Įkišiu ir aš savo penkis centus. Ilgą laiką turėjau seną gerą MTB Cube, tokį visiškai tradicinį, storu rėmu, storais 26 ratais, nu toks traktoriukas ir važinėjau aš juo sau sėkmingai, taip pat ir su vaikiška kėdute prikabinta. Nu ir nup*zdino man jį svoločiai pernai vasarą, tai nusipirkau hibridinį – lengvesnis, didesniais ir plonesniais ratais, minasi lengviau, važiuojasi greičiau, žodžiu viskas kaip ir turėtų būt, nu bet nedžiugina.. Tenka save kontroliuot, kad nekirtinėčiau kampų per bekeles (nes menkiausias smėliukas ir jau slidinėja ratai), mieste akys krypsta į pravažiuojančius MTB. Manau kažkaip panašiai jaučiasi normalūs bachūrai, kai gimsta netyčiukas ir žmona priverčia parduot savo kregždę ir nusipirkt dyzelinį universalą, kad vežimėlis tilptų Sprendimas atrodo kaip ir logiškas bei praktiškas, bet juk raudoną coupe cabrio irgi ne iš praktinių sumetimų perki. Tai va tokia ta patirtis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kiek kartų apsisuks mažas 20" ratukas vs normalus ratas, pavyzdžiui, leidžiantis nuo Šeškinės kalno A juosta? Nori pasakyti, 20" trintis nebus didesnė už normalų ratą?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąJūs apie padangas ar ratus kalbat? Nes man atrodo mantasm kalba apie padangų storį, o ne ratų dydį. Didesni ratai aišku kad geriau dėl greičio.
Man irgi aišku, kad didesni geriau dėl greičio, tad pasimečiau kodėl jis kitaip galvoja.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Padangos atskira tema. Pvz teoriškai siauresnė padanga greitesnė. Jei dangai idealiai lygi.
Didesni ratai nereiškia, kad išmindamas tiek pat vatų važiuosi greičiau/toliau. Didesnį ratą ir išsukt daugiau jėgos reikia. Iš principo mažesnį/lengvesnį ratą lengviau išsukti, didesnis/sunkesnis ratas labiau inertiškas ir geriau laiko greitį.
Pagrindinis didesnio rato pliusas yra, kad mažiau reaguoja į kelio nelygumus. Taip pat didesnis kontaktinis plotas.
Bet jau startqvus pqts sakai, kad didesnis geriau laiko greitį.
Vien ilsėjimo metu (neminant) tu nuriedėsi greičiau, toliau su didesniu ratu.
It max greitį įsuksi didesnį su 28 nei su 26.
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąĮkišiu ir aš savo penkis centus. Ilgą laiką turėjau seną gerą MTB Cube, tokį visiškai tradicinį, storu rėmu, storais 26 ratais, nu toks traktoriukas ir važinėjau aš juo sau sėkmingai, taip pat ir su vaikiška kėdute prikabinta. Nu ir nup*zdino man jį svoločiai pernai vasarą, tai nusipirkau hibridinį – lengvesnis, didesniais ir plonesniais ratais, minasi lengviau, važiuojasi greičiau, žodžiu viskas kaip ir turėtų būt, nu bet nedžiugina.. Tenka save kontroliuot, kad nekirtinėčiau kampų per bekeles (nes menkiausias smėliukas ir jau slidinėja ratai), mieste akys krypsta į pravažiuojančius MTB. Manau kažkaip panašiai jaučiasi normalūs bachūrai, kai gimsta netyčiukas ir žmona priverčia parduot savo kregždę ir nusipirkt dyzelinį universalą, kad vežimėlis tilptų Sprendimas atrodo kaip ir logiškas bei praktiškas, bet juk raudoną coupe cabrio irgi ne iš praktinių sumetimų perki. Tai va tokia ta patirtis.
Parašė John Rodyti pranešimą
Aš kaip tik vertinu viską iš komforto ir paprasto mietso dviratininko pozicijos, kur maksimalus greitis, minimalus pasipriešinimas ar galimybė pravažiuoti pro kuo gilesnį griovį nėra prioritetas. Teigti, kad kalnų dviračiai yra pro kažkur patogūs, yra tiesiog beprotybė. Nu panašiai kaip sakyti, kad su sunkvežimiu yra patogu važiuoti į parduotuvę.
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąĮkišiu ir aš savo penkis centus. Ilgą laiką turėjau seną gerą MTB Cube, tokį visiškai tradicinį, storu rėmu, storais 26 ratais, nu toks traktoriukas ir važinėjau aš juo sau sėkmingai, taip pat ir su vaikiška kėdute prikabinta. Nu ir nup*zdino man jį svoločiai pernai vasarą, tai nusipirkau hibridinį – lengvesnis, didesniais ir plonesniais ratais, minasi lengviau, važiuojasi greičiau, žodžiu viskas kaip ir turėtų būt, nu bet nedžiugina.. Tenka save kontroliuot, kad nekirtinėčiau kampų per bekeles (nes menkiausias smėliukas ir jau slidinėja ratai), mieste akys krypsta į pravažiuojančius MTB. Manau kažkaip panašiai jaučiasi normalūs bachūrai, kai gimsta netyčiukas ir žmona priverčia parduot savo kregždę ir nusipirkt dyzelinį universalą, kad vežimėlis tilptų Sprendimas atrodo kaip ir logiškas bei praktiškas, bet juk raudoną coupe cabrio irgi ne iš praktinių sumetimų perki. Tai va tokia ta patirtis.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Man panaši situacija, seniau turėjau kalnų dviratį, o dabar hibridinį, greitis su juom didesnis, bet komforto mažiau. John turbūt tik centre raudonais takais ar kokiu Gedimino pr. pravažiuoja kelis šimtus metrų, todėl jam ir geriau dviratis plonais ratais.
Storos padangos = daugiau komforto. Čia pan. kaip kad ir mieste su kokiu Mercedes suv'u patogiau važinėti nei Ferrariu.
Lygiai tokia pati mano patirtis, čia matasm parodau, kad ir kiti tą tvirtina.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Man panaši situacija, seniau turėjau kalnų dviratį, o dabar hibridinį, greitis su juom didesnis, bet komforto mažiau. John turbūt tik centre raudonais takais ar kokiu Gedimino pr. pravažiuoja kelis šimtus metrų, todėl jam ir geriau dviratis plonais ratais.
Storos padangos = daugiau komforto. Čia pan. kaip kad ir mieste su kokiu Mercedes suv'u patogiau važinėti nei Ferrariu.
P.S. John jau sakė, kad važiuoja daug (tikrai daugiau nei aš), tai čia ne argumentas. Gal tiesiog kiekvienam savo ir tiek.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai, kad su mažais lengviau startuit aišku.
Bet jau startqvus pqts sakai, kad didesnis geriau laiko greitį.
Vien ilsėjimo metu (neminant) tu nuriedėsi greičiau, toliau su didesniu ratu.
It max greitį įsuksi didesnį su 28 nei su 26.
Nuriedėsi daugiau iš energijos įdėtos bėgėjantis.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąLygiai tokia pati mano patirtis, čia matasm parodau, kad ir kiti tą tvirtina.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Man panaši situacija, seniau turėjau kalnų dviratį, o dabar hibridinį, greitis su juom didesnis, bet komforto mažiau. John turbūt tik centre raudonais takais ar kokiu Gedimino pr. pravažiuoja kelis šimtus metrų, todėl jam ir geriau dviratis plonais ratais.
Storos padangos = daugiau komforto. Čia pan. kaip kad ir mieste su kokiu Mercedes suv'u patogiau važinėti nei Ferrariu.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Abiem atvejais.
Esminis klausimas trintis stebulėje. Bet niekad neteko sutikt šito argumento mtbistų forumuose aptarinėjant 26/29 skirtumus tai įtariu, kad lyginant du ratus su tokios pat kokybės stebulėm turėtų praktiškai nebūti skirtumo. Jei ir būtų, turbūt jį atpirktų aerodinamikos skirtumas su mažesniu ratu.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Max greitis visų pirma priklauso nuo žvaigdžių kombinacijos. Jei išsuki kombinaciją su didžiausiu perdavimo santykiu - tada aišku didesnis ratas leis išsukt daugiau. Bet užsidėjus atitinkamas žvaigždes ir mažas ratas neribos.
Nuriedėsi daugiau iš energijos įdėtos bėgėjantis.
Kaip tu net pagalvot galėjai, kad aš sakau, kad su bet kuria žvaigždžių kombinacija hibridas aplenks...
Jei lyginam ratų įtaką, tai aišku, kad kita turi būti vienoda.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su asfaltu trintis bus ta pati. Gal net su dideliu ratu didesnė, nes kontaktinis plotas būtų didesnis su tokio pačio pločio padangom.
Esminis klausimas trintis stebulėje. Bet niekad neteko sutikt šito argumento mtbistų forumuose aptarinėjant 26/29 skirtumus tai įtariu, kad lyginant du ratus su tokios pat kokybės stebulėm turėtų praktiškai nebūti skirtumo. Jei ir būtų, turbūt jį atpirktų aerodinamikos skirtumas su mažesniu ratu.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Teisumas čia ne prie ko. Ar olandai ir danai neteisus, važinėdami beveik išskirtinai mietso dviračiais? Tiesiog stebiuosi, kodėl žmonės save kankina ir renkasi netinkamus dviračius.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Būtų Vilnius plokščias kaip Danija ir Olandija - gal ir galima būtų kalbėt apie važinėjimą į darbą trijų pavarų miesto dviračiu nesuprakaitavus Dabar gi turim didžiąją dalį miegamųjų rajonų ant kalno ir senamiestį duobėje. Ne pats patogiausas reljefas kelionėms į darbą dviračiu neplanuojant persirenginėti
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kam persirenginėti po greito pasivažinėjimo į pakalnę?
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Dviratininkų klasika byloja, kad po kiekvienos nuokalnės yra ir įkalnė
Comment
Comment