Taigi nusprendžiau sukurti temą apie tikrai akį traukianti projektą Italijos kuris tikrai svarbus visam pasauliui. Tai yra didžiausias pasaulyje Messinos pakabinamas tiltas. Jis sujungs Italija su Sicilijos sala (kaip žinome kitu vardu mafijos sala). Šis tiltas labai panašus į Amerikos San Francisko ir Los Andželo tiltus. Tik šis bus visas baltas ir didesnis už juos. Tiltas projektas pradėtas vygditi 2001-2006 iki 2008 buvo atidėtas dėl įvairiu aplinkybių. Kiek žinau tilto projektą braiže geri specialistai, nes ten vyrauja dažni ir stiprus vėjai, intensyvi laivyba ir būna silpnu skalės žemės drebėjimų. Sala yra seisminėj sritį. taigi palinkėsiu Italijai kuo sėkmingiau pastatyti šį gražu tiltą.
2009-03-07 alfa.lt
vizualizacijos:
Iš viršaus:
Taip atrodys ateity (tikrai baltas labai gražus)
Italijos vyriausybė nusprendė per Siciliją ir žemyninę šalies dalį skiriantį Mesinos sąsiaurį pastatyti ilgiausią pasaulyje kabantįjį tiltą, kurio centrinio tarpatramio ilgis siektų 3,3 kilometro, praneša britų visuomeninis transliuotojas BBC.
Tiltą per Mesinos sąsiaurį planuota statyti dar pirmojo šio amžiaus dešimtmečio pradžioje, o šį projektą per ankstesnę 2001–2006 metų kadenciją aktyviai rėmė Italijos premjeras Silvio Berlusconi.
Vėliau pradėjusi dirbti centro kairiosios pakraipos vyriausybė atsisakė nuo šio ambicingo sumanymo, tačiau grįžus į valdžią S.Berlusconi, tilto statybą vis dėlto nuspręsta pradėti.
Mesinos tilto statybos projektas yra įtrauktas į Italijos ekonomikos stimuliavimo planą, kurio bendra vertė – 17,8 mlrd. eurų (61,5 mlrd. litų).
Vyriausybės programa, kurią įgyvendinant siekiama sukurti naujų darbo vietų ir paremti šalies ekonomiką, buvo paskelbta penktadienį, kai ją patvirtino ministrų kabinetas ir kitos vyriausybinės institucijos.
Pasak Italijos naujienų agentūros ANSA, šis ekonomikos stimuliavimo paketas bus finansuojamas vyriausybės ir privačiomis lėšomis.
Be Mesinos tilto statybos, į ekonomikos skatinimo programą įtraukti įvairūs kiti infrastruktūros gerinimo projektai, tarp jų geležinkelių ir automobilių kelių statyba, mokyklų ir kalėjimų statyba bei remontas. Taip pat planuojama pastatyti dambą, kuri saugotų nuo potvynių Venecijos miestą.
Italijos Kalabrijos regioną ir Sicilijos salą sujungsiančio tilto statyba turėtų prasidėti šių metų gale. Ankstesnė S.Bersluconi vyriausybė planavo, kad tiltas bus statomas 2006–2012 metais.
Šio projekto priešininkai argumentuoja, kad Mesinos sąsiauris yra labai judri laivybos arterija, o toks milžiniškas statinys gali būti pavojingas laivams ir tiltu važiuojantiems traukiniams. Be to, šiame regione dažnai kyla stiprūs vėjai, o dėl kai kurių inžinerinių kliuvinių tilto statyba gali gerokai pabrangti.
Dar viena problema, kurią nurodo tilto statybos priešininkai – šiame regione siautėjanti mafija.
Vyriausybė planuoja skirti Mesinos tilto statybai apie 1,3 mlrd. eurų (apie 4,5 mlrd. litų) mokesčių mokėtojų pinigų. Manoma, kad šį tiltą pastatyti iš viso kainuos 6,1 mlrd. eurų (apie 21,1 mlrd. litų).
Kritikai būgštauja, kad nemaža dalis šių lėšų nusės įvairiuose mafijos klanuose, kurie faktiškai kontroliuoja vyriausybės programų įgyvendinimą ir biudžeto lėšų skirstymą Italijos pietiniuose regionuose.
Opozicija tvirtina, kad esant dabartinei ekonomikos padėčiai Mesinos tilto statyba neturėtų būti laikoma prioritetu.
Tiltą per Mesinos sąsiaurį planuota statyti dar pirmojo šio amžiaus dešimtmečio pradžioje, o šį projektą per ankstesnę 2001–2006 metų kadenciją aktyviai rėmė Italijos premjeras Silvio Berlusconi.
Vėliau pradėjusi dirbti centro kairiosios pakraipos vyriausybė atsisakė nuo šio ambicingo sumanymo, tačiau grįžus į valdžią S.Berlusconi, tilto statybą vis dėlto nuspręsta pradėti.
Mesinos tilto statybos projektas yra įtrauktas į Italijos ekonomikos stimuliavimo planą, kurio bendra vertė – 17,8 mlrd. eurų (61,5 mlrd. litų).
Vyriausybės programa, kurią įgyvendinant siekiama sukurti naujų darbo vietų ir paremti šalies ekonomiką, buvo paskelbta penktadienį, kai ją patvirtino ministrų kabinetas ir kitos vyriausybinės institucijos.
Pasak Italijos naujienų agentūros ANSA, šis ekonomikos stimuliavimo paketas bus finansuojamas vyriausybės ir privačiomis lėšomis.
Be Mesinos tilto statybos, į ekonomikos skatinimo programą įtraukti įvairūs kiti infrastruktūros gerinimo projektai, tarp jų geležinkelių ir automobilių kelių statyba, mokyklų ir kalėjimų statyba bei remontas. Taip pat planuojama pastatyti dambą, kuri saugotų nuo potvynių Venecijos miestą.
Italijos Kalabrijos regioną ir Sicilijos salą sujungsiančio tilto statyba turėtų prasidėti šių metų gale. Ankstesnė S.Bersluconi vyriausybė planavo, kad tiltas bus statomas 2006–2012 metais.
Šio projekto priešininkai argumentuoja, kad Mesinos sąsiauris yra labai judri laivybos arterija, o toks milžiniškas statinys gali būti pavojingas laivams ir tiltu važiuojantiems traukiniams. Be to, šiame regione dažnai kyla stiprūs vėjai, o dėl kai kurių inžinerinių kliuvinių tilto statyba gali gerokai pabrangti.
Dar viena problema, kurią nurodo tilto statybos priešininkai – šiame regione siautėjanti mafija.
Vyriausybė planuoja skirti Mesinos tilto statybai apie 1,3 mlrd. eurų (apie 4,5 mlrd. litų) mokesčių mokėtojų pinigų. Manoma, kad šį tiltą pastatyti iš viso kainuos 6,1 mlrd. eurų (apie 21,1 mlrd. litų).
Kritikai būgštauja, kad nemaža dalis šių lėšų nusės įvairiuose mafijos klanuose, kurie faktiškai kontroliuoja vyriausybės programų įgyvendinimą ir biudžeto lėšų skirstymą Italijos pietiniuose regionuose.
Opozicija tvirtina, kad esant dabartinei ekonomikos padėčiai Mesinos tilto statyba neturėtų būti laikoma prioritetu.
2009-03-07 alfa.lt
vizualizacijos:
Iš viršaus:
Taip atrodys ateity (tikrai baltas labai gražus)
Comment