startuok be salmo, iskart diskvalifikuos
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimąstartuok be salmo, iskart diskvalifikuos
Comment
-
Dviračių šayje gimusio olando trumpas pasakojimas apie dviračius Lietuvoje ir ne tik.
http://www.lrytas.lt/-13096212331308...ra%C4%8Diu.htm
taigi, olandiško stiliaus dizaino dviračio megėjams - http://www.youmedia.lt/vanmoof_lt
Comment
-
Londone prieš kelis metus paleista "Cycle Superhighways" schema, kurios esmė sukurti tiesioginius ir nenutrūkstamus dviračių maršrutus į Londono centrą iš aplinkinių rajonų ir priemiesčių. Kol kas veikia tik du tokie "koridoriai", bet iki 2015 planuojami dar 10.
Šiandien pats išbandžiau vieną tokį, kuris kaip tik eina nuo mano rajono į centrą (apatinėje žemėlapio dalyje "Merton to City"). Apie 16km ilgio nuotolį galima nesunkiai įveuikti per maždaug valandą, o su tinkamesniu dviračiu ir labiau pasitreniravus galima susisukti ir per 30-45 minutes, priklausomai nuo eismo sąlygų (kurios dažniausiai bus blogos-labai blogos). Panaši kelionė traukiniu trunka... maždaug tiek pat. Tik tai kainuoja apie £7 (į abi puses).
Žemėlapis paimtas iš Transport for London puslapio
Kaip tai atrodo realybėje...
Nuotraukos paimtos iš realcycling.blogspot.com
Tos nuotraukos puikiai atspindi, kaip viskas atrodo gatvėje t.y. paprastai tai tėra mėlynai nudažytas gatvės pakraštys, prieš sankryžas ir šviesoforines perėjas įrengtos salelės dviratininkams prieš mašinas, sankryžose nurodytos kryptys, pristatyta ženklų ir t.t. Kitaip tariant, pabandyta sukurti "nenutrūkstamo" maršruto įspūdį. Nors, kaip matosi iš tų nuotraukų, dažnai kelias būna užblokuotas priparkuotų mašinų arba autobusų.
Visgi idėja iš principo yra gera ir sąlygos dviratininkams tapo geresnės, nei buvo anksčiau. Pagrindinė problema ta, kad Londono gatvės labai siauros, daug visokių kliūčių, platinimui nėra vietos (ir noro) ir tiesiog nėra vietos tiesti atskirus dviračių takus kaip Nyderlanduose ar Vokietijoje (ar net Lietuvoje). Bet esamomis sąlygomis, ko gero, padaryta tai, ką buvo galima padaryti.
Taigi, iš esmės labai gerai, kad kažkas daroma. Vilniuje (ir kitur Lietuvoje) situacija su gatvėmis yra nepalyginamai geresnė nei Londone, dėl ko būtinai reiktų panašios vieningos schemos, kur būtų kuriamos sąlygos nenutrūkstamu maršrutu nuvažiuoti iš vienos vietos į kitą. Galbūt su kur kas daugiau atskirų dviračių takų. Reiktų šiek tiek investicijų (nors gal ir ne per daugiausiai), bet tai garantuotai padidintų dviračiais važinėjančių žmonių skaičių.Paskutinis taisė John; 2011.07.10, 03:08.
Comment
-
Klausimas dviratininkams
Paskutines kelias dienas galvojau ir, galima sakyti, priėmiau sprendimą. Pirksiu kokį nors padorų dviratį ir kasdien važinėsiu į centrą ir atgal (viso ~35km), užuot važinėjęs traukiniu. Kelionė tikriausiai truktų ne ką ilgiau, nei traukiniu, tačiau nieko nekainuos (traukinys ainuoja £7 į abi puses) ir padės sveikatai.
Tik kilo keli klausimai, kuriuos turėtų žinoti labiau patyrę dviratininkai:
- kokį dviratį geriausia pirkti važinėjimui asfaltuotomis gatvėmis? Biudžetas būtų kažkur iki £500/€500. Norėtųsi kuo lengvesnio, stipresnio ir patikimesnio, kad nereiktų per daug vargti. Bet, kadangi, nesu dviračių žinovas, į ką reiktų atkreipti dėmesį?
- ar 30-35km per dieną (17+17) yra tinkamas krūvis širdžiai ir šiaip organizmui? Vaikystėje per dieną lengvai nuvažiuodavau iki 50km ar net daugiau ir, o ir šį kartą išbandžius pavažiuoti savo pigiu kalnų dviračiu panašų atstumą viskas ėjosi puikiai ir net nepavargau.
Comment
-
Dviratį pirkau prieš 4 metus ir kainavo 700lt. Buvo keletas nedidelių gedimų, bet dėl mano paties kaltės. Pardavėjas sakė, kad galima nuvažiuot iki Prancūzijos. Per ryt ir poryt ketinu nuvažiuot apie 160km(teks nemažai važiuoti kelkraščiu). Tai bus kolkas didžiausias išbandymas dviračiui.Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.07.12, 01:49.
Comment
-
Jonai, manau, kad daug daugiau pagalbos galėtum sulaukti "Gero dviračio" forume : http://www.gerasdviratis.lt/forum/ Na, bet gali ir čia žinovų atsirastiPasaulį reikia susprogdint, kad žmonės būtų laisvi, nes tada visos sienos išlėks į orą.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą- ar 30-35km per dieną (17+17) yra tinkamas krūvis širdžiai ir šiaip organizmui? Vaikystėje per dieną lengvai nuvažiuodavau iki 50km ar net daugiau ir, o ir šį kartą išbandžius pavažiuoti savo pigiu kalnų dviračiu panašų atstumą viskas ėjosi puikiai ir net nepavargau.Paskutinis taisė Tomizmas; 2017.06.23, 11:28.Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Uch, kaip tingiu registruotis naujuose forumuose.
Šiaip, kaip suprantu, reikia žiūrėti į kažką panašaus į tai:
Šaltinis: http://www.evanscycles.com/products/...-bike-ec023871
t.y. "hybrid" dviratį, kuris turi visas "road" dviračio charakteristikas, bet paprastą ir patogesnį vairą, ant kurio nereikia "gultis" kaip sportininkui.
"Road" dviratis su savo keistu vairu
Šaltinis: http://www.evanscycles.com/products/...-bike-ec025025
Svoris praktiškai toks pats, kas reiškia, kad važiavimo charaklteristikos turėtų būti beveik identiškos, išskyrus paties dviratininko piziciją dėl vairo padėties.Paskutinis taisė John; 2011.07.12, 01:58.
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąDėl kitų dalykų nežinau, bet kas dėl krūvio, tai toks krūvis pakankamai neblogas, ir gali būti netgi didesnis. Pagal save žinau, kad man 30 - 35 km yra šiek tiek mažoka, o 50 - 60 km jau yra pats tas. Nors aišku, visa tai individualu ir priklauso nuo organizmo, kiek sportuojantis, ir t. t. Bet 50 km su dviračiu jaunam žmogui yra nieko ypatingo, o 30 - 35 iš viso lengva.Paskutinis taisė John; 2011.07.12, 02:12.
Comment
-
Pirkis lengvą plentinį dviratį, ne sunkesnį nei 14 kg, didesnių ratų (28), bėgių reikėtų ne daugiau 3-5.
Neblogas paveikslėlio variantas, tik patogesnio vairo reikėtų, su keliom padėtim rankom.
http://www.youmedia.lt/vanmoof_lt/
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąPirkis lengvą plentinį dviratį, ne sunkesnį nei 14 kg, didesnių ratų (28), bėgių reikėtų ne daugiau 3-5.
Neblogas paveikslėlio variantas, tik patogesnio vairo reikėtų, su keliom padėtim rankom.
http://www.youmedia.lt/vanmoof_lt/
Nors oficialiai tai "hibridas", bet, kaip suprantu, realiai nuo tikro plentinio siriasi tik dėl "paprasto" vairo, nes visos kitos charakteristikos kaip ir identiškos panašiems 100% plentiniams. Svoris 12kg, kaina lyg ir nesikandžioja (buvau nusiteikęs skirti iki £500). Reikia tikėtis, savaitgalį jau turėsiu ir pabandysiu kur nors toliau palėkti, prieš pradėdamas kasdieninę eksploataciją.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNa aš jau kaip ir nusižiūrėjau šitą: http://www.evanscycles.com/products/...-bike-ec023871
Nors oficialiai tai "hibridas", bet, kaip suprantu, realiai nuo tikro plentinio siriasi tik dėl "paprasto" vairo, nes visos kitos charakteristikos kaip ir identiškos panašiems 100% plentiniams. Svoris 12kg, kaina lyg ir nesikandžioja (buvau nusiteikęs skirti iki £500). Reikia tikėtis, savaitgalį jau turėsiu ir pabandysiu kur nors toliau palėkti, prieš pradėdamas kasdieninę eksploataciją.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąJo, aš kažkaip irgi primečiau, kad 35km per dieną yra menkniekis. Manau dar šiek tiek apsipratęs galėčiau nesunkiai per dieną įveikti ~60km (aišku, daug kas priklauso nuo kelio, nes idealiu keliu būtų galima ir 100km nuvažiuoti). Tiesa, man tektų važinėti Londono gatvėmis, kas tikriausiai yra bent 3 kartus nepatogiau, nei šiaip važiuoti plentu. Iš tiesų, tai man dabar net keista, kad čia taip mažai žmonių važinėja dviračiais. Juk visai nesunku. Tiesiog visi įsitikine, kad Londonas toks didelis, kad commutinti dviračiu neįmanoma. Pasirodo, ne tik įmanoma, bet kai kuriais atvejais net greičiau, nei traukiniu ar metro. Žodžiu, labai džiaugiuosi, kad pagaliau galėsiu nuoširdžiai pasiūsti n***** lupikaujančias traukinių kompanijas, kurios išnaudoja žmones, netrinčius (arba to nežinančius) transporto alternatyvų. O už sutaupytus pinigus pirksiu naują DSLR'ą ir keliausiu į Aziją.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKasdien į darbą važinėti dviračiu tiesiog nėra labai praktiška. Ne visur yra kur jį laikyti, vėsesniu metų laiku reikia daugiau apsirengti, tad važinėti nėra taip komfortiška, beto visas būni sušilęs ir suprakaitavęs nuo pat ryto biure, taip pat jei lyja, kas lieka iš drabužių ir kaip jie atrodo?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąUch, kaip tingiu registruotis naujuose forumuose.
Šiaip, kaip suprantu, reikia žiūrėti į kažką panašaus į tai:
Atvaizdas
Šaltinis: http://www.evanscycles.com/products/...-bike-ec023871
t.y. "hybrid" dviratį, kuris turi visas "road" dviračio charakteristikas, bet paprastą ir patogesnį vairą, ant kurio nereikia "gultis" kaip sportininkui.
"Road" dviratis su savo keistu vairu
Atvaizdas
Šaltinis: http://www.evanscycles.com/products/...-bike-ec025025
Svoris praktiškai toks pats, kas reiškia, kad važiavimo charaklteristikos turėtų būti beveik identiškos, išskyrus paties dviratininko piziciją dėl vairo padėties.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKasdien į darbą važinėti dviračiu tiesiog nėra labai praktiška..Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
John'ai - nesuklysk dėl vairo, pirk su normaliais plentiniais ragais Gultis ant tokio vairo visai nebūtina, o turesi mažiausiai 3 galimas rankų pozicijas, kas patogu važiuojant ilgesnes distancijas.
Tiesus vairas - tik viena rankų pozicija, be to pati nepatogiausia ir žalingiausia dilbio sąnariamsIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
Comment