Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

US. 2010 North American International Auto Show

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Temą užskaitom Peržiūrėjau visas nuotraukas, labai gera kokybė ir įdomus reportažas. Dėkui BiSa.

    Tik įdomu, kodėl prie Morgan Aero Super Sport rašai, kad tau jis kelia nostalgią, nes tai - naujas Morgan modelis

    Beje, įdomu ar šio Fordo tos įspūdingos grotelės (apačioje) bus iš metalo ar plastmasės. Spėju, kad parodoje - metalo, tikrame pasaulyje - plastmasės.

    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

    Comment


      #62
      Parašė John
      Kitokiam segmentui kuria prasme? Įvaizdžio? Nes techninės (akseleracijos, greičio) charakteristikos yra praktiškai vienodos ir šia prasme LFA yra lygiai tiek pat "supercar'as", kiek ir GTR. Tiesiog Nissan'as yra keleriopai pigesnis ir gal nenaudoja tokių brangių medžagų apdailai.
      Čia ir yra esmė, vien iš ko visas korpusas LFA padarytas, ką jau kalbėti apie vidaus apdailą, kuri pas GTR atrodo prasčiau nei paprasto Nissan modelio. Ir šiaip, koks gali būti super automobilis Nissan, už vardą mokėti nereikia.
      Flickr

      Comment


        #63
        Parašė BiSa
        Tikrai nenorėčiau tokios spalvos automobilio.
        Atvaizdas
        Hex'inė šios spalvos išraiška rašoma taip: #BADA55
        Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

        Comment


          #64
          Parašė John
          Iš ko pagamintas - ne esmė. Svarbiausia charakteristikos. Supercarams apdaila niekada nebuvo prioritetas. Svarbiasi dalykai visada buvo greitis, įsibėgėjimas ir valdymas.

          Reikia sutikti, kad įvaizdis irgi svarbu... visi žino, kad visi Ferrari ar Lambo modeliai yra "supercar'ai", nors dėl GTR daug kas abejotų, nors visais parametrais jis lenkia daugelį Ferrarių. Fair enough, nes supercar'o vardą irgi reikia išsikovoti. Tik dalykas tas, kad Lexus irgi neturi nieko bendro su supercar'ais ir daugumos akyse jis niekada neprilygs Ferrari, Lamborghini ar Bugatti. Taigi sakuyti, kad LFA yra kažkuo iš pricipo "kitoks", nei GTR yra nelabai teisinga. Tiesiog naudoja brangesnes medžiagas ir tikriausiai yra komfortabilesnis (gal...) na ir Lexus vardas skamba kiečiau, nei Nissan (nors ne taip kietai kaip Ferrari).
          Superautomobiliams įvaizdis yra viskas, dauguma Ferrari ar Lamborghini greičiu nelenkia ,,paprastų'' modelių kaip BMW M5 ar Audi S6. Ką jau kalbėti apie diskomfortą ir nepatogumą tų supercarų. Kas važinėja maksimaliu greičiu ar gatvėmis posūkius įveikinėja ,,ant ribos''? Atsiranda keletą ir tie greit savo gyvenimą baigia pakelyje.
          Flickr

          Comment


            #65
            Nostalgija "Morgan" kaip firmai jaučiama dėl asmeninių priežasčių Čia jau iki grabo lentos taip bus.
            Teko bendrauti su jų savininkais, teko "prisimatuoti" senesnius modelius. Jų JAV nedaug, tačiau parodose, kruizuose sutikti galima.
            Kam įdomi jų istorija-

            http://www.diena.lt/naujienos/transp...traukos-259825

            Dėl Fordo... hmmm laikas parodys, norėtųsi, kad tai nebūtų tik parodinis variantas. Gautas šių metų Ford kompanijos pelnas įpareigoja laikyti savo aukštai užkeltą kartelę. Turiu gerų pažystamų, dirbančių Forde gana aukštose pareigose- dirba daug, gyvena gerai, džiaugiasi gyvenimu net ir šiais kriziniais laikais.

            Dėl LFA... yra automobiliai milijonieriams, yra- milijardieriams. Ne jums man aiškinti kuom jos skiriasi ir kokių dydžių serijos išleidžiamos į rinką vien tik tam, kad išlaikyti jų kainą esamame lygyje

            Comment


              #66
              Grįžtam į parodą- pasivaikščiosim po Ameriką...















              Comment


                #67


















                Comment


                  #68
                  Parašė John
                  Kątik paskaičiau Wikipedijos straipsnį apie "Supercars": its price should be "one in a rarefied atmosphere of its own.
                  Kitaip tariant "tikras" supercar'as turi būti brangus
                  Panašu, kad esminis momentas čia yra būtent įvaizdis.
                  Pradėkim nuo to, kad bus pagaminta tik 500 vienetų. Kiekvienas automobilis bus surenkamas rankomis, asmeniškai kiekvienam pirkėjui. Inžinieriam prireikė 9 metų, kad Lexus superautomobilis pataptų realybe. Projektavimo procesas praėjęs n iteracijų, kad būtų pasiektas maksimalus rezultatas. Kaip sakė R. Hammond'as - tai inžinierių "šlapias sapnas"
                  Ir dar, parduodama kiekvieną iš šių, 500, automobilių, Toyota patirs nuostolius, t.y. ta pardavimo kaina nedengia automobilio gamybos/projektavimo kainos.

                  Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                  Comment


                    #69
                    Automobiliai patampa ant sienų kabinamais paveikslais... ir ne tik ant jų
                    ?
                    Pamatysite kodėl taip sakau kiek vėliau.

















                    Comment


                      #70
















                      Comment


                        #71














                        Comment


                          #72
                          Šviestuvas. Ne bet koks- apdovanotas šviestuvas. Skaitykite užrašą ant lubų...





                          Iš šių dviejų pasirinkite priimtiniausią variantą...









                          Comment


                            #73
















                            Comment


                              #74
                              Mmmmmmm... kaip jums?













                              Comment


                                #75








                                Comment


                                  #76
                                  Na ir pabaigsim vaikščioti po pagrindinę parodos salę. Bendri vaizdai ir...







                                  ... sugrįšim nuo ko pradėjom.
                                  Pats įspūdingiausias ir orginaliausias stendas!















                                  Atsisveikinam su paroda.
                                  Būsim gyvi- dar gal susitiksim kitais metais toje pačioje vietoje.

                                  Naivūs, jeigu tikitės, kad tai ir viskas
                                  Rytoj visus (kam dar nenusibodo) kviečiu į labai trumpą ir ekologišką pasimatymą rūsyje...

                                  Comment


                                    #77
                                    P.s. arba

                                    Pavasaris požemyje

                                    Viskas kaip ir pernai, gal tik daugiau fontanų ir susodintos žydinčios magnolijos
                                    Ir, mūsų nenaudai, minia žmonių, laukiančių eilėje pasivažinėti elektromobiliais ir hibridais.
                                    Pailsim, pasižiūrim į tą pasiilgtą pavasarį, tačiau neįmanoma prasibrauti arčiau prie automobilių parkavimosi vietos.
                                    Tiek to- pasivažinėjau pernai, kai dėl siaubingos pūgos į parodą buvo atvykę sąlyginai mažai žmonių. Kam įdomu, po straipsniu nuoroda į mano praeitų metų reportažą, ten matyti daugiau erdvės...











                                    Labai panašu į vėlyvą pavasario vakarą. Gal tik trūksta kvapų- Mičigane mes čia turim sunkiai paaiškinamą kvapų gamą dėl esančios gausybės įvairiausių gėlių, krūmų, medžių, vandens telkinių augalijos ir t.t.





                                    Pasižiūrim į tą laukiančią minią ir ramiai žingsniuojam į gretimą salę...

                                    Comment


                                      #78
                                      O čia dar toks mini parodos pratęsimas.







                                      Autografų dalijimas- eilutė kaip pokario metais prie duonos.











                                      Čia dar visko buvo- ir suvenyrų dovanojimas, puikių plakatų su matytais motociklais dalijimas, tiuninguoti automobiliai ir t.t.

                                      Bet STOP.
                                      Suveikė persisotinimas ir nuovargis.
                                      Šiam kartui užteks. Pasižiūrėjote didelę dalį parodos, susidarėte bendrą jos vaizdą, informaciją apie domimančius modelius galite be vargo rasti internete.

                                      Kas labiausia patiko mums? Labiausia patikusių modelių ar stendų nuotraukų skaičius pasufleruos nuo ko sunkiai buvo galima atitraukti akis

                                      Sėkmės jums visiems ir linkime, kad jūsų išsirinktas parodoje svajonių automobilis taptų tikrovėje jūsų draugu ir pagalbininku.

                                      Comment


                                        #79
                                        Dėkui už įverčius ir tokias malonias dūšiai jūsų padėkas -ypatingai įverčių skyriuje

                                        Comment


                                          #80
                                          Dėkui už temą Lauksim kitos tokios kitais metais
                                          You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X