Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Bėgiai ir...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bėgiai ir...

    Kelios Lietuvos geležinkelio gyvenimo akimirkos











    Jei patiks - įdėsiu dar...

    #2
    Man labai patinka,nes traukiniai yra mano megstamiausia transporto priemone. Is tiesu mano svajone yra pravaziuoti marsrutu MOSKVA-VLADIVOSTOK. 7 paros i viena puse ir tiek pat atgal . Is viso 14 dienu. SUPER!!!

    Comment


      #3
      Ir kiek toks malonumas mazdauk kainuoja (litais) ?

      Comment


        #4
        Parašė Hunte-r
        Ir kiek toks malonumas mazdauk kainuoja (litais) ?
        O sito tikrai nezinau,bet noriu pataisyt. Kelione trunka ne 7,o 8 paras. Traukinys nuvaziuoja net 9256 km

        Comment


          #5
          Eik tu sau!
          Reiškia, kad du žmonės gali svajoti apie tą patį.


          Rytoj - temos papildymas.

          Comment


            #6
            TEM2


            DR1A mashinisto pultas.


            D1


            Link Kenos...


            CHME3

            Comment


              #7
              nu 8 paras tai tikrai nenoreciau traukinyje praleist

              Nikas tu gal masinistu dirbi? Galetum imest modernizuoto 2M62 kabinos foto,kur jau yra istatytas monitorius,ale kompiuteris
              I don't drive fast,I just fly low

              Comment


                #8
                Parašė ether
                Nikas tu gal masinistu dirbi? Galetum imest modernizuoto 2M62 kabinos foto,kur jau yra istatytas monitorius,ale kompiuteris
                Na 16 metų mašinistu neima. Bet "mashka" įmest galiu.

                http://www.parovoz.com/newgallery/in...D=19250&LNG=EN

                čia yra šilumvėžio nuotraukos. Kabiną - gal vėlaiu rasiu. Pats mačiau, bet be fotoaparato. Visai nieko.

                Comment


                  #9
                  Dekui iz foto. O tas kelias link Kenos tai man labai gerai zinomas. Tikrai daug kartu teko vaziuoti ir su mielu noru dar karta pravaziuociau.

                  Comment


                    #10
                    Beje,sestadieni vaziavau is Vilniaus i Klaipeda su greituoju,tai pastebejau,kad atsirado nauji keleiviniai vagonai ( TIESIOG SUPER ). Gal ka zinai apie juos? Gaila tik tai,kad man dave bilieta senajame vagone

                    Comment


                      #11
                      Parašė WILD_WEST
                      Beje,sestadieni vaziavau is Vilniaus i Klaipeda su greituoju,tai pastebejau,kad atsirado nauji keleiviniai vagonai ( TIESIOG SUPER ). Gal ka zinai apie juos? Gaila tik tai,kad man dave bilieta senajame vagone
                      Supranti, tokioje plačioje srityje kaip GK "nauji vagonai" mažai ką sako. Apibūdink plačiau. Jei tie kur numeris ir info įmontuota į vagono bortą - tai dar pats nevažiavęs.
                      Neblogi.
                      O šiaip traukinis visada buvo vienas solidžiausių Lietuvoje. Beje greičiausias Lietuvoje, vid. greitis 88km/h.
                      Tai tikrai daug.

                      P.S. Pirkti bilietus tai lyg ir mokslas. Reikia žinoti - ką reikalauti kasoje.

                      Comment


                        #12
                        Taip tie,kur imontuotas numeris ir info. Labai daug sviesos viduj,erdvus,patogus.
                        Siaip kai perku bilieta i si traukini visada prasau bendra vagona
                        P.S. Megstamiausias mano marsrutas yra VILNIUS-MOSKVA.

                        Comment


                          #13
                          na pati 2M62 matau kiekviena savaite,nes tenka vaiksciuot i depa artimiau susipazint su silumveziu,matyt visa procesa kaip modernizuoja juos ir t.t. o tos fotkes prasiau ne del saves,o del kitu bendram vaizdui. tipo palygint senus su modernizuotais
                          I don't drive fast,I just fly low

                          Comment


                            #14
                            Parašė WILD_WEST
                            Taip tie,kur imontuotas numeris ir info. Labai daug sviesos viduj,erdvus,patogus.
                            Siaip kai perku bilieta i si traukini visada prasau bendra vagona
                            P.S. Megstamiausias mano marsrutas yra VILNIUS-MOSKVA.
                            na teko man viena kart vaziuot tais naujais vagonais,ju yra du,bet skaitosi kaip vienas. Jo vidui svesiau,kreslai galiu pasakyt beveik tokie pat ar net patogesni negu lektuvose,yra informacine sviecia nti lentele(tablo) tik gaila tetruksta televizoriaus su rodomais filmais
                            I don't drive fast,I just fly low

                            Comment


                              #15
                              Parašė WILD_WEST
                              P.S. Megstamiausias mano marsrutas yra VILNIUS-MOSKVA.
                              Блин! Neerzink. Aš jau pusę metų negaliu susiruošti ten...

                              Comment


                                #16
                                Parašė WILD_WEST
                                Man labai patinka,nes traukiniai yra mano megstamiausia transporto priemone. Is tiesu mano svajone yra pravaziuoti marsrutu MOSKVA-VLADIVOSTOK. 7 paros i viena puse ir tiek pat atgal . Is viso 14 dienu. SUPER!!!
                                ... teko patirti toki malonuma... gryztant is SA. Tiesa vaziavau kiek kitokiu marsrutu... Is Chabarovsko
                                Senoji Klaipėda
                                F.Nietzsche - "There are no facts, only interpretations."

                                Comment


                                  #17
                                  Nelabai tesuprantu kuo jus ''veža'' ta kelionė traukiniu, ji kaip tik man atrodo vienas praščiausiu keliavimo būdu.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Tomasl
                                    Nelabai tesuprantu kuo jus ''veža'' ta kelionė traukiniu, ji kaip tik man atrodo vienas praščiausiu keliavimo būdu.
                                    Traukiniu keliauti patogiausia, ir prigult ir pasivaikscioti galima, ir restoranas cia pat. Ir kaina priimtina. Na net nezinau ka bepridurti,tiesiog man tai idomiausias keliavimo budas.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė WILD_WEST
                                      Traukiniu keliauti patogiausia, ir prigult ir pasivaikscioti galima, ir restoranas cia pat. Ir kaina priimtina. Na net nezinau ka bepridurti,tiesiog man tai idomiausias keliavimo budas.
                                      Na nesiginčisiu, bet man automobilis laisvė , patiko vaizdas sustojai, užsimanei užkast šast ..stabt.
                                      LAISVĖ.
                                      O jei yra tikslas tai tam yra lėktuvai.

                                      Comment


                                        #20
                                        Abu du teisus.
                                        Bet dėja paklausius vairuotojo, kuris už vairo jau sėdi kelias valandas - jis tikrai pasakys, kad maloniau važiuotu reisiniu autobus. Bet pagalvojus - autike nelabai kaip atsistosi ar pavalgysi.
                                        Kada manęs klausia:kodėl traukinių kelionės tave traukia?Atsakau:
                                        Rytas.Tyla. Puikus Europos vaizdai.Karšta kava. Ir dar GK romantika(daugeliui - nesuprast).

                                        Comment

                                        Working...
                                        X