Tema apie automobilių nuotraukas jau yra, pats laikas panašiai temai ir apie lėktuvus.
Vakar lankiausi Mančesterio oro uosto stebėjimo parke. Čia įrengtos kelios aikštelės besileidžiančių bei kylančių lėktuvų stebėjimui ir fotografavimui. Tiesa, pagrindinė atrakcija - British Airways Concorde G-BOAC.
Šis lėktuvas - pirmasis ir pagrindinis British Airways Konkordas, kuriuo, beje, skraidydavo ir karalienė.
Įėjimas į parką kainuoja £1 žmogui, Konkordą galima apžiūrėti iš visų pusių iš maždaug 10 metrų atstumo. Už £12 galima dalyvauti ekskursijoje po lėktuvo vidų bei pilotų kabiną, išgirsti išsamų pasakojimą apie šio lėktuvo istoriją bei pasėdėti karalienės mėgstamoje vietoje .
1.
2.
3.
Lėktuvo fiuzeliažas gana siauras, taigi telpa tik 4 sėdynės. Kadangi visame lėktuve yra tik viena klasė - First Class++, telpa tik 25 eilės. Vietos kojoms - maždaug 5 kartus daugiau nei FlyLAL'o B737
4.
Po 2000 metų Air France katastrofos, Konkorduose teko sumontuoti sutvirtintus degalų bakus, dėl ko lėktuvo svoris padidėjo 400 kg. Po šio modernizavimo Air France sumažino keleivių skaičių iki 92, tuo tarpu BA visiškai pakeitė lėktuvo saloną, sutaupydami tuos 400 kg ir palikdami 100 vietų. Kiekviena sėdynė kainavo £4000 (~18000 Lt!). Kita vertus, turint omenyje, kad transatlantinio skryždio bilietas kainavo £3500-£4000 į vieną pusę, investicijos atsipirko gana greitai
5.
Pilotų kabinoje. Instrumentai iki pat paskutinių skrydžių 2003 metais liko originalūs.
6.
7.
Uodega ir apsauginis ratukas. Anot gido, tas ratukas buvo tik atsargos priemonė, jei lėktuvas prieš pakilimą pakryptų per dideliu kampu. "Jei jis paliesdavo žemę, tai buvo laikoma grubia piloto klaida".
8.
9.
10.
11.
12.
13.
Vakar lankiausi Mančesterio oro uosto stebėjimo parke. Čia įrengtos kelios aikštelės besileidžiančių bei kylančių lėktuvų stebėjimui ir fotografavimui. Tiesa, pagrindinė atrakcija - British Airways Concorde G-BOAC.
Šis lėktuvas - pirmasis ir pagrindinis British Airways Konkordas, kuriuo, beje, skraidydavo ir karalienė.
Įėjimas į parką kainuoja £1 žmogui, Konkordą galima apžiūrėti iš visų pusių iš maždaug 10 metrų atstumo. Už £12 galima dalyvauti ekskursijoje po lėktuvo vidų bei pilotų kabiną, išgirsti išsamų pasakojimą apie šio lėktuvo istoriją bei pasėdėti karalienės mėgstamoje vietoje .
1.
2.
3.
Lėktuvo fiuzeliažas gana siauras, taigi telpa tik 4 sėdynės. Kadangi visame lėktuve yra tik viena klasė - First Class++, telpa tik 25 eilės. Vietos kojoms - maždaug 5 kartus daugiau nei FlyLAL'o B737
4.
Po 2000 metų Air France katastrofos, Konkorduose teko sumontuoti sutvirtintus degalų bakus, dėl ko lėktuvo svoris padidėjo 400 kg. Po šio modernizavimo Air France sumažino keleivių skaičių iki 92, tuo tarpu BA visiškai pakeitė lėktuvo saloną, sutaupydami tuos 400 kg ir palikdami 100 vietų. Kiekviena sėdynė kainavo £4000 (~18000 Lt!). Kita vertus, turint omenyje, kad transatlantinio skryždio bilietas kainavo £3500-£4000 į vieną pusę, investicijos atsipirko gana greitai
5.
Pilotų kabinoje. Instrumentai iki pat paskutinių skrydžių 2003 metais liko originalūs.
6.
7.
Uodega ir apsauginis ratukas. Anot gido, tas ratukas buvo tik atsargos priemonė, jei lėktuvas prieš pakilimą pakryptų per dideliu kampu. "Jei jis paliesdavo žemę, tai buvo laikoma grubia piloto klaida".
8.
9.
10.
11.
12.
13.
Comment