dantukais.

                MTB (ir plentinis) kuo daugiau dantų ant galinės didžiausios žvaigždės – tuo lengviau įminsi į kalną, o kuo mažesnė mažiausioji žvaigždė gale, tuo didesnis išvystomas greitis tiesiojoj.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                  Jei priekyje 1 žvaigždutė, gale apie 10. Pats šiandien suskaičiavau Dekatlone
                  Mintis, kad jei kalnų dviračiui, kur mirtinai aktualu pavaros, užtenka 10 gale, tai miesto dviračiui užteks ir 8.

                  Comment


                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                    Jei priekyje 1 žvaigždutė, gale apie 10. Pats šiandien suskaičiavau Dekatlone
                    Miesto (tų ,,retro'') arba hibridinių dviračių su daugiau negu 6 pavaromis ten neradau (pats galvoju apie naują dviratį), nebent jie juos turi e-parduotuvėje, o ne gyvai ekspozicijoje.

                    Kas dėl pavarų, tai įvažiuojant į kalną (pvz. Narbuto, Ukmergės, Kudirkos) tikrai neprošal turėti pavaras per vidurį. Paprasčiausiai dėl to, kad pavaros gale reguliuoja labiau dviračio greitį, o pavaros per vidurį - su kokia jėga turi sukti pedalus. Žinoma, jei važiuoji daugmaž lygiu maršrutu, pvz. Ozas - Rotušė, tada tikrai pakaks ir vienos pavaros.

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Sportas sportui nelygu. Va pvz. beisbolininkai varžybose net nesuprakaituoja.

                      Tas pats ir su dviračiu - ramiai riedėdamas bobišku dviračiu suprakaituosi dar mažiau nei eidamas pėsčias, nes vėjelis gaivina.
                      Prakaitas prakaitui nelygu. Turėjom kolegą, kuriam tik užėjus į laiptinę, jau ofisas žinodavo kas ateina. Tokiam ir be dviračio dušas būtinas, arba kitas sprendimas - visiškas nejudėjimas.
                      -

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Prie ko čia dušas? Jau 10+ metų į darbą važinėju dviračiu ir niekada dėl to nėra kilę problemų. Aišku nereikia minti kaip į šikną įgeltam. Taip pat yra e-dviračiai, kurie tokią problemą apskirtai eliminuoja net kalnuotose vietovėse.
                        10 metų pavažinėjus tai aišku pripranti ir organizmas nebereaguoja, bet absoliuti dauguma važiuodami dviračiu prakaituoja. E-dviračiai yra galimas sprendimas, bet jie deja nelabai populiarūs.
                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                        Diskusija tų pačių žmonių jau ne pirmą kartą dėl prakaito. Pasikartosiu ir aš: pakakdavo atvykus į darbą užeit į tualetą, pasiimt vieną vienkartinį rankšluostį, pasitapšnot nugarą ties kaklu, krutinę ir lengvai pažastis (kad nenusivalyt viso dezodoranto tepto namie). Nusiplauti tik veidą ir rankas, kad žvaliai jaustis.
                        Tai galima pasikartoti - neužtenka pasitapšnoti rankšluosčiu. Reikia vežtis minimum antrą rūbų komplektą.
                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                        Net jeigu tik dėl sveikatos yra efektyviau savo važiavimą į darbą pakeisti važiavimu dviračiu nes tą patį kelionės laiką išnaudosi aktyviai ir reikės mažiau laiko sportui skirti po darbo.
                        Jeigu tik dėl sveikatos tai vaikščioti yra sveikiau nei važinėti dviračiu nes nukeliauti tą patį atstumą išnaudoji daugiau energijos ir pajungi didesnį kiekį raumenų grupių.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          10 metų pavažinėjus tai aišku pripranti ir organizmas nebereaguoja, bet absoliuti dauguma važiuodami dviračiu prakaituoja. E-dviračiai yra galimas sprendimas, bet jie deja nelabai populiarūs.


                          Tai galima pasikartoti - neužtenka pasitapšnoti rankšluosčiu. Reikia vežtis minimum antrą rūbų komplektą.


                          Jeigu tik dėl sveikatos tai vaikščioti yra sveikiau nei važinėti dviračiu nes nukeliauti tą patį atstumą išnaudoji daugiau energijos ir pajungi didesnį kiekį raumenų grupių.
                          Trečdalis žmonių važinėja kiekvieną dieną dviračiu į darbą ir kitais reikalais Amsterdame ar Kopenhagoje ir niekas ten antro rūbų komplekto nesivežioja. Visiškai įmanoma važiuoti tokiu tempu kad suprakaituotum ne daugiau nei eidamas/važiuodamas VT, ir nereikia gero fizinio pasirengimo tam.

                          Comment


                            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                            Trečdalis žmonių važinėja kiekvieną dieną dviračiu į darbą ir kitais reikalais Amsterdame ar Kopenhagoje ir niekas ten antro rūbų komplekto nesivežioja. Visiškai įmanoma važiuoti tokiu tempu kad suprakaituotum ne daugiau nei eidamas/važiuodamas VT, ir nereikia gero fizinio pasirengimo tam.
                            Eidamas aš suprakaituoju gerokai daugiau, nei važiuodamas dvriačiu. Na o Vilniaus VT gali važiuoti apskritai tik mazochistai ir ieškantys infekcinių ligų.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              Tai galima pasikartoti - neužtenka pasitapšnoti rankšluosčiu. Reikia vežtis minimum antrą rūbų komplektą.
                              Tai ir pasikartosiu, kad kiti mano tuometiniai 2 kolegos net ir į WC neužeidavo prie kriauklės pasitapšnoti.

                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                Trečdalis žmonių važinėja kiekvieną dieną dviračiu į darbą ir kitais reikalais Amsterdame ar Kopenhagoje ir niekas ten antro rūbų komplekto nesivežioja. Visiškai įmanoma važiuoti tokiu tempu kad suprakaituotum ne daugiau nei eidamas/važiuodamas VT, ir nereikia gero fizinio pasirengimo tam.
                                Kopenhaga ir Amsterdamas yra lygūs kaip stalas. Tiesa, bent jau Kopenhagoje būna stiprūs vėjai, bet tarp namų jie silpnesni.

                                Comment


                                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                                  Kopenhaga ir Amsterdamas yra lygūs kaip stalas. Tiesa, bent jau Kopenhagoje būna stiprūs vėjai, bet tarp namų jie silpnesni.
                                  Tai Vilniuje į darbą dar geriau, nes dažniausiai nuo kalno leidies ir net minti beveik nereikia. Ir taip, prieš vėją minti yra panašu kaip į įkalnę.

                                  Comment


                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                    Tai Vilniuje į darbą dar geriau, nes dažniausiai nuo kalno leidies ir net minti beveik nereikia. Ir taip, prieš vėją minti yra panašu kaip į įkalnę.
                                    Prieš vėją yra blogiau nei kalnai. Kalnas turi nuokalnę, o vėjas, bent jau Danijoje, būna nepastovios krypties, atrodo, kad tau visą laiką pučia į veidą.

                                    Comment


                                      Dar būtinai reikia nepamiršti amžiną ir nemirtingą anti-dviratininkų "o kas, jei ima lyti lietus?"

                                      ​​
                                      ​​​​​

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Dar būtinai reikia nepamiršti amžiną ir nemirtingą anti-dviratininkų "o kas, jei ima lyti lietus?"

                                        ​​
                                        ​​​​​
                                        Nereikia meluoti ir sau, kad nėra skirtumo, ar važiuoti per lietų (be tam skirtos sportinės aprangos) ir su aplytais ir užrasotais akiniais ar sausu oru.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Nereikia meluoti ir sau, kad nėra skirtumo
                                          O kas ir kur čia taip melavo?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X