Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

CN. Šanchajus / Shanghai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė John
    Šitą reiktų kaip nors įamžinti, kaip didžiausią kada nors forume pasakytą nesamonę

    Šiaip kone visa Azija (įskaitant nelabai draugiškai Japonijos atžvilgiu nusiteikusias Kiniją ir Pietų Korėją) tiesiog imituoja ir kopijuoja visų pirma Japonišką šiuolaikinę kultūrą, pradedant gatvės madomis ir šukuosenomis, baigiant muzika.
    Jei kritinė masė jaunuolių kokiame Tokyo Shinjuku sugalvos rengtis raudonai-žaliai dryžuotais marškiniais ir žaliai nusidažys plaukus, tai gali būti beveik garantuotas, kad po mėnesio ar dviejų panašių vaizdelių bus apstu visoje Azijoje, pradedant Bankoku, baigiant Pekinu ir tai bus "super cool". Azijoje popkultūros etalonas, visų pirma, yra Japonija ir tik po to Vakarai. Netgi Bankoko barų "šokėjos" dažnai kaip susitarusios rengiasi japoniško stiliaus mokyklinėmis uniformomis

    Japonija kol kas yra vienintelė Azijos šalis, kuri turi visapusiškai išvstytą modernumo kultūrą. Negana to, ji labai smarkiai dominuoja kone visoje Azijoje.
    John, nesu tikras dėl šito, bent jau Pekine ir Šanchajuje. Vakarietiška kultūra ten yra itin vertinama, tai jaučiasi labai paprastai: kiekvienas modernus šanchajietis turi vesternizuotą savo vardą, pvz atvarai į viešbutį ir sutinki James Hoo, Patrick Zhu, Steven Yang ir pan. :-)

    Taip pat, prakutę veikėjai važinėja TIK vakarietiškomis mašinomis, jokiu Hondų, Mazdų nepamatysi ir tikrai ne dėl to, jog japonai tokie kvaili ir nesugebėjo per tiek metų pardavimų padaryti. Tiesiog kiniečiams lygis ir kokybė yra Europoje, o ne Japonijoje.

    Spėkit, kokią muziką klausosi kiniečiai - teisingai, vakarietišką. Telefonų melodijos irgi pas visus angliškos dainos. Nes tai - lygis, o Japonija nėra lygis. Nesutikau nei vieno kiniečio, atostogavusio Japonijoje, bet daugeliui jų lygis yra nuvaryt paatostogauti į Londoną ar Milaną. Ir čia galima daug rasti panašių realių pavyzdžių, kur aiškiai matyti, kurią kultūrą gerbia ir myli kiniečiai labiausiai.

    Comment


      #42


      O štai čia galima pamatyti Šanchajaus aglomeraciją.

      Comment


        #43
        Parašė John
        Jo, Šanchajus+Suzhou praktiškai yra vienas miestas, nes jungiasi ne tik adminitracinės ribos, bet ir urbanizacija. Taigi viso per 30 mln. žmonių. Panašiai ir Guangzhou+Shenzhenas+Dongguanas, irgi per 30mln. (neskaičiuojant Honkongo).
        Oho, Jau greit ir Tokiją pralenks
        Dear Sir,

        Comment


          #44
          Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
          Oho, Jau greit ir Tokiją pralenks
          Labai nedaug liko (apie 5 mln.). Manau, tiek kinų gana greitai Šanchajaus aglomeracijoje apsigyvens.

          Comment


            #45
            Kažkas sunkiai protu sovokiama.... Tokios džiunglės. Įdomu, kaip jame su nusikalstamumu?
            ______________
            The Division Bell

            Comment


              #46
              Na ką sveikinu vėl nusibeldus į tolimuosius rytus. Oras pasitaisys, ne kur dėsis. Laukiam nesulaukiam daugiau įspūdžių ir kas be ko nuotraukų

              Comment


                #47
                Parašė John
                Šiandien apturėjau labai didelę garbę atsibaladoti į Šanchajų. Kol kas vietoj įspūdingų dangoraižių (na neskaitant vieno kito atsitiktinio, kurių čia visai nemažai...) tenka matyti apsiniaukusį dangų ir be perstojo žliaugiantį lietų, kas praktiškai eliminuoja bet kokią galimybę ką nors žmoniškai nufotografuoti ar bent pasivaikščioti po miestą (neskaitant aplinkinių kiemų, kuriuose irgi verda visai įdomus gyvenimas).

                Užtat transporto ir apsigyvenimo kainos tikrai neprilygstamos. Sakyčiau, netgi absurdiškai mažos. Atvažiuoti metro nuo PuDong'o oro uosto į kitą miesto galą, esantį už 45km (kur teko apsigyventi), kainuoja nei daug nei mažai - 7RMB (=3Lt)... net nekalbant apie tai, kad Šanchajaus metro yra puiki ir gerai veikianti šiuolaikiška sistema su erdviais traukiniais, kur veikia šiuolaikinės vizualinės informavimo priemonės, oro kondicionieriai, eskalatoriai visose stotys, bilietų automatai ir t.t. ir pan. Tikriausiai, kaip ir visos kitos metro sistemos Kinijoje. Ir tai kainuoja 3Lt... čia už viso milžiniško miesto pervažiavimą skersai.

                Hostelio kaina nakčiai 50RMB (=21Lt). Ir tai geriausiai reitinguojamas Šanchajaus hostelis hostelworld.com (į kitokius net nežiūrėčiau), kur veikia nemokamas wi-fi, vidus sudizainintas kaip kokio modernaus meno galerija su skoningomis detalėmis ir gerais baldais, bare grojanti gera jazzy, lounge ir hop-hop muzika ir neribotas naudojimasis visais faciličiais.

                Man tik kyla klausimas, kodėl čia nėra to baisingo fenomeno, mūsuos žinomo kaip infliacija? O gal ji čia kitaip skaičiuojama? Ir kokiu būdu už trečiojo pasaulio šalių kainas sugebama pateikti pirmojo pasaulio šalių servisą? Stebuklų šalis, vienžod.
                Čia dar reikia turėti omeny, kad Šanchajus yra ne tik brangiausias Kinijos miestas, bet dažnai reitinguojamas kaip ir vienas "brangiausių" pasaulio miestų... kas, aišku, yra visiškas bulšitas.
                Sveikinu atvykus į Šanchajų. Šiek tiek gaila, kad neturėjau galimybės prisijungti.

                Dėl Šanchajaus. Nueik į Shangri-La Pudong Lounge išgerti arbatos :-) Arba į M1NT - vieną geriausių klubų pasaulyje. Ten kainas tikrai pajusi.

                Dėl metro - kiek laiko važiavai? - sykį važiavau, labai ilga kelionė. Čia šiaip nuodėmė. Kad jau atvykai į Šanchajų, MUST yra maglevas - viena įspūdingiausių patirčių, ypač tokio profilio keliautojui

                Dar dėl metro - neteko per piko valandas papult ar išlipt iš metro - man tam teko panaudoti pilną jėgą stumdant žmones, ar tiksliau apsisaugojant, kad jie manęs nestumtų - su tokiu elgesiu niekur dar nesusidūriau.

                Taksi nuo Pudong iki centro (Bundo tarkim) kainuoja 150-180 RMB, tai čia nežinau, ar baisiai pigiai

                Pasikelk į World Financial Center - pasikėlimas kainuoja 150 RMB (60-70 litų). Bet linkiu gerų įspūdžių Šanchajuje!

                Comment


                  #48
                  Riebi, tiesmukiška ir neužmaskuota propaganda.
                  Klausimas tik, kaip tai veikia? Kiek už tai mokama? Ir koks iš to „tolkas“?

                  Comment


                    #49
                    Na kai man teko būti prieš keletą metų tai mes iš viešbučio iki centro ar pan.. važiuodavome taksi, kuris tikrai nebuvo brangus apytiksliai kiekvienos kelionės kaina gaudavosi 30-40 RMB kadangi važiuodavome keturiese tai visai pigu, lyginant su LT ar kitos EU valstybės taksi kainomis.
                    Aišku prieš tai pabandėme metro ir kaip tik per piką tai kaip ir rašė MEIER buvo tas pats, dėl to daugiau juo ir nevažiavome. Kas juokingiausia taksi tai balti sėdynių uždangalai ir jų vairavimo kultūra, nes mirksėjimas šviesomis, signalizavimas ir padrėzai privalomas taksi akcentas

                    Comment


                      #50
                      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                      Riebi, tiesmukiška ir neužmaskuota propaganda.
                      Klausimas tik, kaip tai veikia? Kiek už tai mokama? Ir koks iš to „tolkas“?
                      Manau gerai mokama, propogandos versle dideli pinigai sukasi
                      Flickr

                      Comment


                        #51
                        Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                        Riebi, tiesmukiška ir neužmaskuota propaganda.
                        Klausimas tik, kaip tai veikia? Kiek už tai mokama? Ir koks iš to „tolkas“?
                        Reiktų klausti - kas už tai moka?
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          #52
                          /\
                          Eina sau

                          Comment


                            #53
                            Parašė John

                            Kaip tik ruošiuosi pasižvalgyti ten pat temstant. Spėju, kad vaizdai nebus labai blogi, turint omeny, kad vien į Bund'o (t.y. 1,8km upės pakrantės su istoriniais namais) tvarkymą buvo investuota 375mln. USD. Viskas tam, kad gražiai atrodytų
                            O tiksliau, kad PR kompanijoje galima būtų minėti šį skaičių.

                            Comment


                              #54
                              Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                              O tiksliau, kad PR kompanijoje galima būtų minėti šį skaičių.
                              Iš kur tiek neapykantos KLR?
                              Flickr

                              Comment


                                #55
                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Iš kur tiek neapykantos KLR?
                                Iš kur tiek meilės jai?
                                Neapykantos jai nėra.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė John
                                  Dar vienas įdomus faktas, kad Šanchajus tikriausiai yra daugiausiai Art Deco stiliaus namų turintis miestas pasaulyje.
                                  http://en.wikipedia.org/wiki/Art_Deco#cite_note-49

                                  Mumbai has the second largest number of art deco buildings after Miami.[50]
                                  In Indonesia, the largest stock of Dutch East Indies era buildings are in the large cities of Java. Bandung is of particular note with one of the largest remaining collections of 1920s Art Deco buildings in the world,[51] with the notable work of several Dutch architects and planners, including Albert Aalbers that added the expressionist architecture style to the Art Deco by designing the DENIS bank (1936) and renovated the Savoy Homann Hotel (1939), Thomas Karsten, Henri Maclaine Pont, J Gerber and C.P.W. Schoemaker. The Sociëteit Concordia (now Merdeka Building) is a historic building in Bandung designed by Van Galen Last and C.P. Wolff Schoemaker, hosted Asian–African Conference during 1955. In Jakarta, the Nederlandsche Handel Maatschappij building (1929), now Museum Bank Mandiri, by J de Bryun, AP Smiths, and C Van de Linde, and right across it, the Jakarta Kota Station (1929) designed by Frans Johan Louwrens Ghijsels, and Metropole cinema in Menteng area are the surviving Art Deco buildings in Jakarta.
                                  In China, at least sixty buildings designed by Hungarian architect Laszlo Hudec survive in downtown Shanghai of which many are Art Deco.[52]
                                  In Japan, the 1933 residence of Prince Asaka in Tokyo is an Art Deco house turned museum.
                                  In the Philippines, art deco buildings are found mostly in Manila, Iloilo City, and Sariaya. The best examples of these are the older buildings of the Far Eastern University and the Manila Metropolitan Theater, which are both in Manila.
                                  Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                    Iš kur tiek meilės jai?
                                    Neapykantos jai nėra.
                                    O kur tu tą meilę matai? Aš matau iš pačio tik destruktyvų negatyvizmą, neva viskas, kas ten daroma tėra PR. Bet čia jau kaip Johnas sakė naivus idealizmas. Pvz. su kai kuriais pažįstamais pradėjus kalbą apie Kiniją, tuoj prasideda spekuliavimai kaip ji tuoj užsilenks ir bvp ims kristi, o vat Indija žiauriai kylanti šalis tuoj Vakarus aplenksianti, nors jos bvp tris kartus mažesnis. Arba kaip Kinijoje visur baisu, tragiški keliai provincijoje, sąvartynai už 100km nuo miesto centro. Bet, kai Indijoje tie sąvartynai ne už 100km, o apskritai net ir prie pagrindinių reprezentacinių vietų, o pagrindinės magistralės baisesni žvyrkeliai už Kinijos kaimo keliukus, tuomet jau neva kiekvienas mato tik tai ką nori matyti, žodžiu beviltiška diskutuoti....Čia, beje, kalba eina ir apie gyvenusius Kinijoje.
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2012.05.27, 01:45.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      #58
                                      /\
                                      Nei vieno seno tranto nesimato toj nuotraukoj, kiek bandai bežiūrėti. O aplink viskas taip pat nauja ir blizga, kaip Singapūre kokiam, tik mastelis visai kitoks. Eina sau, taip sakant!

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė John
                                        Na aš mačiau klis labai senus VW Passat (tuos, kurių buvo Lietuvoje early-mid 90's... tie seni seni grabai, kuriuos gamino nuo kokių 1982 ar panašiai). Nors, kaip suprantu, jie čia buvo gaminami kur kas ilgiau, negu Europoje, tai gal ir nėra labai seni. O šiaip, čia gatvėse nesveikai daug Audi, ir nelabai ką mažiau BMW. Vietinių skonis labai sutinka su lietuvišku . Aišku, skirtumas, kad čia visos jos naujos arba apynaujės.
                                        Kinai dar negyvena geriau nei lietuviai, tad idomu is kur cia tas automobiliu parko toks didelis skirtumas, kalbu apie proporcijas aisku. Jei Lietuvoj tam tikras procentas kledaru tai ir ten turetu bent panasiai (arba zenkliai daugiau) but. Cia gal itakoja tai, kad dauguma ju visai neseniai pradeojo automobilizuotis.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                          /\
                                          Nei vieno seno tranto nesimato toj nuotraukoj, kiek bandai bežiūrėti. O aplink viskas taip pat nauja ir blizga, kaip Singapūre kokiam, tik mastelis visai kitoks. Eina sau, taip sakant!
                                          John'as visą dieną ten sedėjo ir laukė palankaus kadro

                                          Comment

                                          Working...
                                          X