Šiap tai geras sprendimas. Didžiausia problema su dviračiais - jų matomumas. Aš pats, net ir dienos metu, visada įsijungiu mirksintį LED žibintą, nors tokios prievolės čia ir nėra.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiap tai geras sprendimas. Didžiausia problema su dviračiais - jų matomumas. Aš pats, net ir dienos metu, visada įsijungiu mirksintį LED žibintą, nors tokios prievolės čia ir nėra.
Aš tai siūlyčiau į KET įrašyti kad kiekvienas dviratininkas būtinai dieną/naktį dėvėtų šalmą ir tokį žibintą ant šalmo.
Comment
-
Tokiais atvejais beveik išimtinai kaltas pačių dviratininkų neatsargumas. Auksinė taisyklė - jeigu priekyje didele mašina (fūra, traktorius, etc.) laikykis atokiau už jo.
Visgi žibintai, vertinant bendrai, padeda pagerinti dviračio matomumą ir saugumą. Tai yra vienereikšmiškai teigiamas dalykas. Be to žibintai šiais laikais yra nebrangūs, įkraunami iš USB laido ar net saulės šviesos, kas reiškia, kad nusipirkus tikriausiai nereiks papildomų išlaidų baterijoms.
Kitas dalykas važiavimo kultūra. Dviratininkai lygiai taip pat turi išmanyti KET ir jų laikytis. Jeigu to nebus, nepadės nei žibintai, nei liemenės.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąLabiau reikėtų visiškai privalomų šalmų ir griežtesnės jų kontrolės, nes kokie 95 procentai nepilnamečių važinėja be jų.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Aš tai nematau tame jokios problemos, juolab, kad viskas yra daroma dėl saugumo
Esmė ta, kad dviračių naudojimą mėgsta tvarkyti tie, kurie neišlipa iš automobilio. Nesikalba su dviratininkų organizacijomis, tiesiog patys nusprendžia, kad taip bus geriau. Žino, kad yra tokios liemenės, ir jas bruka. Kad dieną speciali dviratininko apranga dar geriau atkreipia dėmesį nei liemenė, jiems per sunku suprasti. O priekinis žibintas dieną saugumui turi tiek pat įtakos kiek ratų stipinų skaičius. Juk dviratininkas dažniausiai nukenčia iš nugaros arba iš šono. Be to, standartiniai dviračių žibintai yra silpni, sutemus tas 1 W nelabai matomas, o dieną jokio skirtumo, ar degs, ar ne. Net ir automobilių šviesų žibinimas šviečiant saulei yra pakankamai kvailas reikalavimas.
Kas trukdo politikams įsipareigoti kasmet nutiesti po xx km naujų dviračių takų?Paskutinis taisė senasnamas; 2013.06.23, 15:27.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąDviratininkams po ratais dažniausiai pasimaišo kėgliai, kurie spjauna į KET ir tai, kad eina dviračių taku. Apie nusenusias bobutes nėr ką kalbėti.
Comment
-
Taip, o jei dar koks apšvietimo stulpas stovi pėsčiųjų dalyje, kaip kad take Olimpiečių gatvėje: http://goo.gl/maps/zwOMZ
Comment
-
Vis tik prastūmė tą kvailą pataisą:
http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61716345
Net nežinodamas, kas iniciatorius, atspėjau teisingai - storapilvis užkietėjęs automobilininkas. Tai, pasirodo, Brundza. Jeigu jis ir yra matęs dviratį, tai tik pro priekinį automobilio stiklą. Jam atseit rūpi dviratininkų saugumas, o iš tikrųjų - kad dviratininkų gatvėse tiesiog nebūtų.
Komentaras:
Brunza didysis kelių eismo taisyklių reguliatorius, čia tas pats kur teistas už pasišalinimą iš autoyvykio vietos?
Šito viso reikalo tikslas gana aiškus - padaryti automobilių vairuotojus visada nekaltais. Nes daugeliu atvejų ko nors trūks: ar liemenė bus per tamsi, ar žibintas pavogtas ar dar kas nors, ar bukas policininkas sakys, kad ryški dviratininko maikutė tai ne kelininko liemenė...
Kaip jūs įsivazduojate dviračių nuomos plėtrą? Pvz. Paryžiuje ar Briuselyje tai yra viešo transporto dalis. Gali su tuo pačiu bilietėliu pasiimti ir miesto dviratį pravažiuoti per centrą ar iki kitos stotelės. Kas pas mus galės legaliai nuomotis dviračius neturėdami liemenių?
Atleiskit, ponai vairuotojai, kaip jūs galit vairuoti, kai nematot dviratininkų arba pėsčiųjų? Kokie gi ten jų greičiai? Kur dar pasaulyje privaloma dviratininkams važinėti DIENĄ SU ĮJUNGTAIS ŽIBINTAIS? Man tai labiau panašu į tai, kaip vienas pamišęs vairuotojas mylintis tik automobilius, jų sukeliamus kamščius ir negalintis pripažinti kitų teisių ir interesų prastūminėja savo fobijomis paremtus įstatymus.
Comment
-
Paimkim tokį pavyzdį: užmiestyje reikia važiuoti prieš eismą, taip? Jei taip, tai ką pakeis ta priekinė žvakelė atvažiuojančiam iš priekio? Teisingai, visiškai nieko. Ir dar apėjimas: tenka išlįst į rajoną - kelkraštis jūsų paslaugoms, tai vienintelį viso šito tikslą tematau $$$. Belieka tik įstatymais priimt prievartinę visų dviračių ryškią spalvą.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Liemenė arba privalomi įjungti žibintai bus reikalingi tik kelio važiuojamojoje dalyje noriu pridurti, tad belieka važinėti dviračių takais ir kelkraščiais, neturint liemenės ar žibintų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKelkraštis yra kelio dalis, tad liemenė būtina. O jei kalbi apie šaligatvius, tai jais važiuoti dviračiu draudžia KET.
Ir išvis manęs nėra nei karto sustabdę dėl to, kad važinėju šaligatviais, nes ant asfalto man paprasčiausiai baisu.
Comment
Comment