man ir taip aišku, kokie tipai yra... pažiurek į mano avatarą....
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
Čia trumpai apie hibridininį ir kitus stilius:
http://www.gerasdviratis.lt/lt/stiliai/crosshybrid.html
Beje toks dalykas - ar su visais tais plentiniais ir hibridiniais patogu mieste jei vazineji ne gatvemis, o saligatviais (reiskia pastoviai soki nuo ir soki ant bortu ivairiu)? Pvz su kalnu tai jokiu problemu ir patogu (aisku su bmx dar patogiau) pakankamai sokinet per tuos saligatviu bortleius, o kaip butu su hibridiniu? Kazkodel isivaizduoju, kad ne taip komfortabilu butuPaskutinis taisė Gator; 2011.07.13, 22:50.
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąPlentiniai kieti, rinksi visus nelygumus, tuo labiau nepašokinėsi. Apie hibridus praktiškai nežinau, bet turi būti mažiau "kieti". Šiaip, važinėjimui mieste pats tas hibridai, turėsi galimybę ir plentu greit lėkt, ir per smėlį pajūriu pavažiuot.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Su hibridiniu per bortus nešokinėju - gaila dviračio . Bet pagal viską tai taip - jie kietesni nei kalnų dviračiai. Kažkiek galima būtų "paminkštinti" užmovus platesnes padangas, mažiau jas pripučiant. Bet dėl kitokios rėmo geometrijos juos sunkiau ir ant borto užkelti. Tiems, kas mėgsta agresyviau važinėti, hibridinis dv. tikriausiai nepatiks. Jis tinka greitam, bet kultūringam važiavimui . Kalnų dviračių pagrindinis trūkumas, kad jiems trūksta greičio, todėl netinkami ilgesnėse kelionėse, nes labiau nuvargina. Be to, jų rėmai paprastai būna maži, todėl aukštesniam žmogui nusipirkti tinkamo dydžio kalnų dviratį yra problema.
Seniau, kai tik pradėjo plisti importiniai dviračiai, kalnų dviratis buvo "krūto" dviračio sinonimas, todėl tai buvo populiariausias dviračių tipas. Be to, buvo siauras dviračių dideliais ratais pasirinkimas. O dabar gatvėse tų didžiaračių gal net daugiau nei kalnų dviračių.
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąO kam tu tą kalninį maksiminį pirkai? Iš serijos "paskubėjau"?
Bet kuriuo atveju, sveikinu persėdus ant dviračio
Parašė Gator Rodyti pranešimąTen kaireje paziurejau beveik visu stilius tai vienas su kitu ziauriai persipyne...
Beje toks dalykas - ar su visais tais plentiniais ir hibridiniais patogu mieste jei vazineji ne gatvemis, o saligatviais (reiskia pastoviai soki nuo ir soki ant bortu ivairiu)? Pvz su kalnu tai jokiu problemu ir patogu (aisku su bmx dar patogiau) pakankamai sokinet per tuos saligatviu bortleius, o kaip butu su hibridiniu? Kazkodel isivaizduoju, kad ne taip komfortabilu butu
Kaip suprantu, ta sąvoka yra labai plati. Hibridinis gali būti ir identiškas plentiniui, išskyrus vairą (t.y. su labai plonomis padangomis, lengvu rėmu ir t.t.), nors gali būti ir visai kitoks t.y. labiau skirtas važinėjimui po nelygius kelius. Kuomet griežtai plentinis arba kalnų (ne hibridinis) paprastai turi gana aiškius kriterijus ir negali turėti jokių kompromisų tam tikrose srityse.
Pavyzdžiui, šitas yra hibridas. Praktiškai tai plentinis dviratis, išsyrus vairą
Šitas irgi hibridas, nors praktiškai tai kalnų dviratis
Čia irgi hibridas
Dėl šokinėjimų per bortelius su ne kalnų dviračiu, manyčiau, reiktų pamiršti. Su plentiniu (arba hibridiniu-plentiniu) teks laikytis gatvės arba, geriausiu atveju, lėtai užvažiuoti/nuvažiuoti ant šaligatvio per tam skirtus nuožulnumus. Šiaip ir gatvėse Londone matosi daug žmonių, kurie važiuoja tiek kalnų dviračiais, tiek plentiniais arba atitinkamais hibridais. Vieni važiuoja negreit, vinguriuoja tarp gatvės ir šaligatvio, kuomet kiti (plentininkai arba hibridai-plentiniai) tarytum praskrenda gatve ir dažniausiai lenkia autobusus ir net mašinas. Tokiems apie "šokinėjimus" pro apskritai bet ką negali būti net kalbos, nes tikriausiai neilgai trukus sueitų ratai ir/arba padangos.Paskutinis taisė John; 2011.07.14, 01:02.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąVa ta balta "praktiskai kalnu" pamates tikrai nesuprasciau, kad cia kazkoks hibridinis, galvociau kalnu ir tiek Kuo, primink, butent tas skiriasi nuo iprasto kalnu?
Nuotraukoje lyg ir padangos atrodo plonesnės, lygios, o ne grublėtos, kaip reiktų kalnų dviračiui?
Comment
-
Nejaugi viskas yra taip sudėtinga ir nesuvokiama..
Plento dviračiais važiuojama lygiu asfaltu. Miškais neprivažinėsi.
Kalnų dviračiais - miškais, kalnais ir panašiai. Važinėt asfaltu netinkami.
Hibridiniais galima ir ten, ir ten, bet toks dviratis niekada neprilygs geriausiam kalnų ar plento dviračiui. Važiuojant asfaltuotu keliu nebus išvystomas toks greitis kaip su plento dviračiu, o važiuojant kalnais daugiau šansų, kad suluš, nei su kalnų dviračiu.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_bicycle_types
http://www.caree.org/bike101biketypes.htm
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąNejaugi viskas yra taip sudėtinga ir nesuvokiama..
Plento dviračiais važiuojama lygiu asfaltu. Miškais neprivažinėsi.
Kalnų dviračiais - miškais, kalnais ir panašiai. Važinėt asfaltu netinkami.
Hibridiniais galima ir ten, ir ten, bet toks dviratis niekada neprilygs geriausiam kalnų ar plento dviračiui. Važiuojant asfaltuotu keliu nebus išvystomas toks greitis kaip su plento dviračiu, o važiuojant kalnais daugiau šansų, kad suluš, nei su kalnų dviračiu.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_bicycle_types
http://www.caree.org/bike101biketypes.htm
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąJau seniai tas visiems aisku. Dabar kalba eina apie tai, kad tu hibridiniu yra ivairiu, ne tik, kad viduriukas tarp kalnu ir plento, o yra ir tokiu, kur atrodo beveik kaip plento arba beveik kaip kalnu (kaip john pavyzdyje tas baltas)
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąNa ir kas, kad atrodo. Įdedamas koks nors vienas "pribumbasas" ir dviratis pavirsta į hibridinį. Esmė tame, kad kai renkiesi dviratį tai žiūri į visumą, o ne prie kurios rūšies dviratis priskiriamas.
Ir diskusijose kyla nesusipratimu, pavyzdziu kas nors rekomenduoja "imk hibridini", o tu turi issiaiskint, koki jis hibridini tau rekomenduoja - gal ta, kuris is esmes kalnu su "vienu pribumbasu pakeistu", o gal ta, kuris is esmes plentinis su "vienu pribumbasu pakeistu" ir ttPaskutinis taisė Gator; 2011.07.14, 02:16.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNa tai butent apie ta ir diskutuojame, kad pernelyg laisvai vartojamas zodis hibridinis (kai pakeiciamas koks varganas vienas pribumbasas, nors is esmes jis lieka tuo paciu kalnu arba plentiniu).
Ir diskusijose kyla nesusipratimu, pavyzdziu kas nors rekomenduoja "imk hibridini", o tu turi issiaiskint, koki jis hibridini tau rekomenduoja - gal ta, kuris is esmes kalnu su "vienu pribumbasu pakeistu", o gal ta, kuris is esmes plentinis su "vienu pribumbasu pakeistu" ir tt
Comment
-
Jus kai ziurit dviracius, ziurek i remo forma, pas hibridus tik panasus remas i kalnu, bet kalnu dviraciu remai visada yra mazesni, taip pat dazniausiai stati sedesena hibridu, vairas cia bemaz neaktualus, po to yra cross hibridai tai jie jau gulom +padangos plonos bet jau turi grubu protektoriu, pavaros gali but tiek atviros, tiek uzdaros - tai neitakoja dviracio tipo, iskyrus bmx ir fiksus ir kitus specifiniu tipus... Jei tik mieste - sedesena stati, pavaros vidines(nepatenka purvas, lengvai suderinamos pavaros, maziau prieziuros, bet maziau pavaru, del to tinka tik mieste ir lengviems pasivazinejimams(iki 50km).
Comment
-
uzmiesti jei plentams - plentinis, beja tinka ir mieste, bet del gulincios sedesenos ir sliminiu padangu ir atviru pavaru tai yra dideliems atstumams ir greiciui( 1ookm ar daugiau), o jei dviratis reikalingas turizmui ( ta prasme rimtam turizmui, po 150km per diena ivairiom dangom), tai siulyciau gulincia sedesena, atviras pavaras, kokias 28, plonas 28 padangas su gilesniu protektorium ( buna ant turistiuniu, cross hibridu...), vaira su kokiais nors ragais.
Svoris dviracio, bent man, as vazineju turistiniuose, nera aktualu, nors renkuosi plienini, t.y. sunku rema, kuri nors esu zemas, laisvai pakeliu ir su pakrauta kuprine. didelis dviracio svoris yra gerai ilgoj distancijoj, sunku isimint, bet kai isimini lengva dideli pastovu greiti laikyt + ilgas remas, sedejimui gulom ,suteikia stabiluma didesniu greiciu, nemegstu pigiu amortizatoriu, geriau beju arba rakinami, kur fiksuojas.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąBeje toks dalykas - ar su visais tais plentiniais ir hibridiniais patogu mieste jei vazineji ne gatvemis, o saligatviais (reiskia pastoviai soki nuo ir soki ant bortu ivairiu)?
Comment
-
Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimąsaligatviais pagal ket negalima vazineti
Comment
Comment