Kol rašinėjat, dabar prasideda Giro d"Italia su vienu dalyvaujančiu lietuviu. Tiesiogiai: https://cycling.today/2022-giro-ditalia-live-stream/
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTas pats ir su dviračiu - ramiai riedėdamas bobišku dviračiu suprakaituosi dar mažiau nei eidamas pėsčias, nes vėjelis gaivina.
Jeigu važiuoji normaliu greičiu, tai nesuprakaituoji. Kaip tik vasarą rytais važiuot būna dažniausiai maloniai vėsu, tik reikia mažiau prisirengti, negu kad einant pėsčiomis.
Žmonės, kurie visada labai daug prakaituoja – kitas reikalas. Bet jų nėra dauguma.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąKol rašinėjat, dabar prasideda Giro d"Italia su vienu dalyvaujančiu lietuviu. Tiesiogiai: https://cycling.today/2022-giro-ditalia-live-stream/
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Paprasta fizika, žmogus sportuodamas prakaituoja, ypač vasarą daug, tai kad nesmirdėti darbe reikia po sporto nusiprausti, tai dėl to vėl reikia vežiotis rankšliuosčius, kainuoja laiko ir pan.
Rytino piko metu net vasaromis būna dar vėsu po nakties. Daugiau suprakaituoti galima grįžtant, bet tada mažesnė problema namie pasipraust pažastis virš vonios, ir tai tik dėl to, kad skubėdavau grįžti namo.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Tas pats ir su dviračiu - ramiai riedėdamas bobišku dviračiu suprakaituosi dar mažiau nei eidamas pėsčias, nes vėjelis gaivina.
Bet su miestiniu galima ir smarkiau paminti. Nepaisant išvaizdos, jei dviratis tvarkingas ir guoliai geri, galima lėkti su vėjeliu. Va, pzvyzdžiui, vakar pedalavau iki Nemenčinės ir atgal, viso apie 50km visai smagiu tempu, lenkdamas sunkiai minančius, stenančius ir užpakalius nuo sėdynių vis keliančius plentistus-dviratistus su visa jų spalvota ir glotniai aptempta apranga.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Laimėtojai kaip visada dopinguoti?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Skirtingi žmonės skirtingai prakaituoja ir turi skirtingus higienos standartus. Kaip ir skirtingos darbo kryptys.
Svarbiausia, kad žmonės pasportuotų lauke. Dvirtakius išvis reiktų finansuoti dalinai iš sveikatos apsaugos biudžeto.
Bet dviratis yra apie žymiai daugiau nei tik sveikata: tai yra apie galimybę turėti tokią pat ekonomiškai gyvybingą ar dar gyvybingesnę miestų ekonomiką su žymiai mažesniais infrastruktūros kaštais ir žala žmonėms ir aplinkai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąNet jeigu tik dėl sveikatos yra efektyviau savo važiavimą į darbą pakeisti važiavimu dviračiu nes tą patį kelionės laiką išnaudosi aktyviai ir reikės mažiau laiko sportui skirti po darbo.
Ką norėjau pasakyti - esmė, kad žmonės būtų fiziškai aktyvūs. Jau vien tai yra milžiniškas žingsnis į priekį ir atpeka investicijas. O toliau prasideda n detalių su prakaitavimais, vaikais ir darželiais, darbo sferomis ir pan ir t.t.
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąBet dviratis yra apie žymiai daugiau nei tik sveikata: tai yra apie galimybę turėti tokią pat ekonomiškai gyvybingą ar dar gyvybingesnę miestų ekonomiką su žymiai mažesniais infrastruktūros kaštais ir žala žmonėms ir aplinkai.
Šiaip norint palaikyti „gyvybingesnę miestų ekonomiką“ reiktų uždraust eprekybą su paštomatais ir termosus.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
VT šitoj vietoj laimės vien dėl to, kad dviračiu po poros bokalų negražu važiuot
- 1 patinka
Comment
-
Jei išgėrus nebeišeina važiuoti, tai yra gana patogu įsitvėrus stumti dviratį. Taip ir lygsvarą lengviau išlaikyti, mažiau mėto į šonus. Provincijoje penktadienio vakare dauguma dviratininkų tik taip ir važiuoja.Paskutinis taisė Tomas; 2022.05.06, 15:40.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ai nu nereikia. Viskas ten gerai net ir po 6 bokalų būna, kiek pusbrolis pasakojo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąJei išgėrus nebeišeina važiuoti, tai yra gana patogu įsitvėrus stumti dviratį. Taip ir lygsvarą lengviau išlaikyti, mažiau mėto į šonus. Provincijoje penktadienio vakare dauguma dviratininkų tik taip ir važiuoja.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąVa, pzvyzdžiui, vakar pedalavau iki Nemenčinės ir atgal, viso apie 50km visai smagiu tempu, lenkdamas sunkiai minančius, stenančius ir užpakalius nuo sėdynių vis keliančius plentistus-dviratistus su visa jų spalvota ir glotniai aptempta apranga.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Būtent taip. Važiuojant į darbą ar kitur su reikalais, riedi lėtai, pedalus vos mini. Be to, taip jau gaunasi Vilniuje, kad tokiais atvejais tiek man, tiek daugumai, darbas yra kažkur apačioje, o namai aukščiau, kas reiškia, kad minti labiau reikia tik važiuojant namo.
Bet su miestiniu galima ir smarkiau paminti. Nepaisant išvaizdos, jei dviratis tvarkingas ir guoliai geri, galima lėkti su vėjeliu. Va, pzvyzdžiui, vakar pedalavau iki Nemenčinės ir atgal, viso apie 50km visai smagiu tempu, lenkdamas sunkiai minančius, stenančius ir užpakalius nuo sėdynių vis keliančius plentistus-dviratistus su visa jų spalvota ir glotniai aptempta apranga.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Smagiausia būna grįžus po gero 100uko atsipūtus riedant link namų sutikt tokius kur nori palenktyniauti su aptemptakelniais nuo šviesoforo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Principe taip. Geriausia plentiniais dviračiais važinėti keliais, kur pakankamai ilgi ruožai be šviesoforų, sankryžų ir pan. Asmeniškai rekomenduočiau Dzūkijos ar Aukštaitijos NP. Yra gana gerų atkarpų, kur mažai mašinų, geras asfaltas ir galima minti iki maksimumo. Pats ten plėtiniu mėgstu palakstyti, dėl ko nesuprantu, kaip galima tuo mėgautis važiuojant miesto dvriačių takais. Tiesa, važiuoju traukiniu (į Ignaliną arba Marcinkonis), o ne mašina.
Kiek kartų per mėnesį vežiesi plentinį į Ignaliną arba Marcinkonis? Skamba kaip tik kaip pasakymas tokio, kuris dviratį keletą kartų per sezoną geru oru ištraukia. Žmonės, kurie treniruojasi net mėgėjiškoms varžyboms, mina bent kokius 4-5 kartus per savaitę, su traukiniu neprivažinės. Jau nekalbant apie niurzgėjimą apie mirksiukus, čia iš viso kažkoks OldManYellsAtCloud.gif.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Nežinau, kažkaip nenuosekliai skamba. Sakai, kad Vilniuj santykinai mažai dviratininkų, kurie važiuoja su reikalais, bet tiems, kurie turi reikalą pasitreniruot už miesto, siūlai rinktis kokį kitą transporto būdą?
Kiek kartų per mėnesį vežiesi plentinį į Ignaliną arba Marcinkonis? Skamba kaip tik kaip pasakymas tokio, kuris dviratį keletą kartų per sezoną geru oru ištraukia. Žmonės, kurie treniruojasi net mėgėjiškoms varžyboms, mina bent kokius 4-5 kartus per savaitę, su traukiniu neprivažinės. Jau nekalbant apie niurzgėjimą apie mirksiukus, čia iš viso kažkoks OldManYellsAtCloud.gif.
Mieste, tiek rekreaciniam pasivažinėjimui, tiek kelionei į darbą geriausiai tinka miesto arba tam tikros konfiguracijos hibridiniai dvriačiai, o ne šiuo metu Vilniuje dažniausiai matomi įvairaus plauko kalnų dvriačiai.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tiesiog sakau, kad tam tikrai paskirčiai geriausia naudoti tam tinkamiausius daiktus. Kaip kad sriubą valgyti šaukštu, o ne šakute arba plentiniu dviračiu važinėti plentais, o ne dviračių takais vidury miesto. Nors šiaip net ne plentininkai labiausiai krenta į akis, o važinėjantys kalnų dviračiais asfaltuotais dviračių takais.
Mieste, tiek rekreaciniam pasivažinėjimui, tiek kelionei į darbą geriausiai tinka miesto arba tam tikros konfiguracijos hibridiniai dvriačiai, o ne šiuo metu Vilniuje dažniausiai matomi įvairaus plauko kalnų dvriačiai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei nori prasinešt Sapieginėj ar Koraluose su mtb, turėtum su miestiniu dviračiu nusivežt mtb iki miško?
Beje, fun fact ir pastebėjimas iš Kopenhagos. Kalnų dviračiais ten kone išskirtinai važinėja tik tamsesnio gymio atvykėliai iš Afrikos ir Artimųjų rytų šalių. Nežinau, kodėl, bet taip yra.
- 1 patinka
Comment
Comment