Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

CN. Šanchajus / Shanghai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Ką John manai apie serpentza youtuberį kuris kepa tokius video?:
    Aš žiūrėdavau jo video kokius 14-10 metų atgal ir tada jis darydavo tiems laikams gerą (realiai gal net vienintelį gerą) kontentą apie gyvenimą Kinijoje, nes pats gyveno Shenzhene ir darydavo reportažus apie random dalykus. Dažnai paminėdavo, kad jo video "nėra apie politiką" ir kad niekada apie tai nekalbės. Bet kokiais 2016 or so matyt paaiškėjo, kad visgi Youtubo clickai ir pajamos už reklamą yra svarbiau, ir pradėjo driftinti į dabartinę būklę, kai iš esmės tik pila kažkokius vėmalus atitinkamai publikai. Spėčiau, kad kažkokios asmeninės problemos ir galbūt neišsipildę expectations. Visgi žmogus gyveno poapartheidinėje Pietų Afrikoje ir norėjo kažkur pabėgti. Na ir pabėgo į Kiniją (bad choice), kur matyt po kažkurio laiko nutiko gyvenimas ir atėjo realizacija, kad nepavyks gyvenimo sėkmės statyti vien ant to, kad yra baltaodis, ir, nusprendė pastatyti šiek tiek daugiau ant Youtube clickų skaičiaus ir pajamų už reklamą. Gal ir geras exit, nes dabar gero kontento apie Kiniją Youtube yra belenkiek ir norint išlaikyti kartelę reikia stengtis žymiai labiau, negu reikėjo stengtis prieš ~10 metų.

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    John Kaip yra Kinijoje su asmeniniu transportu (automobiliais)? Ar yra kažkokie ribojimai jo turėjimui, reikalavimai dėl parkavimo vietos, mokesčiai ar dar kas nors? Ar visiška laisvė?
    Nelabai seku tų dalykų paskutiniu metu, bet su IC varikliais dar prieš kokius 10 metų buvo gana žiaurios priemonės visuose 1st tier miestuose. Aukcionai registracijai su kainomis iki 10K Eur už galimybę registruoti, kai kuriuose miestuose galima išvažiuoti į gatves tik kas antrą dieną ir t.t. EV ribojimai negaliodavo, nors dabar matyt turės pradėti juos naikinti. Straipsniai rašo, kad EV vis dar bus taikomos lengvatos 2 metams į priekį or so. Tai po to turbūt pradės taikyti panašias drakoniškas priemones, kaip taiko IC, kas tokio dydžio mieste turbūt yra vienintelė išeitis, norint neužsikrušt su kamščiais ir mašinomis ant visų kampų.

    Comment


      Pratęsiu su foto.

      Šiaip seni restauruoti pastatai palei Suzhou upę. Visokie tokie bariukai, restoraniukai ir panašios vietos


      Daugiabučiai kyla centre. Pagal Numbeo, SH centre 1kv m buto kainuoja apie 16K USD, tai čia visur realiai gyvena/gyvens Kinijos elitas


      Upės promenados sutvarkymo medžiagiškumas. Negaliu iki galo vertinti kokybės vien iš vizualios inspekcijos, bet pigių ir šleivai sudėtų betoninių plytelių lyg ir nebuvo, apšvietimas veikia






      Renovuojami Shikumen'ai


      Čia toks matyt vietinės humanizacijos pavyzdys, kai nėra visiškai aišku, pagal kokią logiką tai padaryta. Užridenti dideli sunkūs granitiniai bumbulai, kad nepravažiuotų mašinos. Bet važiuoja daug elektrinių motorolerių, ir jie dažnai važiuoja be šviesų, greit ir pavojingai,tai gaunasi realiai motorolerių gatvė, o pėstiesiems nėra baisiai jauku. Bet yra atskiras pėsčiųjų takas arčiau upės. Tai jeigu taikytume Amsterdamo standartus, tai nelabai gerai, bet nu kažką daro, ir daro daug kur


      Mažos gatvės su autostradom ant estakadų, aplinkui restauruotų senų 20a. pradžios pastatų kvartalai. Toks gana įdomus urban miksas




      24 hour pub'as




      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Aš žiūrėdavau jo video kokius 14-10 metų atgal ir tada jis darydavo tiems laikams gerą (realiai gal net vienintelį gerą) kontentą apie gyvenimą Kinijoje, nes pats gyveno Shenzhene ir darydavo reportažus apie random dalykus. Dažnai paminėdavo, kad jo video "nėra apie politiką" ir kad niekada apie tai nekalbės. Bet kokiais 2016 or so matyt paaiškėjo, kad visgi Youtubo clickai ir pajamos už reklamą yra svarbiau, ir pradėjo driftinti į dabartinę būklę, kai iš esmės tik pila kažkokius vėmalus atitinkamai publikai. Spėčiau, kad kažkokios asmeninės problemos ir galbūt
        .
        Gal pateiksi faktų kodėl tavo teigimu jis pakeitė turinį todėl, kad sugalvojo daugiau paspaudinų pasirinkti, o ne todėl, kad pakeitė nuomonę, kas yra įprastas dalykas žmogui bėgant metams.
        Ar čia tiesiog šiaip pasirinkai vieną iš tau patinkančių paaiškinimų?

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Gal pateiksi faktų kodėl tavo teigimu jis pakeitė turinį todėl, kad sugalvojo daugiau paspaudinų pasirinkti, o ne todėl, kad pakeitė nuomonę, kas yra įprastas dalykas žmogui bėgant metams.
          Ar čia tiesiog šiaip pasirinkai vieną iš tau patinkančių paaiškinimų?
          Žinoma, čia tik spekuliacija, kuri man atrodo logiška sekant jo Youtube kanalą ilgus metus. Susidarė toks įspūdis, nes apie kažkokį nuomonės pakeitimą nekalbėjo, bet vis labiau augant prenumeratorių skaičiui, vis labiau driftino į "politines" temas, kuriomis anksčiau nekalbėdavo ir specifiškai sakydavo, kad jomis nesidomi ir niekada nesidomės. Anyway, nemanau, kad dabar tai yra svarbu, nes jo dabartinis turinys yra Celofano lygio pezalai. Nebent domina, kaip atrodė Kinija (pagrinde Shenzhenas) kažkada apie ~2010-2015 metus. Tokiu atveju rekomenduoju peržiūrėti jo video iš tų laikų.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Žinoma, čia tik spekuliacija, kuri man atrodo logiška sekant jo Youtube kanalą ilgus metus. Susidarė toks įspūdis, nes apie kažkokį nuomonės pakeitimą nekalbėjo, bet vis labiau augant prenumeratorių skaičiui, vis labiau driftino į "politines" temas, kuriomis anksčiau nekalbėdavo ir specifiškai sakydavo, kad jomis nesidomi ir niekada nesidomės. Anyway, nemanau, kad dabar tai yra svarbu, nes jo dabartinis turinys yra Celofano lygio pezalai. Nebent domina, kaip atrodė Kinija (pagrinde Shenzhenas) kažkada apie ~2010-2015 metus. Tokiu atveju rekomenduoju peržiūrėti jo video iš tų laikų.
            Tai gal tada gyveno Kinijoje ir užtat apie politiką būdamas ten ir nenorėjo kalbėti.

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą

              Tai gal tada gyveno Kinijoje ir užtat apie politiką būdamas ten ir nenorėjo kalbėti.
              Gali būti. Nors dabar jau kiti laikai, kitos realijos, ir apie ką kažkoks random neaiškus bičas iš Pietų Afrikos kalbėjo ar kalba savo Yotube kanale, turbūt nėra nei labai svarbu, nei labai įdomu.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Gali būti. Nors dabar jau kiti laikai, kitos realijos, ir apie ką kažkoks random neaiškus bičas iš Pietų Afrikos kalbėjo ar kalba savo Yotube kanale, turbūt nėra nei labai svarbu, nei labai įdomu.
                Random meaiškus bičas iš PAR yra aiškesnis, turi daugiau svorio ir turi daugiau kiniškos patirties nei random neaiškus bičas iš Lietuvos.
                Truputį objektyvuno į žmonių pozicijas random skalėje

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Random meaiškus bičas iš PAR yra aiškesnis, turi daugiau svorio ir turi daugiau kiniškos patirties nei random neaiškus bičas iš Lietuvos.
                  Truputį objektyvuno į žmonių pozicijas random skalėje
                  Kad jis Kinijoje net nebuvęs jau turbūt kokius 7 metus. Tai tas svoris labai sąlyginis. Kaip sakiau, kokius 10-12 metų atgal tai buvo gana geras ir dėmesio vertas kanalas, kuris mane patį nemaža dalimi pastūmėjo ten pirmą kartą apsilankyti 2011. Jo seni video tebėra, tai siūlau pasižiūrėti. Šiaip Reddituose ir kitur yra nemažai gana kontrastuojančių nuomonių apie jį ir kitą kartu dirbantį Youtuberį. Yra ir labai neskanių pastebėjimų apie jo mizoginistinius pasisakymus apie moteris, rasizmą ir t.t. Čia aišku kiekvienam spręsti, kokius žmones jie seka ir laiko autoritetais. Mano nuomone, Serpentza jau seniai nuėjęs į kažakda buvusių gerų Youtuberių atliekų duobę ir nėra vertas aptarinėjimo. Yra geresnių, įdomesnių ir aktualesnių Youtube kanalų apie Kiniją, kuriuose žmonės dalinasi aktualia paskutinių kelių mėnesių informacija apie tai, kas ten vyksta tiek iš gerosios, tiek iš blogosios pusės.

                  Comment


                    Gatvės palei Suzhou upę. Visur 30km/h ir mašinos iš tikrųjų važiuoja lėtai, bet pati aplinka nelabai traukia į naujausius humanizacijos standartus. Žiūrėjau Streetview, tai ten viskas taip buvo jau 2013 metais, dėl to sunku pasakyti, kada viskas sutvarkyta taip, kaip yra dabartinėje būklėje


                    Kitoje upės pusėje biškį kitas humanizavimo pavyzdys. Pasižiūrėjau streetview, iki ~2020 ten buvo gatvė su 30km/h leistinu greičiu, bet nuo 2022 mašinų eismas draudžiamas, išskyrus ten gyvenančius (kas parašyta lentelėje hieroglifais). Pati gatvė lyg ir susiaurinta, padarytas pėsčiųjų takas palei upę, bet neaišku kam pastatyta tvora tarp gatvės ir pėsčiųjų tako. Biškį neaišku, pagal kokią logiką viskas daryta, nu bet faktas, kad mašinos ten beveik nebevažiuoja. Bet, aišku, nėra taip, kaip turėjo būti pagal naujausius Europietiškus humanizavimo trendus. Čia Streetview su galimybe pasirinkti skirtingus metus, matosi, kas buvo pakeista: 百度地图 (baidu.com). Jeigu vertinti Šanchajaus gatvių humanizavimą pagal šitą vietą, tai ji vyksta, mašinų eismas ribojamas ir lėtinamas, bet tai nevyksta taip gerai, kaip galėtų ir turėtų būti. Su tokiu viešuoju transportu ir so tokio pločio gatvėmis ir viešomis erdvėmis galėtų padaryti labai daug, bet turbūt suvokimas dar tik pakeliui


                    Micromobility parkavimas. Yra supaišytos vietos, kur galima palikti dviračius ir/arba elektrinius motorolerius. Tvarka tokia pusė velnio, nors kai kur jų labai daug pristatyta ir šiaip trukdo pėstiesiems, na bet aiškiai bandoma palaikyti tvarką, turint omeny, kąs ten darėsi prieš kokius 5 metus, kai buvo prasidėjusi nekontroliuojama bikeshare banga




                    Barankos sukiotojų svajonė . Šiaip keliams labai daug pinigų išleista, ir dabar visa ta infrastruktūra yra akivaizdžiai perteklinė, galėtų ten mažinti realiai turbūt per pusę viską, ir visvien susitvarkytų su eismu. Bet šiaip visos tos estakados kažkaip per daug nepjauna aplinkos estetikos, viskas tvarkinga, švaru ir pėsčiųjų accessibility per daug netrukdo. Aišku, galėtų viskas būti geriau ir be tolesnio delsimo




                    Shanghai geležinkelio stoties prieigos. Stotis praktiškai centre, viena iš senesnių, pastatyta late 80s t.y. gerokai iki HSR eros, bet renovuota ~2010 ir pritaikyta HSR. Dabar iš šitos stoties vaikšto kai kurie pagrindiniai HSR maršrutai į Pekiną ir kitus miestus, įskaitant vieną iš "flagšipinių" G14 su tomis pačiomis madriausiomis biznio klasės kėdėmis


                    Paskutinis taisė John; 2024.01.08, 00:34.

                    Comment


                      O koks to sabbatical požiūris į lytis ir rases? Dar svarbu sužinoti ar gyventi į Kiniją išvyko, nes norėjo iš savo baltumo išlošti. Juk pagal tai sprendžiame ar protingai apie Kiniją kalba

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        O koks to sabbatical požiūris į lytis ir rases? Dar svarbu sužinoti ar gyventi į Kiniją išvyko, nes norėjo iš savo baltumo išlošti. Juk pagal tai sprendžiame ar protingai apie Kiniją kalba
                        Tai užmesk akį jo kanalą, jis ten šneka apie daug ką keliaudamas po visokias vietas Sabbatical - YouTube. Svarbiausia, kad visgi šneka būdamas toje šalyje ar tame mieste, apie kurį šneką, o ne prie žalio ekrano rodydamas ne savo filmuotus vaizdus kitoje pasaulio pusėje.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Tai užmesk akį jo kanalą, jis ten šneka apie daug ką keliaudamas po visokias vietas Sabbatical - YouTube. Svarbiausia, kad visgi šneka būdamas toje šalyje ar tame mieste, apie kurį šneką, o ne prie žalio ekrano rodydamas ne savo filmuotus vaizdus kitoje pasaulio pusėje.
                          Žinau jį, žiūrėjęs keletą video, visai neblogas.
                          Aišku keliautojų kategorijoje žemiau už top 3 kurt kaz, harald baldr ir bald and bankrupt mano akimis.
                          Bet nei vienas jų neišdrįso dar į didingąją Kijiją įžengt

                          Comment


                            Nu dar vaizdų. Čia šiaip kažkur ten centre į Šiauręs Vakarus nuo People's Square ir netoli Natūralios istorijos muziejaus. Pėsčiųjų gatvė pro kvartalo vidurį, su visokiomis kavinėmis, restoranais, parduovėmis ir įėjimais į metro pro požeminį šoping molą. Daugiaaukščiai aplinkui visokie mixed-use, įskaitant Art Deco pastatus, visai netoli ~2 aukščiai shikumen'ai ir šiaip toks biškį random chaotiškas architektūrų miksas, bet šiaip labai vykęs urbanizmas šitoje vietoje padarytas, imho


                            Art Dekai tokie įsimaišę po visą centrą ir už jo tarp visų naujesnių pastatų. Galima matyt būtų netgi vien pagal Art Deco tematiką slampinėti SH kelias savaites, nes ten daug jų yra ir pasiknaisioti po istoriją būtų visai įdomu, bet tam reiktų laiko, kurio šį kartą nelabai daug turėjau. Kondiškių dėžės ant fasadų dažnai gadina vaizdą, bet matyt jau kažkiek ima tai suprasti, nes apdarė vienodas rudas dėžes, kad kažkiek maskuotų ant rudo fasado. Gal kada nors susiprotės išvis nuimti ir paslėpti kur nors kitur





                            Starbucksas. Šitas toks prie didesnių. Bent prieš kelis metus buvo didžiausias pasaulyje








                            Comment


                              Šiaip atsitiktinės gatvės centre. Ne NL lygio gatvių humanizavimo standartai, bet kažkokius standartus tikrai seka ir bendrai, imho, gatvių aplinka atrodo netgi labai neblogai. Kartais priparkuota motorolerių arba dviračių ant šaligatvių, bet šiaip vaikščioti pėsčiomis po Šanchajų yra patogu, turint omeny, kad ten visur skersai-išilgai visokios estakados, plačios gatvės ir panašūs dalykai net pačiam centre. Su apželdinimu irgi gerai, praktiškai visur daug medžių/krūmų, aiškiai gera želdinių priežiūra, daug visokių mažiukų ir didesnių parkų ir šiaip random žalių erdvių, kur galima prisėdus išgerti alaus ir sukirsti buterbrodą arba BigMac'ą iš šalimais esančio Makdonaldo
                              Dar ženklinimas gana geras, gatvių pavadinimai angliškai irgi yra, aplinkos estetika aiškiai rūpinamasi








                              Nauja nedangoraižinė architektūra



                              Comment


                                Čia lyg ir renovuojami mažaaukščiai shikumen'ų kvartalai. Aplinkui labai ramu ir tyku, žmonių mažai










                                Bažnyčia


                                Bandžiau užeiti pasimelsti, bet vartai užrakinti, tai likau nesimeldęs


                                Šiaip maža getvė. Nesupratau, ar mašinoms ten negalima važiuoti, ar tiesiog šiaip mažai mašinų, bet tokių gatvelių yra daug ir kažkaip labai faina ten ramiai pavaikštinėti
                                Paskutinis taisė John; 2024.01.09, 23:52.

                                Comment


                                  Apie 3km ilgio pasivaikščiojimas palei Suzhou upę, keičiant upės krantus, nuo viešbučio iki pagrindinės Bund'o pėsčiųjų promenados. Nu čia turbūt skaitosi viena ir pačių pačių pačiausių Šanchajaus prime lokacijų, kur NT kainuoja ir visada kainuos kostmosą. Dar didelis pliusas, kad ten visai šalia yra Shanghai geležinkelio stotis, iš kur vaikšto HSR traukiniai į Pekiną ir daug kur kitur, tai net nereikia trenktis su metro į Hongqiao stotį



                                  Dešinysis krantas.


                                  Kairiame krante matosi daug tarpukario pastatų




                                  Renovacija, kai paliekamos tik išorinės sienos, o vidus perstatomas


                                  Ir nemažą krantinės dalį taip renovuoja. Autentikos ten, aišku, nebus, bet užbaigus, turėtų gerai atrodyti ta vieta


                                  Metalinis tiltas

                                  Paskutinis taisė John; 2024.01.11, 22:30.

                                  Comment


                                    Video su keliomis random vietomis palei Suzhou upę


                                    Kažkoks šiaip random mini parkas kairiąjame Suzhou upės krante. Nu tokia gražiai sutvarkyta erdvė, kur malonu pabūti. Tokių skveriukų/parkelių šiaip yra visur visiškai random vietose, kur galima tiesiog atsisėsti ir įkalti alaus ar šiaip pasėdėti




                                    Mažos gatvės palei Suzhou upę. Greičio ribojimai paprastai 30km/h, mašinų mažai, gana tylu. Prazvimbia vienas kitas elektrinis birbalas, bet, kadangi jų beveik nesigirdi, tai girdisi šiaip labiau ambient miesto garsai ir žmonių balsai


                                    Tiltų apšvietimas


                                    Kažkas daro kažkokį photoshoot'ą, ir aš, tuo tarpu, juos nushootinau


                                    Čia net nežinau, ar Artdekinis pastatas, ar kažkokia šiuolaikinė imitacija?




                                    Šitas tai tikrai naujas Art Deco imitatorius


                                    Šitie, aišku, seni
                                    Paskutinis taisė John; 2024.01.12, 01:15.

                                    Comment


                                      Alkoholį galima vartoti viešai?

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Alkoholį galima vartoti viešai?
                                        Žinoma. Taip pat ir HSR traukiniuose, tiesiog atsinešus iš supermarketo, arba galima traukinyje nusipirkti. Aš kažkada, dar prieš Covidą slampinėjau Beijinge ir gaivinausi alumi, nes buvau biškį ištroškęs. Užėjau į McD, pasistačiau alų tiesiog ant užsakymų counterio (dar nebuvo self service tačskrynų) ir užsisakiau BigMacą. Lygiai nulis reakcijos iš darbuotojų. Moralas matyt toks, kad alų Kinijoj galima plempti visur ir visada, jeigu pradeda troškinti.
                                        Bet kas mane šį kartą biškiuką (gal net nebiškiuką) nustebino, kad Šanchajuje daug kur galima užuosti rūkymas žolės kvapą. Nu tiesiog randomly slampinėjant po visokias gatveles. To tai tikrai negalima daryti legaliai, bet kažkaip tai vyksta. Anksčiau Kinijoje, net tame pačiame SH, nebuvau su tuo susidūręs.

                                        Comment


                                          Bet tik lengvą alkoholį ar galėtum ir degtinę gert viešai?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X