Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

CN. Projektai įvairiuose Kinijos miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Idomumo delei noretusi pamatyti ir projektus mazesniuose miestuose (na Lietuvos miestu dydzio miestuose 100-500 tukstanciu gyventoju). Pilna informacijos apie 10 milijoniunius miestus, idomu kaip atrodo mazesnieji.

    Comment


      #62
      Kaip tik vakar bendravau su grupioke kine. Diskutavome apie gyvenimą Kinijoje bei protu nesuvokiamus mastus visame kame. Ji paaiškino, kad vietovė, kurioje ji gimė yra miestelis Kinijos mastais, tačiau Europos mastu tai būtų gana solidus didmiestis.

      Comment


        #63
        Parašė John
        Shenzheno miesto nuotrauka su jau užbaigtu 442m aukščio Kingkey 100

        artimiausiu metu toje pačioje panoramoje kils dar bent 4-5 super-aukšti (300+m) dangoraižiai.
        Atvaizdas


        Atvaizdas


        Nuotraukų autorius/šaltinis SKYMAN
        Tiesiog fantastika.

        Comment


          #64
          Kunming Zheng He tarptautinis oro uostas, Kinijos pietvakariuose. Planuojamas "capacity" ~65 mln. keleivių per metus. Sakykit ką norit, bet architektūra įspūdinga.













          Šaltiniai: http://www.skyscrapercity.com/showpo...&postcount=323

          http://www.skyscrapercity.com/showpo...&postcount=339
          Paskutinis taisė surskis18; 2011.11.06, 01:43.
          考纳斯, 立陶宛

          Comment


            #65
            Koks keistas sutapimas, šiandien kaip tik prancūzų klasėi skaitėm apie šita dangoraižy... Atrodo tikrai įspudyngai...

            Comment


              #66
              Joo, tikrai yspūdyngas dangoraižys..

              Comment


                #67
                How the rise of the megacity is changing the way we live

                Labai geras straipsnis iš "The Guardian". Pradžioje kalbama apie prekybos ir pramogų centro statybą Chengdu, Sichuan'e. Tai bus didžiausias vientisas pastatas pasaulyje su dviem viešbučiais po 1000 kambarių, 20000 tūkstančių vietų baseinu ir dirbtiniu paplūdymiu, dydžiu sulyg 10 futbolo aikščiu. Šalia bus Zazos Hadid projektuotas šiuolaikinio meno centras. Kitaip tariant mąsteliai tikrai labai kiniški.

                Vėliau pasakojama apie to pačio Chengdu plėtrą, kuris nors ir nėra toks didelis, bet jo vystymosi tempai ir didėjanti svarba greitai jį "iškels" į ryškesnę dienos šviesą. Taip pat miestų vystymąsi Indijoje ir Kinijoje. šitą straipsnį verta patalpinti kažkurioje kitoje temoje, bet čia jau palieku spręsti moderatoriams.
                考纳斯, 立陶宛

                Comment


                  #68
                  LC. sako, kad /\ patinka. Bet nejaugi jie visa tai greitai užpildys? Nesuvokiama.

                  Comment


                    #69
                    Parašė John
                    Tai tik dalis visko, kas ten bus. Daugelis daugiaaukščių dar net nepradėjo kilti iš duobės. O dėl užpildymo niekur nesidės. Kaip nors užpildys. Juk ten gana įprasta statyti didelius projektus vienu ėjimu (kas gal ir nelabai suprantama Vakarų "ekspertams"). Visas Shenzheno miestas su 10mln. žmonių praktiškai taip ir buvo pastatytas tuščiame lauke (nuotraukoje). Plius daugybė mažiau žinomų projektų, kur iš karto statomas koks milijonas ar keli milijonai m2.
                    Labai nesiplėčiant į detales tenka man susidurti su konkrečiais gyvenamaisiais pastatais Kinijoje, kur occupancy rate nesiekia 20%, ir tai pastatuose, baigtuose statyti 2009-2010ais. Labai daug kiniečių renkasi NT kaip investavimo būdą (kadangi į užsienį investuoti niekas jiems neleidžia), tad milžiniški pastatai stovi tušti.

                    Taip, tas yra tiesa, kad jeigu visi kiniečiai, dabar gyvenantys kaimuose, persikraustytų į miestus, visi tie namai vis dar būtų užpildyti. Tačiau dabartinis augimo tempas yra labiau pagrįstas Kinijos politika nei realiais poreikiais ir gali labai, itin greitai perdegti. Nekalbu ir apie tai, jog urbanizacijos procesas vietinių vertinimu 2020ais bus pilnai baigtas.

                    Comment


                      #70
                      Parašė John
                      Pora-trys metai didelių projektų užpildymui yra palyginus mažas laiko tarpas. Kalbėti reiktų bent apie ~5 metus. Prisiminkim, kaip buvo pas mus su tomis pačiomis Fabijoniškėmis ar bet kuriuo kitu gyvenamuoju rajonu. Reiktų suvokti, kad ne viskas privalo būti užpildyta iki artimiausio Q rezultatų skelbimo, o statoma ne vien tik tam, kad kiltų akcijų indeksai, kuriuos galėtų pakomentuoti ketvirtiniai "ekspertai".

                      O kuo bloga Kinijos politika? Šiaip bene geriausia urbanizacijos politika, kokia tik yra kada nors kur nors buvusi (gal išskyrus Singapūrą). Ar ne nuo pat 1979 kalbama, kad "gali itin greit perdegti"? Arba, kad viskas statoma "ne pagal poreikius"? O pagal ką? Kokie tų 10mln. Shenzheno gyventojų "poreikiai"? Arba per paskutinius 15 metų 10+ mln. į Šanchajų atsikėlusių gyventojų "poreikiai"? Gal jie turėtų gyventi požeminėse komunikacijų trasose ar urvuose? O gal kaip Indijoje - bet kur (pvz. atviruose kanalizacijos grioviuose kartu su žiurkėmis ir vabalais)?
                      Jonai, ne tai turėjau omenyje. Lietuvoje kiek žinau namai tušti nestovėjo - iškart visiems buvo išdalinami. Mano visgi pagrindinė mintis tai, jog dėl dabartinių rinkos sąlygų visa ši plėtra nėra taikoma tiksliai į poreikius. Kas yra poreikiai? Jei namas penkis metus stovi tuščias (<50% occupancy rate), tai matyt nebuvo dar laikas statyti tą namą.

                      Svarbiausia net ne tai. Svarbiausia, kad dėl kapitalo apribojimų Kinijoje beveik neišvengiama situacija, kai namų bus pakankamai pastatyta, kad urbanizuoti Kiniją, bet statybos ties tuo nesustos ir bus statoma toliau pučiant burbulą. Aš vis dar esu šokiruotas fakto, kad tipinis Kinijos miestietis turi po kelis butus - taip jie taupo senatvei. Bet vieną dieną kažkas juk paklaus, kiek tie būstai verti. Jau dabar yra būstų, kur mėnesio nuoma kainuoja 2000 USD, o pats butas 1.5M USD. Koks yieldas?

                      Comment


                        #71
                        Sky City One

                        Kinijoje planuojama pastatyti aukščiausią pasaulyje pastatą per... 90 dienų.







                        Statys ta pati kompanija, kuri yra pastačiusi 30 aukštų viešbutį per 15 dienų, video:


                        Daugiau info apie projektą:
                        http://www.broad.com:8089/english/down/en_sky_city.pdf
                        Flickr

                        Comment


                          #72
                          Įspūdingas, šiek tiek primenantis taurę, statinys.
                          ______________
                          The Division Bell

                          Comment


                            #73
                            Tokia konstrukcija kaip ir sudėtingesnė bei bendras plotas mažesnis. Gal ir nežymiai? Kuo įspūdingesnis pastato dizainas, tuo daugiau dėmesio, tuo daugiau klientų?

                            Comment


                              #74
                              Įdomu, kokios ten vertės sukasi tokio įvaizdžio, ar ne dešimtys milijonų?

                              Comment


                                #75
                                Turiu omeny, kiek statytojai linkę aukoti pinigų pastato įvaizdžiui, t.y. kiek pasiryžę mokėti brangiau lyginant su pigiausiu variantu dėžute, kiek maždaug projekto sąmatos sudaro pastato įvaizdis.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė John
                                  Taip pat reikia palaukti, kol tai atkapstys visokie Roubiniai ir WSJ ir ims spjaudytis putomis, kaip ten viskas blogai ir burbulaz jau tuoj tuoj sproKz.
                                  Kol Johnui NT problemos tik WSJ ir Roubinio paistalai, kompanija, kuriai dirbu, jau šiandien praranda milijonus dolerių dėl NT problemų Kinijoje :-) Konkrečiai dėl to, jog daugelis namų stovi su 20-30% užimtumu - ir tai nėra vieno compoundo problema, ši bėda yra visuose regionuose, kuriuose dirbame.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė John
                                    Na taip, kurie galvojo, kad per porą ketvirčių pasidarys astronominius pYalnuz iš nieko, gal ir praras. Bet čia esmė ne short terminis pYalnas, bet long terminė strategija apgyvendinti šimtus milijonų migruojančių žmonių. Qianhai rajono atveju tai apie pusantro milijono gyventojų ir panašiai tiek ofisų. Long terme tai palyginus mažai net vieno Shenzheno kontekste, turint omeny, per kiek laiko ten viskas užaugo nuo nulio iki 10mmln. miesto.
                                    Na mes skiriamės tuo, matyt, kad aš galvoju apie resursus, iš kurių tai daroma, o Tamsta - ne. Šiai dienai didelė dalis Kinijos plėtros jau yra daroma per daug skubotai ir nepamatuotai vien dėl to, kad plėtros stabdymas labai labai muš BVP. Iš kitos pusės - dabartinė plėtra negali tęstis amžinai, nes statoma yra už skolintus pinigus, o kiniečiai, kurie tuos pinigus suteikia, vieną dieną juos patrauks atgal.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė John
                                      Taip šiuo metu atrodo jau gerai įsibėgėjęs Tianjin Binhai zonos CBD projektas (apie 30km nuo Tianjino centro), kuris bus didžiausias toks kvartalas Kinijoje (didesnis už Šanchajaus Pudongą ir visus kitus). Tai didžiausias vientisas urbanistinis projektas šiuo metu vykdomas Kinijoje ir Pasaulyje. Investicijos apie 35mlrd. USD, įskaitant investicijas iš 108 Fortune 500 kompanijų, kurios ten investuoja.



                                      Skolintus iš ko? Negi iš užsienio? Jei ne, tai px.
                                      .

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė John
                                        Skolintus iš ko? Negi iš užsienio? Jei ne, tai px.
                                        Iš išorės tiek equity, tiek debt pavidalu yra investuojama laaaabai daug. Ant viršaus yra vidinis skolinimasis ir statybos didžiosios dalies gyventojų sąskaita (kurie priversti dėti indėlius, kurių palūkanos žemesnės už infliaciją). Aišku smagu, kad tiesiami keliai, bet reikia puikiai suvokti, jog tai nėra a) tvaru b) teisinga žmonių, turinčių santaupų, sąskaita c) lengva nubrėžti ribą, kurios investicijos yra geros, o kurios tiesiog fainos mums dėl betono kiekio. O kažkada visa tai reikės prižiūrėti. Nekalbu jau apie tai, kas bus, kai visos statybos pasibaigs - kur reikės dėti milijonus bedarbių.

                                        Comment


                                          #80
                                          /\
                                          Verta ten skristi, vien tam, kad oro uoste pabūti . Šiaip įspūdinga, tikrai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X