Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Esmė, kad kratymas ir važiavimo minkštumas labai priklauso nuo pačio paspirtuko, kai daug išbandžiau, tada labai jaučiasi skirtumas.
Koks konkretus tavo modelis? Bandau googlintis, bet S10 labai jau dažnas paspirtukų numeris su kainomis nuo 300 iki 700 dolerių.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Gali būt.
Koks konkretus tavo modelis? Bandau googlintis, bet S10 labai jau dažnas paspirtukų numeris su kainomis nuo 300 iki 700 dolerių.
https://riedis.lt/en/escooters/125-e...0-18ah-10.html
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąIf a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Aš esu nusipirkęs tokį https://www.topocentras.lt/elektrini...ic-zalias.html
Labai gerai offroadu važiuoja, žole ir kitom nesąmonėm.
Minusas didelis, kad atstumas nuvaziuojamas 5-6 km.
Krovimas 8-12 h.
Maksimalus greitis galėtų būti didesnis, dabar iki 15km/h.
Susilanksto, į Golf bagažinę telpa, į Aurio netelpa.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Aš planavau pirkti tą naują Xiaomi Pro, bet nusipirkau ne brandinį nežinomą S10 ir labai džiaugiuosi, nes traukia iki 40 km/h, net į gana statų kalną 20 km/h, plius dėl didelių ratų ir 4 amortizatorių važiuoja labai minkštai net duobėtais Vilniaus dviračių takais ir šaligatviais. Tas Xiaomi ar pan. modelių kaip citybee nuomoja, tinkami važinėti miestais, kur infrastruktūra ideali, nėra kietų užvažiavimų per boldiūrus, duobių ir aišku reljefas visiškai lygus, nes city bee su savo maža variklio galia ir baterijos įtampa, net į mažą kalną netraukia bent kiek didesnio žmogaus. Tai siūlau irgi prieš perkant pavažinėti realiomis sąlygomis visokiais city bee, tada geresniais modeliais ir palyginti.
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTuriu Xiaomi M365, ne naują Pro versiją, o pirmąjį. Esu labai patenkintas, važiuoja gerai, traukia tiek, kiek nurodyta, t.y. nuvažiuojamas atstumas ir maksimalus greitis yra tikri kaip nurodyta.
Dėl važiavimo. Su bet kokiu paspirtuku važiuojant blogu šaligatviu kratys. Kratyt gali ir dviračiu važiuojant. Tai čia tą vistiek reik turėti omenyje, kad paspirtukas - ne automobilis. Kitas dalykas, kad aš (svoris apie 80 Kg) į Narbuto kalną užvažiuoju lenkdamas visus dviratininkus.
Turėjau vieną problemą: du kartus teko keisti kameras - reikia dažnai (bent kartą per mėn.) tikrinti slėgį padangose. Dar kiek įlinkęs yra vairą laikantis mechanizmas.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Ačiū, labai išsamiai, kaip tik labiausiai prie širdies yra M365, nes atrodo kaip geriausias kainos/specifikacijų santykis. Greitis ir atstumas tai 25km/h ir 30km, jo? Nes youtube ne kartą girdėjau versiją, kad maždaug jie yra daromi labiausiai besiorentuojant į Azijos rinką, tai atitnkamai skirti maždaug 60-65kg žmogui, o visi tie bloggeriai buvo 85-90kg, tai sakė vos ne 10% baterijos/per mile, tai tokiam žmogui range yra geriausiu atvejų 20 km... Tai smagu išgirst, kad su 80kg nėra jokių problemų, nes mano svoris yra toks pat. Dar įdomu kaip su karščiais/šalčiais, ar jie paveikia?
Čia, kaip suprantu, didžiausias minusas, nes kiek mačiau, visi po kelių savaičių keičia padangas į gumines be oro... O kiek laiko jau besinaudoji?
Dėl atstumo. Su tokio dydžio baterija labai daug įtakos turi važiavimo stilius. Tarkim aš kombinuoju tarp eco ir standartinio režimo. Mieste daugiau naudoju eco, nes lėtesnis įsibėgėjimas sutaupo daug energijos, ypač kai dažnai prie sankryžų reikia stoti. Standartinis režimas didesnį greitį išvysto, tai į kalną arba lygioje tiesioje vietoje. Kad būčiau nuvažiavęs tik 20 Km nėra buvę. Dažnai nuvažiuoju tiek ir dar lieka ~15% baterijos.
Žiemą nevažinėju, tad negaliu pakomentuot. Nu bet elektronika, baterijos. Jeigu ekstremalus karštis - aišku gali pakenkti, nes baterija irgi įkaista važiuojant. Jeigu -20, tai turbūt irgi nėra per daug gerai (nors važiuojant tai ji turbūt pati save pašildo, svarbu būtų nepalikt lauke).
Su guminėmis be oro yra įvairių nuomonių. Saugiau dėl to prakiurdymo, bet sako, kad jeigu vos kiek kietesnės, tai pradeda byrėti varžtai. Neatlaiko paspirtukas. Slėginės padangos vistiek duoda minkštumą, kai jo tikrai reikia ir kietumą važiuojant lygioje vietoje (tas irgi prideda atstumo).
Na, tokių visokių niuansų yra.
P.S. Nežinau kiek esu nuvažiavęs, tikrinau tik praėjusiais metais. Bet nebus ypatingai daug. Per savaitę tik kelis kartus arba kai į susitikimus reikia, kadangi dirbu iš namų...
P.P.S. Yra groupsas Facebooke, ten daug info yra apie "kasdienius rūpesčius": https://www.facebook.com/groups/paspirtukailietuva/Paskutinis taisė Creatium; 2019.07.10, 21:30.
- 1 patinka
Comment
-
Važiavimas su dviračiu nėra jau toks ekologiškas:
Driving a mile in a Model 3 uses 240Wh, or ~100 grams of CO2/mile with current US grid. Biking a mile uses 53kcal. Fruit or dairy emits ~5g of CO2/kcal (beef is 3 times that), so 150g of CO2/mile. So driving in a single-occupancy Tesla is lower emission than a fruitarian biking.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąVažiavimas su dviračiu nėra jau toks ekologiškas:
https://twitter.com/Robotbeat/status...49291568029696
- 1 patinka
Comment
-
Prezidentas pirmą kartą į darbą atvyko dviračiu – rekomenduoja ir kitiems
2020.09.18
Video: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...oja-ir-kitiems
Europos judumo savaitė įsibėgėjo ir skatina rinktis tvarų bei aplinkos neteršiantį transportą. Įdomu tai, jog prie akcijos prisijungė ir Prezidentas Gitanas Nausėda, kuris pasirinko į Prezidentūrą šį rytą keliauti dviračiu.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPrezidentas pirmą kartą į darbą atvyko dviračiu – rekomenduoja ir kitiems
2020.09.18
Video: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...oja-ir-kitiems
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Karoblis kasdien važiuoja į darbą dviračiu. Keista, kad Nuosėda tik dabar sužinojo, kad taip galima.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Karoblis kasdien važiuoja į darbą dviračiu. Keista, kad Nuosėda tik dabar sužinojo, kad taip galima.
Aš asmeniškai tik 5-aisiais važynėjimo metais pradėjau commute'int į darbą dviračiu, tad Nausėdos nesigauna kaltint, kai tik prieš pusmetį atrado dviratį apskritai. Net neabejoju, jog teko nemažą stresą patirti tiek išriedėjus darbo reikalais, tiek duodant tokį interviu ta proga.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąNesupykčiau jeigu net ir visą Belmonto gatvę rekonstruotų į draugiškesnę dviratininkams (ir pėstiesiems tuo pačiu), kad prezidentui būtų patogiau minti dviratį (net jeigu ir mins tik kartą į metus)
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBūtų puiku, jeigu kelionės dviračiu Prezidentui taptų norma, bent sezono metu. Kai baigs Manufaktūrų g. rekonstrukciją, tai išvis bus jam patogu važiuot.
(tas tiltelis naudotinas per Vilnelę nuo Manufaktūrų g.?)
https://www.google.com/maps/d/edit?m...524862225&z=17♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Dviračių pardavimai išaugo kelis kartus – vis dažniau nepagailima 1 000 Eur ir daugiau
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...eur-ir-daugiau
Didžiausi Šiaurės Europoje dviračių gamintojai veikiantys Šiauliuose tikina užsakymų turintys dvejiems metams į priekį. <...> Per metus ketinama čia pagaminti per 300 tūkst. įvairių dviračių.
<...> Šiauliai jau keliasdešimt metų prisistato dviračių miestu. Čia karjerą pradėjo ne vienas pasaulyje garsus sportininkas, norinčiųjų sportuoti BMX trasoje netrūksta ir dabar.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
Comment