Ispudingi vaizdeliai... nors, deja, realybeje Londonas atrodo kiek kitaip.
Si mano kuklia Nokios kamera daryta nuotrauka apie Londona pasako kur kas daugiau, nei visos kitos nuotraukos, esancios siame puslapyje, kartu sudejus
Tai iliustruoja ne siaip vienadiene situacija, bet mazdaug paskutiniu 5 metu (t.y. kiek laiko esu Londone) savaitgaliu realybe. Prie viso to pridekime amzinus "signal failure", "faulty train", "waiting for the train in front of us to move", "waiting at the red signal" ir t.t. ir pan.
Reikia nemažos sumos, kad to išvengti, kad visas požemis būtu renovuotas ir atnaujintas. O dabar nelengviausi laikai pinigams gauti Tikriausiai reiks dar pasikankinti dar kokius 5 metus minimum
The proposal submitted to London Underground would reduce the joint-venture company’s cost on the upgrade of the railway to about 5.1 billion pounds between 2010 and 2017, said a Tube Lines spokeswoman, Sarah Baranowski, in an interview today.
Tube Lines is the contractor on three lines of the 146- year-old railway, which is getting new trains, improved stations and added capacity in the biggest upgrade since World War II. London Underground last year challenged Tube Lines’s cost estimate for future work, saying it’s 3 billion pounds too high.
Londone tokie pat sukciai gyvuoja, kaip ir Lietuvoje. Pinigus renovacijai surinko jau pries gera desimtmeti, bet kaip visuomet buna juos issidalino premijom. Valdzia neapsikentusi kazkokia traukyniu kompanija jau nacionalizavo, gal pageres sakyciau kazkas
... Londonas yra fantastiska vieta tiek del senos, tiek del modernios architekturos, tiek apskritai del viso kito (public transportas, aptarnavimo kultura, informaciniu nuorodu sistema, zmones ir t.t.)
..
Siaip, mano nuomone pakeite besiplecianti pasauleziura ir patirtis, prie ko labiausiai prisidejo keliavimas. O paskutinius kelis metus keliavau gan aktyviai.
Man irgi Londonas ir DB apskritai kažkada atrodė idealiai besitvarkanti šalis. Vienok plečiantis akiračiui, įvertinimai keičiasi
Gal as imu mastyti perdem socialistiskai, bet ar nevertetu UK pasekti prancuzu ir vokieciu pavyzdziu ir baigus malti sh sutvarkyti gelezinkelius? Dabar gi yra kruva kompaniju, kurios operuoja tik tam tikruose regionuose, teikia gan skirtingos kokybes paslaugas (traukiniu senumas, stociu infrastruktura ir t.t.), isdazytos skirtingomis spalvomis ir vazinejancios simtais skirtingu traukiniu modeliu. Nematau, kaip tai galetu buti susije, tarkim, su efektyvumo didinimu ar sistemos harmonizavimu.
Bėda tame, kad britai - ne vokiečiai ar prancūzai, ir tiek valstybės dalyvavimo jų gyvenime nepakęs Matyt, liko blogi prisiminimai iš valstybinio „British Rail“ valdymo, kurių neatsveria dabartinės sistemos trūkumai.
Matyt, liko blogi prisiminimai iš valstybinio „British Rail“ valdymo, kurių neatsveria dabartinės sistemos trūkumai.
Dabar uztai puikiausi atsiminimai! Traukyniai nebestoja jiem skirtose stotelese( nes matote veluoja ir turi buti galutiniam taske laiku), pastoviai veluoja ar aplamai nevaziuoja, nes matote kazkur vejelis nulauze medzio sakele, o ji nukrito ant begiu. Visa sitema stop ir visi sedi vagonuose. Teko taip 4 val. prasedeti. Atnese vandens , tai liepe dalintis su kaimynais, tipo nuvalai butelio kakleli ir duodi kokiam apsiseilejeliui gerti, arba atvirksciai
Tai va, nezinau ar jau kur buvo kalbeta, bet pats savo akim maciau, kad Stratforde ipudingos statybos vyksta. Neisivaizdavau, kad tokio dydzio ir ploto pastatai gali buti skirti pramogom ir parduotuvem. Tik tingejau labai fotkinti.
Tai va, nezinau ar jau kur buvo kalbeta, bet pats savo akim maciau, kad Stratforde ipudingos statybos vyksta. Neisivaizdavau, kad tokio dydzio ir ploto pastatai gali buti skirti pramogom ir parduotuvem. Tik tingejau labai fotkinti.
Nesuprantu kuo remiantis jus westfield isvis lyginant su akropoliu. Erdves, dydis, galiausiai parduotuves, kuriu dauguelio nera nei Lietuvoj, nei kitose Baltijos salyse ir matyt, kad niekad ir nebus
Po Vėtros-Fulham užsilkau Londone porai dienų, kurgi kitur kitaryt jei ne į Arsenalo kraštus pasigrožėt
Išlipu čia:
Po truputį aiškėja kur paliuvau:
Neperseniausiai skaičiau, kad senojo Arsenalo stadiono vietoj krizės dėka butai sunkiai parsiduoda. Galvojau bus eiliniu kotėdžų privaryta ir sunkiai beatpažinski kad ten kažkada buvo stadionas. Highbury Sqaure paliko viena geriausių įspudžių apie Londoną. Dėja nepaklausiau kiek už kvadratą ten, bet paaiškėjo kodėl tiek nemažai tuščių butų...
Ten kur anksčiau lakstė žaidėjai, prašmatnus vidinis kiemas, dėja užtvertas.
Pardavimų ofiso viduje liepė greit pakavot fotiką, maketą pavyko nufotkint tik per stiklą. Dėja kažkaip nesumasčiau prisistatyt potencialiu pirkėju bei paprašyt kad nuvestų aprodyt kokio butuko
Už kampo naujasis Emiratų stadionas bet fotkės gal kitą kartą
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Neseniai aš grįžau iš trumpos kelionės po Londoną. Įmesiu keletą foto.
Londonas man daug gražesnis ir įdomesnis pasidaro vien tik dėl Arsenal todėl nuo čia ir pradėsiu...
Kažkaip vaikščiodamas aplink Emirates Stadium prisiminiau, kad Romanovas norėjo Kaune stadioną pertvarkyti ir šalia viešbučių ar keletą gyvenamųjų namų pastatyti. Gaila, kad taip neįvyko, nes aš kaip suprantu visa teritorija, kurią apibraukiau raudonai priklauso Arsenal klubui. Ten yra ir viešbutis ir apartamentai ir klubo administracija, o kaip pamenu daug kas rėkė kad negalima Kaune leisti statyti ar viešbučio ar gyv. namo šalia D ir G. Tai dbr jis smirdės toliau, o galėjo kažkuo būti panašu į šią vietą, aišku mastelis mažesnis būtų, bet būtų tvarka.
O senasis stadionas paverstas prabangių butų kvartalu. Zanui berods nepavyko į vidų pakliūti, bet man pavyko. Kažkuriose duryse neveikė apsauga, tai aš ir įslinkau. Gražu, tvarkinga nors foto gal to ir nematyti, tik tos apsaugos ir tų durų man per daug. Ir kažkaip keistas tas jų vidinis kiemas, nei suoliukų, nei kažkokių vietų kur su vaikais pažaisti ir t.t.
Comment