John'ai - nesuklysk dėl vairo, pirk su normaliais plentiniais ragais Gultis ant tokio vairo visai nebūtina, o turesi mažiausiai 3 galimas rankų pozicijas, kas patogu važiuojant ilgesnes distancijas.
Tiesus vairas - tik viena rankų pozicija, be to pati nepatogiausia ir žalingiausia dilbio sąnariams
Gal ir taip. Tik kažko kaina skiriasi £150. Na dar pažiūrėsiu, kiek kapeikėlių turiu sąkaitoje
Geras pasirinkimas John, GD forume būtent šitas Sirrus tarp hibridų vienas labiausiai rekomenduojamų naujokams pagal kainos/kokybės santykį. Plentinio vairo tikrai nesibaidyčiau, beveik visais atvejais jis daug patogesnis. Kaina normalu kad išauga, nes eina visai kitos stabdžių ir pavarų rankenėlės. Naudojant commutinimui ir ypač UK purvasaugiai tikrai bus reikalingi, bet galėsi nusipirkt papildomai. Įvertink, kad reikės dar nusipirkt lemputes/mirksiukus, pirštines, aprangą, šalmą ir būtinai gerą spyną.
Nepirk to sirrus, uz tokia kaina gaut 7 zvaigzdziu kasete yra nesamone. Links ir links asis galinio rato ir seip specialized pirkdamas tu gausi tik rema ir zemiausio lygio komponentus.
Po miestą (kartais į darbą, kartais savaitgaliais po apilynkes dviračio takais), o taip pat noriu imti su savimi prie jūros.
Po miestą ir nesportui, vidine pavara manau yra idealu. Man tai dviratyje vienas svarbiausių elementų yra sėdinė ir aš pirmenybę teikiu seno modelio platesnėms sėdinėms, man tos naujos ir siauros tai ilgiau pavažiavus priverčia nepatogiai jaustis
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Jei jau taikai i kalnu tai su vidinem nelabai.. Jei finansai leidzia, siulyciau ziuret rimtesniu firmu kaip TREK, CUBE, FOCUS, CANNONDALE ir panasius. Nezinau kiek svarbi paciam sakes eiga, ar simfleksas SLX ar XT, bet kol yra galimybe pakankamai nebrangiai nuspirkt geros komplektacijos dvirati, tai naudociausi tuo..
Po miestą ir nesportui, vidine pavara manau yra idealu. Man tai dviratyje vienas svarbiausių elementų yra sėdinė ir aš pirmenybę teikiu seno modelio platesnėms sėdinėms, man tos naujos ir siauros tai ilgiau pavažiavus priverčia nepatogiai jaustis
Tom kai vaidini naujom ir siaurom galima det toki paminkstinima arba jau detis "pampersa" kaip tik "Audimas" nebrangiai labai neblogos kokybes parduoda..
Jei jau taikai i kalnu tai su vidinem nelabai.. Jei finansai leidzia, siulyciau ziuret rimtesniu firmu kaip TREK, CUBE, FOCUS, CANNONDALE ir panasius. Nezinau kiek svarbi paciam sakes eiga, ar simfleksas SLX ar XT, bet kol yra galimybe pakankamai nebrangiai nuspirkt geros komplektacijos dvirati, tai naudociausi tuo..
Matau gaudaisi dviračiuose, ką manai apie vokiškus Bulls dviračius? Kiek žiūrėjau, tai su tom pačiom konkrečiai dalimis koks nors Cube kainuoja kelis kartus brangiau. Kalba eina apie hibridinius dviračius.
Jei jau taikai i kalnu tai su vidinem nelabai.. Jei finansai leidzia, siulyciau ziuret rimtesniu firmu kaip TREK, CUBE, FOCUS, CANNONDALE ir panasius. Nezinau kiek svarbi paciam sakes eiga, ar simfleksas SLX ar XT, bet kol yra galimybe pakankamai nebrangiai nuspirkt geros komplektacijos dvirati, tai naudociausi tuo..
Ne, į kalnus netaikau visiškai
Be to, išleisti planuoju ne daugiau kaip 1500 lt. O dabar gal gali paaiškinti - kas yra tas simfleksas ir kas nuo jo priklauso? Tiesa, ar galit populiariai paaiškinti - ką vadinate "hibridiniu dviračiu"?
Vidinės pavaros ( panašiai kaip mašina su automatine pavarų dėže) - geras dalykas mieste, šiaip po apylinkes paturistauti.
Pas mane dviratis su 7 vidinėmis pavaromis tarnauja jau apie devynerius metus, nusiskundimų nebuvo. Mieste praktiškai naudojamos 3 - 4 pavaros, uzmiestyje, kai geras asfaltas 5 - 6 įsijungiu. 7 - gal kelis kartus (praktiškai nereikalinga, nors ir nemaišo) įjungęs buvau. Traukia gerai
O kadangi mano dviratis taisomas, tai iš garažo teko išsitraukti beveik nedėvėtą ir išgelbėtą „Turistą“, kuriam 40 metų. Lekia asfaltu (dviračių taku Vilijampolėj) kaip pakvaitęs
Ne, į kalnus netaikau visiškai
Be to, išleisti planuoju ne daugiau kaip 1500 lt. O dabar gal gali paaiškinti - kas yra tas simfleksas ir kas nuo jo priklauso? Tiesa, ar galit populiariai paaiškinti - ką vadinate "hibridiniu dviračiu"?
Simfleksas tai yra ta detale, kuri atlieka pavaros perjungima ir grandines permetima ant sekancios zvaigzdes. Randasi ant galinio rato xt yra tipo šūstra, bet tau to tikrai nereikia. O siaip tai eik i parduotuve ir issirink sau uz 1500 graziausia ir patogiausia. Visi tie Cube ir Trek bus brangesni del vardo, bet jokiu budu ne del kokybes. Ziurek, kad butu lengvas remas, beje, tos vidines pavaros tai yra visiska x...nia
Simfleksas tai yra ta detale, kuri atlieka pavaros perjungima ir grandines permetima ant sekancios zvaigzdes. Randasi ant galinio rato xt yra tipo šūstra, bet tau to tikrai nereikia. O siaip tai eik i parduotuve ir issirink sau uz 1500 graziausia ir patogiausia. Visi tie Cube ir Trek bus brangesni del vardo, bet jokiu budu ne del kokybes. Ziurek, kad butu lengvas remas, beje, tos vidines pavaros tai yra visiska x...nia
Ačiū. Problema tame, kad vieni sako kad x...nia yra vienas, o kiti - kad x...nia yra tai, ką siūlo pirkti pirmi
Geras sprendimas Jonai! Pats vazineju dviraciu beveik kasdien nuo pat pirmos dienos Londone. Pats turiu hibridini dvirati ir manau kad po miesta vazineti tai yra geriausias spendimas Vaira siulyciau rinktis paprasta, o ne racerio. Priezastys to butu, patogesne sedejimo padetis, nereikia vaziuoti taip susilenkus ir nepaskausta sprando, taip pat bent jau man lengviau dairytis ir sekti kas vyksta gatveje.
Siap tai paskutiniu metu pats galvoju apie dviracio keitima ir mano akys krypsta i C Boardman firma.
Vienas pigesniu variantu beveik sutelpantis i tavo mineta kaina http://www.halfords.com/webapp/wcs/s...egoryId_165534
Comment