Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNa jei iki darbo/mokslo 15 km, niekas su mašiną/autobusu nevažiuos... tik dviračių... nepriklausomai nuo sezono, orų, paros laiko, menulio fazes...
Comment
-
/\ manau maksimalus butu apie 20 km kur yra alternatyva, ir kokie 25 km kur jos nera.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąPaskaičius susidaro vaizdas, kad Jonas per daug sudėtingai žiūri į šitą reikalą. Juk tereikia vieno - sėsti ir važiuoti*******
Miestai.net Fb
Comment
-
Tai panašu į manę...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTai panašu į manę...
Comment
-
AtvirkščiaiEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Nereikia tų saugos šalmų suabsoliutinti. Jie reikalingi važinėjant ekstremaliau arba judriomis gatvėmis. Kai kuriose šalyse įvedus privalomus dviračių šalmus, sumažėjo dviračių populiarumas. Lietuvoje irgi prieš keletą metų buvo tokios diskusijos, gerai kad baigėsi šalmų nenaudai. Gerai nepamenu, bet ar tik ne Kubiliaus dėka. Kas dviračiu važinėja, tas supranta, kad visokių šalmų privalomumas visais važiavimo atvejais tik atbaido nuo dviračio. Be to, kad šalmas atliktų savo funkcijas, turi būti kokybiškas. Tokie šalmai kainuoja maždaug 200 Lt. Kas norės tiek mokėti, kai šalmo kaina nedaug atsilieka nuo pigių dviračių kainų. O ant galvos dėtis 20 Lt kainuojantį šalmą turbūt tas pats kas puodą. Avarijos atveju gal tik dar labiau sužalotų. Lietuvoje tai nukentėjusių dviratininkų skaičių gerokai sumažintų ne šalmai, o kokybiškesni dviračių takai ir geresni dviračiai. Be to, šalmai sukelia tokį "rizikos kompensavimo efektą", kai būdamas su šalmu dviratininkas linkęs labiau rizikuoti, nes jaučiasi saugesnis. Išvada: jei galva tuščia, tai nepadės ir šalmas. Nors kita vertus, o kam tuščiai galvai šalmas?
Comment
-
Kyla klausimas kodėl apskritai prekyboje pilna prekių, kurios yra nekokybiškos, kaip paminėti šalmai už 20 litų. Maistas griežtai kontroliuojamas, dėl pavojaus žmogaus sveikatai ar gyvybei, o įvairios pramoninės prekės jau nebe, nebent iš higieninės pusės. Lyg bevertis šalmas kritimo atveju, ar išsinėręs automobilio šarnyras (mano atveju) jau nebepavojinga.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKyla klausimas kodėl apskritai prekyboje pilna prekių, kurios yra nekokybiškos, kaip paminėti šalmai už 20 litų. Maistas griežtai kontroliuojamas, dėl pavojaus žmogaus sveikatai ar gyvybei, o įvairios pramoninės prekės jau nebe, nebent iš higieninės pusės. Lyg bevertis šalmas kritimo atveju, ar išsinėręs automobilio šarnyras (mano atveju) jau nebepavojinga.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKyla klausimas kodėl apskritai prekyboje pilna prekių, kurios yra nekokybiškos, kaip paminėti šalmai už 20 litų. Maistas griežtai kontroliuojamas, dėl pavojaus žmogaus sveikatai ar gyvybei, o įvairios pramoninės prekės jau nebe, nebent iš higieninės pusės. Lyg bevertis šalmas kritimo atveju, ar išsinėręs automobilio šarnyras (mano atveju) jau nebepavojinga.
Comment
-
Kad yra pasirinkimo laisvė, tai gerai: kas nori gero, moka daugiau, kas nori paprasto, moka mažai. Daug blogiau, kai už didelę kainą mėginama parduoti prastą prekę, t. y. kai kaina neatitinka kokybės. O dviračių šalmų atveju tie kokybės skirtumai sunkiai pajuntami - daug žmonių juk visą gyvenimą pravažinėja be jokių pavojingų kritimų, tai ir nesužino, ar tas jų šalmas tikrai gali būti kuo nors naudingas. Dviračių šalmai yra kažkiek ir mados dalykas - gražiai atrodo, padeda sukurti profesionalo įvaizdį. Bet norint kalbėti apie jų privalomumą reikėtų rimtų tyrimų su rimta statistika.
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąPaskaičius susidaro vaizdas, kad Jonas per daug sudėtingai žiūri į šitą reikalą. Juk tereikia vieno - sėsti ir važiuoti
Kadangi niuansų labai daug, o tikslai irgi konkretūs (pinigų taupymas, sportavimas, tam nesugaištant daugiau laiko, nei įprastai), reikia labai tiksliai viską įvertinti ir išsiaiškinti, kaip optimaliai visa tai pasiekti. Kitu atveju gali patekti į avariją ir būti sužalotas, dėl netinkamo eksploatavimo sugadinti dviratį ir po to leisti pinigus taisymui, susirgti nuo persišaldymo ir t.t. ir pan. Geriau viso to išvengti.
Beje, šiandien pirmąkart važiavau nauju dviračiu į centrą (18+18km). Jau supratau, kad būtinai reikia lietingam orui skirtos aprangos ir gerokai stipresnės priekinės lempos, kuri ne tik įspėtų kitus eismo dalyvius, bet ir apšviestų kelią ir galimas kliūtis tamsoje.Paskutinis taisė John; 2011.07.19, 01:51.
Comment
-
Parašė enigma Rodyti pranešimąJohn, ar turi su savimi dviračio vaistinėlę - t.y. tuo atveju, jei pradurtum padangą. Klijų, lopų etc. Pompą su savimi vežiojiesi?
Comment
Comment