kiek supratau is ziniasklaidos kad labai biedna paroda siais metais, vos ne visos masinos kurios jau vazineja gatvemis t.y. mazai konceptu ir nera pasirodymu jokiu
kokios tau ten vazineja. normalus amerikietis neperka kasdieniam vazinejimui masinos,kurios kaina prasideda nuo 100 000 dol. Pati pigiausia bmw ir ta 50 000 dol. jie zmones moka skaiciuoti ir randa kur geriau panaudoti savo pinigus. cia tik lietuvis pirktu uz tokias kainas,kad galetu pasirodyti pries kaimyna:-))
nelabai supratai ka norejau pasakyt, as i paroda einu kad pamatyt tai ko nemates, o ne ziuret i tuos kur gatveje ar dylerineje gali apziuret astuonis metus is eiles einu i sita paroda seniau puse dienos ar net ilgiau uztrukdavau parodoj, nes idomus pristatymai ir daug nematytu nauju modeliu budavo, jau praeitu metu parodoje nelabai kas gero buvo, o apie sita is vis prasti atsiliepimai. Net mastau ar verta bus eit kai sita paroda prasides del tu keliu konceptu
Nesuprantu kam toks automobilis gali būti reikalingas, nebent turi 7 asmenų šeimą ar bulves į turgų vežioji pardavinėti...arba esi 165 ūgio arba svorio.
Nesuprantu kam toks automobilis gali būti reikalingas, nebent turi 7 asmenų šeimą ar bulves į turgų vežioji pardavinėti...arba esi 165 ūgio arba svorio.
Ar važiavai su panašia arba bent šalia sėdėjai? Komfortas ir dar kartą komfortas. Techniniai parametrai gal ir nestebūklingi (nežinau aš jų), bet komfortas
Ar važiavai su panašia arba bent šalia sėdėjai? Komfortas ir dar kartą komfortas. Techniniai parametrai gal ir nestebūklingi (nežinau aš jų), bet komfortas
Esu važiavęs visureigiu, ir mikroautobusu...Privalumas tas, kad aukčšiau sėdint geriau matai kelią, bet vis tiek kam reikalingas virs 5 metrų visureigis mieste važinėti? beto pastebėjau, kad neretai mažesni automobiliai yra dar erdvesni. Pats esu aukštas ir gana stambus, bet laivai užtenka tokių automobilių kaip civic salono erdvės. Kokia Antakalnio gatve apskritai įtampa važuoti, o kaip su tokiu reiktų važinėti? nebent pirma juosta visą laiką vilktis ant 30-40km/h.
Comment